0
powrót
 

diskuze k tématu: Lancia Delta - jaká je třetí generace jako ojetina?

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
Arthuro
ilość wystąpień82
data registracji11.06.2013
Sobota 22.08.2015 18:59, Lancia Delta
Ahoj Martine,
Blahopřeji k výbornému vkusu, Lancia Delta je opravdu krásné auto. A s tím souvisí i výběr motoru.
Když přijdeš k takovému designovému klenotu a uslyšel by jsi typické dieselové nýtování? Hodilo by se ti to dohromady? Mně určitě ne, možná k Octávii, Passatu nebo Mondeu, ale ne k Deltě!
Takže určitě benzín, v nabídce byly, tuším, tři 2x 1.4T-jet (88 a 110 kW) a 1.8 TBCi (147 kW).
Obě "jedna-čtyřky" mají vcelku dobrou pověst a ta silnější dokáže autu udělit dynamiku důstojnou značce Lancia a to při přijatelné spotřebě. 1,8-čka příliš rozšířená není a není o ní ani moc informací.
Obecně Lancia není u nás příliš rozšířená značka, takže lidí, kteří ti budou umět dobře poradit, také moc nebude. To ale nevadí, ojetá Delta s benzínovým motorem určitě nebude autem z půjčovny nebo po nějakém obchodním zástupci, taková auta se kupují srdcem, a když se o ně i majitel srdcem staral, máš velkou naději, že narazíš na slušný a zachovalý kousek.


Ciao,
Arthuro
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Sobota 22.08.2015 19:53, delta
Napsat o posledním modelu Delty že je krásné auto chce opravdu hodně optimismu
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Niedziela 23.08.2015 09:39, RE: delta
PetrT napisał:
Napsat o posledním modelu Delty že je krásné auto chce opravdu hodně optimismu


Asi tak, novodobou deltu bych označil spíš jako auto zajímavou a netuctovou, ale design je subjektivní... Nicméně jde o konvenční techniku Fiatu a i diesely jsou povedené. Každopádně do nájezdu nějakých 25 - 30 000 km/rok, nebo menším nájezdu ale s převažujícími přesuny po dálnici bych šel do 1,4 turbo.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Niedziela 23.08.2015 10:31, Delta hhhhhhhhhhh hhhhhhhhhh
Kedze dizajn je subjektivna vec, mozem povedat, ze ste si vybrali naozaj pekne a napadite auto. Dufam ze neskor nam o nom nieco napisete, najme ak bude verzia 1.8.
reagować
Roman AX
ilość wystąpień134
data registracji09.12.2011
Niedziela 23.08.2015 16:05, RE: delta
PetrT napisał:
Napsat o posledním modelu Delty že je krásné auto chce opravdu hodně optimismu



Jistě to je otázka vkusu, ale tohle auto se mi líbí a hlavně je "jiné" , takže je snadno k poznání. Ovšem pokud se vůbec někde objeví. Sám mám jen tuctová auta, ale klidně bych jezdil v Multiple před FL a nebo PT Cruiserovi . A mít tuhle Deltu? Byl bych v sedmém nebi!
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 23.08.2015 20:10, RE: delta
Roman AX napisał:
PetrT napisał:
Napsat o posledním modelu Delty že je krásné auto chce opravdu hodně optimismu
Jistě to je otázka vkusu, ale tohle auto se mi líbí a hlavně je "jiné" , takže je snadno k poznání. Ovšem pokud se vůbec někde objeví. Sám mám jen tuctová auta, ale klidně bych jezdil v Multiple před FL a nebo PT Cruiserovi . A mít tuhle Deltu? Byl bych v sedmém nebi!


Tak zvláštní auta mám taky rád. Multipla je super, PT taky dobrý, ale že jsou krásné bych si tvrdit nedovolil

Kamarádka si ted uplně náhodně místo Supa koupila Thesis a to je moc hezké auto, zejména interiér je famozní. Nedá se napsat že krásné, ale jiné a zajímavé určitě. Sice asi ještě uplně neví co udělala, ale zatím je štastná

U téhle Delty mi ale přijde že už je to přes čáru. Jediné co se mi na ní líbí je prodloužený rozvor oproti Bravu a slušná cena.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Niedziela 23.08.2015 20:16, Jedna na prodej
Mě se zase celkem líbí ta jedna, co je tady na prodej s tou 1,8. Celkem pěkná kára. Hledat teď auto, tak bych nad ním celkem dost přemýšlel.
reagować
rbiciste
ilość wystąpień83
data registracji30.09.2011
Cztwartek 27.08.2015 16:27, o 1.4 T-Jet
Nedokážu posoudit naftové motorizace. Jezdím třetím rokem s 1.4 T-Jet nejprve v Alfě (105k) a nyní ve Fiatu (120k). Motor je velmi dobrý. Nikdy jsem s ním neměl žádný problém. Čísla na papíře vůbec nevypodívají o jeho charakteru. Má krásný plýnulý zátah a ochotně se točí. Dokáže se ale i převalovat okolo 1400 otáček. Spotřeba obou aut byla a je 7 litrů. Jezdil jsem mix dálnice / město asi do 140 km/h. Na dálnici není problém ujet z chumlu. S Fiatem 500L Living jsem jel do Německa na Rujánu v 5 lidech, auto naložené a v Německu celou cestu bez problému nastavený tempomat na 150 km/h. Absoloval jsem stejnou cestu i s Alfou ve stejné pohodě. Jezdím s ním na šestku i po městě. Auto ochotně zrychluje asi od 70 km/h do 190 km/h.

