0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Jaguar S-Type?

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 10.10.2014 09:05, Spotřeba
Jaký je S-type nevím, ale ke spotřebě se obecně vyjádřím.
Pokud vezmem průměrné spotřeby motorů, dá se odhadnout jednoduché pravidlo, že každá dvojice válců navíc přidá cca. 1-1,5 litru spotřeby při běžné jízdě. Při dynamické se nůžky rozvírají více.
Takže pokud začneme s nějakým 2-litrovým 4-válcem se spotřebou 8 ltr/100 (manuální převodovka) jako etalon, pak 6-ti válec (obsah není až tak důležitý) bude jezdit za 9-9,5 a 8-mi válec pak mezi 10 a 11 ltr/100.
Pak se zohledňuje automat a 4x4, každé průměrně přidá 0,5-0,75 ltr. Čili konečná spotřeba pro V8 v automatu s pohonem 4 kol se pohybuje kolem 12 litrů
3-litru v S-typu bych se bál neboť se nechvalně proslavil problémy s mazáním a pokud by existovala spolehlivější verze V8, zvolil bych ji raději a těch zhruba 60 hal/km si připlatil.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 10.10.2014 09:43, S-type
Tuším v Autobildu byl vyhlášen jako nejméně spolehlivé auto za celou dobu testování různých automobilů...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 10.10.2014 09:44, RE: Spotřeba
David V napisał:
Jaký je S-type nevím, ale ke spotřebě se obecně vyjádřím. Pokud vezmem průměrné spotřeby motorů, dá se odhadnout jednoduché pravidlo, že každá dvojice válců navíc přidá cca. 1-1,5 litru spotřeby při běžné jízdě. Při dynamické se nůžky rozvírají více. Takže pokud začneme s nějakým 2-litrovým 4-válcem se spotřebou 8 ltr/100 (manuální převodovka) jako etalon, pak 6-ti válec (obsah není až tak důležitý) bude jezdit za 9-9,5 a 8-mi válec pak mezi 10 a 11 ltr/100. Pak se zohledňuje automat a 4x4, každé průměrně přidá 0,5-0,75 ltr. Čili konečná spotřeba pro V8 v automatu s pohonem 4 kol se pohybuje kolem 12 litrů 3-litru v S-typu bych se bál neboť se nechvalně proslavil problémy s mazáním a pokud by existovala spolehlivější verze V8, zvolil bych ji raději a těch zhruba 60 hal/km si připlatil.


Osmiválce bych řekl pod 12-13 nejdou a s pohonem 4 kol a automatem to bude ještě o chloupek víc.


reagować
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Piątek 10.10.2014 09:49, RE: Spotřeba
Reno napisał:
David V napisał:
Jaký je S-type nevím, ale ke spotřebě se obecně vyjádřím. Pokud vezmem průměrné spotřeby motorů, dá se odhadnout jednoduché pravidlo, že každá dvojice válců navíc přidá cca. 1-1,5 litru spotřeby při běžné jízdě. Při dynamické se nůžky rozvírají více. Takže pokud začneme s nějakým 2-litrovým 4-válcem se spotřebou 8 ltr/100 (manuální převodovka) jako etalon, pak 6-ti válec (obsah není až tak důležitý) bude jezdit za 9-9,5 a 8-mi válec pak mezi 10 a 11 ltr/100. Pak se zohledňuje automat a 4x4, každé průměrně přidá 0,5-0,75 ltr. Čili konečná spotřeba pro V8 v automatu s pohonem 4 kol se pohybuje kolem 12 litrů 3-litru v S-typu bych se bál neboť se nechvalně proslavil problémy s mazáním a pokud by existovala spolehlivější verze V8, zvolil bych ji raději a těch zhruba 60 hal/km si připlatil.
Osmiválce bych řekl pod 12-13 nejdou a s pohonem 4 kol a automatem to bude ještě o chloupek víc.


