0
powrót
 

diskuze k tématu: Suv do 250tis pro početnou rodinu

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, automobilky, korejská vozidla, americká vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.12.2015 14:22, Suv do 250tis pro početnou rodinu
Zdravim všechny,
Potřeboval bych poradit s výběrem vhodného suv s velkym kufrem pro početnou rodinu. Momentálně vlstním Ford Mondeo 2004 tdci automat. Požadavky automat, velký kufr(mám 50kg psa + 2 kočáry), nabráním se lpg(je mi jasné velké auto velká spotřeba). Pokud možno nahrádní díly aby se alepon pohybovali cenově jako na moje Mondeo. Koukal jsem na ojetiny - Hyundai Santa fe, Volvo xc90, Kia Sorento, Jeep GCH. Nejvíc se mi líbí mazda cx9 lpg, ale jaksi mimo cenový rozpočet.
Roční nájezd 10-15 tis. Prosím poradte. :)
reagować
KubusPuchatek
ilość wystąpień55
data registracji04.12.2015
Piątek 04.12.2015 14:46, Mírný terén nic pro uzávěrku
Suv bude jezdit jen po mirnem terénu stavim dřevostavby, někdy je kumšt se dostat na stavbu.
reagować
subarák
ilość wystąpień108
data registracji22.03.2010
Piątek 04.12.2015 15:50, MPV x SUV
Navrhuji jako alternativu zvážit MPV 4x4 něco jako toto: http://www.tipcars.com/volkswagen-sharan/volkswagen-sharan-3654788.html
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Piątek 04.12.2015 20:35, dd
co tak Duster ? za 250 novej v celkem slušné výbavě,když trochu přihodíte už bude i 4x4
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 05.12.2015 10:22, RE: MPV x SUV
subarák napisał:
Navrhuji jako alternativu zvážit MPV 4x4 něco jako toto: http://www.tipcars.com/volkswagen-sharan/volkswagen-sharan-3654788.html


se Sharanem na stavbu? asi neeeee.
vyšší stavba výhodou, řekl bych.

reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Sobota 05.12.2015 13:24, RE: dd
stréc od piva napisał:
co tak Duster ? za 250 novej v celkem slušné výbavě,když trochu přihodíte už bude i 4x4


Duster zatím nemá automat, a rozhodně nemá kufr na dva kočárky a psa. ostatně to nemá téměř žádné SUV vyjma mastodontů á la Escalade, Armada, LC apod.
reagować
KubusPuchatek
ilość wystąpień55
data registracji04.12.2015
Sobota 05.12.2015 13:31, Mpv mi moc nepomůže
Mám ještě Ford galaxy kufr optimální ale nikde s Tim nevyjedu, duster je malý. .:/ jestli mi poradíte z toho co jsem vypsal??
reagować
KubusPuchatek
ilość wystąpień55
data registracji04.12.2015
Sobota 05.12.2015 13:46, Mpv mi moc nepomůže
To už je na me dost velký a hlavně mimo finance. .:/ staci mi takový kufr jako jsem vypsal auta na hoře mezi kterými rozmyslim. .
reagować
sympatico
ilość wystąpień54
data registracji04.03.2014
Sobota 05.12.2015 14:38, Hyundai ix55
Dobrý den, díval jste se po Hyundai ix55 ? Nijak jsem se o to auto nezajímal, ale za nějaký čas budu řešit větší SUV pro manželku, díky jejím cestám pro zboží přes hory (zatím má Murano ) a v hledáčku mi zůstala mazda CX-9, dokud jsem nečetl v nějakém auto magazínu recenzi na Hyundai ix55...

