0
powrót
 

diskuze k tématu: 215/65 R15 96 H zimní pneu pro můj Hundai Trajekt

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, automobilky, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.11.2015 19:45, 215/65 R15 96 H zimní pneu pro můj Hundai Trajekt
protektory, oprotektorování mých dosavadních ???...Děkuji
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Niedziela 29.11.2015 19:50, Vraník
Kamarád všem doporučuje Vraníky. Jsou extrémně levné a až na vyšší hlučnost na dálnici kvalitně plní svoji funkci.
reagować
sympatico
ilość wystąpień54
data registracji04.03.2014
Niedziela 29.11.2015 23:03, Vraník
Vraníky jsou pecka, můžu potvrdit. Je to asi deset let zpátky, kdy jsem hlídal každou korunu a obul je na starou Mazdu 323 , která měla techničák o pár let mladší než já rodný list...V zimě neskutečný. Nikdy nezapomenu, jak silničáři zavřeli nad Božím Darem odbočku na Klínovec, kvůli kalamitě, a moje babička Mazda to vyjela na neprohrnutý silnici až nahoru k vysílači, dík Vraníkům...za mě doporučuji
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Poniedziałek 30.11.2015 08:29, RE: Vraník
sympatico napisał:
Vraníky jsou pecka, můžu potvrdit. Je to asi deset let zpátky, kdy jsem hlídal každou korunu a obul je na starou Mazdu 323 , která měla techničák o pár let mladší než já rodný list...V zimě neskutečný. Nikdy nezapomenu, jak silničáři zavřeli nad Božím Darem odbočku na Klínovec, kvůli kalamitě, a moje babička Mazda to vyjela na neprohrnutý silnici až nahoru k vysílači, dík Vraníkům...za mě doporučuji


také na ně nikdy nezapomenu, kdysi jsem koupil Escorta 1.8D, byl na těchto slovutných protektorech, a při jízdě po dálnici jsem si připadal jako v low-rideru, separace postupně na všech gumách, boule na bočnicích a hlavně na běhounu způsobily takový zážitek že jsem myslel že D1 je jako moře za bouře. nikdy víc. ten drobný rozdíl v ceně za to nestojí, a svojí pr.el si cením víc. ale před cca pěti lety mě dojal kamarád, že si koupil na svojí Corsu nové zimáky, ptám se ho jakou značku a on že Protektor. myslel si chudák že je to značka, netušil že jsou to použité gumy s obnoveným dezénem. samozřejmě někde v OBI nebo v Kauflandu. někdy ty lidi nechápu.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Poniedziałek 30.11.2015 10:36, RE: Vraník
brin napisał:
Kamarád všem doporučuje Vraníky. Jsou extrémně levné a až na vyšší hlučnost na dálnici kvalitně plní svoji funkci.


Jooo Vraník . Mám výrobu kilometr od baráku, vím jak to dělají a jeden clapík co tu bydlí, jezdí felicií kombi a sbírá gumy po příkopech. To je potom velká paráda si to koupit. Každá kostra jiný, výrobce, jiné stáří, to je bomba, to je můj sen. Auto se potom chová jak parník na vlnách a člověk má smrt v očích, když s tím jede. Já je jednou dostal - zimní, myslím, že tam byl nějaký vzorek co používá nokian, ale to hučelo jak kráva, auto plavalo a hned to šlo z domu, se nehodlám zabít. Nechápu lidi co to kupují na osobní auta, cenový rozdíl oproti normální pneu není velký a než se zabit, tak si těch pár kaček raději přidám. V normálních rozměrech 15/16 jsou gumy low end značek - třeba Barum, Kormoran... cca o 100-300ky dražší, Což si myslím, že za "pocit jistoty a bezpečí" stojí.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 30.11.2015 14:32, RE: Vraník
driver111 napisał:
brin napisał:
Kamarád všem doporučuje Vraníky. Jsou extrémně levné a až na vyšší hlučnost na dálnici kvalitně plní svoji funkci.
Jooo Vraník . Mám výrobu kilometr od baráku, vím jak to dělají a jeden clapík co tu bydlí, jezdí felicií kombi a sbírá gumy po příkopech. To je potom velká paráda si to koupit. Každá kostra jiný, výrobce, jiné stáří, to je bomba, to je můj sen. Auto se potom chová jak parník na vlnách a člověk má smrt v očích, když s tím jede. Já je jednou dostal - zimní, myslím, že tam byl nějaký vzorek co používá nokian, ale to hučelo jak kráva, auto plavalo a hned to šlo z domu, se nehodlám zabít. Nechápu lidi co to kupují na osobní auta, cenový rozdíl oproti normální pneu není velký a než se zabit, tak si těch pár kaček raději přidám. V normálních rozměrech 15/16 jsou gumy low end značek - třeba Barum, Kormoran... cca o 100-300ky dražší, Což si myslím, že za "pocit jistoty a bezpečí" stojí.