S type je hezký, ale kvylitativně opravdu nic moc, myslím, že v8 má stejný problém, jako v6 s mazáním, provozní náklady na toto auto jsou hodně vysoké a a nabízí jen hezký pohled pro oko. vevnitř místo není (se svýmy 2m a 120kg se tam sotva nasoukám) a pohodlné svezení to taky extra moc není.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 10.10.2014 11:18, RE: Spotřeba
BMW528i napisał:
Reno napisał:
David V napisał:
Jaký je S-type nevím, ale ke spotřebě se obecně vyjádřím. Pokud vezmem průměrné spotřeby motorů, dá se odhadnout jednoduché pravidlo, že každá dvojice válců navíc přidá cca. 1-1,5 litru spotřeby při běžné jízdě. Při dynamické se nůžky rozvírají více. Takže pokud začneme s nějakým 2-litrovým 4-válcem se spotřebou 8 ltr/100 (manuální převodovka) jako etalon, pak 6-ti válec (obsah není až tak důležitý) bude jezdit za 9-9,5 a 8-mi válec pak mezi 10 a 11 ltr/100. Pak se zohledňuje automat a 4x4, každé průměrně přidá 0,5-0,75 ltr. Čili konečná spotřeba pro V8 v automatu s pohonem 4 kol se pohybuje kolem 12 litrů 3-litru v S-typu bych se bál neboť se nechvalně proslavil problémy s mazáním a pokud by existovala spolehlivější verze V8, zvolil bych ji raději a těch zhruba 60 hal/km si připlatil.
Osmiválce bych řekl pod 12-13 nejdou a s pohonem 4 kol a automatem to bude ještě o chloupek víc.
S type je hezký, ale kvylitativně opravdu nic moc, myslím, že v8 má stejný problém, jako v6 s mazáním, provozní náklady na toto auto jsou hodně vysoké a a nabízí jen hezký pohled pro oko. vevnitř místo není (se svýmy 2m a 120kg se tam sotva nasoukám) a pohodlné svezení to taky extra moc není.


Tak zrovna S-ko mě za srdce nechytlo, X-type se mi líbí daleko více. S 2,5-kou, 4x4, ale bohužel v kombíku kvůli rodině bych si ho dovedl představit.
reagować
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Piątek 10.10.2014 11:24, RE: Spotřeba
David V napisał:
BMW528i napisał:
Reno napisał:
David V napisał:
Jaký je S-type nevím, ale ke spotřebě se obecně vyjádřím. Pokud vezmem průměrné spotřeby motorů, dá se odhadnout jednoduché pravidlo, že každá dvojice válců navíc přidá cca. 1-1,5 litru spotřeby při běžné jízdě. Při dynamické se nůžky rozvírají více. Takže pokud začneme s nějakým 2-litrovým 4-válcem se spotřebou 8 ltr/100 (manuální převodovka) jako etalon, pak 6-ti válec (obsah není až tak důležitý) bude jezdit za 9-9,5 a 8-mi válec pak mezi 10 a 11 ltr/100. Pak se zohledňuje automat a 4x4, každé průměrně přidá 0,5-0,75 ltr. Čili konečná spotřeba pro V8 v automatu s pohonem 4 kol se pohybuje kolem 12 litrů 3-litru v S-typu bych se bál neboť se nechvalně proslavil problémy s mazáním a pokud by existovala spolehlivější verze V8, zvolil bych ji raději a těch zhruba 60 hal/km si připlatil.
Osmiválce bych řekl pod 12-13 nejdou a s pohonem 4 kol a automatem to bude ještě o chloupek víc.
S type je hezký, ale kvylitativně opravdu nic moc, myslím, že v8 má stejný problém, jako v6 s mazáním, provozní náklady na toto auto jsou hodně vysoké a a nabízí jen hezký pohled pro oko. vevnitř místo není (se svýmy 2m a 120kg se tam sotva nasoukám) a pohodlné svezení to taky extra moc není.
Tak zrovna S-ko mě za srdce nechytlo, X-type se mi líbí daleko více. S 2,5-kou, 4x4, ale bohužel v kombíku kvůli rodině bych si ho dovedl představit.


