0
powrót
 

diskuze k tématu: Duster, nebo Niva? Vybíráme ojetinu do 250 tis. Kč.

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
coocot
ilość wystąpień12
data registracji20.05.2017
Piątek 12.04.2019 07:54, Duster
Určitě Duster,Niva začne reznout hned,jak na ní zaprší
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Piątek 12.04.2019 09:00, RE: Duster
cytat:
reakce na: coocot, 12.04.2019 07:54 (Určitě Duster,Niva začne rezno ...)

Niva - dojede zítra, kam měla dojet včera a samozřejmě rezne..
Podíval bych se na ojetiny Dustera ale také Suzuki SX4, která je na tom ještě lépe, co se týka spolehlivosti.
reagować
petrk
ilość wystąpień66
data registracji21.04.2018
Piątek 12.04.2019 09:04, RE: Duster
Niva je vhodná pro extrémní terén. Jízda na silnici s ní bude asi za trest. Má redukční převodovku + uzávěrky diferenciálů. Duster je určen spíš na silnici a zvládne i terén (pokud má 4 x 4), ale ne extrémní a je prostornější než NIVA. Takže záleží na skutečném využití auta. Co třeba Suzuki Jimi jako alternativa?
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 12.04.2019 15:52, RE: RE: Duster
cytat:
reakce na: petrk, 12.04.2019 09:04 (Niva je vhodná pro extrémní te ...)


Niva nema uzavierky diferencialov...

Z uvedenych by som nebral ani jedno - Duster je sice v terene prekvapivo schopny, ale rapidne poklesne jeho zivotnost dana koncepciou (samonosna karoseria, nezavisle zavesenie, pohon 4x4 cez viskoznu spojku, kopec plastov...)

Niva je vhodna do tazsieho terenu a potrebuje castu udrzbu, aby sa z nej zakratko nestal vrak

Pokial potrebujete auto do stredne tazkeho terenu, ja by som sa pozrel po Grand Vitare JT (idealne 2.4 benzin), resp. po zachovalej Grand Vitare FT (idealne 2.5 V6) - ale FT sa da v dobrom stave zohnat uz len velmi tazko...

Pripadne Daihatsu Terios
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Piątek 12.04.2019 16:14, RE: RE: Duster
cytat:
reakce na: petrk, 12.04.2019 09:04 (Niva je vhodná pro extrémní te ...)


Niva je vývojově zastaralý osobní traktor, Duster soudobý osobák s terénními schopnostmi.

Niva rozhodně nemá uzávěrky nápravových diferenciálů, jen mezinápravového a redukci (obojí mechanické), Duster má rovněž uzávěrku mezinápravového diferenciálu (elektronickou) a místo redukce velmi krátký první rychlostní stupeň, takže funkčností pohonu jsou obě auta srovnatelné.

Niva má vyšší přední nájezdový úhel (39 st vs 30 st) a brodivost (60 cm vs 35 cm). Světlá výška a zadní nájezdový úhel jsou stejné (+-21 cm a 36 st.).

Podstatný vliv na průchodnost terénem má typ použitých pneumatik.

Niva mi připadá smysluplná pouze levně koupená a určená ke špinavé práci - na silnici nevhodná - špatné jízdní vlastnosti, hluk, kostitřas.

Duster je příjemný pro běžnou jízdu, s vhodným obutím zvládne i těžší terén.
reagować
Fandadergel
ilość wystąpień1
data registracji05.01.2020
Niedziela 05.01.2020 20:00, Dacia duster
Mám dustera 1.6 77kw 2011 4x4 koupil jsem ho jako pracovní auto do lesa ,jsem těžař. Mám na něm obyčejné gumy a tam kde například Amarok nebo Mitsubishi l200 končí,tak tam já začínám. Je to šílené auto které díky tomu že nic neváží tak vyjede opravdu vše,zatím jsem vyjel všude a nikdo mě nemusel tahat . Jezdím každý den v lesním terénu za mokra a za sněhu. Je to nej auto co jsem kdy řídil . A to jsem jezdil i právě s Mitsubishi l200.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 06.01.2020 12:22, RE: Dacia duster
cytat:
reakce na: Fandadergel, 05.01.2020 20:00 (Mám dustera 1.6 77kw 2011 4x4 ...)


Dobrý den, zkuste napsat o svém Dusteru recenzi: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.