0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën Xantia nebo Hyundai Lantra?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, korejská vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.10.2005 07:51, Xantia vs. Lantra
Jak je psano v odpovedi, mezi temito dvema vozy srovnatelneho stavu je znacny cenovy rozdil. Xantia je sice francouz (a napr. u Renaultu bych mohl o "spolehlivosti" napsat vlastni clanek), ale v tomto pripade bych jej take rozhodne uprednostnil pred korejcem Lantrou. Ona ta vyssi cena o necem vypovida, je to zkratka v mnoha smerech lepsi auto. Nejste-li limitovan nejak drasticky financemi, poohlednete se jeste po motoru 2.0 HDi, ktery je o neco drazsi nez 1.9, ale primy vstrik udela sve. Preji stastnou volbu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.10.2005 09:59, RE: Xantia vs. Lantra
AnderN napisał:
Jak je psano v odpovedi, mezi temito dvema vozy srovnatelneho stavu je znacny cenovy rozdil. Xantia je sice francouz (a napr. u Renaultu bych mohl o "spolehlivosti" napsat vlastni clanek), ale v tomto pripade bych jej take rozhodne uprednostnil pred korejcem Lantrou. Ona ta vyssi cena o necem vypovida, je to zkratka v mnoha smerech lepsi auto. Nejste-li limitovan nejak drasticky financemi, poohlednete se jeste po motoru 2.0 HDi, ktery je o neco drazsi nez 1.9, ale primy vstrik udela sve. Preji stastnou volbu!
Na druhou stranu 1,9 TD je obvykle zcela bez investic, kdežto HDI automechanici často překládají jako Hodně Do mne Investuj. Vstřiky, tekoucí čerpadla, tlumiče torzních kmitů řemenice pomocných agregátů... 2,1 TD zase člověka může vypéct čerpadlem Lucas EPIC. 1,9 TD je malinko slabý, ale jistota všech jistot.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.10.2005 11:40, Xantia
Jednoznačně xantia!Známej má Lantru v combíku a je to strašnej lenoch.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.10.2005 15:28, xanita x lantra
Taky se ale mrkněte na bezpečnost,

před třemi roky jsem si Xantii chtěl taky koupit, 2,1 TD, jelo to fakt slušně, super výbava atd, ale nakonec jsem si koupil Mondeo 1,8 benzín a byl jsem spokojenej.
do Xantie bych nešel protože:
1) Xantia se po nárazu sroluje jak papírová krabička (1,5 hvězdičky crash test)
2) Světélko na bočním sloupku mě tlouklo do hlavy v normálním stavu, tak jsem si představil tu řachu v případě bočního nárazu.
3) Volant je strašně daleko, a nedá se nastavit. Francouzi snad maji ruce jako opice. Na druhou stranu pedály jsou moc blízko. Nedá se to normálně řídit, člověk aby byl zkorucenej jak paragraf.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.10.2005 21:06, Xantia
Já jsem jednoznačně pro xantii. Můj tchán je má co se snad začaly vyrábět. Na té nynější má 280 tis a jediné co mu snad odchází( i na té minulé) je spínací skříňka. Je to ale dáno tím, že ty kilometry nabrnká prakticky po městě při samých startech. Ty koule vydrží i přes 200 tis a navíc se dají dofoukat za cca 300kč. Takže kde jsou náklady na tlumiče. Taky o korozi se moc nedá mluvit.

Já jsem rozhodně pro xantii. A až splatím tu svou potvoru Peugeot 407, tak si určitě koupím C5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.10.2005 21:40, RE: Xantia vs. Lantra
HDI napisał:
Na druhou stranu 1,9 TD je obvykle zcela bez investic, kdežto HDI automechanici často překládají jako Hodně Do mne Investuj. Vstřiky, tekoucí čerpadla, tlumiče torzních kmitů řemenice pomocných agregátů... 2,1 TD zase člověka může vypéct čerpadlem Lucas EPIC. 1,9 TD je malinko slabý, ale jistota všech jistot.
Také bych zvážil Renault Laguna 2.2d (83k / 150Nm) a 2.2td (113k / 235Nm). Velice pohodlné autíčko.
Jediné co je zde drahé jsou rozvody komplet 15t. Kč, ale jsou v tom i kladky. Rozvodový řemen se mění každých 75000 a stojí i s prací v AS Renautlu 4000 i s prací. Dražší je také řemenice klínového řemene (5000). Komfort a spolehlivost však vše vynahradí. Na Lagunu nedám dopustit. Narozdíl od problematické 2.generace je paradoxně spolehlivější.
Mám 2.2d a absolutní spokojenost, jen olej+filtry. Turbo však chybí při akceleraci do kopce.
Tip 2.2td po faceliftu karoserie od r.1998-2000.
Motory Dti z meganu a DCi jsou moderní ale poruchovější zejména dCi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 20.11.2005 00:03, RE: xantia x bezpečnost
pavel napisał:
Taky se ale mrkněte na bezpečnost,