Mně se s líbí, ale to je jen věc vkusu. x je pravda hezčí, je to zmenšenina xja to je pravý jaguár. x-type je takové hezké mondeo nedávno sem na auto podle tvých představ koukal u kamaráda u servisu. xtype 2,5 4x4 combi, ale má ko motor.
reagować
babovkin.babovicFB
ilość wystąpień16
data registracji21.07.2013
Piątek 10.10.2014 11:34, JAGUAR S - TYPE
ZDAREC NEJSEM MAJITELEM JAGUARU , NIKDY JSEM NEBYL A ZŘEJMĚ ANI NIKDY NEBUDU , ALE CO ČTU RŮZNÉ RECENZE A FORA TAK BYCH TAZATELI DOPORUČIL JAGUAR S TYPE 4.2 IČKO 219 KW . MÁM ZATO , ŽE TENHLE 8 VÁLEC I PŘESTO ŽE SI PÁPNE 12 LITRŮ BUDE SPOLEHLIVÝ . ROZHODNĚ BYCH SE VYVAROVAL !!!!!!! R TYPU S 291 KW , CO ČTU DISKUZE JE TO VELICE NÁROČNÝ VŮZ NA SERVIS I PŘESTO ŽE JE TO 1o LET STARÁ MRŠINA . S POZDRAVEM A PŘÁNÍM HEZKÉHO DNE MAREK KŘÍŽ FRÝDEK - MÍSTEK
reagować
TOM
ilość wystąpień58
data registracji10.12.2007
Piątek 10.10.2014 11:47, Spotřeba
Davide,

proč myslíš (z technického hlediska), že každé dva válce navíc přidávají tebou uváděnou spotřebu?
A že na objemu až tak nezáleží?
Ono to tak plus mínus je a souhlasí to, ale neumím sám sobě správně tuto věc technicky odůvodnit.
Není to třeba tím, že ta spotřeba roste společně s výkonem motoru?
Takže dvoulitr šestiválec s cca 110 kW bude brát víc než dvoulitr čtyřválec se srovnatelným výkonem? Asi jo. Tak jaká je potom výhoda více válců? Proč se teda nedělají třílitrové čtyřválce?
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Piątek 10.10.2014 12:01, RE: Spotřeba
TOM napisał:
Davide, proč myslíš (z technického hlediska), že každé dva válce navíc přidávají tebou uváděnou spotřebu? A že na objemu až tak nezáleží? Ono to tak plus mínus je a souhlasí to, ale neumím sám sobě správně tuto věc technicky odůvodnit. Není to třeba tím, že ta spotřeba roste společně s výkonem motoru? Takže dvoulitr šestiválec s cca 110 kW bude brát víc než dvoulitr čtyřválec se srovnatelným výkonem? Asi jo. Tak jaká je potom výhoda více válců? Proč se teda nedělají třílitrové čtyřválce?




jojo, tohle by mne také zajímalo, davide šlo by nějak krátce vysvětlit?
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 10.10.2014 12:35, RE: Spotřeba
TOM napisał:
Davide, proč myslíš (z technického hlediska), že každé dva válce navíc přidávají tebou uváděnou spotřebu? A že na objemu až tak nezáleží? Ono to tak plus mínus je a souhlasí to, ale neumím sám sobě správně tuto věc technicky odůvodnit. Není to třeba tím, že ta spotřeba roste společně s výkonem motoru? Takže dvoulitr šestiválec s cca 110 kW bude brát víc než dvoulitr čtyřválec se srovnatelným výkonem? Asi jo. Tak jaká je potom výhoda více válců? Proč se teda nedělají třílitrové čtyřválce?


