xf napisał:
Měl bych tip na něco ještě hnusnějšího: Corola, co se dělala kolem roku 2000. Neuvěřitelně ošklivé. Nechápu, jak se jim to povedlo. Zajímavé na tom je, jak to je čistě ošklivé. Třeba kachna C2V je ošklivá, až je krásná. Ale tohle... svého druhu geniální.
Nicméně výhodou Toyoty je jen ta spolehlivost. Částečně daná používáním techniky, která je oproti konkurenci o několik let pozadu. Kdo kdy viděl, aby Toyota přišla s něčím novým? (Ne, Prius je nejznámější, ale zdaleka ne první.)
Já tady nebudu řešit vzhled auta, protože to je fakt subjektivní, nicméně ani mně se moc nelíbí. Osobně jsem vlastnil Avensise r.v.2001, což pro spoustu lidí bylo vzhledově auto taky nic moc, ale já na něj nedám dopustit. Pěkné svezení, spolehlivost legendární a radost jezdit! Jenom mně dostalo, že Toyota používá zastaralou techniku techniku ? Kdo proboha používá modernější??? Kolik aut je i v dnešní době vybaveno systémem VV-Ti? i dneska se vyrábějí zastaralé TDI a kdy už Toyota měla CR? Ty jsi se snad praštil do hlavy,ne? nebo mi Tvé tvrzení odborně vysvětlíš?? No spíš tady asi budeš mlátit slámu,co?
PS: Je pravda, že jsem toho na Toyotě moc neměnil, ale ceny z druhovýroby špičkových výrobců (Nipparts,Kayaba,....) nebyly drahé v porovnání s méně kvalitní konkurencí. Nějaký přepínač bych taky asi neřešil koupí nového, nehledě na to, že u Toyoty je to fakt zázračná závada!