0
powrót
 

diskuze k tématu: Hyundai ix35: jak dosáhnout nižší spotřeby motoru 1.6 GDI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, vše o spotřebě, technické dotazy, korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 07:38, Adekvátní
Také si myslím, že to není mimo realitu. Koukněte do minulého týdne, tam je stížnost na spotřebu 14 litrů, která už může být opodstatněná.
Nezapomeňte, že jen klima si vezme 0,5-1 litr a jestli ji máte neustále zapnutou, je to tam hned.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 07:55, spotřeba u 2.0 crdi
V tomto modeli jezdím silnější dvoulitrovou verzí v naftě s CVT a spotřeba se při běžném ježdění nedostane pod 8, při defenzivní jízdě pak cca 7 litrů, je to kus auta. Vaše spotřeba mi přijde celkem rozumná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 08:40, OMG OMG
A za kolik by pan chtel s touto kraxnou v benzinu jezdit???????????
Zrejme asi tak za 5, ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 08:47, RE: Adekvátní
David V napisał:
Také si myslím, že to není mimo realitu. Koukněte do minulého týdne, tam je stížnost na spotřebu 14 litrů, která už může být opodstatněná.
Nezapomeňte, že jen klima si vezme 0,5-1 litr a jestli ji máte neustále zapnutou, je to tam hned.
V tomhle příspěvku postrádám odkaz na článek vysvětlující výhody benzínu oproti naftě i při vyšší spotřebě. Absence grafů si vysvětluji nedodáním potřebných hodnot proměnných, zde ročního nájezdu a spotřeby alternativního (naftového) pohonu. Rovněž chybí vyčíslení ztráty hodnoty vozu za ony 4 tis. km (zase neznáme dobu používání, takže ok). Ale ve světle těchto čísel by jsi vlatně mohl tazateli dokázat, že spotřeba je vlastně podružná (možná až zanedbatelná) záležitost...
Možná by vlastně taková osvěta byla přínosná pod každým článkem na internetu (či tv reportáži) po každém dramatickém zvýšení ceny PHM o pár haléřů...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 09:38, RE: Adekvátní
Pepe napisał:
V tomhle příspěvku postrádám odkaz na článek vysvětlující výhody benzínu oproti naftě i při vyšší spotřebě. Absence grafů si vysvětluji nedodáním potřebných hodnot proměnných, zde ročního nájezdu a spotřeby alternativního (naftového) pohonu. Rovněž chybí vyčíslení ztráty hodnoty vozu za ony 4 tis. km (zase neznáme dobu používání, takže ok). Ale ve světle těchto čísel by jsi vlatně mohl tazateli dokázat, že spotřeba je vlastně podružná (možná až zanedbatelná) záležitost...
Možná by vlastně takov...
No, no.
Když si přečteš moji poradnu z pátku, tak zjistíš, že existují vozy, kde nafta smysl má. Pak je tento příspěvek jen ubohé rýpnutí. Nicméně připravuji odpověď na hořekování nešťastné majiteliky, jejíž Kia Rio v chrochtě žere 10 litrů a v servise se tváří: "Paninko, to je normální."
Když je výrobce i zákazník magor, těžko pomůže nějaká rada. To je jak v poradně si někdo stěžoval, že plně naložená Fábie s koly na střeše s 1.4-kou nejede a žere.
Na závěr, pokud Ti články zde vadí, přejdi na jiný server, určitě jsou alternativy. Dokonce prý údajně existuje i nějaký časopis "Diesel" pro uklidnění pocuchaných nervů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 09:38, RE: Adekvátní
Pepe napisał:
V tomhle příspěvku postrádám odkaz na článek vysvětlující výhody benzínu oproti naftě i při vyšší spotřebě. Absence grafů si vysvětluji nedodáním potřebných hodnot proměnných, zde ročního nájezdu a spotřeby alternativního (naftového) pohonu. Rovněž chybí vyčíslení ztráty hodnoty vozu za ony 4 tis. km (zase neznáme dobu používání, takže ok). Ale ve světle těchto čísel by jsi vlatně mohl tazateli dokázat, že spotřeba je vlastně podružná (možná až zanedbatelná) záležitost...