To je složitá problematika, kde záleží na mnoha faktorech. Obecně ale platí, že více válců bude mít větší vnitřní ztráty, což znamená skokové zvýšení spotřeby. Rozhodně je tento schodek vyšší, nežli rozdíly spotřeb různě výkonných 4-válců PODOBNÉHO (to je důležité) obsahu. Takže pokud porovnáme 3 motory 1,8 a 2,0 a 2,2 ltr, tak se u nich budou rozdíly spotřeb lišit v řádech desetin, ale pokud provnámne 2,0 (V6, H6, I6) s 2,0 (nejobvyklejší I4), pak skutečně bude mít šestiválec vyšší spotřebu znatelněji. Nejlepší jsou katalogy BMW, kde je několik různých motorizací, a tam je krásně vidět, že s výkonem se spotřeba dramaticky nezvyšuje, ale skoky jsou s nárůstem počtu válců.
Tak a teď proč nemáme 2-válcové 4-litry...
Motory jsou konstruovány podle určitých kritérií. Od motoru se očekává vysoká pružnost v širokém spektru otáček, které samo o sobě je relativně velké. Dále je potřeba v motorech tlumit vibrace, což se při velkých hmotách pístů (velké válce) dělá nesnadno nebo to musejí být pomaluběžné motory. Motory vlastně dělíme i podle otáček na podčtvercové a nadčtvercové (popřípadě čtvercové - 2-litr Opel C20NE (86mm) nebo 1.8 Ford Duratec HE(cca 84mm)). Podčtvercové, kdy vrtání je větší než zdvih jsou rychloběžné a nadčtvercové s velkým zdvihem oproti vrtání se mohou točit pouze pomaleji. Podčtvercové jsou typicky motocyklové motory nebo motory do závodních aut. Určujícím parametrem je pak střední rychlost pístu, která by neměla překročit 25 m/s - podle toho se pak určí maximální otáčky. Rychlost je daná s ohledem na pevnost mazacího filmu.
Další věc je spouštění motoru, kdy kompresní práce 3,0 V6 bude menší než 3,0 I4, čili bude potřeba mít adekvátně dimenzovaný spouštěč, baterii a elektrickou soustavu.
V neposlední řadě hraje roli i celková vyváženost motoru a jeho pružnost, tedy odstup zážehu a překrytí jednotlivých pracovních fází, což se projeví u víceválců ochotou "jet" už od nejnižších otáček.
Tak to bylo tak letem světem.
reagować
TOM
ilość wystąpień58
data registracji10.12.2007
Piątek 10.10.2014 15:03, RE: Spotřeba
David V napisał:
TOM napisał:
Davide, proč myslíš (z technického hlediska), že každé dva válce navíc přidávají tebou uváděnou spotřebu? A že na objemu až tak nezáleží? Ono to tak plus mínus je a souhlasí to, ale neumím sám sobě správně tuto věc technicky odůvodnit. Není to třeba tím, že ta spotřeba roste společně s výkonem motoru? Takže dvoulitr šestiválec s cca 110 kW bude brát víc než dvoulitr čtyřválec se srovnatelným výkonem? Asi jo. Tak jaká je potom výhoda více válců? Proč se teda nedělají třílitrové čtyřválce?
To je složitá problematika, kde záleží na mnoha faktorech. Obecně ale platí, že více válců bude mít větší vnitřní ztráty, což znamená skokové zvýšení spotřeby. Rozhodně je tento schodek vyšší, nežli rozdíly spotřeb různě výkonných 4-válců PODOBNÉHO (to je důležité) obsahu. Takže pokud porovnáme 3 motory 1,8 a 2,0 a 2,2 ltr, tak se u nich budou rozdíly spotřeb lišit v řádech desetin, ale pokud provnámne 2,0 (V6, H6, I6) s 2,0 (nejobvyklejší I4), pak skutečně bude mít šestiválec vyšší spotřebu znatelněji. Nejlepší jsou katalogy BMW, kde je několik různých motorizací, a tam je krásně vidět, že s výkonem se spotřeba dramaticky nezvyšuje, ale skoky jsou s nárůstem počtu válců. Tak a teď proč nemáme 2-válcové 4-litry... Motory jsou konstruovány podle určitých kritérií. Od motoru se očekává vysoká pružnost v širokém spektru otáček, které samo o sobě je relativně velké. Dále je potřeba v motorech tlumit vibrace, což se při velkých hmotách pístů (velké válce) dělá nesnadno nebo to musejí být pomaluběžné motory. Motory vlastně dělíme i podle otáček na podčtvercové a nadčtvercové (popřípadě čtvercové - 2-litr Opel C20NE (86mm) nebo 1.8 Ford Duratec HE(cca 84mm)). Podčtvercové, kdy vrtání je větší než zdvih jsou rychloběžné a nadčtvercové s velkým zdvihem oproti vrtání se mohou točit pouze pomaleji. Podčtvercové jsou typicky motocyklové motory nebo motory do závodních aut. Určujícím parametrem je pak střední rychlost pístu, která by neměla překročit 25 m/s - podle toho se pak určí maximální otáčky. Rychlost je daná s ohledem na pevnost mazacího filmu. Další věc je spouštění motoru, kdy kompresní práce 3,0 V6 bude menší než 3,0 I4, čili bude potřeba mít adekvátně dimenzovaný spouštěč, baterii a elektrickou soustavu. V neposlední řadě hraje roli i celková vyváženost motoru a jeho pružnost, tedy odstup zážehu a překrytí jednotlivých pracovních fází, což se projeví u víceválců ochotou "jet" už od nejnižších otáček. Tak to bylo tak letem světem.


