0
powrót
 

diskuze k tématu: Kia Sportage – z města po dálnici až do terénu

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.08.2005 13:47, Pěkný článek
Pěkný článek. Jestli si dobře pamatuji, tak předchozí generace Sportage měla rám, kdežto tahle už má jen (to "jen" myslím z hlediska terénních schopností) samonosnou karoserii. Koneckonců autor na začátku článku zmiňuje, že poměr využitelnosti terén:silnice se u nové generace otočil. Možná by stálo za to uvést i nějaké srovnání se starou generací, třeba právě ohledně motorů a výkonů v terénu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.08.2005 22:14, RE: Pěkný článek
Kybergreg napisał:
Pěkný článek. Jestli si dobře pamatuji, tak předchozí generace Sportage měla rám, kdežto tahle už má jen (to "jen" myslím z hlediska terénních schopností) samonosnou karoserii. Koneckonců autor na začátku článku zmiňuje, že poměr využitelnosti terén:silnice se u nové generace otočil. Možná by stálo za to uvést i nějaké srovnání se starou generací, třeba právě ohledně motorů a výkonů v terénu.
Díky za pochvalu, to se vždycky rádo čte. Nicméně se Sportagí je to přesně jak říkáte a jak zmiňuji v článku. Jistý odklon zde je a ve srovnání s předchozím modelem (co se prostupnosti terénem týče) se nová Sportage nemůže měřit. A nejen díky samonosné karoserii, kterou opravdu disponuje. Jenom v rychlosti...v článku je zmíněna například dost malá křižitelnost náprav, takže auto je v terénu dost často na třech, potom třeba malý nájezdový úhel, který ohrožuje nárazník a zaměření je zřejmé i u dost chabé ochrany podvozku. Nová Sportage toho tedy v terénu asi opravdu mnoho nenajezdí, i když zase zvládne o dost více, než "obyčejné" auto. Ale primírní určení na běžné komunikace je evidentní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.08.2005 09:59, RE: Pěkný článek
Michal - TipCars.com napisał:
Díky za pochvalu, to se vždycky rádo čte. Nicméně se Sportagí je to přesně jak říkáte a jak zmiňuji v článku. Jistý odklon zde je a ve srovnání s předchozím modelem (co se prostupnosti terénem týče) se nová Sportage nemůže měřit. A nejen díky samonosné karoserii, kterou opravdu disponuje. Jenom v rychlosti...v článku je zmíněna například dost malá křižitelnost náprav, takže auto je v terénu dost často na třech, potom třeba malý nájezdový úhel, který ohrožuje nárazník a zaměření je zřejmé i u dos...
Ano, je to pravda. Většina majitelů SUV (ale i značná část majitelů pravých offroadů) se nikdy dál než na polní či lesní cestu nevydá, takže výrobci tomu svoji produkci přizpůsobují a přednost dostávají lepší jízdní vlastnosti na silnici na úkor terénních schopností. Což je škoda, protože se tím z trhu vytrácí kvalitní polo-offroady a zájemci o takovéto vozidlo (protože je přeci jen levnější než pravý offroad a přesto v terénu leccos umí) jsou odkázáni na ojeteté offroady nebo levnější vozy typu Aro, Honker apod., které ovšem patří do jiné kategorie a nemohou splnit všechny kladené požadavky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.08.2005 10:07, RE: Pěkný článek
Michal - TipCars.com napisał:
Díky za pochvalu, to se vždycky rádo čte. Nicméně se Sportagí je to přesně jak říkáte a jak zmiňuji v článku. Jistý odklon zde je a ve srovnání s předchozím modelem (co se prostupnosti terénem týče) se nová Sportage nemůže měřit. A nejen díky samonosné karoserii, kterou opravdu disponuje. Jenom v rychlosti...v článku je zmíněna například dost malá křižitelnost náprav, takže auto je v terénu dost často na třech, potom třeba malý nájezdový úhel, který ohrožuje nárazník a zaměření je zřejmé i u dos...
