0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla, ostatní
Arar
ilość wystąpień7
data registracji15.12.2013
Wtorek 24.11.2015 21:31, Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
Jaké elegantní auto byste doporučili do 450 000 Kč?
Požadavky:
- NE moc tradiční
- rok 2010 a novější
- najeto do 150k
- nepotřebuji závodit = spíše něco s rozumnou spotřebou (rozumná spotřeba = do 8l nafty nebo ekvivalent v benzinu + LPG).

Je jedno jestli nějaký sedan nebo SUV, ale nepotřebuji nutně velké auto.
Hodně se mi líbí Jaguar XF, (2010, 3.0 diesel)
Díval jsem se např. po lexusu IS 250, ale ten se mi tak nelíbí. Audi / BMW mi přijdou moc tuctové a moc jsem je nezkoumal. Předem díky za názor.
reagować
Arar
ilość wystąpień7
data registracji15.12.2013
Wtorek 24.11.2015 21:38, Dodatek
Ještě by to mělo být auto, kde budou opravy tak do 30k ročně, ale to by se snad mohlo vlézt jakékoliv ;)
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Środa 25.11.2015 04:49, Moc takových není, spíš se bojím, že žádné
Taky jsem sháněl a nakonec vzal Infiniti G37. Spotřeba sice 9,5, ale neokoukaný rozhodně ano a nepotkáš ho dennš. Výhoda je výkon, jízdní vlasstnosti, v zimě se hodí 4x4.
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Środa 25.11.2015 08:39, spotřeba
Podotýkám že osobní zkušenost s Infiniti nemám. Dle vzhledu to není špatný tip, ale průměrná spotřeba dle spritmonitor je 12,74......
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Środa 25.11.2015 09:34, RE: spotřeba
Valnoha napisał:
Podotýkám že osobní zkušenost s Infiniti nemám. Dle vzhledu to není špatný tip, ale průměrná spotřeba dle spritmonitor je 12,74......


to nemůžeš brát zase tak vážně, kdyby jich tam bylo padesát tak jo ale jsou tam dvě. já jsem s FX35 AWD jezdil na benzín pod dvanáct, na plyn kolem 15ti litrů na sto, a to bylo větší těžší a s AT pětikvaltem. nový sedmistupňový automat je o dost lepší, věřím že pod deset se dostane každý. tedy pokud s ním nebude jezdit výhradně po městě. navíc je možné ho dát do plynu, není to přímovstřik. jedna G37x 2010 je na prodej v Olomouci, cena 450, najeto 150.
reagować
cubec
ilość wystąpień92
data registracji28.04.2010
Środa 25.11.2015 15:58, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
Arar napisał:
Jaké elegantní auto byste doporučili do 450 000 Kč? ...Hodně se mi líbí Jaguar XF, (2010, 3.0 diesel)....