OK, díky.

reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Piątek 10.10.2014 19:07, S type
Kamarádův syn vydražil na aukru před cca. rokem S-type za nějakých 40t. Auto jezdilo, vypadalo velmi zachovale a mělo nové pneu. Byl nadšenej, ve dvaceti a před kolejí Jaguár s V8 :D Kdo by nebyl.
Během roku se do auta nasypalo přes 100t , je třeba vědět že druhovýroba prakticky neexistuje. Ted stojí v garáži s vadným automatem. Kluk maká po brigádách a splácí tátovi za opravy. Opravdu nepovedené auto, navíc s doslova odporným interiérem když vezmu kolik to stálo nové...
Jen dodám že se jedná o 4,0 V8 před faceliftem.
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Piątek 10.10.2014 19:46, RE: Spotřeba
TOM napisał:
David V napisał:
TOM napisał:
Davide, proč myslíš (z technického hlediska), že každé dva válce navíc přidávají tebou uváděnou spotřebu? A že na objemu až tak nezáleží? Ono to tak plus mínus je a souhlasí to, ale neumím sám sobě správně tuto věc technicky odůvodnit. Není to třeba tím, že ta spotřeba roste společně s výkonem motoru? Takže dvoulitr šestiválec s cca 110 kW bude brát víc než dvoulitr čtyřválec se srovnatelným výkonem? Asi jo. Tak jaká je potom výhoda více válců? Proč se teda nedělají třílitrové čtyřválce?
To je složitá problematika, kde záleží na mnoha faktorech. Obecně ale platí, že více válců bude mít větší vnitřní ztráty, což znamená skokové zvýšení spotřeby. Rozhodně je tento schodek vyšší, nežli rozdíly spotřeb různě výkonných 4-válců PODOBNÉHO (to je důležité) obsahu. Takže pokud porovnáme 3 motory 1,8 a 2,0 a 2,2 ltr, tak se u nich budou rozdíly spotřeb lišit v řádech desetin, ale pokud provnámne 2,0 (V6, H6, I6) s 2,0 (nejobvyklejší I4), pak skutečně bude mít šestiválec vyšší spotřebu znatelněji. Nejlepší jsou katalogy BMW, kde je několik různých motorizací, a tam je krásně vidět, že s výkonem se spotřeba dramaticky nezvyšuje, ale skoky jsou s nárůstem počtu válců. Tak a teď proč nemáme 2-válcové 4-litry... Motory jsou konstruovány podle určitých kritérií. Od motoru se očekává vysoká pružnost v širokém spektru otáček, které samo o sobě je relativně velké. Dále je potřeba v motorech tlumit vibrace, což se při velkých hmotách pístů (velké válce) dělá nesnadno nebo to musejí být pomaluběžné motory. Motory vlastně dělíme i podle otáček na podčtvercové a nadčtvercové (popřípadě čtvercové - 2-litr Opel C20NE (86mm) nebo 1.8 Ford Duratec HE(cca 84mm)). Podčtvercové, kdy vrtání je větší než zdvih jsou rychloběžné a nadčtvercové s velkým zdvihem oproti vrtání se mohou točit pouze pomaleji. Podčtvercové jsou typicky motocyklové motory nebo motory do závodních aut. Určujícím parametrem je pak střední rychlost pístu, která by neměla překročit 25 m/s - podle toho se pak určí maximální otáčky. Rychlost je daná s ohledem na pevnost mazacího filmu. Další věc je spouštění motoru, kdy kompresní práce 3,0 V6 bude menší než 3,0 I4, čili bude potřeba mít adekvátně dimenzovaný spouštěč, baterii a elektrickou soustavu. V neposlední řadě hraje roli i celková vyváženost motoru a jeho pružnost, tedy odstup zážehu a překrytí jednotlivých pracovních fází, což se projeví u víceválců ochotou "jet" už od nejnižších otáček. Tak to bylo tak letem světem.
OK, díky.



