0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat auto do 65 tisíc Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, korejská vozidla, německá vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 01:12,
Pokud by tazatel chtěl opravdu něco spolehlivějšího, tak dopručuji Japonce. Evropská auta nikdy více.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 05:27, Osel
No co, to je přece jasný. Proč by si člověk měl lámat hlavu s výběrem, když za 65 klacků už má Felícii, auto nižší střední třídy na úrovni Golfa! Přece kupujte české zboží! Super stroj, s nepřekonatelnou antikorozní ochranou a citlivě naladěným posilovačem řízení, který dává skvělou vazbu řidiči. Některé exempláře mají dokonce centrál! A ještě s ní člověk udělá parádu! Doporučuji dotáhnout ze SRN nějakou málo jetou voňavku, po důchodci nebo mamině a dětmi, tak 10 let starou se 120 000 kiláči na tachecu. A nebo koupit nějaký rověřený vůz s certifikátem kvality v AAA!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 06:06, Za ty prachy
bych šel do Rovera 200 nebo 400. Dá sehnat slušný kus s hodně nadstandartní výbavou v této cenové relaci. A když se projedete ve R 200 1,4 16V a pak přesednete třeba do Escorta, tak zjistíte, že je to nesrovnatelné. Japonec není špatný, ale za ty prachy jsou jen starý šroty, to samí platí o Golfu 3.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 06:53, do 65 000 Kč
Vybírat auta v této cenové relaci je celkem hazard. Chce to mít zatracené štěstí na "kus". Pisatel nenapsal roční nájezd ani zda město či okresky, ani zda pro rodinu apod. Přesně v této ceně jsem teď sháněl sestřence autíčko. Po měsíci jsem změnil taktiku. Šel jsem po zachovalém motoru a nezhuntované převodovce bez ohledu na značku vozu. Koupil jsem nakonec Fiestu za polovinu, za 20 000 nechal spravit kastli, 5 000 další drobnosti. Vyšlo to na 58 000 Kč. Ale auto je jak "nové".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 07:03, Rada
Být Vámi, tak zapomenu na ty auta, ktera jste si vybral. Doporucil bych budto Golf III nebo Astru F. Jak uz psal kolega prede mnou, za tyhle prachy bude trojkovej golf v hroznym stavu, naopak Astra F za tyhle penize bude treba i o 3-4 roky mladsi a najdete i spoustu kousku ve velmi dobrym stavu. A osobne si myslim, ze je Astra mnohem povedenejsi auto nez Golf. Pri vyberu benzinoveho motoru ovsem musite jednoznacne sahnout po 1.6 8V s 55kw. Problemy 16V motoru (zvlaste 1.6 16V) jsou zde vsem velmi dobre zname. Opravdu si myslim, ze za ty penize nenakdete rozumnejsi alternativu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 07:20, RE: Osel
anonym napisał:
No co, to je přece jasný. Proč by si člověk měl lámat hlavu s výběrem, když za 65 klacků už má Felícii, auto nižší střední třídy na úrovni Golfa! Přece kupujte české zboží! Super stroj, s nepřekonatelnou antikorozní ochranou a citlivě naladěným posilovačem řízení, který dává skvělou vazbu řidiči. Některé exempláře mají dokonce centrál! A ještě s ní člověk udělá parádu! Doporučuji dotáhnout ze SRN nějakou málo jetou voňavku, po důchodci nebo mamině a dětmi, tak 10 let starou se 120 000 kiláči na...
Tak to je celkem trefný!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 07:55,
a ještě to chce aspoň 30 tis. na případné opravy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 08:03, Auto do 65 tisíc
Pro mě celkem jasná volba - buď Daewoo Nexia, Lanos nebo Nubira. A kdyby to bylo jenom pro mě na popojíždění, tak Suzuki Swift. Obhajovat to nebudu, prostě tahle auta nabízí nejlepší poměr cena/užitná hodnota. Mám to vyzkoušený. Howgh.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 08:11, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pokud by tazatel chtěl opravdu něco spolehlivějšího, tak dopručuji Japonce. Evropská auta nikdy více.
