gepardo napisał:
Odpověděl jsi si sám. V DSG jsou - lichá spojka 1,3,5 a sudá 2,4,6. Takže jedeš městem na 3 a převodovka si musí vybrat další rychlost, bud 2 nebo 4. Proto někdy vypadá zmateně. A jinak hodně záleží na stylu jízdy, kdo jak má těžké nohy. Zmínil jsi superba, ty první měly 5-ti rychlostní automaty ZF. Měnilo se 9 litrů oleje. A byly spolehlivé.
Jenže můj dotaz zněl, v čem je vhodnější DSG na mimoměstskou jízdu? Zmatené ji jinak DSG ve městě nikdy nepřišlo. Nikdy jsem nezaregistroval, že by DSG nevědělo, jestli z trojky zařadit dvojku nebo čtyřku. Jen je uskákané při rozjezdu, je to jen méně příjemné oproti hydroměniči. Ta změna kvaltu ať už v DSH nebo hydroměniči přeci musí mít + - stejnou logiku. Rozdíl je jen v tom, že DSG má již předem zařazeno a tudíž jen "přepne" a hydroměnič musí přeřadit. Ale tu logiku, jestli zařadit vyšší nebo nižší kvalt přeci musí mít stejnoupodobnou. A nebo pokud je DSG převodovka zmatená, tak stejně tak by mohl být zmatený hydroměnič a to je vina toho, kdo ho nastavoval ve výrobě.