0
powrót
 

diskuze k tématu: Lancia Delta 1g - Levné auto, drahé díly

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.05.2006 17:06, 1.6 77kw?
Mám pocit,že tento motor se do Tipa nedával.Mám manuál na Tipo a tam nic takového není.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.05.2006 18:05,
na Delte TDs som najazdil cez 80tkm a mozem povedat, ze je to fantasticky voz!!! Moj motor bol ale TDs 1,9 s 59kw... Tak to vam tam este chybuje...
Motoricky absolutne perfektne, spotreba do 6litrov, ziadna spotreba oleja ani po najazdeni 300000km. KAsna hnije ako svina - to je fakt. Ale - vsetko sa da vyvarit, nie??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 09:52, královna
Jenom bych dodal, že Delta Integrale se nesmazatelně zapsala do dějin automobilového sportu. Dodnes je to nejúspěšnější vůz WRC.
Pokud máte dost chechtáčků a chcete auto pro opravdový chlapy bez zbytečných el. serepetiček, s ultimátními jízdními vlastnostmi a motorem kupte si Integrále dokud je čas.
Cena začíná růst každým rokem a za pár let bude stát víc než kdejaké nové auto...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 11:14, RE: 1.6 77kw?
brabenex napisał:
Mám pocit,že tento motor se do Tipa nedával.Mám manuál na Tipo a tam nic takového není.
V Tipu je naladěn na 66kW. Zvláštní je, že přestože je to DOHC, je to pouze 8-ventil (aspoň tedy v tom Tipu).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 13:10, Lez?
Jen by me zajimalo jestli autor recenze lze z neznalosti nebo lze umyslne...
Ceny karosarskych dilu - jim zminaovana haubna stoji v druhovyrobe 1020Kc bez DPH, Zadni naraznik jsem zatim nenasel, ale kdyz v autorizovanem servisu Fiat nabizeji predni naraznik za 4750Kc, tak docela dost pochybuji o cene 12000Kc. Za tu cenu je jen nejaky tuningovy z Italie...
Co se tyka vyctu zavad - zavady pohonu 4 x 4, rychle opotrebeni vackovych hridelu u 2.0 Turbo 16V a opotrebena loziska klikoveho hridele... To snad ani nemuzete myslet vazne. Motory v Deltach Integrale jsou oproti konkurencnim motorum doslova drzaci. Ten motor je stavenej pro mnohem vyssi vykony, coz dokazoval i pri nadvlade v rallye. Koroze je opravdu problem, ale bylo by korektni zminit, ze HF Integrale problemy s korozi nema, protoze se jedna o jiny material a pevnejsi karoserii...

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 15:10, No nevim...
Jsou to z poloviny nepravdive informace. Mel jsem osobne Deltu HF Turbo a nemuzu rict, ze by motor byl ve spatnem stavu. Vim o nekolika dalsich Deltach a vsude je 1.6 HFT celkem slusna. Je to motor, co si necha hodne libit. Ano - vetsinou je v haji turbo, ale to je jen vizitkou predchoziho majitele a rozhodne neni na vine motor, nebo jeho dilenske zpracovani.

Nebrat 1.6 HFT je nesmysl. Neni sice tak super jako 4WD, ale preci jenom, je to jeji levnejsi alternativa. Osobne jsem jezdil v Delte 1.6 HFT ktera mela narazniky z EVO III, interier Martini Editon a nepatrne zvyseny plnici tlak turba. Jela velice hezky a jezdi do dnes.

