0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak jezdíme v zimě po dálnicích?

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 09:58, Kamionaci
Ridice kamionu bych strilel, nejsou schopni si uvedomit, jakou hrozbu predstavuji pro ostatni a navic je to povolani zivi!!!!! Je videt¨, ze si toho nevazi a nemaji strach o ridicak, coz znamena konec ziskavani penez na chleba jezdenim...Nechapu je a je to hanba!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 10:44, RE: Kamionaci
Franz napisał:
Ridice kamionu bych strilel, nejsou schopni si uvedomit, jakou hrozbu predstavuji pro ostatni a navic je to povolani zivi!!!!! Je videt¨, ze si toho nevazi a nemaji strach o ridicak, coz znamena konec ziskavani penez na chleba jezdenim...Nechapu je a je to hanba!!!!
Neni uvedeno o kolik kamiony prekrocili rychlost. Predpokladam ze vetsinou to bylo prekroceni max. o 5 km/h. Ale vic jak 200 km/h - ja bych strilel tyto ridice. Je pravda ze ridice kamionu ridicak zivi. Nicmene pro spoustu dalsich lidi je ridicak rekneme ne existencne nutny ale velmi prinosny a kdyby o nej prisli velmi by se jim zkomplikovala situace. Dalsi vec je ze v dopravnich firmach to funguje jak to funguje a kdyz ridic kamionu nedojede jak ma dojet tak ma razem problem a o praci prijde taky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 12:27, Kamijonaci
Souhlasím s Radkem jasně že kamijonak překročí rychlost ale maximálně o 5-10 km,pač to má omezovač jasně že jde vymontovat ale je to o hubu.A takový prasata co jezdí po dálnici v limuzíně přes 200 a myslí si když zabliká na auto před nim aby uhllo tak tim bych sebral řidičaky,dost blbej názor Franz asi patříš mezi ty v limuzíně a nevíš jak těžce se vydělávají prachy.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 15:07,
V dnešní době je to na dálnici vážně o život. Kdybych po ní nemusel, tak tam radši vůbec nejezdím. Kolikrát se to nevyplatí ani časově, protože člověk potom stejně stojí bůhvíjak dlouho v koloně, kvůli nějakýmu debilovy, co moc spěchal a pak se vymlel. Dálnice a rychlostní silnice jsou přeplněné dopravnímy prostředky. Chtělo by to tři jízdní pruhy v každém směru, ty dnešní dva už dávno nestačí, Jeden pruh pro pomalá auta do 90 km/h, druhý pro normální rychlost a třetí pruh pro závodníky, co jezdí víc jak 150. Tyto různorodé rychlosti a hlavně nepozornost a neopatrnost při předjíždění, zařazování se do pruhu, nedodržení dostatečné vzdálenosti od druhých aut vedou k dopravním nehodám. Cestování po našich dálnicích by mělo být pohodlné, klidné a bezpečné, ale tak to už dávno není. Je to spíš hrůza a děs.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 16:49, Dalnice ...
Take bych se pridal ke kritice dalnic, a to predevsim dvou konkretnich faktoru: ridici kamionu - jezdim po dalnici kazdou chvili a snad se mi jeste nestalo, aby se nejaky chytrak nenacpal s kamionem do leveho pruhu pri predjizdeni kolegy. Na tom by nebylo nic zleho, kdyby si tito ridici casto nepocinali velice nevybirave, pricemz bezprostredne ohrozuji ridice aut, kterym v tom levem pruhu zkrizi cestu. Nehlede k tomu, ze na plynulosti provozu takove predjizdeni v tahlem kopci rozhodne neprida. Dalsi vec je kvalita vozovky - mohou za to predevsim velke pocty pretizenych kamionu, ze na mnoha mistech dalnice spis pripomina povestny tankodrom, na mnoha dalsich je pouzitelny jen levy pruh. Na zaver bych se take podepsal pod to, aby se braly RP ridicum jezdicim v hustem provozu rychlosti vysoko nad stanoveny limit, ktery jen tak mimochodem neni bezduvodny.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 17:43, Dalnice
Jo jasně je to blbý když ti vjede do pruhu kamijonak,ale když se za tím kolegou plazí celou cestu tak o předjet musí.A když je naloženej tak ho třeba v kopci nepředjede tak musí ještě pod kopcem když je rozjetej a pak začíná ten boj.Ono to auto neváží 2 tuny ,ale třeba 40 tun takže to logicky díl trvá.A souhlasím s tím braní papírů po překročení rychlosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 19:30, RE: Dalnice ...