Ahoj cca rok máme s přítelkyní doma Jaguara XF 2,7D 2009. Nemám zkušenost s třílitrem, ale když to auto vezmu globálně, tak i přes naše problémy, tak můžu doporučit.
Jen je potřeba si dát pozor, jak vybavený kus kupuješ. Člověka překvapí co vše to auto nemá.
Doporučení je na přední parkovací senzory a zadní kameru, opravdu se hodí. Hodně aut nemá vyhřívané sedačky, to by se dalo ještě přežít, ale často nemá ani nastavitelnou bederní opěrku, to je podle mě nutnost.
Občas se v inzerátech objeví kusy bez navigace, ta je trestuhodně pomalá při načítání, ale funguje spolehlivě. Nevím jestli mají všechny XF elektricky stavitelný sloupek řízení, ale hodí se to, při otevření dveří volant sám ustoupí do nejvyšší polohy, aby při nastupování a vystupování nepřekážel. Vyvaruješ se tím odření kůže na spodku volantu. Elektrická roletka zadního okna je jen taková frajeřinka, ale potěší a hodně aut ji má. Vyhřívané přední sklo je na tvé preferenci, zaleží kde parkuješ nebo jak často necháváš delší dobu stát auto venku. Adaptivní tempomat je hodně vzácný.
Občas se objeví kusy bez xenonů, nevím odkud jsou tahané, ale to neber, auto svítí s xenony perfektně.
Když vynechám závady týkající se přímo naší motorizace, tak originál ramena náprav cca 13000 s prací - ve 150tkm tě určitě nějaké potká.
Neptej se jak a proč, ale nechávali jsme dělat repasi diferenciálu - 13000 neorigo, 60000 origo.
Ložiska kol, brzdy - vše v řádu několika tisíců, nevím kolik, ale nebylo to nic co by mě vyvedlo z míry, takže to započítej do režie v rámci garančky. .
Servisní prohlídky vychází 10-13000 podle toho v kolika km to je.
Ve 160000 tkm má Jaguar předepsanou výměnu náplně automatu - mam pocit že cca 16000 Kč origo servis.,
Naše 2,7D má v těch kilometrech i výměnu rozvodu, přední a zadní, dohromady něco pod 20 000 origo servis.
Auto jako takové - pohodlné cestování na delší trasy i couračky po městě - pro mě je až překvapivě obratné auto. Je tiché do cca 3000ot, (2,7D) v reálu to znamená, že 3000ot točí ve 180km/h, což je mimochodem maximální rychlost na kterou lze nastavit tempomat, rychleji musíš sám, ale podle mě zbytečný, roste hluk i spotřeba, při rychlosti na 200 už neprobíhá regenerace DPF (info ze servisu Dajbych).
Jak jsou na tom zadní sedadla ti nepovím, tam jsem seděl tak málo, že si nevybavím jak se tam cestuje, vepředu je pohodlí dost, opěrky jsou na svých místech. Sedačka je bez výraznějšího bočního vedení, ale na plavnou jízdu ideální. Obuto máme na 18" a dlouhodobá spotřeba je cca 8 litrů. Co se týče kufru, je to sedan co má cca 500 litrů. Při sklopení zadních sedaček získáš prostor který není v rovině, ale má 2m, takže má pro mě překvapivou schopnost převážet dlouhé věci.
Co mi žere nervy jsou výplně dveří, nevím jestli se v tom někdo hrabal nebo jestli je to tak z výroby, ale kabely a různá vedení co jsou ve dveřích jsou ledabyle upevněny, takže chrastí jak plechový Punto, lehce opravitelné, ale hodně mě to překvapilo. Ze začátku se stávalo, že najednou auto ukázalo, že má prázdnou nádrž, v servisu prostříkali kontakty a je to v klidu. Onen zmiňovaný elektrický motorek sloupku řízení by už taky potřeboval promazat, vrzne když jde nahoru. Asi dvakrát za ten rok se mi stalo, že se mi vyplo rádio, jakoby zkrat, zapnul jsem ho a bylo vše OK, asi duch v elektrice. Kupovali jsme ho myslím v březnu, za 450, se 145tkm. Teď máme najeto 160tkm.
Auto má svoje mouchy, ale za sebe můžu říct, že mi to nevadí. Není to nudná šedá Audi, pro mě je krásný, neokoukaný. Co se týče výběru motoru, tak v servisu mi řekli, že pokud bych koukal po dalším, ať jdu do 3.0D co sis vyhlídl ty, nebo do benzínu 4,2, to jsou prej nejspolehlivější motory. Třílitr má myslím i lepší převodovku než naše 2,7D. Jen se obávám, že za ty peníze najít rozumný kus bude oříšek. Snad ti to pomůže.
PS: Já osobně tajně pokukuju v inzerátech po XF SV8, černé, světle hnědý interiér s adaptivním tempomatem, ventilovanými sedadly a střešním oknem, ale to je spíš jen sen než plán...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 26.11.2015 09:26, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