Když to chce na trajekt, tak je parník v pohodě... :D

Barumky jsou hrozný gumy, kormorany bych ani neměl odvahu zkoušet (stejně tak čínskou tmu). Výborný poměr cena-výkon nabízejí savy (často jsou dokonce levnější než "domácí" barumky), ale za ne moc velký příplatek napříč rozměry jsou k mání nokiany.
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Poniedziałek 30.11.2015 15:15, pneu
Souhlas na trajektu obstojí i protektor
já mám výbornou zkušenost s Vredesteiny - holandské gumy a na zimu fajn Vraníky jsem koupil jednou asi před 10 roky. Na transita, ale už to neudělám - jsou o polovinu těžší než normální guma. to co ušetřím na gumě pak stejně nacpu do opotřebených tlumičů
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 30.11.2015 15:29, RE: Vraník
Giorgio napisał:
driver111 napisał:
brin napisał:
Kamarád všem doporučuje Vraníky. Jsou extrémně levné a až na vyšší hlučnost na dálnici kvalitně plní svoji funkci.
Jooo Vraník . Mám výrobu kilometr od baráku, vím jak to dělají a jeden clapík co tu bydlí, jezdí felicií kombi a sbírá gumy po příkopech. To je potom velká paráda si to koupit. Každá kostra jiný, výrobce, jiné stáří, to je bomba, to je můj sen. Auto se potom chová jak parník na vlnách a člověk má smrt v očích, když s tím jede. Já je jednou dostal - zimní, myslím, že tam byl nějaký vzorek co používá nokian, ale to hučelo jak kráva, auto plavalo a hned to šlo z domu, se nehodlám zabít. Nechápu lidi co to kupují na osobní auta, cenový rozdíl oproti normální pneu není velký a než se zabit, tak si těch pár kaček raději přidám. V normálních rozměrech 15/16 jsou gumy low end značek - třeba Barum, Kormoran... cca o 100-300ky dražší, Což si myslím, že za "pocit jistoty a bezpečí" stojí.
Když to chce na trajekt, tak je parník v pohodě... :DBarumky jsou hrozný gumy, kormorany bych ani neměl odvahu zkoušet (stejně tak čínskou tmu). Výborný poměr cena-výkon nabízejí savy (často jsou dokonce levnější než "domácí" barumky), ale za ne moc velký příplatek napříč rozměry jsou k mání nokiany.


No a stejně u nás vidíš barumky tak na třetině aut... Táta je má na P406 a nestěžuje si. Na druhou stranu jezdí klidně a lepší gumy by stejně těžko poznal...
Na ojetejch kormoranech jsem před pár lety koupil focuse a kromě vyšší hlučnosti byly v pohodě...
Pořád si myslím, že lepší barumky než protektory... Za těch pár stovek mi ten klid asi stojí... KDyž je to ta jediná styčná plocha mezi autem a zemí...
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Poniedziałek 30.11.2015 16:15, .
nerozumim, proč by měly být barumky něco podřadnýho.. Spoustu aut v rodině a v okolí jezdáí na barumkách a ještě jsem neslyšel nic negativnáho
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Poniedziałek 30.11.2015 16:28, RE: .
Zvirak napisał:
nerozumim, proč by měly být barumky něco podřadnýho.. Spoustu aut v rodině a v okolí jezdáí na barumkách a ještě jsem neslyšel nic negativnáho