Například Aygo, to je japonec jak hrom, že? Chlape proberte se, žijem v globalizovaném světě...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 08:12,
Tak tady asi ta brava.Ale za 65 klacků asi od roku 99 neseženeš.Nebo trojkovvý golf.Nebo potom už jenom ta fellicia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 08:12, RE: Za ty prachy
anonym napisał:
bych šel do Rovera 200 nebo 400. Dá sehnat slušný kus s hodně nadstandartní výbavou v této cenové relaci. A když se projedete ve R 200 1,4 16V a pak přesednete třeba do Escorta, tak zjistíte, že je to nesrovnatelné. Japonec není špatný, ale za ty prachy jsou jen starý šroty, to samí platí o Golfu 3.
Rover 200 a 400 = Honda Civic, Rover 600 = Honda Accord, takže jsou to vlastně Japonci. Mam 620 SDi, a až na motor je to přesně jako Accord. Jinak Rovery jsou slušné stroje, až na lehké problémy s náhradními díly, nové se koupit nedají, moc drahé, naštěstí jsou vrakáče, kde se dají koupit použité.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 08:39, Lantra
není vůbec špatná, sedíte sice níž, ale motor krásně táhne (84 kW) v zatáčkách ujde, korozní úprava rozhodně lepší než felicie, při vyšších rychlostech na dálnici jde dovnitř víc hluku než je příjemné, spotřeba 7,5, vzhled trochu mimo Evropu
za ty prachy v pohodě
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 08:44, Fiesta
Před 2 roky jsem řešil podobný "problém". Nakonec jsem koupil za necelých 50 tis. pravidelně servisovanou Fiestu II z roku 96 s nájezdem 130 tis. Až na korozi, která je ale v porovnání s Felicií ještě přijatelná, žádné závady. Je to sice auto o třídu níž než nabízené alternativy, ale pokud nemá jít o rodinný vůz, svou službu udělá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 09:05, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Například Aygo, to je japonec jak hrom, že? Chlape proberte se, žijem v globalizovaném světě...
Ale no tak. Co kdybyste s nejakym Japoncem (nejlepe opravdu vyrobenym v japonsku) spachal osobni zkusenost?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 09:10, Nissan Almera N15
Da se sehnat slusna jiz i v teto cene. Vim o cem mluvim, jezdim s 10-ti letou (prakticky od zacatku). Bacha na korozi, jinac je to neskutecnej drzak se skvelymi jizdnimi vlastnostni. Doporucuji Sedan a 1,4, 64 kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 09:29, Felda
anonym napisał:
Tak tady asi ta brava.Ale za 65 klacků asi od roku 99 neseženeš.Nebo trojkovvý golf.Nebo potom už jenom ta fellicia.
No jasný, jedině Felina. I já Osel vím, že je nejlepší... .
Jinak asi před šesti lety jsem si koupil Nubiru (auto větší než Octávka I). Korejec, v kombajnu, téměř plná palba (klima, bagy, okna a zrcátka v elektrice). Jeden můj známej (číst prý umí, jestli psát, to nevím), jinak pěknej manták (manták, ne Manťák ani Manďák), se zeptal: A proč sis za ty prachy nekoupil Felinu? To bys přece už nějakou starší sehnal! No nezabil bys ho?