cubec napisał:
Arar napisał:
Jaké elegantní auto byste doporučili do 450 000 Kč? ...Hodně se mi líbí Jaguar XF, (2010, 3.0 diesel)....
Ahoj cca rok máme s přítelkyní doma Jaguara XF 2,7D 2009. Nemám zkušenost s třílitrem, ale když to auto vezmu globálně, tak i přes naše problémy, tak můžu doporučit.Jen je potřeba si dát pozor, jak vybavený kus kupuješ. Člověka překvapí co vše to auto nemá.Doporučení je na přední parkovací senzory a zadní kameru, opravdu se hodí. Hodně aut nemá vyhřívané sedačky, to by se dalo ještě přežít, ale často nemá ani nastavitelnou bederní opěrku, to je podle mě nutnost.Občas se v inzerátech objeví kusy bez navigace, ta je trestuhodně pomalá při načítání, ale funguje spolehlivě. Nevím jestli mají všechny XF elektricky stavitelný sloupek řízení, ale hodí se to, při otevření dveří volant sám ustoupí do nejvyšší polohy, aby při nastupování a vystupování nepřekážel. Vyvaruješ se tím odření kůže na spodku volantu. Elektrická roletka zadního okna je jen taková frajeřinka, ale potěší a hodně aut ji má. Vyhřívané přední sklo je na tvé preferenci, zaleží kde parkuješ nebo jak často necháváš delší dobu stát auto venku. Adaptivní tempomat je hodně vzácný.Občas se objeví kusy bez xenonů, nevím odkud jsou tahané, ale to neber, auto svítí s xenony perfektně.Když vynechám závady týkající se přímo naší motorizace, tak originál ramena náprav cca 13000 s prací - ve 150tkm tě určitě nějaké potká.Neptej se jak a proč, ale nechávali jsme dělat repasi diferenciálu - 13000 neorigo, 60000 origo.Ložiska kol, brzdy - vše v řádu několika tisíců, nevím kolik, ale nebylo to nic co by mě vyvedlo z míry, takže to započítej do režie v rámci garančky. .Servisní prohlídky vychází 10-13000 podle toho v kolika km to je.Ve 160000 tkm má Jaguar předepsanou výměnu náplně automatu - mam pocit že cca 16000 Kč origo servis.,Naše 2,7D má v těch kilometrech i výměnu rozvodu, přední a zadní, dohromady něco pod 20 000 origo servis.Auto jako takové - pohodlné cestování na delší trasy i couračky po městě - pro mě je až překvapivě obratné auto. Je tiché do cca 3000ot, (2,7D) v reálu to znamená, že 3000ot točí ve 180km/h, což je mimochodem maximální rychlost na kterou lze nastavit tempomat, rychleji musíš sám, ale podle mě zbytečný, roste hluk i spotřeba, při rychlosti na 200 už neprobíhá regenerace DPF (info ze servisu Dajbych).Jak jsou na tom zadní sedadla ti nepovím, tam jsem seděl tak málo, že si nevybavím jak se tam cestuje, vepředu je pohodlí dost, opěrky jsou na svých místech. Sedačka je bez výraznějšího bočního vedení, ale na plavnou jízdu ideální. Obuto máme na 18" a dlouhodobá spotřeba je cca 8 litrů. Co se týče kufru, je to sedan co má cca 500 litrů. Při sklopení zadních sedaček získáš prostor který není v rovině, ale má 2m, takže má pro mě překvapivou schopnost převážet dlouhé věci.Co mi žere nervy jsou výplně dveří, nevím jestli se v tom někdo hrabal nebo jestli je to tak z výroby, ale kabely a různá vedení co jsou ve dveřích jsou ledabyle upevněny, takže chrastí jak plechový Punto, lehce opravitelné, ale hodně mě to překvapilo. Ze začátku se stávalo, že najednou auto ukázalo, že má prázdnou nádrž, v servisu prostříkali kontakty a je to v klidu. Onen zmiňovaný elektrický motorek sloupku řízení by už taky potřeboval promazat, vrzne když jde nahoru. Asi dvakrát za ten rok se mi stalo, že se mi vyplo rádio, jakoby zkrat, zapnul jsem ho a bylo vše OK, asi duch v elektrice. Kupovali jsme ho myslím v březnu, za 450, se 145tkm. Teď máme najeto 160tkm.Auto má svoje mouchy, ale za sebe můžu říct, že mi to nevadí. Není to nudná šedá Audi, pro mě je krásný, neokoukaný. Co se týče výběru motoru, tak v servisu mi řekli, že pokud bych koukal po dalším, ať jdu do 3.0D co sis vyhlídl ty, nebo do benzínu 4,2, to jsou prej nejspolehlivější motory. Třílitr má myslím i lepší převodovku než naše 2,7D. Jen se obávám, že za ty peníze najít rozumný kus bude oříšek. Snad ti to pomůže. PS: Já osobně tajně pokukuju v inzerátech po XF SV8, černé, světle hnědý interiér s adaptivním tempomatem, ventilovanými sedadly a střešním oknem, ale to je spíš jen sen než plán...