AnderN napisał:
Take bych se pridal ke kritice dalnic, a to predevsim dvou konkretnich faktoru: ridici kamionu - jezdim po dalnici kazdou chvili a snad se mi jeste nestalo, aby se nejaky chytrak nenacpal s kamionem do leveho pruhu pri predjizdeni kolegy. Na tom by nebylo nic zleho, kdyby si tito ridici casto nepocinali velice nevybirave, pricemz bezprostredne ohrozuji ridice aut, kterym v tom levem pruhu zkrizi cestu. Nehlede k tomu, ze na plynulosti provozu takove predjizdeni v tahlem kopci rozhodne neprida. D...
Nemohu zcela souhlasit s tou casti jak pisete o chytracich. Provoz je velmi husty. Z toho vyplyva, ze kdyby mel kamion cekat az bude naproste volno nekolik kilometru za nim, tak nepredjede nikdy. A s tou casti o pretizenych kamionech take zcela nesouhlasim. Existuje neco cemu se rika trh. Pro firmy je proste nejvyhodnejsi doprava silnicni. Pokud je pro Vas vyhodnejsi zvolit prepravu kamionem, tak tezko budete prepravovat nevyhodnym vlakem. Takze logicky u nas jezdi kamionu tolik kolik jezdi. A proc napr. v Nemecku jsou naprosto jine cesty? Jezdi tam take kamiony (i z CR).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 19:38, Pro mě je výhodnější jet 140 v levým pruhu i z hlediska bezpečnosti!
AnderN napisał:
Take bych se pridal ke kritice dalnic, a to predevsim dvou konkretnich faktoru: ridici kamionu - jezdim po dalnici kazdou chvili a snad se mi jeste nestalo, aby se nejaky chytrak nenacpal s kamionem do leveho pruhu pri predjizdeni kolegy. Na tom by nebylo nic zleho, kdyby si tito ridici casto nepocinali velice nevybirave, pricemz bezprostredne ohrozuji ridice aut, kterym v tom levem pruhu zkrizi cestu. Nehlede k tomu, ze na plynulosti provozu takove predjizdeni v tahlem kopci rozhodne neprida. D...
Naprostý souhlas s kvalitou dálnice.

Pro mě je výhodnější jet 140 v levým pruhu i z hlediska bezpečnosti!

Počet manévrů předjíždění kvůli časté (příliš pomalé jízdě, mnohých vraků vyskytujících se na dálnici) snížím asi tak na třetinu, nadruhou stranu většina řidičů zas nepřekročí povolenou rachlost víc jak o 20 km/h. Tzn. že mě jich taky nebude předjíždět mnoho a moje jízda je plynulá a víc předvídatelná, o penězích, kterých nemusím vrážet do podvozku v takovém množství, nemluvě...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 21.01.2006 22:45, RE: Dalnice ...
Radek napisał:
Nemohu zcela souhlasit s tou casti jak pisete o chytracich. Provoz je velmi husty. Z toho vyplyva, ze kdyby mel kamion cekat az bude naproste volno nekolik kilometru za nim, tak nepredjede nikdy. A s tou casti o pretizenych kamionech take zcela nesouhlasim. Existuje neco cemu se rika trh. Pro firmy je proste nejvyhodnejsi doprava silnicni. Pokud je pro Vas vyhodnejsi zvolit prepravu kamionem, tak tezko budete prepravovat nevyhodnym vlakem. Takze logicky u nas jezdi kamionu tolik kolik jezdi. A p...
