0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak minimalizovat pokles hodnoty ojetých vozidel?

kategorie zaszeregowania tematu:
JARDA3
ilość wystąpień89
data registracji15.01.2010
Sobota 09.03.2013 18:15, Není to tak jednoduchý.....
Není to tak jednoduchý šetřit firemní auto, na dodávkách které mají nosnost 1,5tuny vozíme jednou tolik na nákladních které mají 7tun nosnost vezeme i 12t. hafo míst na rozvoz a je potřeba vše stihnout. A ted to auto šetři!!!
reagować
wimmer_day
ilość wystąpień43
data registracji29.01.2009
Sobota 09.03.2013 22:29, RE: Není to tak jednoduchý.....
Ve firmě máme cca 100 aut a všechna s GPS. Většina aut se po ukončení leasingu do bazaru nedostane a jsou odkoupena zaměstnanci.

reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 12.03.2013 09:20, Ještě drobnost chybí
Doplnil bych, že krom stáří, stavu a počtu kilometrů je dost podstatné, co je to za auto, protože některé vozy si drží cenu lépe a některé jsou propadáky. Nechci to úplně paušalizovat, ale auta (ryze) japonské produkce si drží cenu velmi dobře, stejně tak mnohý německý vůz má menší pokles hodnoty, než vozy vyráběné např na jihu Evropy. Třeba Škodovky jsou docela zvláští kapitolou, neboť si drží cenu i přes obrovskou nabídku.
Takže ekonomická rozvaha by měla přijít hned na začátku správnou volbou vozu. Navíc jsem se nejednou setkal s tím, že se vozidla odprodávala nakonec za ceny hluboko pod reálnou tržní cenou.
Prostě jsou věci, na které je můj selský rozum krátký. Patří k nim:
- nákup naftové motorizace i na malé plánované nájezdy a rovněž pro malá auta (dlouho se to nevyplácí - jestli vůbec)
- prodej po skončení leasingu (kdy má auto ještě slušnou spolehlivost, aby se dalo levně provozovat) a nákup nového opět na leasing
- prodej za ceny pod úrovní volného trhu
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.