0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak vybrat správnou asistenční službu? (doplněno)

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 12:42, Dopravní nehody
Hlavně si dejte pozor na nezvané asistenční služby při dopravních nehodách. Dokážou oblbnout a zpracovat člověka, který je ve stresu a vnutí mu jejich většinou nekvalitní servis...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.09.2008 22:17, RE: Dopravní nehody
anonym napisał:
Hlavně si dejte pozor na nezvané asistenční služby při dopravních nehodách. Dokážou oblbnout a zpracovat člověka, který je ve stresu a vnutí mu jejich většinou nekvalitní servis...
Např. Gallileo asistance
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 10:04, Dopravní nehody
Bohužel se mi stalo, že při první a dosud mé jediné dopravní nehodě, mi odtahová služba odmítla odvézt porouchaný automobil dokud jsem nezaplatil hotově a na místě. Na moji zmínku, že odtah by měla hradit pojišťovna mi řekli, ať mi to teda odtáhne pojišťovna. Člověk je vystresovanej po nehodě a pokud nebourá každý týden, tak ani pořádně neví jak postupovat a někteří "poctiví podnikatelé" toho dokáží pořádně zneužít. Dnes už jsem chytřejší a radím všem nikdy nic neplatit hotově, odtahových služeb (tak jako pohřebáků) je opravdu hodně a když nepochodíte u jedné, určitě pochodíte u druhé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.09.2008 10:06, RE: Dopravní nehody
anonym napisał:
Např. Gallileo asistance
Nebo Auto assistance Praha - Kingo : jedním slovem peklo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.09.2008 13:44, a co skutečnost ?
Jsem prodejce vozů, takže při prodeji auta zákazníka informuji o tom, co má v rámci pojištění k dispozici od pojištťovny, od výrobce.....je to spousta věcí, které ne vždy ovšem fungují dokonale tak, jak je prezentováno. K čemu se služba (jakákoliv), která vám něco nabízí a vy spokojeně jezdíte a když se něco stane, tak najednou zjišťujete, že každá část služby má své "ale" ?????
Výsledek je, že zákazník je znechucen (vůbec se mu nedivím) a místo radosti je na*raný protože je vše jinak.
Tyto služby mají přeci člověku umožnit hlavně klid a pocit, že je o něj postaráno !! Jirka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.09.2008 19:04,
A co DAS?
reagować
jurapilik
ilość wystąpień1
data registracji03.11.2016
Cztwartek 03.11.2016 11:12, Asistenční služby - vypočítavé pojišťovny
Dobrý den,
chtěl bych zde napsat konečně pravdu, kterou jsem se dozvěděl při mé nehodě. Stala se mi nehoda v srpnu tohoto roku (2016). Nehodu jsem nezavinil. Vvzhledem k tomu, že jsme byli s rodinou na cestě na dovolenou tak to bylo o dost nepříjemné. Auto nebylo až tak bourané jako spíš odřené a mělo rozbité zadní světlo plus světlo mlhové. Tudíž jsem nějak zvažoval zda budeme v cestě pokračovat či nikoliv (důvodem bylo to, že soused jel takto též na dovolenou do Itálie, kde velice začalo pršet měl prasklé zadní světlo od čehož začalo auto hořet - zbyla jen kostra + sedačky). Tak jsem chtělo tomuto předejít. Zavolal jsem si na pojišťovnu jak to teď mám řešit? Na lince mě operátorka řekla, že se musíme rozhodnout sami (buďto zrušit dovolenou, nebo jestli nemám možnost dovolenou posunout atd atd.) Prostě neuvěřitelné řeči člověku, který je v nouzi a po malé nehodě si neví rady... Opravdu jsme zvažovali, že budeme kontaktovat majitele domu kam jsme mířili na dovolenou a pokusíme se domluvit na přesunutí popř. jen nějaké rozumné pokutě za to, že jsme nepřijeli.
Velice nepřijemné. V tu chvíli k nehodě přijelo vozidlo asistenční služby s nápisem Dopravní nehody. Jak jsem, ale četl ze článků kde se uvádí nebo titulují tyhle asistence jako LOVCI NEHOD tak se rozzuřil ještě více a poslal tohoto človíčka do míst, která tu raději nebudu ani vypisovat. Nicméně jsem od něj zaslechl slovo NÁHRADNÍ VOZIDLO... Nenapadlo mě nic než zavolat znovu na pojišťovnu a tam se na možnost náhradního vozidla optat... Nyní již hovor s operátorem nikoliv ženou (tajně jsem doufal), ale po dotazu na náhradní vozidlo mě bylo sděleno: Na náhradní vozidlo vůbec nárok nemáte jak jste na to přišel? K nehodě přijelo auto asistenční služby, kdy mě tohle jejich zaměstnanec nabízel. Ano oni to nabízí, ale nárok není tudíž si nic od takových firem nepůjčujte a vůbec s nimi nic neřešte. Tyhle firmy Vám nabídnout náhradní vozidlo a celé vyřízení pojistné události a pak to po Vás budou chtít zaplatit. Tak jsem ukončil hovor. Člověk s asistenční služby byl stále u nehody a bavil se s druhým účastníkem - ten za mnou přišel a řekl mě ať si toho pána vyslechnu, že je to možná jinak než si myslím a než je to tak jak jsem se dozvěděl u nehody. Poslechl jsem jej a on mi znovu začal podrobně popisovat jak to vlastně je s náhradním vozidlem atd. atd. Vzhledem k mé situaci jsme se tedy nakonec rozumně pobavili já jej vyslechl a domluvili jsme se, že to risknu a zapůjčím si od jejich asistenční služby náhradní vozidlo. Nebylo tak drahé ani kdybych jej měl platit.