Možná by vlastně takov...
presne tak, naprosto adekvatni spotreba vzhledem k velikosti vozu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 09:39, RE: spotřeba u 2.0 crdi
Martaslover napisał:
V tomto modeli jezdím silnější dvoulitrovou verzí v naftě s CVT a spotřeba se při běžném ježdění nedostane pod 8, při defenzivní jízdě pak cca 7 litrů, je to kus auta. Vaše spotřeba mi přijde celkem rozumná.
Pro Pepe: Tenhle příspěvek si přečti!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 10:05, moje O1 TDI žere 5 na 100, kámoši v hospodě říkali že to je moc, co s tím? :D
Podobný dotaz na stejné téma... Vážený majiteli, když si koupíte těžký kvádr s atmosférickou 1,6, buďte rád, že jezdíte za kolik jezdíte. Být Vámi tak se tou spotřebou i chlubím. Navíc ještě motor není zcela zajetý. Taky Vám můžu poradit vyzkoušet natural 98, který mívá přímé vstřikování rádo. Sice ho výrobce nepředepisuje, ale to neznamená že to nemusí pomoct. Např. u FSI taky stačí 95, ale zvlášť u atmosférických FSI to jede líp a míň žere na 98. U mé BMW E46 taky stačí nat. 95, ale s 98 mám velmi dobré zkušenosti, a to není přímý vstřik. Za tento pokus připlatíte pár korun a pokud by byl rozdíl ve spotřebě kladný, tak možná i ušetříte. Každopádně to chce natankovat plnou nádrž aspoň 2x, aby to bylo objektivní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 10:21, tak tak
pan može byť so spotrebou spokojný,mám scenica 1.6i -spotreba cca 8l ,ten istý motor v megane spotreba 6,5-7l aerodynamiku pri takej krabici neoklameš+váha auta a pravdepodobne 4x4
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:01, RE: Adekvátní
David V napisał:
No, no.
Když si přečteš moji poradnu z pátku, tak zjistíš, že existují vozy, kde nafta smysl má. Pak je tento příspěvek jen ubohé rýpnutí. Nicméně připravuji odpověď na hořekování nešťastné majiteliky, jejíž Kia Rio v chrochtě žere 10 litrů a v servise se tváří: "Paninko, to je normální."
Když je výrobce i zákazník magor, těžko pomůže nějaká rada. To je jak v poradně si někdo stěžoval, že plně naložená Fábie s koly na střeše s 1.4-kou nejede a žere.
Na závěr, pokud Ti články zde vadí, přejdi...
Eh, že by kuří oko? Tak se omlouvám, nedíval jsem se kam šlapu. A rýpnutí? Vždyť jsem jenom shrnul podstatu tvých odpovědí = spotřeba nehraje roli v součtu ostatních nákladů. To jsou tvoje slova, stůj si za nima.
A díky za odkaz na Diesel. Nepotřebuju.
Já si dokážu informace utřídit dobře. Manža jezdí v 1,6 benzín po (krajském) městě za 9-10. Mě to přijde normální. Nechápu ale lidi, co si koupí (mini)SUV v benzínu, a diví se spotřebě nad 8. Chci to poskakovadlo do města obměnit, vybírám mezi ASX (CX-5, 4008) a Tiguanem. Dvoukolky, v benzínu. Stačí. V úvahu by připadala i Kuga. A teď babo (Davide V) raď. Kuga se jí líbí nejvíc, ale dělá se buď v 2,0TDCi (2WD,což by stačilo), nebo 2,0T(jen Titanim 4WD, dost drahý). provoz cca 10tkm/rok převážně po městě, krátký trasy, doba používání opět cca 8let.
Jsem zvědav, jak, a vlastně jestli vůbec, mi poradíš. Nebo se soustředíš jen na invektivy a kopání v pár větách?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:05, RE: spotřeba u 2.0 crdi
David V napisał:
Pro Pepe: Tenhle příspěvek si přečti!
