0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký vybrat spolehlivý vůz? Napoví statistiky spolehlivosti

kategorie zaszeregowania tematu:
ptace
ilość wystąpień8
data registracji01.10.2013
Wtorek 01.10.2013 20:16, Spolehlivost - nebo kvalita péče o vozidlo?
Chápu, že se může stát, že nějakou závadu odhalí až technická kontrola. Nicméně pokud vím, že na autě něco není, jak by mělo, tak to spravím, než na technickou jedu. A při pravidelném servise by technická kontrola měla odhalit vážné závady opravdu už jen výjimečně.
Pro mě to je spíše zajímavá statistika o tom, o jaká auta se majitelé vzorně starají.

Spíše by mě zajímaly statistiky,
- kolikrát které auto nechalo svoji posádku na půli cesty,
- kolikrát které auto muselo neplánovaně do servisu,
- jaké jsou servisní náklady na opravy závad (se spotřebními věcmi se počítá, ale že něco klekne, to bývá čára přes rozpočet).

Chápu, že taková data není vůbec jednoduché sehnat. Mě osobně ale statistika z technických kontrol přijde příliš levná ve smyslu co nic nestojí, za nic nestojí.
reagować
Val.Kilmer
ilość wystąpień2
data registracji31.03.2010
Środa 02.10.2013 10:53, RE: Spolehlivost - nebo kvalita péče o vozidlo?
ptace napisał:
Chápu, že se může stát, že nějakou závadu odhalí až technická kontrola. Nicméně pokud vím, že na autě něco není, jak by mělo, tak to spravím, než na technickou jedu. A při pravidelném servise by technická kontrola měla odhalit vážné závady opravdu už jen výjimečně.Pro mě to je spíše zajímavá statistika o tom, o jaká auta se majitelé vzorně starají.Spíše by mě zajímaly statistiky, - kolikrát které auto nechalo svoji posádku na půli cesty, - kolikrát které auto muselo neplánovaně do servisu,- jaké jsou servisní náklady na opravy závad (se spotřebními věcmi se počítá, ale že něco klekne, to bývá čára přes rozpočet).Chápu, že taková data není vůbec jednoduché sehnat. Mě osobně ale statistika z technických kontrol přijde příliš levná ve smyslu co nic nestojí, za nic nestojí.


Asi to možná špatně chápu ale pokud se v článku píše že se jedná o německou organizaci provádějící technické prohlídky u aut do tří let věku (v tomto konklrétním případě)tak jaké auta hodnotí když vycházím z toho, že i u nás s novým autem,respektive s autem do čtyř let věku na technickou nechodím ? ? ? tedy poprvé jdu po čtyřech letech od zakoupení
reagować
Abík
ilość wystąpień93
data registracji20.01.2009
Piątek 04.10.2013 10:06, RE: Spolehlivost - nebo kvalita péče o vozidlo?
Val.Kilmer napisał:
ptace napisał:
Chápu, že se může stát, že nějakou závadu odhalí až technická kontrola. Nicméně pokud vím, že na autě něco není, jak by mělo, tak to spravím, než na technickou jedu. A při pravidelném servise by technická kontrola měla odhalit vážné závady opravdu už jen výjimečně.Pro mě to je spíše zajímavá statistika o tom, o jaká auta se majitelé vzorně starají.Spíše by mě zajímaly statistiky, - kolikrát které auto nechalo svoji posádku na půli cesty, - kolikrát které auto muselo neplánovaně do servisu,- jaké jsou servisní náklady na opravy závad (se spotřebními věcmi se počítá, ale že něco klekne, to bývá čára přes rozpočet).Chápu, že taková data není vůbec jednoduché sehnat. Mě osobně ale statistika z technických kontrol přijde příliš levná ve smyslu co nic nestojí, za nic nestojí.
Asi to možná špatně chápu ale pokud se v článku píše že se jedná o německou organizaci provádějící technické prohlídky u aut do tří let věku (v tomto konklrétním případě)tak jaké auta hodnotí když vycházím z toho, že i u nás s novým autem,respektive s autem do čtyř let věku na technickou nechodím ? ? ? tedy poprvé jdu po čtyřech letech od zakoupení


Dobré informace vám v tomto směru můžou poskytnout stránky autobild.de. Je to sice německy, ale i přes kostrbatý překladač se dá celkem dobře pochopit, o čem píší. Jsou tam i statistiky zkoušených aut do 100 t. najetých km. Celkem snadno zjistíte, že třeba takový Passat s motorem TSI je celkem pohodové bezporuchové auto na špici, kdežto s motorem 2,0 TDI je to katastrofa. Totéž je to u Škoda Octavia, Superb. S benzinovými motory špička, kdežto s naftovými je to horší. A tak je to u řady značek. Prostě naftové motory musí častěji během testu vyhledávat servis pro nenadálé poruchy. Znám to i z rodiny, kde Octavie s 1,6 TDI museli v záruce do servisu s poruchou, někdy opakovanou, kterou sice servismani označují jako banalitu ( jak také jinak), ale museli, kdežto benzinová 1,6 FSI tam jezdí pouze na prohlídky. Uznávám, že to co píši je třeba věcí pouze mého názoru, kterou budou jiní považovat za hloupost, protože jeho auto, které si vybral, je to nejlepší. Kolik lidí tady přizná, že ten krám, co si koupil, rychle z domu vyhodil?
reagować
Duval
ilość wystąpień30
data registracji15.05.2013
Niedziela 06.10.2013 10:32, spolehlivost
Předně - není důležité, jak si auto hodnotí sám majitel. Málokdo si chce přiznat, že si naběhl na pozlátko reklamy např. máme škrabku na led v základní výbavě, máme deštník ....a dívej, ve dveřích......my děláme to auto....atd. Je třeba opravdu auto vybírat podle skutečných testů.
To znamená, kde se skutečně testuje na výskyt závad. A to je např. zde: pozor - testy dělají němci!
U nás např. má mnoho lidí skoro orgasmus z Passatů, Touranů...no a němcům v hodnocení ani nastačilo školní hodnocení, kde je nejhorší 5. Některé úžasné stroje jednoho lidového koncernu proto pro svoji úžasnost dostaly hodnocení 6.

např.: http://www.auto.cz/test-100000-km-autobild-dlouhodoby-54646
reagować
stanikk
ilość wystąpień61
data registracji06.05.2013
Wtorek 08.10.2013 17:12, názor
Osobně si myslím, že tyto statistiky zas tak moc nejsou vypovídající. Protože zde není zachycen nájezd automobilů. Myslím, že o kvalitě aut více poví to zda ho používají taxikáři či nikoliv. Lidé co s autem najezdí deseti tisíce km ho více prověří než nějaká statistika.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.