0
powrót
 

diskuze k tématu: Toyota Yaris Verso - je super, říká uživatel

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 14:57, To není náhoda
Toyota auta neojebává, ani ta malá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 15:02, RE: To není náhoda
Yareg napisał:
Toyota auta neojebává, ani ta malá.
to mozna , ale porad vypada jak kdybych ho kreslil ja po deviti pivech nebo dite zakladni skoly po mozkove obrne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 15:34, RE: To není náhoda
metaux napisał:
to mozna , ale porad vypada jak kdybych ho kreslil ja po deviti pivech nebo dite zakladni skoly po mozkove obrne.
mozna to tak nekomu prijde a ma radeji auta, ktera ac jsou "hezka", tak se pomalu ci rychleji sesypou ... nekdo zas radeji auta, ktera neupoutaji, ale sve si odpracuji, odvezou a odmakaj a nerozpadnou se u toho a dokonce si udrzej kondici i nadale
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 15:37, RE: To není náhoda
metaux napisał:
to mozna , ale porad vypada jak kdybych ho kreslil ja po deviti pivech nebo dite zakladni skoly po mozkove obrne.
No dobrý funguje to,ale cena některých ND je závratná,třeba přepínač na spouštění el. oken na corollu 6400,-kč ,to upadli,to na BMW to stojí polovinu,a hnusnější je možná tak max. sloní noha,tzn..opel agila atd..,Ono většina aut od nova funguje do 200.000km celkem bez problémů,jenom škodovkář tedy bývalí se diví,že není 3x do měsíce v servise!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 15:48, RE: To není náhoda
isis2000 napisał:
mozna to tak nekomu prijde a ma radeji auta, ktera ac jsou "hezka", tak se pomalu ci rychleji sesypou ... nekdo zas radeji auta, ktera neupoutaji, ale sve si odpracuji, odvezou a odmakaj a nerozpadnou se u toho a dokonce si udrzej kondici i nadale
lepsi spolehlive i hezke nebo ne? konkurence je dost a je z ceho vybirat. To ze toyota donedavna nedelala "zajimava" a pro nekoho nedela ani dnes zajimava auta, je asi fakt, ale tohle auto je i na pracovni strasny, navim ma-li byt jeden z jeho hlavnich ucelu rodinne vyuziti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 17:02, Šereda
Nikdy se mi toyoty nelíbily ale tohle je naprostá příšera!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 19:16, RE: To není náhoda
dagoš napisał:
No dobrý funguje to,ale cena některých ND je závratná,třeba přepínač na spouštění el. oken na corollu 6400,-kč ,to upadli,to na BMW to stojí polovinu,a hnusnější je možná tak max. sloní noha,tzn..opel agila atd..,Ono většina aut od nova funguje do 200.000km celkem bez problémů,jenom škodovkář tedy bývalí se diví,že není 3x do měsíce v servise!!!!
Měl bych tip na něco ještě hnusnějšího: Corola, co se dělala kolem roku 2000. Neuvěřitelně ošklivé. Nechápu, jak se jim to povedlo. Zajímavé na tom je, jak to je čistě ošklivé. Třeba kachna C2V je ošklivá, až je krásná. Ale tohle... svého druhu geniální.
Nicméně výhodou Toyoty je jen ta spolehlivost. Částečně daná používáním techniky, která je oproti konkurenci o několik let pozadu. Kdo kdy viděl, aby Toyota přišla s něčím novým? (Ne, Prius je nejznámější, ale zdaleka ne první.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 20:40, RE: To není náhoda
dagoš napisał:
No dobrý funguje to,ale cena některých ND je závratná,třeba přepínač na spouštění el. oken na corollu 6400,-kč ,to upadli,to na BMW to stojí polovinu,a hnusnější je možná tak max. sloní noha,tzn..opel agila atd..,Ono většina aut od nova funguje do 200.000km celkem bez problémů,jenom škodovkář tedy bývalí se diví,že není 3x do měsíce v servise!!!!