Ahoj cca rok máme....
13000
13000
20000
16000
-----------
62000 za 9 měsíců plus něco navíc
Tohle auto ti můžu rozhodně doporučit
servisní náklady za 15 tkm
najedu 2000 km měsíčně, ale mám diesel s příšernou pověstí, benzín by totiž strašně žral:)
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 26.11.2015 09:26, RE: Dodatek
Arar napisał:
Ještě by to mělo být auto, kde budou opravy tak do 30k ročně, ale to by se snad mohlo vlézt jakékoliv ;)


S výjimkou Jaguáru XF 2,7D

reagować
cubec
ilość wystąpień92
data registracji28.04.2010
Cztwartek 26.11.2015 09:56, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
Reno napisał:
Ahoj cca rok máme....13000130002000016000-----------62000 za 9 měsíců plus něco navícTohle auto ti můžu rozhodně doporučit servisní náklady za 15 tkmnajedu 2000 km měsíčně, ale mám diesel s příšernou pověstí, benzín by totiž strašně žral:)

Reno neser...to tu už jednou bylo
Servis stojí peníze, divný co? Řekni mi kolik stojí tyhle servisní práce na BMW 5, A6 atd. v autorizovanym servise a pokud to bude výrazně nižší, tak pak teprve tvoje připomínka dává smysl, jinak je to plácnutí do vody.
Výčet cen servisních prací se nevztahuje na 2,7D (protože jsem tam nenapsat, že se měnil EGR za 14000) ale na auto jako takové.
S těma km jsem se asi sekl...protože na výměně oleje už jsem byl 2x, takže jsme to nekoupili ve 145 ale asi ve 125...ale to je nedůležitý...to mělo být jen informativní, kolik co stojí, na co si dát pozor atd...neřeš že mám 2,7D, neřeš moje auto a už vůbec si nemůžeš dovolit kecat do toho jesli je to nafta nebo benzin, není pravidlo, že když najedeš tolik a tolik máš koupit naftu nebo benzin. To je každýho věc. Nehledě na to, že když nekupuješ nový, tak musíš brát z toho, co trh nabízí.
Mě se to auto líbí, jsem s ním spokojenej, takže ho můžu doporučit. Tobě se nelíbí a už vůbec ne před faceliftem,to už vím. Tak tu odpověz svým názorem a ne rozebíráním toho so píšu já.
Prostě doporuč něco jinýho a nech jaguára jaguárem, nebo budu šetřit a za trest ti ho koupim k Vánocům
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Cztwartek 26.11.2015 10:25, Zvědavost
Co na to Jagoše stojí roční pojistka jestli se můžu zeptat?
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 26.11.2015 10:28, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
cubec napisał:
Reno napisał:
Ahoj cca rok máme....13000130002000016000-----------62000 za 9 měsíců plus něco navícTohle auto ti můžu rozhodně doporučit servisní náklady za 15 tkmnajedu 2000 km měsíčně, ale mám diesel s příšernou pověstí, benzín by totiž strašně žral:)
Reno neser...to tu už jednou bylo Servis stojí peníze, divný co? Řekni mi kolik stojí tyhle servisní práce na BMW 5, A6 atd. v autorizovanym servise a pokud to bude výrazně nižší, tak pak teprve tvoje připomínka dává smysl, jinak je to plácnutí do vody.Výčet cen servisních prací se nevztahuje na 2,7D (protože jsem tam nenapsat, že se měnil EGR za 14000) ale na auto jako takové.S těma km jsem se asi sekl...protože na výměně oleje už jsem byl 2x, takže jsme to nekoupili ve 145 ale asi ve 125...ale to je nedůležitý...to mělo být jen informativní, kolik co stojí, na co si dát pozor atd...neřeš že mám 2,7D, neřeš moje auto a už vůbec si nemůžeš dovolit kecat do toho jesli je to nafta nebo benzin, není pravidlo, že když najedeš tolik a tolik máš koupit naftu nebo benzin. To je každýho věc. Nehledě na to, že když nekupuješ nový, tak musíš brát z toho, co trh nabízí. Mě se to auto líbí, jsem s ním spokojenej, takže ho můžu doporučit. Tobě se nelíbí a už vůbec ne před faceliftem,to už vím. Tak tu odpověz svým názorem a ne rozebíráním toho so píšu já.Prostě doporuč něco jinýho a nech jaguára jaguárem, nebo budu šetřit a za trest ti ho koupim k Vánocům


sry ale takové náklady na servis co měl ten Jag za 3/4 roku jsem neměl já s Infiniti FX35 za 8 let a cca 80.000km. a to včetně pneumatik.
reagować
cubec
ilość wystąpień92
data registracji28.04.2010
Cztwartek 26.11.2015 11:15, RE: Zvědavost
Valnoha napisał:
Co na to Jagoše stojí roční pojistka jestli se můžu zeptat?


Povinný vč. havarijka se spolůčastí 2000 Kč vyjde na cca 19000 ročně. samotný povinný z toho je myslím okolo 5000.

