tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Tomáši a to znám lidi co by se s tebou do krve hádali jak je ten 2,5td od VM užasný motor. Vydrží prý vše, jen nesmíš a naopak musíš... následuje nekonečný seznam :DTátovi kupte Jeep jak má být, tedy benzín 4,0 a LPG. A máte klid i slušný výkon. Jakýkoliv dieset ve starém US autě je vždy poukaz na průser.
nesmíš-ano, koupit ho. musíš-ano, koupit, ale V6 (R6) benzín
tento motor byl můj první a jediný diesel, poté co mě 500km v autě s tímhle motorem (jestli nepřeháním) stálo 40.000,- (jestli ne víc) jsem s touhou ušetřit své těžce vydělané peníze kupoval již jen benzínové šestiválce. tímto děkuji Fordu a jeho modelu Scorpio 98´ že mě vyléčili z pochybné touhy vlastnit diesel a vehnali mě do náruče Nissanu a jeho pochybným nehospodárným motorům řady VQ počínaje Maximou (5 let nirvány) přes 350Z (tři kusy) Renault VelSatis 3.5V6 Initiale, třistakoňové G35 coupé Sport až po současné FXko. pravda, s malými odbočkami k Z3 coupé 3.0i či loňské letní romanci s 330Ci kabrio... ještě jednou díky
a připojuji se k doporučení 4.0 benzín s LPG. pěkný víkend.
Oni ten motor dávali i do Fordu? Já vím jen o Jeepu a Chryslerech. Původně to prý byl stacionální diesel, pro pohon agregátů a tak. No prostě paráda. Původně měl rozvody kolama, bez jakékoliv udržby, ale u některých Chrysler dal nepochopitelně řemen nebo řetěz, ted nevím. Asi aby se majitele nenudili :D
Tak benzínové nissany jsou jistě fajn, já mám ale zkušenost s vanette 2,3d a to byl děs běs.
Ten VelSatis závidím, já na to neměl po zkušenosti s megane a lagunou už odvahu.