před třemi roky jsem si Xantii chtěl taky koupit, 2,1 TD, jelo to fakt slušně, super výbava atd, ale nakonec jsem si koupil Mondeo 1,8 benzín a byl jsem spokojenej.
do Xantie bych nešel protože:
1) Xantia se po nárazu sroluje jak papírová krabička (1,5 hvězdičky crash test)
2) Světélko na bočním sloupku mě tlouklo do hlavy v normálním stavu, tak jsem si představil tu řachu v případě bočního nárazu.
3) Volant je strašně daleko, a nedá se nastavit. Francouzi sna...
Mohu potvrdit, že po nehodách s Xantií bývají poměrně horší následky u posádky, o zmiňované světélko na sloupku jsem již viděl i mrtvého spolujezdce za řidičem , při poměrně banální nehodě !!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.11.2005 11:39, RE: xantia x bezpečnost
K.Císař napisał:
Mohu potvrdit, že po nehodách s Xantií bývají poměrně horší následky u posádky, o zmiňované světélko na sloupku jsem již viděl i mrtvého spolujezdce za řidičem , při poměrně banální nehodě !!
Pokud reagujete na test uverejneny na webu, jedna se o Xantii 1. generace. Pokud si koupite Xantii 2. generace (vyroba od 12/97), tak ta ma 3 hvezdicky, a je taky o 100 kg tezsi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 15:15, RE: xantia x bezpečnost
Tomas napisał:
Pokud reagujete na test uverejneny na webu, jedna se o Xantii 1. generace. Pokud si koupite Xantii 2. generace (vyroba od 12/97), tak ta ma 3 hvezdicky, a je taky o 100 kg tezsi.
Když Xantie tak jedině faceliftovou. 1. generaci si fakt kupujou jen sebevrazi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.02.2006 16:33, xantia x lantra
S xantií nemám zkušenosti, nemůžu proto proti ní říct křivé slovo. Souhlasím s předřečníky, že lantra v dieslu je lenoch, Sám mám lantru kombi 1.6 16V, která má 113 Hp a ve výbavě klima,servo,vše v elektrice,nastavitelný volant i sedadlo atd. Najeto moimentálně 210.000 km s těmito závadami: 1x kulový čep řízení, uhlíky ve startéru a 1x kabel ke svíčce. Komfortní, silné, spolehlivé auto, nízké provozní náklady. Pokud lantra, tak jedině v benzinu, potom 100% ano.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.06.2006 11:30, Xantia vs. Lantra
Jednoznačně Xantia po faceliftu, respektive II. generace, nejlépe v kombíku 1,9 TD nebo 2,1 TD. Ta změna není až tak moc vidět, ale právě to co není vidět prošlo nevětší rekonstrukcí. Po stránce bezpečnosti je to téměř nové auto.
Motory HDi jsou skvělé, ve všech parametrech lepší. Nové auto bych volil jedině s tímto motorem. U ojetin bych měl trochu strach. Všichni víme, jak to vypadá s najetými km u starších aut, stáčení a výměny atd. tachometrů, "Pán Bůh ví." Rozdíl vceně ND na TD a HDi je strašlivý, např. vstřikovací tryska na HDi je cca 10x dražší než na TD. Takže starší HDi je s otazníkem? Pokud by to bylo auto, které znám s ověřeným stavem km, není co řešit, jinak je to otázka štěstí.
Hydropneumatika je spolehlivá a bez poruch, nikoliv jako u XM nebo BX. Náklady na údržbu v předepsaných intervalech (60 a 120 tis.km, výměna kapaliny, průplach systému, výměna koulí) dle cen autorizovaného servisu jsou srovnatelné s náklady na výměnu tlumičů. Jízdní vlastnosti: "Žehlička na české cesty".
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.