Se stalo. Tobě ten dotaz nepřijde divnej? Asi mu to v salůnu zapomněli (mezi záplavou odborných informací) říct, že je třeba občas natankovat. A jestli si někdo neumí dát do souvislostí vyšší stavbu kastle a její vliv na spotřebu... No nic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:07, RE: moje O1 TDI žere 5 na 100, kámoši v hospodě říkali že to je moc, co s tím? :D
Paul napisał:
Podobný dotaz na stejné téma... Vážený majiteli, když si koupíte těžký kvádr s atmosférickou 1,6, buďte rád, že jezdíte za kolik jezdíte. Být Vámi tak se tou spotřebou i chlubím. Navíc ještě motor není zcela zajetý. Taky Vám můžu poradit vyzkoušet natural 98, který mívá přímé vstřikování rádo. Sice ho výrobce nepředepisuje, ale to neznamená že to nemusí pomoct. Např. u FSI taky stačí 95, ale zvlášť u atmosférických FSI to jede líp a míň žere na 98. U mé BMW E46 taky stačí nat. 95, ale s 98 mám ...
Skoro bych si troufl tvrdit, že právě u (T)FSI jsou spotřeby kalkulovány (a následně uváděny v prospektech) právě pro N98.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:11, Zábava
Děkuji tímto autorovi za humoristickou vložku. V době, kdy se demonstruje na náměstích za levnějšího buřta a pívo, to člověk ocení dvakrát. Tím nechci řící, že odborná část je pro kočku. Pan Váradi je i diplomat, protože neudělal to, co dikutující - že poslali stěžovatele na vysokou spotřebu někam, kam by si to zasloužil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:14, RE: spotřeba u 2.0 crdi
Pepe napisał:
Se stalo. Tobě ten dotaz nepřijde divnej? Asi mu to v salůnu zapomněli (mezi záplavou odborných informací) říct, že je třeba občas natankovat. A jestli si někdo neumí dát do souvislostí vyšší stavbu kastle a její vliv na spotřebu... No nic.
Přijde mi divnej. Jak píšu, když je výrobce magor (malý motor do velkého auta) a zákazník taky (protože to tak koupí).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:25, RE: Adekvátní
Pepe napisał:
Eh, že by kuří oko? Tak se omlouvám, nedíval jsem se kam šlapu. A rýpnutí? Vždyť jsem jenom shrnul podstatu tvých odpovědí = spotřeba nehraje roli v součtu ostatních nákladů. To jsou tvoje slova, stůj si za nima.
A díky za odkaz na Diesel. Nepotřebuju.
Já si dokážu informace utřídit dobře. Manža jezdí v 1,6 benzín po (krajském) městě za 9-10. Mě to přijde normální. Nechápu ale lidi, co si koupí (mini)SUV v benzínu, a diví se spotřebě nad 8. Chci to poskakovadlo do města obměnit, vybírám mezi A...
Ne, že nehraje roli, ale že nehraje většinou zásadní roli (1/3) a rozdíl spotřeb může být pak nákladově zanedbatelný. To je podstata mých odpovědí shrnutá do jedné věty.
Hm, to je fakt těžká volba. Do města na 10 tkm/rok není vhodný ani 2,TDCi ani 2,0T. Jestli to nebude tím, že Kuga vlastně není navržená, jako auto do města, ale použít tam samozřejmě lze. Moje rada je, zvážit diametrálně odlišnou kategorii vozů pro provoz po městě na 10 tkm/rok.
Ostatní věci v příspěvku nebudu komentovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:28, Budu sice jen opakovat příspěvky výše, ale nemůžu jinak.......
A co byste pane chtěl? Já takové krabice (pseudoSUV) nemiluji, protože si vždy položím otázku: a k čemu by mi to bylo? Jaké to má výhody? .... ale respektuji, že někdo to chce a prostě to musí mít, když to má Seal i Claudie . No jo, ale potom si tam pane 1. pořiďte normální motor a za 2. nezoufejte, že to žere.
Doufám, že většina vašich jízd alespoň není po dálnici.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:29, RE: Adekvátní
David V napisał:
Ne, že nehraje roli, ale že nehraje většinou zásadní roli (1/3) a rozdíl spotřeb může být pak nákladově zanedbatelný. To je podstata mých odpovědí shrnutá do jedné věty.
Hm, to je fakt těžká volba. Do města na 10 tkm/rok není vhodný ani 2,TDCi ani 2,0T. Jestli to nebude tím, že Kuga vlastně není navržená, jako auto do města, ale použít tam samozřejmě lze. Moje rada je, zvážit diametrálně odlišnou kategorii vozů pro provoz po městě na 10 tkm/rok.
Ostatní věci v příspěvku nebudu komentovat.
