0
powrót
 

diskuze k tématu: S jakým benzínovým motorem koupit Hyundai Tucson?

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
Kajmann
ilość wystąpień1
data registracji05.02.2021
Piątek 05.02.2021 11:50, Tuscon
Zdravím.Podělím se o svoji zkušenost.Od léta mám Tucson 1.6GDI,zatím spokojenost.Najeto 9000km,dlouhodobá spotřeba 7.3l.Jezdíme vždy celá rodina+box na střeše.Jako přímovstřik,ho po zahřátí protáhnu vyššíma otáčkama,a jednou týdně po dálnici,,,protože karbon.Nejhorší je motor šmrdlat na spotřebu
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Piątek 05.02.2021 12:35, Honda CRV
Než bych koupil Tuscon, projel bych se v Hondě CRV 2.0 VTEC, abych měl něco pro porovnání
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 05.02.2021 19:46, RE: Honda CRV
cytat:
reakce na: BobanHTP, 05.02.2021 12:35 (Než bych koupil Tuscon, projel ...)


Jenomže Tuscon bude nový/zánovní a ještě dlouho v záruce. Honda s 2,0 VVTi se přestala vyrábět v polovině roku 2018, takže i nejnovější kousky jsou po záruce. Je ale pravda, že Honda CRV si parádně drží cenu.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Sobota 06.02.2021 18:01, RE: RE: Honda CRV
cytat:
reakce na: Pavlik, 05.02.2021 19:46 (Jenomže Tuscon bude nový/zánov ...)

Ahoj zcela rozumím, mě se nový Tuscon vlastně líbí!
Hondu CRV máme v rodině a má jej i naše kamarádka s dvojčaty a spokojenost je maximální. Hondě se zde podařilo obojí - spolehlivost a příjemný interiér i řízení - což se japoncům ne vždy daří
Moje poznatky:
1. Nic se nekazí (pamatuji si u kamaráda CRV 2015 odešlo ložisko kola to je tak jediné)
- Diesel 1.6 je také velmí spolehlivý, ale má velmi drahý filtr pevných částic, je dobře to vědět.
2. Dobře odhlučněný a fortelný interiér, karosérie nerezne
3. Zatím neznám lepší ben. motor než 2.0 VTEC a to i v Accordu, ten 2.4 VTEC vlastně bych ani nechtěl Troufám si tvrdit, že motor přežije auto
4. Korejci si nechají dobře zaplatit pravidelné povinné servisní prohlídky s výměnou oleje. U CRV po záruce může udělat výměnu oleje nezávislý servis za poloviční cenu a ještě s lepším olejem.. Ikdyž např. Honda v Třinci kupodivu není tak drahá, naopak Škoda dělá vše proto, aby dohnala asi Audi nebo fakt nevím

Na druhou stranu Tusconem chybu moc udělat nejde, je to stěžejní SUV pro evropský trh a korejci se snaží stejně jako Škoda u Octávie, tj. nedovolí s tam fatální přehmaty. V dieslu bych jen předem varoval, že filtr pevných částic stojí přes 100tis.kč. Je kvalitní, do 300tis.km o něm zpravidla nikdo neví(pokud nejezdí jen krátké trasy), ale u ojetiny už lidé budou váhat. FAP z druhovýroby nemusí sednout všem těm čidlům, co hlídají emise, to píše někde pan Vaculík ve SM.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 06.02.2021 22:03, RE: RE: RE: Honda CRV
cytat:
reakce na: BobanHTP, 06.02.2021 18:01 (Ahoj zcela rozumím, mě se nový ...)


S cenou FAP to není tak horké nikde. Kolegovi vloni odešel filtr na Accordu 2,2 CDTi po zhruba 350 tisících km. Originál v Hondě ČR 70 tisíc korun - proto objednán z Honda England za 30 tisíc i s dopravou. Podotýkám, že šlo o identický originální díl.
Je to i tak dost, ale kdo chce opici, musí mít na banány. Dnes oprava moderního motoru spolkne klidně 40-50 tisíc i u neprémiové značky. A v dnešní době malých turbo motorů s přímým vstřikem a filtrem pevných částic je vlastně jedno, jestli jde o diesel nebo o benzín. Obojí je velmi složité.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.