Drahé náhradní díly?? Mám v živé paměti kolegu, který mi vyjmenoval, co vše je na toyotě výrazně dražší (a na svém voze toho vyměnil fakt dost). Co jsem mu na to měl říci? Nazajímalo mne to a dodnes nevím kolik ty díly stojí . Občas něco může odejít, jsou to stroje, ale celkově jopravy bolí o dost méně. Mimochodem jeden příklad za všechny: Výfuk na Avensis po 10ti letech a 360 tkm stále originál, proč by mě zajímalo o kolik jsou levnější na autech, kde jsou po 3 letech KO??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 20:54, RE: Šereda
Zdeno napisał:
Nikdy se mi toyoty nelíbily ale tohle je naprostá příšera!
Od auta mám taky raději službu, než že by mi dotvářelo image, ale tento stroj vypadá podobně, jako ty asijské slumy v těch nejchudších místech. Jsou dělané z materiálů a tvarů, které právě přišli pod ruku. Ta karoserie na mě působí podobně. Nejsem nijak designově vzdělán, ale přijde mi, že to auto nemá žádnou vzhledovou "osu".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 21:32, RE: To není náhoda
xf napisał:
Měl bych tip na něco ještě hnusnějšího: Corola, co se dělala kolem roku 2000. Neuvěřitelně ošklivé. Nechápu, jak se jim to povedlo. Zajímavé na tom je, jak to je čistě ošklivé. Třeba kachna C2V je ošklivá, až je krásná. Ale tohle... svého druhu geniální.
Nicméně výhodou Toyoty je jen ta spolehlivost. Částečně daná používáním techniky, která je oproti konkurenci o několik let pozadu. Kdo kdy viděl, aby Toyota přišla s něčím novým? (Ne, Prius je nejznámější, ale zdaleka ne první.)
Já tady nebudu řešit vzhled auta, protože to je fakt subjektivní, nicméně ani mně se moc nelíbí. Osobně jsem vlastnil Avensise r.v.2001, což pro spoustu lidí bylo vzhledově auto taky nic moc, ale já na něj nedám dopustit. Pěkné svezení, spolehlivost legendární a radost jezdit! Jenom mně dostalo, že Toyota používá zastaralou techniku techniku ? Kdo proboha používá modernější??? Kolik aut je i v dnešní době vybaveno systémem VV-Ti? i dneska se vyrábějí zastaralé TDI a kdy už Toyota měla CR? Ty jsi se snad praštil do hlavy,ne? nebo mi Tvé tvrzení odborně vysvětlíš?? No spíš tady asi budeš mlátit slámu,co?
PS: Je pravda, že jsem toho na Toyotě moc neměnil, ale ceny z druhovýroby špičkových výrobců (Nipparts,Kayaba,....) nebyly drahé v porovnání s méně kvalitní konkurencí. Nějaký přepínač bych taky asi neřešil koupí nového, nehledě na to, že u Toyoty je to fakt zázračná závada!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.11.2008 22:54, RE: Šereda
David V napisał:
Od auta mám taky raději službu, než že by mi dotvářelo image, ale tento stroj vypadá podobně, jako ty asijské slumy v těch nejchudších místech. Jsou dělané z materiálů a tvarů, které právě přišli pod ruku. Ta karoserie na mě působí podobně. Nejsem nijak designově vzdělán, ale přijde mi, že to auto nemá žádnou vzhledovou "osu".
Pánové já bych řekl že většina z vás tady jezdí Favoritem ale vyjadřujete se jako znalci Toyot a v životě jste v těch autech neseděli jinak byste věděli že to jsou jedny z nejspolehlivějších aut na trhu a vy řešíte jestli nějakej přepínač stojí víc než u BMW.Když máš na takový auto máš i na přepínač a neřešíš to.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.11.2008 08:21, RE: Šereda
mila001 napisał:
Pánové já bych řekl že většina z vás tady jezdí Favoritem ale vyjadřujete se jako znalci Toyot a v životě jste v těch autech neseděli jinak byste věděli že to jsou jedny z nejspolehlivějších aut na trhu a vy řešíte jestli nějakej přepínač stojí víc než u BMW.Když máš na takový auto máš i na přepínač a neřešíš to.
Ošklivý to je dost podobně jako Roomster. Akorát o něco spolehlivější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.11.2008 09:20, RE: To není náhoda
Šakal napisał:
Já tady nebudu řešit vzhled auta, protože to je fakt subjektivní, nicméně ani mně se moc nelíbí. Osobně jsem vlastnil Avensise r.v.2001, což pro spoustu lidí bylo vzhledově auto taky nic moc, ale já na něj nedám dopustit. Pěkné svezení, spolehlivost legendární a radost jezdit! Jenom mně dostalo, že Toyota používá zastaralou techniku techniku ? Kdo proboha používá modernější??? Kolik aut je i v dnešní době vybaveno systémem VV-Ti? i dneska se vyrábějí zastaralé TDI a kdy už Toyota měla CR? Ty ...