Pánové, můžete mi říct, co je teda tak hrozná závada a servisní sebevražda na tom autě?
To že ve 160 tkm odejde něco na podvozku, že se musí měnit brzdy, rozvody? To je spotřební materiál nebo ne? To že vyšel servis na tolik, je naše smůla a ne vada auta, prostě na nás vyšly všechny opravy. Kdyby to auto mělo najeto o 50tkm míň nebo víc a tyhle servisní úkony nás minuly, tak to přeci nebude o to lepší auto nebo horší. Auto je pořád stejný.
Jediný co na autě bylo jako závada, je ten EGR ventil, což je prostě choroba o které jsem moc nevěděl, když se to kupovalo, bohužel to je 14 000 za jeden a v servisu nás upozirnili, že se posere cca každých 60tkm - 100tkm. Ten diferenciál odešel vinou toho, že auto dostalo při ťukanci ránu na kolo před cca 3 lety a teď se to projevilo.
Jak říkám, ukažte mi, kolik stojí tyhle úkony u jiných značek ať je o čem se bavit.
Veřím tomu, že předchozí majitel si pochvaloval, jak málo musel dát do servisu...

reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień569
data registracji16.11.2012
Cztwartek 26.11.2015 11:21, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
cubec napisał:
Arar napisał:
Jaké elegantní auto byste doporučili do 450 000 Kč? ...Hodně se mi líbí Jaguar XF, (2010, 3.0 diesel)....
Ahoj cca rok máme s přítelkyní doma Jaguara XF 2,7D 2009. Nemám zkušenost s třílitrem, ale když to auto vezmu globálně, tak i přes naše problémy, tak můžu doporučit.Jen je potřeba si dát pozor, jak vybavený kus kupuješ. Člověka překvapí co vše to auto nemá.Doporučení je na přední parkovací senzory a zadní kameru, opravdu se hodí. Hodně aut nemá vyhřívané sedačky, to by se dalo ještě přežít, ale často nemá ani nastavitelnou bederní opěrku, to je podle mě nutnost.Občas se v inzerátech objeví kusy bez navigace, ta je trestuhodně pomalá při načítání, ale funguje spolehlivě. Nevím jestli mají všechny XF elektricky stavitelný sloupek řízení, ale hodí se to, při otevření dveří volant sám ustoupí do nejvyšší polohy, aby při nastupování a vystupování nepřekážel. Vyvaruješ se tím odření kůže na spodku volantu. Elektrická roletka zadního okna je jen taková frajeřinka, ale potěší a hodně aut ji má. Vyhřívané přední sklo je na tvé preferenci, zaleží kde parkuješ nebo jak často necháváš delší dobu stát auto venku. Adaptivní tempomat je hodně vzácný.Občas se objeví kusy bez xenonů, nevím odkud jsou tahané, ale to neber, auto svítí s xenony perfektně.Když vynechám závady týkající se přímo naší motorizace, tak originál ramena náprav cca 13000 s prací - ve 150tkm tě určitě nějaké potká.Neptej se jak a proč, ale nechávali jsme dělat repasi diferenciálu - 13000 neorigo, 60000 origo.Ložiska kol, brzdy - vše v řádu několika tisíců, nevím kolik, ale nebylo to nic co by mě vyvedlo z míry, takže to započítej do režie v rámci garančky. .Servisní prohlídky vychází 10-13000 podle toho v kolika km to je.Ve 160000 tkm má Jaguar předepsanou výměnu náplně automatu - mam pocit že cca 16000 Kč origo servis.,Naše 2,7D má v těch kilometrech i výměnu rozvodu, přední a zadní, dohromady něco pod 20 000 origo servis.Auto jako takové - pohodlné cestování na delší trasy i couračky po městě - pro mě je až překvapivě obratné auto. Je tiché do cca 3000ot, (2,7D) v reálu to znamená, že 3000ot točí ve 180km/h, což je mimochodem maximální rychlost na kterou lze nastavit tempomat, rychleji musíš sám, ale podle mě zbytečný, roste hluk i spotřeba, při rychlosti na 200 už neprobíhá regenerace DPF (info ze servisu Dajbych).Jak jsou na tom zadní sedadla ti nepovím, tam jsem seděl tak málo, že si nevybavím jak se tam cestuje, vepředu je pohodlí dost, opěrky jsou na svých místech. Sedačka je bez výraznějšího bočního vedení, ale na plavnou jízdu ideální. Obuto máme na 18" a dlouhodobá spotřeba je cca 8 litrů. Co se týče kufru, je to sedan co má cca 500 litrů. Při sklopení zadních sedaček získáš prostor který není v rovině, ale má 2m, takže má pro mě překvapivou schopnost převážet dlouhé věci.Co mi žere nervy jsou výplně dveří, nevím jestli se v tom někdo hrabal nebo jestli je to tak z výroby, ale kabely a různá vedení co jsou ve dveřích jsou ledabyle upevněny, takže chrastí jak plechový Punto, lehce opravitelné, ale hodně mě to překvapilo. Ze začátku se stávalo, že najednou auto ukázalo, že má prázdnou nádrž, v servisu prostříkali kontakty a je to v klidu. Onen zmiňovaný elektrický motorek sloupku řízení by už taky potřeboval promazat, vrzne když jde nahoru. Asi dvakrát za ten rok se mi stalo, že se mi vyplo rádio, jakoby zkrat, zapnul jsem ho a bylo vše OK, asi duch v elektrice. Kupovali jsme ho myslím v březnu, za 450, se 145tkm. Teď máme najeto 160tkm.Auto má svoje mouchy, ale za sebe můžu říct, že mi to nevadí. Není to nudná šedá Audi, pro mě je krásný, neokoukaný. Co se týče výběru motoru, tak v servisu mi řekli, že pokud bych koukal po dalším, ať jdu do 3.0D co sis vyhlídl ty, nebo do benzínu 4,2, to jsou prej nejspolehlivější motory. Třílitr má myslím i lepší převodovku než naše 2,7D. Jen se obávám, že za ty peníze najít rozumný kus bude oříšek. Snad ti to pomůže. PS: Já osobně tajně pokukuju v inzerátech po XF SV8, černé, světle hnědý interiér s adaptivním tempomatem, ventilovanými sedadly a střešním oknem, ale to je spíš jen sen než plán...