Pokud jste si vsiml, pocet kamionu na nasem uzemi se znacne navysil pote, co byl v prubehu lonskeho roku zmenen system zpoplatneni prujezdu dalnicemi v Rakousku a Nemecku. CR vyjde spouste prepravcu zkratka nejlevneji. Take neresite problem pretezovani a bezohlednosti. Netvrdim, ze byt ridicem kamionu je bezva, mnohdy spise naopak. Rovnez nevidim problem v tom, kdyz si takovy kamion udela misto v hustem provozu v nejake vetsi mezere - vyjadril jsem se k nahlemu najeti do leveho pruhu tak, ze clovek brzdi i ocima a desi se, aby mu nekdo, kdo je v dane chvili mene pozorny, nezaparkoval rovnou v kufru. Pritom provoz kolikrat nebyva tak husty, aby se nenasla mezera alespon pro bezpecne najeti s odstupem od vozidel prijizdejicich zezadu. Uz jsem se vyjadril dost jasne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 13:56, RE: Dalnice ...
AnderN napisał:
Pokud jste si vsiml, pocet kamionu na nasem uzemi se znacne navysil pote, co byl v prubehu lonskeho roku zmenen system zpoplatneni prujezdu dalnicemi v Rakousku a Nemecku. CR vyjde spouste prepravcu zkratka nejlevneji. Take neresite problem pretezovani a bezohlednosti. Netvrdim, ze byt ridicem kamionu je bezva, mnohdy spise naopak. Rovnez nevidim problem v tom, kdyz si takovy kamion udela misto v hustem provozu v nejake vetsi mezere - vyjadril jsem se k nahlemu najeti do leveho pruhu tak, ze clo...
Vyjadril jste se jasne. Nerikal jsem ze nejasne! Priste prosim dukladneji cist. Vyjadril jsem pouze nesouhlas. Nechapu proc to hazite na kamiony. To ze nekdo nahle vjede nekomu do cesty se skutecne deje. Vzdy se najde nejaky magor ktery to udela. Ale opet opakuji nevim proc to hazet na kamiony. Toto delaji kamiony i osobni auta. A proc u nas jezdi tolik kamionu myslim nema cenu dale rozebirat. Jsem zvedav zda se pocet kamionu v dohledne dobe snizi. Myslim ze k zadnemu velkemu ubytku nedojde. A znovu opakuji. V Nemecku jezdi take mnoho aut (vcetne kamionu) a vyjete koleje nejsou. Jak je to mozne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 14:01, RE: Dalnice ...
Radek napisał:
Vyjadril jste se jasne. Nerikal jsem ze nejasne! Priste prosim dukladneji cist. Vyjadril jsem pouze nesouhlas. Nechapu proc to hazite na kamiony. To ze nekdo nahle vjede nekomu do cesty se skutecne deje. Vzdy se najde nejaky magor ktery to udela. Ale opet opakuji nevim proc to hazet na kamiony. Toto delaji kamiony i osobni auta. A proc u nas jezdi tolik kamionu myslim nema cenu dale rozebirat. Jsem zvedav zda se pocet kamionu v dohledne dobe snizi. Myslim ze k zadnemu velkemu ubytku nedojde. A z...
Hazim to predevsim a kamiony, protoze jsou mnohem nebezpecnejsi. V Nemecku zrejme disponuji vetsimi prostredky na udrzbu silnic a dalnic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 14:42, RE: Kamijonaci
dektr1 napisał:
Souhlasím s Radkem jasně že kamijonak překročí rychlost ale maximálně o 5-10 km,pač to má omezovač jasně že jde vymontovat ale je to o hubu.A takový prasata co jezdí po dálnici v limuzíně přes 200 a myslí si když zabliká na auto před nim aby uhllo tak tim bych sebral řidičaky,dost blbej názor Franz asi patříš mezi ty v limuzíně a nevíš jak těžce se vydělávají prachy.....