nikdo netvrdí že jsou podřadné, je to prostě nižší cenová a výkonnostní kategorie, ale naprosté většině normálních řidičů bohatě postačí. problém je s chováním na limitu ale tam se normální řidič nedostane, a v kilometrovém průběhu.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Poniedziałek 30.11.2015 16:51, RE: Vraník
KoobaS napisał:
Giorgio napisał:
driver111 napisał:
brin napisał:
Kamarád všem doporučuje Vraníky. Jsou extrémně levné a až na vyšší hlučnost na dálnici kvalitně plní svoji funkci.
Jooo Vraník . Mám výrobu kilometr od baráku, vím jak to dělají a jeden clapík co tu bydlí, jezdí felicií kombi a sbírá gumy po příkopech. To je potom velká paráda si to koupit. Každá kostra jiný, výrobce, jiné stáří, to je bomba, to je můj sen. Auto se potom chová jak parník na vlnách a člověk má smrt v očích, když s tím jede. Já je jednou dostal - zimní, myslím, že tam byl nějaký vzorek co používá nokian, ale to hučelo jak kráva, auto plavalo a hned to šlo z domu, se nehodlám zabít. Nechápu lidi co to kupují na osobní auta, cenový rozdíl oproti normální pneu není velký a než se zabit, tak si těch pár kaček raději přidám. V normálních rozměrech 15/16 jsou gumy low end značek - třeba Barum, Kormoran... cca o 100-300ky dražší, Což si myslím, že za "pocit jistoty a bezpečí" stojí.
Když to chce na trajekt, tak je parník v pohodě... :DBarumky jsou hrozný gumy, kormorany bych ani neměl odvahu zkoušet (stejně tak čínskou tmu). Výborný poměr cena-výkon nabízejí savy (často jsou dokonce levnější než "domácí" barumky), ale za ne moc velký příplatek napříč rozměry jsou k mání nokiany.
No a stejně u nás vidíš barumky tak na třetině aut... Táta je má na P406 a nestěžuje si. Na druhou stranu jezdí klidně a lepší gumy by stejně těžko poznal...Na ojetejch kormoranech jsem před pár lety koupil focuse a kromě vyšší hlučnosti byly v pohodě...Pořád si myslím, že lepší barumky než protektory... Za těch pár stovek mi ten klid asi stojí... KDyž je to ta jediná styčná plocha mezi autem a zemí...


JJ, já to taky tak myslel, že je lepší jakákoliv guma než protektor.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Poniedziałek 30.11.2015 16:59, RE: pneu
HoNZA napisał:
Souhlas na trajektu obstojí i protektor já mám výbornou zkušenost s Vredesteiny - holandské gumy a na zimu fajn Vraníky jsem koupil jednou asi před 10 roky. Na transita, ale už to neudělám - jsou o polovinu těžší než normální guma. to co ušetřím na gumě pak stejně nacpu do opotřebených tlumičů


Vredesteiny jsem kupoval na léto a nedám na ně dopustit, brácha má zase zimní a to samé a navíc jsou za dobré peníze.
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Poniedziałek 30.11.2015 17:31, RE: .
tomaskrtek napisał:
Zvirak napisał:
nerozumim, proč by měly být barumky něco podřadnýho.. Spoustu aut v rodině a v okolí jezdáí na barumkách a ještě jsem neslyšel nic negativnáho
nikdo netvrdí že jsou podřadné, je to prostě nižší cenová a výkonnostní kategorie, ale naprosté většině normálních řidičů bohatě postačí. problém je s chováním na limitu ale tam se normální řidič nedostane, a v kilometrovém průběhu.