také moc díky, prečtu si vícekrát....
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 10.10.2014 20:01, info
Tady je poměrně vyčerpávající info, včetně zkušeností majitelů
http://www.auto.cz/jaguar-s-type-1998-2008-retrokocka-1931
reagować
babovkin.babovicFB
ilość wystąpień16
data registracji21.07.2013
Piątek 10.10.2014 20:12, PETR T .
MYSLIŠ SI , ŽE JAGUAR PO FACELIFTU ROK 2oo2 PROŠEL DROBNÝM FACELIFTEM 8 VÁLEC OBSAH 4.2 LITRŮ 219 KW BUDE JIŽ VYCHYTANÝ ?? CO JSEM SI VŠIML JAGUAR UDĚLAL JEŠTĚ 2 HÝ FACELIFT VYHLAZENÍ VRÁSEK A DAL JINOU MASKU CHLADIČE NĚKDY PO ROCE 2oo6 ALE MOTOR 4.2 - 219 KW ZUSTAL STEJNY ZAJÍMALO BY MĚ ZDALI V8 219 KW JE UŽ SPOLEHLIVÝ JAK PO STRANCE AUTOMATU , TAK JIZDNÍ VLASTNOSTI TÍM CHCI ŘÍCI ŽE , NEMIZÍ OLEJ V OLEJOVÉ NÁDRŽI A NÁSLEDNĚ SE NEZADÍRÁ MOTOR ATD. JAKO CO JSEM SI VŠIML V HLUPÉM POLSKÉM AUTO KELLY JDE NA 4.2 KU SEHNAL LECOS NA R TYPA NIC ! .
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 11.10.2014 05:47, RE: PETR T .
babovkin.babovicFB napisał:
MYSLIŠ SI , ŽE JAGUAR PO FACELIFTU ROK 2oo2 PROŠEL DROBNÝM FACELIFTEM 8 VÁLEC OBSAH 4.2 LITRŮ 219 KW BUDE JIŽ VYCHYTANÝ ?? CO JSEM SI VŠIML JAGUAR UDĚLAL JEŠTĚ 2 HÝ FACELIFT VYHLAZENÍ VRÁSEK A DAL JINOU MASKU CHLADIČE NĚKDY PO ROCE 2oo6 ALE MOTOR 4.2 - 219 KW ZUSTAL STEJNY ZAJÍMALO BY MĚ ZDALI V8 219 KW JE UŽ SPOLEHLIVÝ JAK PO STRANCE AUTOMATU , TAK JIZDNÍ VLASTNOSTI TÍM CHCI ŘÍCI ŽE , NEMIZÍ OLEJ V OLEJOVÉ NÁDRŽI A NÁSLEDNĚ SE NEZADÍRÁ MOTOR ATD. JAKO CO JSEM SI VŠIML V HLUPÉM POLSKÉM AUTO KELLY JDE NA 4.2 KU SEHNAL LECOS NA R TYPA NIC ! .