Velmi pochvalná recenze, co se týká naftového třílitru, robustnosti a spolehlivosti. Samotného mě to překvapilo, a ve Vaší cenové relaci se dá sehnat auto od prvního majitele, samozřejmě s nájezdem okolo 200tkm, což v případě správného servisu není žádný problém. Výbava je široká, a z hlediska SUV už je to takový mastodont, který by Vám mohl vyhovovat. Mě osobně se auto líbí, ačkoliv mám jinak ke korejským vozidlům řekněme " diskutabilní" vztah, tak ix55 má mé sympatie...
reagować
KubusPuchatek
ilość wystąpień55
data registracji04.12.2015
Sobota 05.12.2015 15:25, Mírný terén nic pro uzávěrku
Tak jsem koukal na hyunday pěkný auto ale začíná na ceně kde Já končím zachovalé tak kolem 300tis a mužů se zeptat na to murano ?? Jake jsou náhradní dily spotřeba atd? :)
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Sobota 05.12.2015 20:05, Když Murano, tak proč ne Tribeca?
Murano má bohužel CVT převodovku a za danouc enu bude mít již něco za sebou. Naproti tomu Subaru tribeca B9 s motorem 3,0 (180kW) a má klasický vychytaný HDM automat, suverenní jídzní vlastnosti a daleko větší přepravní prostor, nehledě na vyšší spolehlivost. Cenově slušná Tribeca B9 bude i cenově dostupnější, servisní síť je lepší (mnoho fandů se Subaru, například firmy AWD, Boxer auto a další...). je to jen tip, návrh.
reagować
sympatico
ilość wystąpień54
data registracji04.03.2014
Sobota 05.12.2015 23:32, Murano / Tribeca
Zdeny, souhlasím s Tebou, krom poznámky o větší spolehlivosti Tribecy. Znám tři Murana ze svého okolí, manželka má Murano přes tři roky, kupováno s nájezdem 190tkm, nyní asi 260tkm...za celou dobu se řešily pouze zadní výfukové svody ( kupovány orig.) a přední a zadní brzdy, aftermarket. Jinak to auto jezdí a jezdí, spotřeba je zhruba 12l LPG...a je k neuvěření, že každý týden tahá stovky kg zboží z DE, auto je naložené přímo k nevíře...a ještě jsem nedělal čepy ani ramena, ani tlumiče...nechápu. Má položené sedačky, vejde se tam 12 velkých vysokých kartonů, v jakých se vozí běžně cigarety...další Murana, co znám, problémy také neřeší.

Moje zkušenost s Tribecou hovoří spíše ve prospěch Murana. Vyšší spotřeba- můj plynař tenkrát nastavoval přívstřik benzínu už od 3000 otáček tuším, plus ještě přimazávání. A nádrž na plyn, která se musela dát zvenku na spodek vozu, což jako fanoušek LPG dělám nerad :/. Do toho širší pneu, Murano i Tribeca mají 18¨, jenže Murano široké 235 a Tribeca 255. Interiér rozhodně hezčí v Tribece, čtyřkolku v extrému jsem nezkoušel, ale na běžné podmínky Murano bohatě stačí.

A třílitr v Tribece není vůbec blbý motor, ovšem v takovém Legacy...zde prostě musím říct, že podladěná 3,5 od Nissanu jede prostě lépe a žere podstatně méně a plyn jí nevadí. Jinak Tribeca po FL 3,6 už se mi líbí mnohem víc a mnohem lépe jede.

Můj názor je, že vzhledem k tazatelově nízkému ročnímu nájezdu je lhostejno, bude-li se rozhodovat mezi Tribecou a Muranem, záleží na stavu a doloženém servisu, pak může jedno i druhé ještě spolehlivě dlouho sloužit. Ani jedno z aut se nijak zvlášť ne**re, nejezdí v tom mladí závodníci, ale žádné bych nekupoval se zabudovaným LPG, radši si ho udělat sám. A k odpovědi na otázku o ceně náhradních dílů na Murano - tenkrát t svody vyšly asi na osm tisíc, přední i zadní brzdy tuším do devíti tisíc oboje...jinak nic nebylo potřeba. Servis na Tribecu byl komplikovanější, kvůli nespokojenosti v Sokolově jsem nechával kontrolovat ventilové vůle až v Dobřanech, což bylo časově mnohem náročnější :/ .