pokud vím tak výrobní ředitel barumu mě osobně říkal že barum a continental je stejná směs a dělají se na stejné lince .samozřejmě mají jiný vzarek ale určitě nebudou zásadně horší nebo dokonce podřadné
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 30.11.2015 18:30, RE: .
kristian2 napisał:
tomaskrtek napisał:
Zvirak napisał:
nerozumim, proč by měly být barumky něco podřadnýho.. Spoustu aut v rodině a v okolí jezdáí na barumkách a ještě jsem neslyšel nic negativnáho
nikdo netvrdí že jsou podřadné, je to prostě nižší cenová a výkonnostní kategorie, ale naprosté většině normálních řidičů bohatě postačí. problém je s chováním na limitu ale tam se normální řidič nedostane, a v kilometrovém průběhu.
pokud vím tak výrobní ředitel barumu mě osobně říkal že barum a continental je stejná směs a dělají se na stejné lince .samozřejmě mají jiný vzarek ale určitě nebudou zásadně horší nebo dokonce podřadné


Ať mají směs shodnou s continentalkami nebo zlatým rounem, jsou to hrozné gumy. Polaris 3 jsem měl možnost hodnotit za poslední 2 roky (podle DOT maximálně 2 roky staré) v rozměrech 155/80 R13, 165/70 R14, 185/65 R15 a 225/45 R17. Bez ohledu na rozměr jsou hlučné, mají vysokou spotřebu, bídné chování na ledu a s vyšším profilem jsou vyloženě nebezpečné i na vodě - v zatáčce se okamžitě hrnou ven v přímém směru, což stejně drahé či levnější savy nedělají. Obstojné jsou akorát na čerstvém sněhu, ale na ujetém, když to začíná klouzat, zase tragédie. U těch malých rozměrů nemá smysl šetřit. U větších nebo atypů je barumka lepší než čína, ale za sebe bych vždycky volil raději savy, když už není budget nic lepšího.
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Poniedziałek 30.11.2015 18:57, RE: .
Giorgio napisał:
kristian2 napisał:
tomaskrtek napisał:
Zvirak napisał:
nerozumim, proč by měly být barumky něco podřadnýho.. Spoustu aut v rodině a v okolí jezdáí na barumkách a ještě jsem neslyšel nic negativnáho
nikdo netvrdí že jsou podřadné, je to prostě nižší cenová a výkonnostní kategorie, ale naprosté většině normálních řidičů bohatě postačí. problém je s chováním na limitu ale tam se normální řidič nedostane, a v kilometrovém průběhu.
pokud vím tak výrobní ředitel barumu mě osobně říkal že barum a continental je stejná směs a dělají se na stejné lince .samozřejmě mají jiný vzarek ale určitě nebudou zásadně horší nebo dokonce podřadné
Ať mají směs shodnou s continentalkami nebo zlatým rounem, jsou to hrozné gumy. Polaris 3 jsem měl možnost hodnotit za poslední 2 roky (podle DOT maximálně 2 roky staré) v rozměrech 155/80 R13, 165/70 R14, 185/65 R15 a 225/45 R17. Bez ohledu na rozměr jsou hlučné, mají vysokou spotřebu, bídné chování na ledu a s vyšším profilem jsou vyloženě nebezpečné i na vodě - v zatáčce se okamžitě hrnou ven v přímém směru, což stejně drahé či levnější savy nedělají. Obstojné jsou akorát na čerstvém sněhu, ale na ujetém, když to začíná klouzat, zase tragédie. U těch malých rozměrů nemá smysl šetřit. U větších nebo atypů je barumka lepší než čína, ale za sebe bych vždycky volil raději savy, když už není budget nic lepšího.


žeby to bylo tím vzorkem a nebo pán jezdí jak drak-fakt je ten že continental TS 850 jsou zatím nejlepší pneu co jsem měl a za ten cenoví rozdíl cca 300 kč na pneu se to dá
reagować
Marek - TipCars.com
ilość wystąpień52
data registracji03.11.2015
Wtorek 15.12.2015 13:17, re:
Dobrý den. Na trhu je celá řada pneumatik v tomto rozměru, ať už se jedná o zcela nové pláště nebo protektory.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.