Rozhodne mezi ty "machry" v limusine nepatrim s tou rychlosti mate pravdu, ale problem kamionu a hlavne jejich ridicu neni jen v prekracovani max. povolene rychlosti na dalnici, mnohem horsi je jejich bezohledne chovani i na silnicich nizsich trid a s tim ridicakem, melo by se postupovat razantneji, aby opravdu ridici na ridicaku zivotne odkazani meli o nej strach, protze jinak se situace ne silnicich nezlepsi..s tvym nazorem na hovada co jedou 200 souhlasim, ale z hlediska moznych nasledku je to totalne nesrovnatelne, kdyz to do nalsich aut napali 2,5 tunove auto, nebo nekolik desitek tun.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 15:41, RE: Kamijonaci
Franz napisał:
Rozhodne mezi ty "machry" v limusine nepatrim s tou rychlosti mate pravdu, ale problem kamionu a hlavne jejich ridicu neni jen v prekracovani max. povolene rychlosti na dalnici, mnohem horsi je jejich bezohledne chovani i na silnicich nizsich trid a s tim ridicakem, melo by se postupovat razantneji, aby opravdu ridici na ridicaku zivotne odkazani meli o nej strach, protze jinak se situace ne silnicich nezlepsi..s tvym nazorem na hovada co jedou 200 souhlasim, ale z hlediska moznych nasledku je ...
No tak nevim kolik nehod zpusobi kamiony a kolik osobni auta. Pokud nekdo vi o nejake statistice budu rad kdyz se pochlubi. Docela by mne to zajimalo. Jinak s tim souhlasim. Jasne ze kamion dokaze zpusobit vyrazne vic skody, ale nezda se mi ze by kamiony usmrtily vic lidi nez ridici osobnich aut. U ridicu kamionu jsou zkusenosti ve vetsine pripadu prece jen znat. Tito lide bezne jezdi 150000km rocne a vic. "Bezny" ridic najede podstatne mene.
AnderN: souhlas, ale brano touto logikou jsou jeste vic nebezpecne autobusy. Kdyz havaruje kamion zemrou vetsinou 1-2 lide. Ale co takovy autobus, ktery veze 40 lidi...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 22:51, RE: Dalnice ...
Radek napisał:
Vyjadril jste se jasne. Nerikal jsem ze nejasne! Priste prosim dukladneji cist. Vyjadril jsem pouze nesouhlas. Nechapu proc to hazite na kamiony. To ze nekdo nahle vjede nekomu do cesty se skutecne deje. Vzdy se najde nejaky magor ktery to udela. Ale opet opakuji nevim proc to hazet na kamiony. Toto delaji kamiony i osobni auta. A proc u nas jezdi tolik kamionu myslim nema cenu dale rozebirat. Jsem zvedav zda se pocet kamionu v dohledne dobe snizi. Myslim ze k zadnemu velkemu ubytku nedojde. A z...
V Německu především disponují jiným systémem získávání prostředků na výstavbu a údržbu dálnic, jinak o vyjetých kolejích v Německu by se dalo hovořit také, co například A8 z Mnichova na Rosenheim?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 08:14, RE: Kamijonaci
Radek napisał:
No tak nevim kolik nehod zpusobi kamiony a kolik osobni auta. Pokud nekdo vi o nejake statistice budu rad kdyz se pochlubi. Docela by mne to zajimalo. Jinak s tim souhlasim. Jasne ze kamion dokaze zpusobit vyrazne vic skody, ale nezda se mi ze by kamiony usmrtily vic lidi nez ridici osobnich aut. U ridicu kamionu jsou zkusenosti ve vetsine pripadu prece jen znat. Tito lide bezne jezdi 150000km rocne a vic. "Bezny" ridic najede podstatne mene.
AnderN: souhlas, ale brano touto logikou jsou jeste v...