Pokud Murano, určitě evropská verze, nejlépe koupená v CZ, zde byly vyřešeny zásadní problémy s CVT. Pokud Tribeca, platí to samé, zásadně nekupovat US verze ( pozná se podle látkového čalounění a monochromatického displeje ). Vždy s sebou vzít člověka co rozumí automatům, motory jsou celkem blbuvzdorné oba :)
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Niedziela 06.12.2015 06:31, Tribeca jako varianta
Na 3,6 s títmo rozpočtem nedosáhne, prpto jsem dal tip na 3,0. Vidíš, já H6 3,0 měl a nemohu naopak říct křivého slova. Neměl jsem tedy LPG, to ne, proto jsem nemusel řešit vent. vůle. Jinak B9 jsem položil hlavně kvůli HDM versus CVT, to je přeci jen relativně riziková věc, kterou zde nikod neopraví jinka, než výměnou-a to je darda rovnající se zbytku auta. HDM dnes udělá kdekdo. Tribeca má navíc větší přepravní kapacitu, což u dovozu zboží může být plus.
reagować
KubusPuchatek
ilość wystąpień55
data registracji04.12.2015
Niedziela 06.12.2015 09:14, Tribeca jsem ani neznal
Zdravím tak jsem koukal na subaru Tribeca pekne auto, ani jsem nevěděl že existuje. :) Zkouším koukat na net kolik muže zrat plynu. Mohli by jste mi i něco říct o autech co jsem vypsal na hoře? :) Raději vybírám z větší palety aut.
reagować
KubusPuchatek
ilość wystąpień55
data registracji04.12.2015
Niedziela 06.12.2015 09:17, Tribeca jsem ani neznal
Co znamenají ty zkratky HdV ctv?
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 06.12.2015 10:34, ....
Podíval bych se po Grand Cherokee, kolem 300 tisíc se dá v pohodě koupit třílitrová nafta od MB. V inzerci vidím jeden z CZ s najetými 60 tkm.
reagować
KubusPuchatek
ilość wystąpień55
data registracji04.12.2015
Niedziela 06.12.2015 11:02, Jeep grand cherokee

Po pravdě jeep gch se mi libi nejvíc, ale mám strach z drahych ND navíc co jsem tak četl recenze tak se celkem sere..:/ ale je krásný no..
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 06.12.2015 11:20, RE: Jeep grand cherokee
nepřihlášený uživatel napisał:
Po pravdě jeep gch se mi libi nejvíc, ale mám strach z drahych ND navíc co jsem tak četl recenze tak se celkem sere..:/ ale je krásný no..


mrkni na sauto.cz když si vybereš nějakého Grand Cherokee, klikni na zkušenosti uživatelů.
vidím tam prakticky jen pozitivní reakce.

reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Niedziela 06.12.2015 15:16, RE: Tribeca jsem ani neznal
nepřihlášený uživatel napisał:
Zdravím tak jsem koukal na subaru Tribeca pekne auto, ani jsem nevěděl že existuje. :) Zkouším koukat na net kolik muže zrat plynu. Mohli by jste mi i něco říct o autech co jsem vypsal na hoře? :) Raději vybírám z větší palety aut.


