0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak na renovaci filtru pevných částic (4/4)

kategorie zaszeregowania tematu:
ivan2
ilość wystąpień118
data registracji11.11.2010
Cztwartek 22.09.2016 16:02, mýtus
"Jedním z častých mýtů je, že vozidlo vybavené filtrem pevných částic není vhodné pro jízdu ve městě. Není to pravda
reagować
Driver79
ilość wystąpień130
data registracji20.11.2014
Cztwartek 22.09.2016 16:35, Více se rozepiš
Nebojte se více rozepsat. A jedno vlákno stačí.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 22.09.2016 17:09, RE: mýtus
ivan2 napisał:
"Jedním z častých mýtů je, že vozidlo vybavené filtrem pevných částic není vhodné pro jízdu ve městě. Není to pravda


Tesat do kamene...

Filtr má mj. i tu výhodu, že cca jednou týdně auto majitele donutí vypadnout z městského stresu na relaxační výlet na dálnici a vypálit tam saze.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 24.09.2016 10:26, Trochu mě ty rady zaráží
Tak trochu mě zaráží, že v minulém díle byla popsána jako nejúčinnější regenerace FAP nízkofrekvenčními rázovými vlnami + teplota a vytřásání a vyloženě nedoporučena byla mokrá cesta, tedy průplach. A v tomto díle se najednou píše o průplachu jako o ideálním řešení ....divné.
reagować
Abík
ilość wystąpień93
data registracji20.01.2009
Sobota 01.10.2016 14:49, Díky, ropáka už nemám.
Řekl bych, že při provozu ve městě je třeba dodržovat také jiný jízdní režim. Prostě nedřít ten motor t. zv. odspodu, chce to přece jenom otáčky na 1800, včas řadit dolů. Ne třeba to týrat na 4 od jízdy krokem, potom naložit. Prostě motor držet v pásmu dobrého spalování, bezkouřového spalování. To je právě v oblastech nejvyššího krouťáku. A na náký ukazatel řazení nahoru se vykašlat.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.