Osel

PS: Nubira dobře sloužila a když jsem ji loni prodal, koroze nevidět. To se o stejně staré Felině říct nedá. A proto kupujte české zboží!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 10:00, LANTRA r.v.1995-2000 / Jirka
Přeji hezký den,
vlastním již druhou Hyundai Lantru. První byla vyrobena koncem roku 1995 a druhá v roce 1996. Obě disponovaly schodnou motorizací a sice 1.8i 16v o výkonu 94kW. S první jsem najel 50tkm (200 až 250) a s druhou zatím 41tkm (181-222). Obě byly pořízeny v autobazaru patřícímu k autosalonu Hyundai. Motor stejně jako podvozková část pochází z Mitsubischi. Motor je díky koncepci 16v (DOHC) línější v nižších otáčkách, ale po překročení cca 2000ot/m mohutně táhne (ve srovnání třeba s Felicií). Spotřeba se v mém případě pohybuje v rozmezí 7 až 9 litrů na 100km dle stylu jízdy. 8 je průměr a to jezdím docela sportovně. Sedadla jsou měkká a mají jen malé boční vedení, pohodlností připomínají Felicii. čím však Felicie patrně nedisponuje, je loketní opěrka, nastavitelná bederní opěrka a nastavitelná výška sedáku. Na zadních sedadlech je královsky místa pro kolena a kdyby ho někdo 10 až 15 cm sebral začne být místo pro kolena srovnatelné s modlou českých řidičů Š.Octavia I. Brzdy jsou kotoučové (u motorizace 1.8 a pokud vím i 2.0) na všech čtyřech kolech. Samozřejmostí je ABS (u modelu s 1.6 si nejdem tak 100% jist). V technickém průkazu je uvedena maximální rychlost 200km/h. Potvrzuji, že tato rychlost je dosažitelná (215 tachometrových v mém případě na přehledné rovné a nové dálnici) Nedostatky jsou: spojka je poněkud poddimenzovaná a vydrží 120 až 150 tkm výměna přijde s prací ve značkovém servisu cca 8 tisíc, spotřeba oleje (u mne již cca 1l / 1500km) při překročení cca 100tkm - jsou optřebované gufera u ventilů, pokud nedoléváte včas olej a jezdíte "nasucho" dojde snadno ke zničení zdvihátek ventilů. Zatuhnutí lanovodů ruční brzdy - voda se dostane mezi lanko a plastovou "bužírku" nataženou na lanko - nutno promazat nebo jinak ošetřit před instalací. V každém případě se alespoň dle mých skušeností jedná o nadprůměrně spolehlivé vozidlo, což je patrně dáno "polojaponským" (Mitsubischi) původem. Výhodou je rověž nulový zájem zlodějů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 10:12, RE: Za ty prachy
anonym napisał:
bych šel do Rovera 200 nebo 400. Dá sehnat slušný kus s hodně nadstandartní výbavou v této cenové relaci. A když se projedete ve R 200 1,4 16V a pak přesednete třeba do Escorta, tak zjistíte, že je to nesrovnatelné. Japonec není špatný, ale za ty prachy jsou jen starý šroty, to samí platí o Golfu 3.
Rover je super kára jízdním konfortem uplně jinde než escort a spol. lepší jue jít do dieslu, benzíny sice perfektně jedou ale přibližně každých 100 000 jim rupne těsnění pod hlavou a najít za tyhle prachy kousek, co má prokazatelně čerstvě vyměněné těsnění je malý zázrak (týká se pokuze motorů serie k v modelech 200, 25, 400, 45, 75.

Diesel je proti tomu nezničitelný a jezdí za 5,5 litru. Jenum je dobré koupit 77 KWverzi, ta 63KW moc nejede.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 10:53, RE: Nissan Almera N15
anonym napisał:
Da se sehnat slusna jiz i v teto cene. Vim o cem mluvim, jezdim s 10-ti letou (prakticky od zacatku). Bacha na korozi, jinac je to neskutecnej drzak se skvelymi jizdnimi vlastnostni. Doporucuji Sedan a 1,4, 64 kW.
Mohu jen potvrdit auto mam již 3 roky najeto ma celkem 185 000 (62 000) se mnou a kromě běžné údržby mě nestálo ani korunu navíc. V zatáčkách sedí jak přibitý jede slušně a spotřeba se dá udržet v rozumnejch mezích 7-8l. Jediné co mě štve jsou krátké sedáky předních sedaček.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.03.2008 11:04, jaké auto za 65?
Možná jsem jediný, ale z dotazu mi není úplně jasné, zda má autor zájem o 3D hatchback (Bravo) nebo 3D/5D Liftback (Escort) nebo 4D sedan (Lantra) nebo malé 5D kombi (Escort, Lantra). Předpokládám, že autor dotazu má nachystáno 65.000,- jako absolutní strop, takže každý nečekaný výdaj navíc, třeba pojistka nebo výměna oleje nebo výměna pneu vyřadí auto z provozu. Proto bych autoprovi doporučil toto:
Vyhledat auto bez omezení na konkrétního výrobce a nastavit si pouze požadované parametry. Např. Cena od 30000,- do 50.000,- aby odfiltroval zbořeniny a nechal si nějakou rezervu na první údržbu, rok výroby od 1996 do 2000, objem do 1850, výkon od 52kW (aby odfiltroval Filcky 1.3 a jiné plečky, karoserie např. kombi nebo 5D a z toho co zbude teprve vybíral ...
reagować
1 2 3 4


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.