0
powrót
 

diskuze k tématu: Prosím o radu, klasika, vybíjení baterie, ale stále nevím čím to je..

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, korejská vozidla
k.amerika
ilość wystąpień3
data registracji25.03.2014
Piątek 28.03.2014 14:35, Prosím o radu, klasika, vybíjení baterie, ale stále nevím čím to je..
Dobrý den, ahoj.
Přítelkyně má ponny 1,5 1996 na lpg, což asi neni tak důležité. Na to že je to hyundai se celá léta drží velice dobře bez větších poruch, jen nyní jsou problémy s elektrikou.
Jednou to přítelkyni nechalo na cestě, dala se jiná baterie a jela dál.
Jak je prosim možné, že at má autobaterie kolikkoliv Voltů, altik ji nabíjí jen skoro přesně o 1V ? Horší baterie měla 12,4V, při nastartovaném motoru 13,5V, přesto přítelkyně přijela z práce s 11V a dobíjelo to jen do12V a asi tedy nestíhalo, dal jsem tam dobrou baterii která měla sama 13,20V auto ji po nastartování nabíjelo 14,1V a Eva přijela s 12,2V a další den zase méně a méně... Když při nastartovaném motoru baterii odpojím, motor stíhá sám všechny spotřebiče, světla, větrák naplno atd a jen zakolísají otáčky při spuštění, baterie jsem zkoušel tři různé.. Opravdu nevím, děkuji za jakékoliv reakce.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 10.06.2014 23:04, re:
Dobrý den, ve vašem případě se pravděpodobně jedná o závadu na alternátoru, vysoký klidový odběr spotřebičů, případně kombinace obojího. Pro dostatečné dobíjení baterie je nutné, aby při nastartovaném motoru bylo na baterii cca 14-14,5 V, nepatrně méně to může být pouze při zatížení mnoha spotřebiči. Zaměřil bych se proto na kontrolu alternátoru.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.