Taky si myslím. I když, někdo prostě Kugu chce, ať jezdí kamkoli, protože se mu líbí
A úvahy o tom, na co je které auto určeno, jsou mu cizí. Každého věc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:46, RE: Adekvátní
Pepe napisał:
Eh, že by kuří oko? Tak se omlouvám, nedíval jsem se kam šlapu. A rýpnutí? Vždyť jsem jenom shrnul podstatu tvých odpovědí = spotřeba nehraje roli v součtu ostatních nákladů. To jsou tvoje slova, stůj si za nima.
A díky za odkaz na Diesel. Nepotřebuju.
Já si dokážu informace utřídit dobře. Manža jezdí v 1,6 benzín po (krajském) městě za 9-10. Mě to přijde normální. Nechápu ale lidi, co si koupí (mini)SUV v benzínu, a diví se spotřebě nad 8. Chci to poskakovadlo do města obměnit, vybírám mezi A...
A co mazda CX5 ? Je v ní zcela nový atmosférický benzín, ovšem oproti konkurenci s unikátním kompresním poměrem 1:14 (technologie SkyActive). Díky tomu se zvýšila účinnost motoru a klesla spotřeba. Během testu reálná spotřeba kolísala mezi 7 a 8 litry benzínu na 100km. A to se prosím jedná o SUV s automatem a na 19 palcových kolech.
Článek např. zde: http://www.auto.cz/test-mazda-cx-5-2-0-g-at-nebesky-aktivista-66552
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:57, RE: Adekvátní
Pepe napisał:
Eh, že by kuří oko? Tak se omlouvám, nedíval jsem se kam šlapu. A rýpnutí? Vždyť jsem jenom shrnul podstatu tvých odpovědí = spotřeba nehraje roli v součtu ostatních nákladů. To jsou tvoje slova, stůj si za nima.
A díky za odkaz na Diesel. Nepotřebuju.
Já si dokážu informace utřídit dobře. Manža jezdí v 1,6 benzín po (krajském) městě za 9-10. Mě to přijde normální. Nechápu ale lidi, co si koupí (mini)SUV v benzínu, a diví se spotřebě nad 8. Chci to poskakovadlo do města obměnit, vybírám mezi A...
Nejsem sice David, ale mohu posloužit letitou zkušeností se Subaru Forester, první jsem měl od roku 2000 a někde tady je i recenze, v současnosti má manželka nový typ (2009) s atmos. benz. 2,0 a není to vůbec špatný. Já měl půjčený úplně nový na 3týdny , když mi nabořili Outbacka, taky 2,0benz, a po 3 týdnech zimního provozu (kratší pojíždění) to ukazovalo 8,8l, což na nezajetý motor v zimě je hodně slušný. Cena od 570 do 650 tis s daní se dá koupit, je potřeba trochu hledat a nebát se přitlačit na prodejce a smlouvat. Je fakt, že nepatří k nekrásnějším a lidi co se ukájejí ohmatáváním plastů si asi taky nepřijdou nasvé. Je to takový dělník. Motor táhne už od 2000ot a většinou ho není třeba při každém předjíždění vytočit k omezovači, z čehož rezultuje i rozumná spotřeba, pokud člověk umí jezdit. Kuga v benz. pokud vím není 2,0T ale 2,5T a to tě ve městě sežere i botama (jinak svezení to bude asi pěkný). Naftu Euro 5 do města nebrat, tutově budou problémy s FAP. Proti ASX bych postavil Yetiho 1,4T a u mě by asi vyhrál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.04.2012 11:58, RE: Adekvátní
free78 napisał:
A co mazda CX5 ? Je v ní zcela nový atmosférický benzín, ovšem oproti konkurenci s unikátním kompresním poměrem 1:14 (technologie SkyActive). Díky tomu se zvýšila účinnost motoru a klesla spotřeba. Během testu reálná spotřeba kolísala mezi 7 a 8 litry benzínu na 100km. A to se prosím jedná o SUV s automatem a na 19 palcových kolech.
Článek např. zde: http://www.auto.cz/test-mazda-cx-5-2-0-g-at-nebesky-aktivista-66552
Hmmm, cena benzínové verze v dobré výbavě se šplhá na třičtvrtě milionu. U tak "malého" auta je to za pusu. SkyActive. Na stránkách Mazdy jsem se dozvěděl, že je to revoluční technologie, nejlepší, atd.... ale konkrétního nic. Je to jen marketing.
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.