Někde jsem viděl statistiku, že osobní auto způsobí nehodu v jednou za 47000km, nákladní jednou za 178000 km a autobus to měl nějak přes 200000km. Tyto údaje jsou samozřejmě brány v průměru. Jinak na kamiony se často hází mnoho špíny, já jsem v provozu denně a až na některé výjímky sa mi zdají daleko ohleduplnější, než řidiči v osobních autech. Je potřeba si uvědomit, že na silnici potřebují daleko více místa, než osobák. Já se v náklaďáku taky občas vyskytuji a je neuvěřitelné, kolik šílenců v osobáku se proti vám řítí levým kolem za půlící čárou a neuhnou ani před náklaďákem - pár zrcátek už mám na svém kontě... Je to všechno o ohleduplnosti a vzájemné toleranci. Já někdy pustím na dálnici před sebe do levého kamion, aby si předjel svého kolegu, za odměnu mi pak na obyčejné silnici ukáže, že ho mohu bezpečně předjet. Mýto kamiony ze silnic nevyžene, pouze všechno zdraží. Přes nás se nejezdí kvůli nějakému mýtu v A a D, ale protože jsme pupek Evropy a po vstupu do EU naše a východní firmy daleko více vyvážejí na západ. A naše dálnice D1 spojuje jak sever - jih trasy tak východ - západ. A projeďte se po podobně vytížené dálnici v D, doporučuji A8 Mnichov - Stuttgard. Tam je rychlost omezená na 100 až 120, zákaz předjíždění pro LKW, takže v pravým pruhu nekonečná kolona kamionů jedoucích 70 a v levým je autobus předjíždí 100. Myslím že na D1 největší chaos způsobují ti, kteři za každou cenu musí jet aspoň 150, předjíždějíci se kamiony jsou až na druhém místě...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.01.2006 11:21, RE: Kamijonaci
Radek napisał:
No tak nevim kolik nehod zpusobi kamiony a kolik osobni auta. Pokud nekdo vi o nejake statistice budu rad kdyz se pochlubi. Docela by mne to zajimalo. Jinak s tim souhlasim. Jasne ze kamion dokaze zpusobit vyrazne vic skody, ale nezda se mi ze by kamiony usmrtily vic lidi nez ridici osobnich aut. U ridicu kamionu jsou zkusenosti ve vetsine pripadu prece jen znat. Tito lide bezne jezdi 150000km rocne a vic. "Bezny" ridic najede podstatne mene.
AnderN: souhlas, ale brano touto logikou jsou jeste v...
A nemyslíš si, že možná proto, že si myslí, že mají více zkušenosti jezdí jako prasata(ne všichni) Jinak zkušenosti...určitě jezdíš v zimě přes hranice.. mě se mockrát stalo, že kamion uvízl v kopci(na vině jsou gumy a někdy i stav vozovky(o silničářích se nebavme..každý rozumný ví, že to stihnout vše nemůžou),a to že jinej ho musí za každou cenu objet, místo aby počkal pod ním, nehledí na to, že já se proti němu kloužu, a stejně uvízne blbec nad ním a to je jak lavinovej efekt..si každej myslí..amatér..mu ukážu že vyjedu víš snad...to mi moc vadí a to o zkušenostech a profesionalitě neukazuje! A nejhorší je, že tihle pak začnou dělat často autobusáky...) ! Můžeš oponovat, že tohle dělají i "profíci" z osobáků a dodávek...máš pravdu..minulý týden se jeden předemnou točil....ale ti většinou nezablokují celej tah ve všech směrech...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.01.2006 14:17, RE: Kamijonaci
Radek napisał:
No tak nevim kolik nehod zpusobi kamiony a kolik osobni auta. Pokud nekdo vi o nejake statistice budu rad kdyz se pochlubi. Docela by mne to zajimalo. Jinak s tim souhlasim. Jasne ze kamion dokaze zpusobit vyrazne vic skody, ale nezda se mi ze by kamiony usmrtily vic lidi nez ridici osobnich aut. U ridicu kamionu jsou zkusenosti ve vetsine pripadu prece jen znat. Tito lide bezne jezdi 150000km rocne a vic. "Bezny" ridic najede podstatne mene.
AnderN: souhlas, ale brano touto logikou jsou jeste v...