Dobrý den, vložte prosím Vaše zkušenosti s Jaguarem XF do samostatné recenze http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme.
reagować
cubec
ilość wystąpień92
data registracji28.04.2010
Cztwartek 26.11.2015 11:23, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
tomaskrtek napisał:
sry ale takové náklady na servis co měl ten Jag za 3/4 roku jsem neměl já s Infiniti FX35 za 8 let a cca 80.000km. a to včetně pneumatik.

Kolik prosimtě stoji servisní prohlídku u Infiniti? za 8 let je to 8x pravidelný servis, tak dvoje destičky a jedny kotouče minimalně. takže servisní prohlídka vyjde na 7000,- Kč a brzdy k tomu dávají zdarma a pneumatiky ti rostou na zahradě? Počítam že jedna sada gum vyjde cca na 20000, alespoň dvě sady si kupoval ne? Počítam jednu na zimu a jednu si odjezdil přes léto. Nevěřim že jsi do servisu a údržby dal za 8 let míň než 120 000,-. Jedině by sis olej měnil sám v garáži a měl jedny extra odolný celoroční pneumatiky, ale to mi k FX35 nějak nesedí...
reagować
cubec
ilość wystąpień92
data registracji28.04.2010
Cztwartek 26.11.2015 11:26, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
danet - redakce TipCars napisał:
Dobrý den, vložte prosím Vaše zkušenosti s Jaguarem XF do samostatné recenze http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme.

Leda by bylo možné zakázat diskuzi pod recenzí
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 26.11.2015 11:32, ....
No nevím cubec, ale mně se zdá, že nasypat do auta za půl roku kilo je trochu na hovno... nevím, co to stojí jinde, ale já jsem do žádného auta kilo za půl roku nedal. Obdivuju tvoji čestnost jezdit s autem za 450 tisíc do autorizáku, když vidím ty pálky, mohl jsi ušetřit minimálně půlku někde jinde...
zase je fakt, že auta co jsem si dřív kupoval tratily 200-300 ročně, tak v tomhle ohledu asi nemám co mluvit, ale tomu se vyhnout nejspíš nijak nedá...
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 26.11.2015 12:42, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
cubec napisał:
tomaskrtek napisał:
sry ale takové náklady na servis co měl ten Jag za 3/4 roku jsem neměl já s Infiniti FX35 za 8 let a cca 80.000km. a to včetně pneumatik.
Kolik prosimtě stoji servisní prohlídku u Infiniti? za 8 let je to 8x pravidelný servis, tak dvoje destičky a jedny kotouče minimalně. takže servisní prohlídka vyjde na 7000,- Kč a brzdy k tomu dávají zdarma a pneumatiky ti rostou na zahradě? Počítam že jedna sada gum vyjde cca na 20000, alespoň dvě sady si kupoval ne? Počítam jednu na zimu a jednu si odjezdil přes léto. Nevěřim že jsi do servisu a údržby dal za 8 let míň než 120 000,-. Jedině by sis olej měnil sám v garáži a měl jedny extra odolný celoroční pneumatiky, ale to mi k FX35 nějak nesedí...