Abychom došel k věci. Zapůjčili jsme si náhradní vozidlo - úplně nové najeto cca 1.250km takže na cestu dlouhou 900km tam a 900km zpět ideální i když se podívám na to, že mé vozidlo bylo 11let staré. Po návratu z dovolené jsem se pouze dostavil na sídlo asistenční společnosti, kde jsem si převzal svoje opravené vozidlo, vrátil vozidlo zapůjčené podepsal doklady pro vrácení a tím to bylo celé vyřízené. Po asi 14 dnech nám došel na adresu výplatní dopis kde bylo uvedena proplacená částka za náhradní vozidlo a opravu vozidla. Tak se mě velice ulevilo a zapřemýšlel nad tím proč jsou vlastně tedy ty články jak lovci nehod to a to. Jediné co mě opravdu napadlo a čím mě ujistil též zaměstnanec asistenční služby je to, že tyhle články si píší pojišťovny aby vystrašili účastníky nehod. Logické!!!!! Nezapůjčím si auto = pojišťovna nic nezaplatí a ušetří :) To je přesně to proč to tak je.!!!!
Z toho plyne ponaučení - neposlouchejte nikdy co Vám radí pojišťovna a vše si raděj pořešte přes asistenční službu - nikoliv však asistenční službu pojišťoven - TIHLE SE VÁM BUDOU CHTÍT CO NEJRYCHLEJI ZBAVIT A NIC NA CO MÁTE NÁROK VÁM NENABÍDNOU!!!! Fuj, že se pojišťovny za takové chování nestydíte. Všichni platí povinné ručení havarijní někteří a pak je necháte stát při nehodě bezradné u nehod a v ničem jim nepomůžete.
Jak jsem slíbil. Jakmile vše bude uzavřené bude v pořádku tak tohle všechno napíšu na jakoukoliv diskuzi ať každý ví za co pojištovny mají pojištěné. Velké díky patří asistenční službě z Brna, která mě pomohla ve velmi složité situaci. Především sourozenci Zemanovi. Vše si vyřídili s pojišťovnou a já měl nové náhradní vozidlo po celou dobu na dovolené. Perfektní služby a fakt po důvěře i velice profesionální chování všech. Klobouk dolů. Pokud si tohle čtěte tak Vás moc pozdravuji a jakmile budu mít cestu přes Brno tak se za Vámi rád stavím. Díky díky díky.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Cztwartek 03.11.2016 14:16, RE: Asistenční služby - vypočítavé pojišťovny
jurapilik napisał:
Dobrý den,chtěl bych zde napsat konečně pravdu, kterou jsem se dozvěděl při mé nehodě. Stala se mi nehoda v srpnu tohoto roku (2016). Nehodu jsem nezavinil. Vvzhledem k tomu, že jsme byli s rodinou na cestě na dovolenou tak to bylo o dost nepříjemné. Auto nebylo až tak bourané jako spíš odřené a mělo rozbité zadní světlo plus světlo mlhové. Tudíž jsem nějak zvažoval zda budeme v cestě pokračovat či nikoliv (důvodem bylo to, že soused jel takto též na dovolenou do Itálie, kde velice začalo pršet měl prasklé zadní světlo od čehož začalo auto hořet - zbyla jen kostra + sedačky). Tak jsem chtělo tomuto předejít. Zavolal jsem si na pojišťovnu jak to teď mám řešit? Na lince mě operátorka řekla, že se musíme rozhodnout sami (buďto zrušit dovolenou, nebo jestli nemám možnost dovolenou posunout atd atd.) Prostě neuvěřitelné řeči člověku, který je v nouzi a po malé nehodě si neví rady... Opravdu jsme zvažovali, že budeme kontaktovat majitele domu kam jsme mířili na dovolenou a pokusíme se domluvit na přesunutí popř. jen nějaké rozumné pokutě za to, že jsme nepřijeli. Velice nepřijemné. V tu chvíli k nehodě přijelo vozidlo asistenční služby s nápisem Dopravní nehody. Jak jsem, ale četl ze článků kde se uvádí nebo titulují tyhle asistence jako LOVCI NEHOD tak se rozzuřil ještě více a poslal tohoto človíčka do míst, která tu raději nebudu ani vypisovat. Nicméně jsem od něj zaslechl slovo NÁHRADNÍ VOZIDLO... Nenapadlo mě nic než zavolat znovu na pojišťovnu a tam se na možnost náhradního vozidla optat... Nyní již hovor s operátorem nikoliv ženou (tajně jsem doufal), ale po dotazu na náhradní vozidlo mě bylo sděleno: Na náhradní vozidlo vůbec nárok nemáte jak jste na to přišel? K nehodě přijelo auto asistenční služby, kdy mě tohle jejich zaměstnanec