Víš co. Přečti si znova, co jsem napsal.
Z části máš problém s porozuměním psaného textu, částečně reaguješ sám na sebe. Něco jsi si sám bymyslel ve své hlavičce, aby jsi to mohl roznést na kopytech. Také tam je i čistá neznalost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.11.2008 13:45, RE: Šereda
mila001 napisał:
Pánové já bych řekl že většina z vás tady jezdí Favoritem ale vyjadřujete se jako znalci Toyot a v životě jste v těch autech neseděli jinak byste věděli že to jsou jedny z nejspolehlivějších aut na trhu a vy řešíte jestli nějakej přepínač stojí víc než u BMW.Když máš na takový auto máš i na přepínač a neřešíš to.
Ve favoritu nejezdím a tohle je prostě úlet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.11.2008 15:27, technicky v poho
Kromě nevyvážených proporcí ala Opel Agila se tomu technicky asi nedá moc co vytknout njn.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.11.2008 17:30, RE: To není náhoda
Yareg napisał:
Drahé náhradní díly?? Mám v živé paměti kolegu, který mi vyjmenoval, co vše je na toyotě výrazně dražší (a na svém voze toho vyměnil fakt dost). Co jsem mu na to měl říci? Nazajímalo mne to a dodnes nevím kolik ty díly stojí . Občas něco může odejít, jsou to stroje, ale celkově jopravy bolí o dost méně. Mimochodem jeden příklad za všechny: Výfuk na Avensis po 10ti letech a 360 tkm stále originál, proč by mě zajímalo o kolik jsou levnější na autech, kde jsou po 3 letech KO??
Na kterém autě konkrétně, třídy stejné jako Avensis, je výfuk po třech letech KO??
Ono teda taky dost záleží kde se auto parkuje, kudy se jezdí,zda se v dané oblasti v zimě solí....Ale i tak jsem ještě KO výfuk na tříletým autě neviděl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.11.2008 16:53, RE: To není náhoda
xf napisał:
Víš co. Přečti si znova, co jsem napsal.
Z části máš problém s porozuměním psaného textu, částečně reaguješ sám na sebe. Něco jsi si sám bymyslel ve své hlavičce, aby jsi to mohl roznést na kopytech. Také tam je i čistá neznalost.
Teď jsi vlastně zase nic neřekl! Krom toho, že mi podsouváš, žes to vlastně myslel jinak, tak jsi zase nevysvětlil nic! Já chci vysvětlit tu zastaralou techniku ( to bylo za 0 bodů) no a teď chci ještě vysvětlit mou "neznalost" prosím, pouč mně! Za vším, co píšu si stojím a jsem schopen to možná i Tobě logicky vysvětlit a co Ty?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.11.2008 16:57, RE: Šereda
mila001 napisał:
Pánové já bych řekl že většina z vás tady jezdí Favoritem ale vyjadřujete se jako znalci Toyot a v životě jste v těch autech neseděli jinak byste věděli že to jsou jedny z nejspolehlivějších aut na trhu a vy řešíte jestli nějakej přepínač stojí víc než u BMW.Když máš na takový auto máš i na přepínač a neřešíš to.
Nevím, na koho jsi to myslel, ale můžu Tě ubezpečit, že favorita jsem nikdy neměl a to jsem těch aut vlastnil již téměř dvě desítky,))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.12.2008 09:10, líbí x nelíbí
Chtěl bych všechny upozornit, že tohle auto vychází designově z roku asi 1996, v té době Škodovka měla "kvalitní" Felicie, Roomster vyšel skoro o 10 let později. Tohle auto jsem využíval na práci, potřeboval jsem rovnou podlahu - tu Škodovka nemá dodnes a chtěl jsem klima, to se v té době do vozů pick-up příliš nedávalo. Myslím, že zrovna tohle auto nebylo ošklivé, po mírných úpravách vypadalo zajímavě. To je ale každého názor, pro mě je důležité, aby plnilo svojí funkci a to zvládlo dokonale.
Tom.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.