Netuším. Osobně bych ho nekoupil, na každém šprochu pravdy trochu
reagować
danecek82
ilość wystąpień4
data registracji19.12.2013
Sobota 11.10.2014 13:29, Jaguar
eSka bych se nebál, jenom doporučuju přivést si z anglie ještě jedno na díly. Za cenu předního okna máš v UK celé auto... ( dají se koupit pod 1000 liber )
reagować
jan.baranek.12FB
ilość wystąpień2
data registracji17.10.2014
Sobota 18.10.2014 09:48, V8 4.2(219kW), 2005
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit. Kupoval jsem v Německu s jasnou historií a 81tis. km. Nyní najeto 120tis. km a během necelých tří let jsem měnil kotouče a destičky(pískaly při určité intenzitě brždění, ale nové orig. to nevyřešily), motor ruční brzdy(105tis. km), napínák a kladku řemene příslušenství(šelest a v mrazu si pískal), vodní pumpa(115tis. km, tekla). Jinak běžné věci jako oleje v dif., převodovce, svíčky atp. Dlouhodobá spotřeba 11,1 a to netrpím nemocí lehké nohy. Můj předchozí vůz byl Ford Scorpio 2.3, automat. Jaguar je pocitově tvrdší, není to takový měkoučký obyvák jako Scorpio. Je ale maximálně zábavný a zvuk V8 je jedinečný. A tak kočka na kapotě od Ardenu má též něco do sebe :).
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 19.10.2014 11:28, RE: V8 4.2(219kW), 2005
jan.baranek.12FB napisał:
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit. Kupoval jsem v Německu s jasnou historií a 81tis. km. Nyní najeto 120tis. km a během necelých tří let jsem měnil kotouče a destičky(pískaly při určité intenzitě brždění, ale nové orig. to nevyřešily), motor ruční brzdy(105tis. km), napínák a kladku řemene příslušenství(šelest a v mrazu si pískal), vodní pumpa(115tis. km, tekla). Jinak běžné věci jako oleje v dif., převodovce, svíčky atp. Dlouhodobá spotřeba 11,1 a to netrpím nemocí lehké nohy. Můj předchozí vůz byl Ford Scorpio 2.3, automat. Jaguar je pocitově tvrdší, není to takový měkoučký obyvák jako Scorpio. Je ale maximálně zábavný a zvuk V8 je jedinečný. A tak kočka na kapotě od Ardenu má též něco do sebe :).


To jsi toho měnil docela dost na auto, co mělo najeto 81 tkm. A najezdí za rok 12 tkm

reagować
jan.baranek.12FB
ilość wystąpień2
data registracji17.10.2014
Niedziela 19.10.2014 18:02, Stále drží
Nemyslím. Kotouče a desky byl můj pokus, jinak byly ok, kladka a napínák je mrtvá, resp. hlučná velmi často na starším a málo ježděném autě, el. brzda umírá kolem 100tis. docela běžně a vodní pumpa byla prostě smůla. Co mě potěšilo je podvozek. Očekával jsem postupné rozsypávání na těch našich cestách, ale 40tis. km a dle STK je to stále "beton".
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.