Dokonce mi příjde, že to, co v terénu zvládnou "moderní" SUV, by zvládl i náš stařičký žigul 2102, který i přes hendikep jen jedné poháněné nápravy byl schopen přejet pařez (to se stalo samozřejmě neúmyslně ), světlou výšku měl 18 cm... a když měl terénní gumy a zatíženou zadní nápravu, tak projel i bahnem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.08.2005 10:41, RE: Pěkný článek
Kybergreg napisał:
Dokonce mi příjde, že to, co v terénu zvládnou "moderní" SUV, by zvládl i náš stařičký žigul 2102, který i přes hendikep jen jedné poháněné nápravy byl schopen přejet pařez (to se stalo samozřejmě neúmyslně ), světlou výšku měl 18 cm... a když měl terénní gumy a zatíženou zadní nápravu, tak projel i bahnem...
Proč si myslíš, že žigulíky v hojné míře používaj i naši tmavší spoluobčané? Hodně vydrží a při stíhání policií má větší brodivost, než Felicie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.08.2005 09:49, RE: Pěkný článek
Yeti napisał:
Proč si myslíš, že žigulíky v hojné míře používaj i naši tmavší spoluobčané? Hodně vydrží a při stíhání policií má větší brodivost, než Felicie
))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.08.2005 21:28, RE: Pěkný článek
Yeti napisał:
Proč si myslíš, že žigulíky v hojné míře používaj i naši tmavší spoluobčané? Hodně vydrží a při stíhání policií má větší brodivost, než Felicie
)))))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.08.2005 21:31, RE: Pěkný článek
Kybergreg napisał:
Dokonce mi příjde, že to, co v terénu zvládnou "moderní" SUV, by zvládl i náš stařičký žigul 2102, který i přes hendikep jen jedné poháněné nápravy byl schopen přejet pařez (to se stalo samozřejmě neúmyslně ), světlou výšku měl 18 cm... a když měl terénní gumy a zatíženou zadní nápravu, tak projel i bahnem...
Starej "žigul" dokáže fakticky až neuvěřitelné věci....mám několik desítek videí kde se s "žigulama" dělájí takové věci......a oni to pořád vydrží,dokonce i atakovat rychlost 190 Km/h není pro "žigul" problém,no řekněme že byl trošku "upravený" ale i tak je to dost.Pokud mě nevěříte tak napište maila a já vám to video s "žigulem" co jezdí 190 klidně pošlu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.08.2005 12:34, RE: Pěkný článek
Passat napisał:
Starej "žigul" dokáže fakticky až neuvěřitelné věci....mám několik desítek videí kde se s "žigulama" dělájí takové věci......a oni to pořád vydrží,dokonce i atakovat rychlost 190 Km/h není pro "žigul" problém,no řekněme že byl trošku "upravený" ale i tak je to dost.Pokud mě nevěříte tak napište maila a já vám to video s "žigulem" co jezdí 190 klidně pošlu
Jo, to bych rozhodně chtěl vidět. Pošli to, please, na kybergreg@email.cz nebo napiš, kde bych si to mohl stáhnout.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.08.2005 15:37, RE: Pěkný článek -žigul
Kybergreg napisał:
Jo, to bych rozhodně chtěl vidět. Pošli to, please, na kybergreg@email.cz nebo napiš, kde bych si to mohl stáhnout.
Klidně ti to pošlu jenomže to video má 14,1 MB víš co já to hodím k sobě na stránky a pošlu ti na mail link
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 14.08.2005 11:05, RE: Pěkný článek -žigul
Passat napisał:
Klidně ti to pošlu jenomže to video má 14,1 MB víš co já to hodím k sobě na stránky a pošlu ti na mail link
dej ten link sem do diskuse - určitě se najde víc nadšenců do žigula!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 17.08.2005 10:25, link na žigula
anonym napisał:
dej ten link sem do diskuse - určitě se najde víc nadšenců do žigula!
http://www.passatnfs.com/recenze/zigul175.mpg
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.