teď jsi mě pobavil. nechat si vyměnit olej za 8.000,- , to chce odvahu. vzhledem k tomu že když jsem si auto nechal dovézt (konec 2007) u nás nebylo zastoupení Infiniti (a i kdyby bylo tak na US auta by asi záruku neposkytli), tak i přes stáří pouhý jeden rok a najetých 14.500 mil jsem nebyl zatížen povinností záručních servisních prohlídek. tedy jsem se jal dodržovat vše dle doporučení servisního plánu který jsem nalezl v dokumentaci vozidla. olej jsem zvolil Castrol 10W60 který překračoval požadované normy. interval 10-12.000 km či jeden rok. filtr KáeNko, a to jak olejový tak i vzduchový (1500+sada na čištění 500). vzhledem k obsahu náplně 3.9 litru jsem za jednu výměnu oleje včetně zběžné prohlídky vozu v servisu Nissan platil kolem 500,- za práci a do 1500,- za materiál který jsem měl vlastní-nevím proč si nechat nalít bůh-ví jakou sudovku a účtovat 800/litr když si mohu koupit litrovky z oficiální distribuce za 250,- či méně. tedy 8x2.000,- je 16.000,-. jednou jsem řešil zavaření výfuku-urezla spona, nebylo nutné měnit nic jiného, cca 1.000,-. odešla mi couvací kamera, Allegro to jistilo za 300 Zlotých. 1x zadní brzdy komplet včetně paken na ruční brzdu kolem pěti tisíc, 1x přední cca také vč. práce. díly Nipparts, nemám s nimi dlouhodobě žádný problém. přední ložiska cca 2-3 roky zpátky, do 5.000,- i s výměnou. řemeny pomocného rozvodu nevím už přesně ale do 3.000,- i s prací max. olej v AT jsem měnil v Denkeru v Brně, řekli si 4.000,-. nějaké další náplně (brzdovka, antifreeze, diferák, rozvodovka či čo atd...) do 5.000,-. 3x geometrie á 750,-. jednou stočení předních kotoučů + desky 2.500,-. gumy originál GY Eagle RS-A nevím proč označené jako univerzální vydrželi dva roky po koupi, třetí zimu už nebyly použitelné tak jsem koupil Contíky 275/40 R20 protože 265/50 R20 v zimním provedení tehdy nebyly. od známého který prodal Q7 a zůstaly mu jednu zimu jeté, za 10.000,-. vydržely 4 zimy, poté jsem sehnal 18´´ orig. Infiniti kola včetně pěkných zimních pneu Bridgestone za 15.000,-. letní jsem sehnal nové Yokohamy v orig. rozměru, Made in Japan, za 12.000,-/sadu. loni jsem koupil Conti CrossContact také v orig. rozměru za 22.000,-/sadu. celkem cca 8 až 10.000,- jsem nechal v pneuservisu. čištění klimy 4x á 1.000,-. celkem cca 120.000,- ještě jsem zapomněl na výměnu jednoho čidla v kole, 600,- v Nissanu, čidlo jsem měl vlastní. a jeden spodní čep. auto prodáno před 14ti dny, najeto 66.700 mil. dle vyjádření kupujícího nejzachovalejší FXko ze všech co byly aktuálně na prodej. na autě byl proveden předprodejní servis-olej, geo, stočení předních kotoučů+výměna desek, zimní gumy na kolech min. na jednu sezónu + cca 10.000km jeté Contíky, takže předpokládám že rok na auto nebude potřeba sáhnout. jinak na autě nebylo vyjma couvací kamery potřeba nic měnit, nic neodešlo, ani jedna žárovka či pojistka, pouze spotřební materiál.
reagować
cubec
ilość wystąpień92
data registracji28.04.2010
Cztwartek 26.11.2015 13:08, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
tomaskrtek napisał:
teď jsi mě pobavil.....

Tak to upřímně čumim na ty ceny, netušil jsem že jdou takhle srazit naklady na provozv neautorizovaném servise. Druhovýroba, Aukro, Internet, známí. Ty ceny co říkám já jsou originalní servis, pneucentrum atd. Jediné co se řešislo mimo systém byl ten diferenciál.
Předtím jsme měli Seat Leon a servisní prohlídka stála 8500, když se dělaly zadní brzdy a jedno ložisko, tak to stálo 16000´, proto mi ceny Jaguaru nepřijdou přemrštěné vzhledem k tomu co si účtoval Seat.
Překvapuje mě, jak malou olejovou náplň to FX mělo, čekal náplň 5-7 litrů.
Jinak cena za servis na automatu je hodně pěkná, u Jaguaru se mění víko, ve kterém je filtr, podobně to má myslím Audi, proto taky takový cenový rozdíl.
Pneu na zimu se kupoval Nokian 245/45/18 cca 4800 kc/ks
Nepsal jsem tam, že odešla jedna výbojka, takže se měnili rovnou obě, aby mely stejnou barvu, celkem 2500,-