nabízel. Ano oni to nabízí, ale nárok není tudíž si nic od takových firem nepůjčujte a vůbec s nimi nic neřešte. Tyhle firmy Vám nabídnout náhradní vozidlo a celé vyřízení pojistné události a pak to po Vás budou chtít zaplatit. Tak jsem ukončil hovor. Člověk s asistenční služby byl stále u nehody a bavil se s druhým účastníkem - ten za mnou přišel a řekl mě ať si toho pána vyslechnu, že je to možná jinak než si myslím a než je to tak jak jsem se dozvěděl u nehody. Poslechl jsem jej a on mi znovu začal podrobně popisovat jak to vlastně je s náhradním vozidlem atd. atd. Vzhledem k mé situaci jsme se tedy nakonec rozumně pobavili já jej vyslechl a domluvili jsme se, že to risknu a zapůjčím si od jejich asistenční služby náhradní vozidlo. Nebylo tak drahé ani kdybych jej měl platit. Abychom došel k věci. Zapůjčili jsme si náhradní vozidlo - úplně nové najeto cca 1.250km takže na cestu dlouhou 900km tam a 900km zpět ideální i když se podívám na to, že mé vozidlo bylo 11let staré. Po návratu z dovolené jsem se pouze dostavil na sídlo asistenční společnosti, kde jsem si převzal svoje opravené vozidlo, vrátil vozidlo zapůjčené podepsal doklady pro vrácení a tím to bylo celé vyřízené. Po asi 14 dnech nám došel na adresu výplatní dopis kde bylo uvedena proplacená částka za náhradní vozidlo a opravu vozidla. Tak se mě velice ulevilo a zapřemýšlel nad tím proč jsou vlastně tedy ty články jak lovci nehod to a to. Jediné co mě opravdu napadlo a čím mě ujistil též zaměstnanec asistenční služby je to, že tyhle články si píší pojišťovny aby vystrašili účastníky nehod. Logické!!!!! Nezapůjčím si auto = pojišťovna nic nezaplatí a ušetří :) To je přesně to proč to tak je.!!!!Z toho plyne ponaučení - neposlouchejte nikdy co Vám radí pojišťovna a vše si raděj pořešte přes asistenční službu - nikoliv však asistenční službu pojišťoven - TIHLE SE VÁM BUDOU CHTÍT CO NEJRYCHLEJI ZBAVIT A NIC NA CO MÁTE NÁROK VÁM NENABÍDNOU!!!! Fuj, že se pojišťovny za takové chování nestydíte. Všichni platí povinné ručení havarijní někteří a pak je necháte stát při nehodě bezradné u nehod a v ničem jim nepomůžete.Jak jsem slíbil. Jakmile vše bude uzavřené bude v pořádku tak tohle všechno napíšu na jakoukoliv diskuzi ať každý ví za co pojištovny mají pojištěné. Velké díky patří asistenční službě z Brna, která mě pomohla ve velmi složité situaci. Především sourozenci Zemanovi. Vše si vyřídili s pojišťovnou a já měl nové náhradní vozidlo po celou dobu na dovolené. Perfektní služby a fakt po důvěře i velice profesionální chování všech. Klobouk dolů. Pokud si tohle čtěte tak Vás moc pozdravuji a jakmile budu mít cestu přes Brno tak se za Vámi rád stavím. Díky díky díky.


Dobrý den, nechcete Vaše zkušenosti s pojišťovnou a asistenční službou popsat v samostatném článku do blogu? http://www.tipcars.com/blog Dostanou se tak k většímu počtu čtenářů. Děkujeme.
reagować
Libo007
ilość wystąpień6
data registracji18.12.2015
Cztwartek 26.01.2017 23:08, Jojo crashunteři :/
Jojo crashunteři řádí. Jak říkáte jejich byznys je založený na bezradnosti a sresu :/ A to buďte jedině rád, že po Vás chtěli prachy předem, většinou Vás odtáhnou, před tím dají pouze podepsat "souhlas s odtahem" a až po odtahu Vám naúčtují x krát dražší odtah než je standard, pod který jste se podepsal :/

Jinak nejjednodušší je vzít zelenou kartu (tu máte vždycky v autě) a tam je číslo na pojišťovnu, ndeska běžně asistenční služba dojede do 3/4 hodiny a pokud máte dobré pojištění, pak Vás to nemusí stát ani korunu, případně nějaké drobné. Pokud nebudete jako tchán, kterýho odtah z Prahy do Svitav vyšel na 5.000,- :/ dobré porovnání je tady, druhá záložka "Základní asistence" mezi všemi pojišťovnami - http://pojisteni-prehledne.cz/porovnani-povinneho-ruceni.html
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.