Mate pravdu kjuci vsichni na vas nadavaj at si zkusi nekdo z tech chytrejch sednout a jet s vami na jeden tyden myslim ze by jim prdel hodne lepila!!!!!!hlavne na D1.kazdej jenom pinda a nikdo z nich nema ani tuseni co se potultje za pitomce na silnicich.Jsem toho nazoru ze osobaci ktery myskujou mezi kamiony ohrozuji kluky za volantem takovyho tahace mnohem vic nez si kdo umi predstavit!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.01.2006 14:22, RE: Kamijonaci
Manick napisał:
A nemyslíš si, že možná proto, že si myslí, že mají více zkušenosti jezdí jako prasata(ne všichni) Jinak zkušenosti...určitě jezdíš v zimě přes hranice.. mě se mockrát stalo, že kamion uvízl v kopci(na vině jsou gumy a někdy i stav vozovky(o silničářích se nebavme..každý rozumný ví, že to stihnout vše nemůžou),a to že jinej ho musí za každou cenu objet, místo aby počkal pod ním, nehledí na to, že já se proti němu kloužu, a stejně uvízne blbec nad ním a to je jak lavinovej efekt..si každej myslí....
Jenomze ve spoustech pripadu jsou ty kluci hnany casem!!!!!!!!!!!!ONI SE TAM MUSI DOSTAT ZA KAZDOU CENU
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.01.2006 00:31,
No, já patřím mezi ty co lítají 200 a víc a to nejen po dálnici. Ale nenadávejte mi všichni hned a nemoralizujte mně. Občas taky jedu v nákladáku, samozřejmě z rozumem 80 - 85. Chtěl jsem jenom říct, že kamionáci jsou machři a páni řidiči, ale bohužel jim to kazí ty mladší ročníky. Viděl jsem několik případů, např. kluk má 20 roků a jde jezdit na Tir a přitom nemá žádnou praxi, zkušenost, samozřejmě sedne do toho, hodí tam kilo a je king, ale stačí nějaká ta vracečka nebo sjezd z barandáku a je rozpláclej jak žaba. Takže v tom to je, dneska ty firmy musí plnit smlouvy a z nouze přijmou i tyto kluky s ještě mokrým razítkem
v řidičáku a tragédie na sebe nenechá dlouho čekat. Ono je potřeba hlavně toto změnit. Celý ten systém a dohlédnout na to, aby za ty kamiony sedali fakt chlapi s praxí. No a ty dvoukilaře taky neházejte do jednoho pitle. Několikrát jsem se honil s různými týpky a ono stačí, když se ho chvilku člověk drží aby poznal co je to za řidiče, podle reakcí, podle toho jak před váma např. předjíždí, podle toho jak se vám třeba snaží i v nepřehledném úseku za každou cenu ujet, podle toho, když fakt valíte a on vidí daleko vepředu překážku, tak jenom preventivně jemně prošlápne brzdy a sundá nohu z plynu a tímto heslem já už vím, aniž vidím před něj, že se bude zpomalovat je tam např. kolona atd. Takže i mezi těmito prasaty jsou hodně dobří kluci, kteří to mají fakt v ruce a mají k tomu i přizpůsobené auto, lepší brzdy, nižší podvozek atd. Takže další věc, dneska je fakt hodně závodníků těch ve služebních fábiích, octáviích, a některých tunerů tzv. stodolářů, a někdy i mladé kočeny ve 206- ce, ale málokdo z nich na tu rychlou jízdu má. Když valím tak zásadně netelefonuju, neladím rádio, prostě se vůbec nerozptyluju a soustředím se jenom na jízdu a musím reagovat bezprostředně, protože v té rychlosti stačí promeškat sekundu, dvě a končím na vždy. Tak a ted se těším na ty nadávky a urážky. Zdarte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 01.04.2006 21:49, ŘSD kecá
Ředitelství silnic a dálnic jako státní podnik (s ředitelem dosazeným podle právě vládnoucí garnitury) se nás snaží spravedlivě rozhořčit a naznačuje, že za stav na našich komunikací si můžeme sami. Částečně jistě ano, i mě "pobouřily" ty hrozné údaje...ale...za tento stav může hlavně neschopnost policie ČR, její bezzubost a lenost. ŘSD bych pak doporučil aby se věnovalo hllavně vlastním úředníkům a jejich výkonům při přípravě dalších dálničních úseků (např. výběrovým řízením nebo výkupům pozemků), nemuselo by si "chovat" různé ekologické aktivity..
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.