reagować
cubec
ilość wystąpień92
data registracji28.04.2010
Cztwartek 26.11.2015 13:23, RE: ....
Reno napisał:
No nevím cubec, ale mně se zdá, že nasypat do auta za půl roku kilo je trochu na hovno... nevím, co to stojí jinde, ale já jsem do žádného auta kilo za půl roku nedal. Obdivuju tvoji čestnost jezdit s autem za 450 tisíc do autorizáku, když vidím ty pálky, mohl jsi ušetřit minimálně půlku někde jinde...zase je fakt, že auta co jsem si dřív kupoval tratily 200-300 ročně, tak v tomhle ohledu asi nemám co mluvit, ale tomu se vyhnout nejspíš nijak nedá...

Ta čestnost je i z toho důvodu, že zrovna u takovýho auta, kde nevíš, jak to umí v garáži servisovat, se original servis prostě cenní. Navíc ten jejich přístup je musím říct bezvadný, v kontextu asi bude znít blbě, ale je dobrý, že se te nesnazí za kazdou cenu odrbat. U Seatu o čemkoli jsem se zmínil, tak hned museli něco měnit, nešlo jet na servisku aniž by k tomu nenašli nějakou "žávažnou" závadu, tuhle ložisko prej začíná hučet, támhle stabilizátor, támhle kloup prej má vůli...
U Dajbycha mi na všechny díly dávají 10% slevu, na práci 30%, kvůli stáří auta, to se taky počítá.
Tchýně má Posche Cayenne 3,0D 2009, za servisku chce Porsche nějakých 25000, za výměnu oleje v převodovce a diferenciálech chtěli 38000, to mi přijde jako zlodějna....za servis na Tuarega...takže tam se jezdí do místního servisu, protože stačí umět servisovat VW Tuareg a 90% je vyřešeno.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 26.11.2015 13:31, RE: Ojeté elegantní auto do 450 000 Kč
cubec napisał:
tomaskrtek napisał:
teď jsi mě pobavil.....
Tak to upřímně čumim na ty ceny, netušil jsem že jdou takhle srazit naklady na provozv neautorizovaném servise. Druhovýroba, Aukro, Internet, známí. Ty ceny co říkám já jsou originalní servis, pneucentrum atd. Jediné co se řešislo mimo systém byl ten diferenciál.Předtím jsme měli Seat Leon a servisní prohlídka stála 8500, když se dělaly zadní brzdy a jedno ložisko, tak to stálo 16000´, proto mi ceny Jaguaru nepřijdou přemrštěné vzhledem k tomu co si účtoval Seat.Překvapuje mě, jak malou olejovou náplň to FX mělo, čekal náplň 5-7 litrů.Jinak cena za servis na automatu je hodně pěkná, u Jaguaru se mění víko, ve kterém je filtr, podobně to má myslím Audi, proto taky takový cenový rozdíl.Pneu na zimu se kupoval Nokian 245/45/18 cca 4800 kc/ksNepsal jsem tam, že odešla jedna výbojka, takže se měnili rovnou obě, aby mely stejnou barvu, celkem 2500,-

nipparts je dodavatel do prvovýroby, a jsou i levnější výrobci. spotřební díly kupuju na auto-pilot, sice jim to trvá ale oproti autokelly jsou cenově na půlce. zapomněl jsem ještě dodat že ty Yokohamy jsem dával pryč se vzorkem 5+ mm protože hučely, jinak by ještě dvě sezóny sloužily, a jestli si vzpomínám dobře tak 3 nebo 4 tisíce jsem za ně dostal.jediné co bylo noname tak ložiska, ale za originál chtěli 12.000/kus. kameru jsem koupil použitou protože nová stála 20k bez daně, a to už je sakra rozdíl. jasně, měl jsem auto skoro od nova, ale dal jsem mu co chtělo. otázka je jaký bude mít servis ten co ho koupil třeba za dalších 50.000km.
u toho automatu se měnil filtr a těsnění víka, ale obojí je výměnné, nikoliv součástí, takže proto ta cena.
navíc technici od Nissanu jsou proškoleni, Infiniti vyrábí (nebo aspoň to moje vyrobil) Nissan v Japonsku, většina dílů se shoduje s Nissany-viz. zadní brzdy Murano atd... takže bych to za neautorizovaný servis nepovažoval. samozřejmě je rozdíl Infiniti Průhonice 1700+DPH a Nissan Kobliha Přerov nějakých 500.
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.