Pepe napisał:
To mě se nejvíc líbil odstavec o tom, jak by měl stát (my všichni) přispívat na omlazení vozového parku pro ty, co na to nemají!!!!!!!!!!!!!!!! A proč stát (někdy skrz obce) dotuje všechny typy hromadné dopravy od vlaku, autobusu přes tramvaje, trolejbusy až po metro? Vážený pan Heller by mohl jít příkladem, vyměnil bych 8 let starou 406 kombi za novou A6, samo že avant qattro, 3,0 TDI. Stačilo by mi, kdyby přispěl tak půlmelounem, jdu do toho. Jo a tu navigaci nepotřebuju, koupím si autoatlas. ...
Samozřejmě, já věřím tomu, že prodejci nových vozů by byli velice rádi, kdyby se nemohla dovážet starší auta z venku. Musím říct, že ani já nejsem příznivcem toho, abysme dělali Němcům,Švýcarům, Italům a Francouzům smetiště a autovrakoviště. Nicméně musím konstatovat, že na nové auto prostě nemám, myslím na nové auto, které by uspokojovalo moje nároky (vnitřní prostor,zavazadlový prostor, vše v el.min.4xairbag,a samozřejmě alespoň manuální klima, když už ne digitální) Takže jednoznačně to pro mě znamená, že si raději koupím za 250 000,- auto, které sice bude staré 4-5llet, ale vím,, že bude splňovat moje nároky a že mi bude ještě pár let sloužit. Auta měním poměrně často a většinou moc neprodělávám. Kdybych si koupil novou Octávii, nebo A4, tak na ni prodělám za 2 roky tak 200-250 000,- Taková je moje situace. Pokud bych podnikal a mohl odepisovat náklady, tak bych si koupil klidně nový vůz a po skončení leasingu bych si vzal zase nový, ale to jsme někde jinde. Podnikat neumím a tak budu jezdit ve starších přivežených autech,no.