Opomene-li korozi, je Delta skutecne skvele auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 17:38, Dvě generace dohromady
Pokud už chce autor psát o nějakém autě, měl by si o něj zjistit všechny informace. V článku jsou dohromady smíchány obě generace Delty. Technické údaje pod článkem patří ke druhé generaci. Nejlépe je to vidět ve výčtu použitých motorů, kde chybí 1.3, 1.5, 1.6T zmíněné v textu, ale jsou vypsány motory Delty Nuovy. A hranatá Delta se jako třídvéřový hatchback nevyráběla. Právě třídvéřových hatchback 2g se značil HPE, toto označení nemá nic společného s motorem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 17.05.2006 08:20, Oprávněná kritika
Dan napisał:
Pokud už chce autor psát o nějakém autě, měl by si o něj zjistit všechny informace. V článku jsou dohromady smíchány obě generace Delty. Technické údaje pod článkem patří ke druhé generaci. Nejlépe je to vidět ve výčtu použitých motorů, kde chybí 1.3, 1.5, 1.6T zmíněné v textu, ale jsou vypsány motory Delty Nuovy. A hranatá Delta se jako třídvéřový hatchback nevyráběla. Právě třídvéřových hatchback 2g se značil HPE, toto označení nemá nic společného s motorem.
Omlouvám se za technické charakteristiky, jsou skutečně od prvního pohledu z druhé generace, již z tipo-delty. Původně jsem vytvořil článek o deltě jako celku, který pak musel být krácen jen na 1g, což již jsem žel nedělal já, a tak to takhle dopadlo. Jinak však vše uvedené v článku je dle mého nejlepšího vědomí a svědomí, přednosti, nedostatky, historie, doporučený či nedoporučený motor, i ty ceny dílů. U těch však opět při krácení vypadlo, že jsou na HF Integrale.
Deltu znám takřka do posledního šroubku, při psaní však člověk vždy váhá, jak moc do hloubky jít, aby to nebylo pro řadového čtenáře únavné. V každém případě chci obhajovat nedoporučitelnost motoru 1,6 Turbo, který velmi trpí podpalováním výfukových ventilů. Je to velice logický následek nevymezených vůlí - zanedbané údržby. Jenže u takto levných aut Češi seřizují ventily jen v případě, že to zvládnou sami se základním nářadím a podle nějakého návodu. Pokud se vůle tak, jako u motorů Fiat (dále některých renaultů, dieselů Isuzu atd.), vymezují podložkami, které v dílně po dědovi samozřejmě nenajdete, anžto jde o přesné kalibry objednávané od Fiatu, tak vůle nikdo nevymezuje. U DOHC motoru se rychle zmenší na nulu, ventil začně podfukovat a rychle se podpálí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 17.05.2006 13:59, lancia
pokudvim tak delta konkretne delta 1 generace 1.6 turbo je jeden z nejlepsich motoru od lancia a fiatu tenhle motor je ve dvou vykonovych verzich 96kw 103kw takze je to super motor a ja osobne s nim nemel zadny problem ani pri 170 tisica 1.6 gt neni ze 77kw ale ze 66kw takze oba sou to skvele motory ale neni nad integrale (akorat cena dost vysoka) 16 turbo je vinikajici i dostacujici vřele doporucuji kdo se neprojede nepozna ahojik lancia club
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 17.05.2006 14:39, RE: lancia
simon napisał:
pokudvim tak delta konkretne delta 1 generace 1.6 turbo je jeden z nejlepsich motoru od lancia a fiatu tenhle motor je ve dvou vykonovych verzich 96kw 103kw takze je to super motor a ja osobne s nim nemel zadny problem ani pri 170 tisica 1.6 gt neni ze 77kw ale ze 66kw takze oba sou to skvele motory ale neni nad integrale (akorat cena dost vysoka) 16 turbo je vinikajici i dostacujici vřele doporucuji kdo se neprojede nepozna ahojik lancia club
sak sem daj nejaky odkaz na vase klubove www stranky ak mate, rad si precitam....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.05.2006 09:49, RE: Oprávněná kritika
Martin Vaculík napisał:
Omlouvám se za technické charakteristiky, jsou skutečně od prvního pohledu z druhé generace, již z tipo-delty. Původně jsem vytvořil článek o deltě jako celku, který pak musel být krácen jen na 1g, což již jsem žel nedělal já, a tak to takhle dopadlo. Jinak však vše uvedené v článku je dle mého nejlepšího vědomí a svědomí, přednosti, nedostatky, historie, doporučený či nedoporučený motor, i ty ceny dílů. U těch však opět při krácení vypadlo, že jsou na HF Integrale.
Deltu znám takřka do posledn...
To se pak alespon s tema dilama dostavame uplne jinam...
To je jako psat o Escortu 1.8TD a napsat mu ceny z Coswortha, Intercooler za 35.000Kc atd.
Jinak osobne sem mel na 1.6 HF Turbo 160.000km a ten motor vypadal ze to auto prezije...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.02.2007 20:56, HF Turbo
Mal som sedu HF turbo,97kW pekne ospoilerovanu dovoz zo Svajciarska. Kupena bola 1991 a bol ro rok 1986. Takze ako 5 rocne auto. Mala nabehane cca 215 000 km . Na ceste sedela ako prikovana , motor mal neuveritelnu silu. Auto stvorene na "lietanie" a pri 90 tke sa len zbytocne hriala. Auto prestalo "jazdit" pokym sa ho nechytila sikovna ruka tunajsich mechanikov. Dalsim problemom bola karoseria...ta hrdzavela neuveritelne rychlo. To bol aj dovod predaja. Inak to bolo kladivo a mnohy vodici "ma poznali" len zo zadu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.07.2007 21:02, RE: HF Turbo
Loobo napisał:
Mal som sedu HF turbo,97kW pekne ospoilerovanu dovoz zo Svajciarska. Kupena bola 1991 a bol ro rok 1986. Takze ako 5 rocne auto. Mala nabehane cca 215 000 km . Na ceste sedela ako prikovana , motor mal neuveritelnu silu. Auto stvorene na "lietanie" a pri 90 tke sa len zbytocne hriala. Auto prestalo "jazdit" pokym sa ho nechytila sikovna ruka tunajsich mechanikov. Dalsim problemom bola karoseria...ta hrdzavela neuveritelne rychlo. To bol aj dovod predaja. Inak to bolo kladivo a mnohy vodici "ma...
Krásné auto,mět na náklady provozu atd,tak bych ho koupil! Integrale
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.