Radovan
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Piątek 28.08.2015 10:04, RE: o 1.4 T-Jet
rbiciste napisał:
Nedokážu posoudit naftové motorizace. Jezdím třetím rokem s 1.4 T-Jet nejprve v Alfě (105k) a nyní ve Fiatu (120k). Motor je velmi dobrý. Nikdy jsem s ním neměl žádný problém. Čísla na papíře vůbec nevypodívají o jeho charakteru. Má krásný plýnulý zátah a ochotně se točí. Dokáže se ale i převalovat okolo 1400 otáček. Spotřeba obou aut byla a je 7 litrů. Jezdil jsem mix dálnice / město asi do 140 km/h. Na dálnici není problém ujet z chumlu. S Fiatem 500L Living jsem jel do Německa na Rujánu v 5 lidech, auto naložené a v Německu celou cestu bez problému nastavený tempomat na 150 km/h. Absoloval jsem stejnou cestu i s Alfou ve stejné pohodě. Jezdím s ním na šestku i po městě. Auto ochotně zrychluje asi od 70 km/h do 190 km/h. Radovan


Dobrý den, prosím popište Vaši zkušenost se svým vozem blíže v recenzi zde: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
reagować
Pavel70
ilość wystąpień16
data registracji11.04.2012
Piątek 25.12.2015 21:34, Jeden opožděný příspěvek
Sice už to není asi úplně aktuální, ale všem zájemcům o tento vůz bych doporučil naftovou šestnáctistovku a je jedno, jestli ve verzi 120 k nebo 105 k, která ve výčtu motorizací z nepochopitelného důvodu chybí. Obě verze mají stejných 300 Nm momentu, což je zcela dostatečná porce pro všechny naše dálniční kopce, kde se moment projeví nejvíc. Vím, o čem píšu, protože vlastním dva exempláře Delty 1,6 MJT (105 a120 k) a v praxi je rozdíl mezi nimi nepostřehnutelný.
Narozdíl od autora článku si troufám z osobní zkušenosti tvrdit, že tento motor je bezproblémový, určitě při pravidelné údržbě - výměně oleje a filtrů. Jediná součástka, která se za víc než 100 tis. km musela na jedné z Delt neplánovaně vyměnit, byla lambda sonda, a ta je tuším od Bosche. Spotřeba se skutečně v dlouhodobém průměru pohybuje mezi 6-6,5 l, na bežné silnici se dá jet s průměrem 5 l.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Sobota 26.12.2015 11:16, thesis kaput ....
Kamaradce se ted doslova rozpadl motor v Thesis 2,4
Takove krasne auto po prvnim majiteli a dolozenych a overenych 146t km motor na odpis - ojnice projela blokem.


A to jsem si ho chtel diky tem legracnim cenam taky koupit na vikendove jezdeni... I kdyz spis v tom legendarnim trilitru.
reagować
Pavel70
ilość wystąpień16
data registracji11.04.2012
Sobota 26.12.2015 21:35, RE: Thesis
Asi smůla na kus. Thesise si určitě pořídím, protože tomu nedokážu odolat, v podstatě čekám, až se nějaký pěkný objeví v Německu v rozumné vzdálenosti. Šestiválec by byl super, ale protože už ho doma taky mám, možná zkusím i něco jiného, asi pětiválcový dvoulitr.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 27.12.2015 09:37, xxxx xxxx xxxxx
No trochu jsem o tom Thesisu googlil a nejak z toho vychazi ze fungujici Thesis je pomalu zazrak... A to i podle fandu znacky. Nejvic me stve ze ten automat je pry vylozene spatny. Manual se totiz k takovemu autu vubec nehodi.
To povazuju za stejne zverstvo jako poridit si to v nafte.
reagować
koprcin
ilość wystąpień1
data registracji28.04.2016
Cztwartek 28.04.2016 23:12, potřebuji poradit
mám lancia delta 1,9 multijet nedám na něho dopustit mazel jak se patří jen neumí česky umí 6 jazyků ale česky neumí nemá navigaci neznáte někoho kdo by to uměl změnit díky za radu
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.