POvím ti o tribece:
na benzín žere 10-12. Na plyn dle systému 12-15. Ale H6 se na LPG příliš nedoporučuje, protože s ležatým boxerem jsou prblémy při servisu ventilů a ten je u SUbaru předepsaný po 30tkm - kontrola ventilových vůlí. Pokud se prokáže, že jsou vůle ventilů mimo toleranci, je třeba je seřídit. Na motoru v autě to nejde, proto motor musí jít ven. To není nic tragického, ale horší je to s cenou - ventily se vymezují speciálními podložkami, z nichž 1ks stojí cca 800,- a je jich tam 24. Samosebou se nemění všechny, dají se kombinovat a brosuit, al pár nových je třeba skoro vždy. Horší je i to, že podložky NIKDO na skladě nemá, obejdnávají se až po jejich změření a to nějaký den trvá, jinými slovy auto v tu dobu nejezdí. Celá akce se může protáhnout na týden. Na druhou stranu je ale třeba říct, že k výměně poldožek dochází mnohdy až po 100tkm, což je pro průěmrného majitele tribecy 3-4 roky a ten týden se prostě oželí a ty peníze taky. Druhá nevýhoda H6 je horší chlazení při LPG, motor je natěsnaný v předku tak, že tam nepropadne ani šroubovák a LPG ještě zhoršuje telotní problémy. Na příslušném subaruclubu o tom píší majitelé, kteří H6 na LPG vlastnía mají s tím - na rozdíl od jiných lidí, co o tom jen někde slyšeli-reálné zkušenosti.
Tribeca B9 azejména nová s 3,6 motorem je velmi dobré SUV zejména díky spolehlivosti, ale i kvůli průchodnosti terénem. Ne ve smyslu rajtování po lesích, na to není, ale nezaelkne se sněhu, bláta, polních a lesních cest - má totiž vždy systém pohoinu s VDC a samosvorným zadním diferenciálem, což je opavdu plus. Navíc nehnijí.

Mazda XC9 na LPG se mi líbila kdysi taky, právě když jsem Tribecu takt nějak zavrhnul kvůli možným rizikům při provozu na LPG a dočetl jsem se v podstatě to samé: někdo jezdí na LPG a neví o něm, jiný si stěžuje, že se mu roztekla ventilová sedla ventily taky. XC9 je větší, je to u nás exit, díly de facto pouze originály, na vrakáčícj není nic a motor na XC9 neexistuje snad v naší galaxii (na rozdíl od H6 SUbaru, kterou koupíš celkem snadno, kdyby došlo na nejhoršíé a něco se stalo, třeba nehoda, na předek, kvůli které často odejdou ventilové rozvody-motor je dost blízko stěny a náraz občas zasáhne na rozvodový mechanismus).

Jinak mě napadá - pokud chceš sschpný kombík s ambicemi SUV, tak se mrkni po SUbaru Outback. Zejména verze s automatem, které mají VDC systém, mají samosvor a po shlédnutí pár videí na youtube uznáš, že Outback je prostě auto, které zvládně v terénu skutečně neskuečné věci. Libo s motorem 2,5 nebo 3,0,

XC90 do terénu není vhodná, zde se budu opakovat a a již jsem se o tom zde kdysi zmnoval. Vlastbí j totiž můj letitý soused a vidím v zimě, jak zápasí v mírném kopečku u domu. Zimní gumy samosebou má
Navíc u XC při zátěžích trpí úhlová rozvodovka pohonu 4x4, odchází tisícihran, repasuje se, ale prostě ten problém zde je. Navíc materiály v interieru nebude na to, že jde omVolvo, vůbec důvěru a mnohdy člověk žasně, jak XC90, vlajková loď, má po letech rozdrbané kožené sedačky (samosebou je to koženka, kůži to nevidělo), a ani interier není nijak zvlášť líbivý. Motory naftové D5 jsou slušné, mimo klasických probkémů typu EGR, FAP, turbo a vstřiky na nic netrpí Benzíny žerou, zejména verze T6 sice trochu jede, ale živit se to nedá. 2,4i se dá předělat na LPG bez potíží, ale je na XC 90 slabá.
reagować
KubusPuchatek
ilość wystąpień55
data registracji04.12.2015
Niedziela 06.12.2015 16:18, Subaru autback je super
Ale, raději preferují něco vyššího hlavně vyšší kufr (pes).
Co říkáte na hyundai Santa Fe, Kia sorento? Libi se mi land rover ale strach z ND ktere jsou prý udajne jako na Mercedes a BMW me odradilo. :/
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.