0
powrót
 

diskuze k tématu: Benzínové kombi nižší střední třídy za 250 až 300 tis.

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, osobní
beemiks
ilość wystąpień5
data registracji03.09.2015
Wtorek 10.03.2020 20:20, Benzínové kombi nižší střední třídy za 250 až 300 tis.
Dobrý den, v létě plánuji koupi ojetého benzínového kombi nižší střední třídy za 250 až 300 tis CZK, na občasné krátké trasy po městě (3× týdně cca. 2km) + každý víkend 60km tam a zpět + dvakrát třikrát ročně výlet po Evropě. V hledáčku mám malobjemové turbo benzíny i30 1.0 t-gdi, focus 1.0 ecoboost, peugeot 308 1.2 puretech. Rád bych znal Váš názor na spolehlivost těchto aut a zda je tento typ motoru vhodný pro výše popsané použití, nebo jestli mám dát raději přednost atmosferickým motorům jako i301.6 gdi, focus 1.6 ti-vct, auris 1.6 valvematic, dle mých zkušeností až moc udušených Euro 6 normou. Nerad bych byl brzdou provozu ale ani nemám potřebu závodit na každých semaforech a downsizeingu se nebráním, docela mě láká to t-gdi.
Díky za Váš názor. Martin
reagować
Pepas
ilość wystąpień25
data registracji07.02.2020
Środa 11.03.2020 11:00, RE: Benzínové kombi nižší střední třídy za 250 až 300 tis.
cytat:
reakce na: beemiks, 10.03.2020 20:20 (Dobrý den, v létě plánuji koup ...)


Zdravím, ohledně malých turbomotoru vyšel skvělý special Svět motorů, kde byly porovnany všechny litrove turbomotory + 1.2 puretech od PSA. Zrovna Vámi hledany 1.0 t-gdi skoncil poslední-horší dynamika, vysoká spotřeba a další. i30 je skvělé auto, ale bral bych do něj 1.4 at bez anebo s turbem. Dobrym tipem by mohl byt opel astra st s 1.0 turbo. Atmosfericke motory jsou od normy euro5 dost udusene a jedou spíše ve vyšších otáčkách. Downsizovanych motoru bych se vyloženě také neobaval, ale chtějí přeci jenom opatrnější zacházení a hlavně poctivý olejovy servis. Pak věřím ze takovy motor vydrží 300tkm bez větších problémů.
reagować
beemiks
ilość wystąpień5
data registracji03.09.2015
Środa 11.03.2020 11:06, RE: RE: Benzínové kombi nižší střední třídy za 250 až 300 tis.
cytat:
reakce na: Pepas, 11.03.2020 11:00 (Zdravím, ohledně malých turbom ...)


Ok dekuji moc za odpoved, zkusim si nekde ten test stahnout.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 11.03.2020 14:31, RE: Benzínové kombi nižší střední třídy za 250 až 300 tis.
cytat:
reakce na: beemiks, 10.03.2020 20:20 (Dobrý den, v létě plánuji koup ...)

Ahoj, časté krátké trasy, vůz asi kupuješ na více jak pár let, tam bych bral určitě právě Toyotu Auris 1.6 Valvematic 92kw Ona totiž jede velmi dobře a litrový třívalec ji neujede. Na youtube si prohlédni max rychlost a zrychlení ! Přitom je dělaná na krátké trasy a popojížďky, spolehlivst je příkladná a dizajnem neurazí ani náhodou.

Co se týká turbomotorů, tak spolehlivosti to vypadá, že koncernu VW se podařil konečně spolehlivý motor. Pokud Tě neláká atmosféra, asi bych volil koncernové 1.2 TSI 81kw nebo 1.0 TSI 81/85kw, kde litrový už může mít filtr pevných částic, myslím od roku 2019.
U koncernu bych preferoval jednoznačně VW Golf VII - interiér, odhlučnění a kvalita zpracování deklasuje ostatní sourozence v koncernu. Jinak je čistě na Tobě jestli čtyřválec 1.2 TSI 81kw E211 nebo novější 1.0 TSI(opět ber silnější variantu s 6 kvaltem), oba jedou velmi dobře. Ohledně spolehlivosti, litrový je ještě moc mladý, ale 1.2 TSI E211(novější s rozvodovým řemenem) servisuje synovec i s téměř 300tis.km a jezdí dál.

ALE TSI motory, Ecoboosty i Oplí a PSA malé turba mají vždy přímý vsřik, který neumí čistit benzínem sací ventily. Proto je dobré dávat do paliva aditivum, stačí české VIF Super. Ne že by to zachránilo zcela situaci, ale pomůže to

PSA udělalo husarský kousek s třívalcem 1.2 Puretech 110/130k, ale nevím jestli je to dobrá volba jako ojetina. První ročníky by měly mít svolávačku ohledně rozvodového řemene a tak bych si tohle ověřil u dealera.. V dieslu má kamarádka najeto 150tis.km, rok 2015 a nic se zatím nepokazilo, nic nevrže. Jinak silnější varianta 130k už jede hodně hodně dobře, vlastně deklasuje litrové turba a nemá takový problém s rozjezdem(než se naplní turbo).

Fordí 1.0 EB má velmi sympatický projev, je hodně točivý v pásmu na 2500 zatáhne jak starý dvoulitr. Jen bych bral ročníky 2016+ a i tak ověřil, jestli nebyla podle VIN pro něj svolávačka na nekvalitní hadičku chlazení. Co se týká 1.0 EB, ber rozhodně 92kw, ten slabší moc nejede, leda ve Fiestě.

Oplí 1.0 Turbo skoro nikdo nezná, SM naměřil dynamiku jako u staré 1.6 MPI, takže v tomhle na závodění nebude. Jinak je prý velmi kultivovaný, ale skutečnou spolehlivost nezná snad nikdo jiný, než Opel

Za mě, pro tvé ježdění je ideální i nové Tipo nebo I30/Ceed s klasickou atmosférou 1.4i. Na krátké trasy ideál a 100km o víkendu zvládne s velkým přehledem a vlastně i průměrnou spotřebou. Odměnou bude levný servis, dlouhá životnost, ale také bezproblémové rozjezdy. Vím o čem mluvím, mám doma Rapid TSI
reagować
beemiks
ilość wystąpień5
data registracji03.09.2015
Środa 11.03.2020 16:14, RE: RE: Benzínové kombi nižší střední třídy za 250 až 300 tis.
cytat:
reakce na: BobanHTP, 11.03.2020 14:31 (Ahoj, časté krátké trasy, vůz ...)


Ahoj a díky za odpověď, asi bych měl dodat že v současnosti vlastním Aurise 1,6 v automatu, r.v 2013, ale je to hatchabck a nastalá rodinná situace si nyní žádá kombi. A ten Auris je extra lenoch s tim CVTéčkem Nechce se mi ale moc utrácet, takže mi nevadí cokoliv od toho 2013 nahoru.
Golf je na mě ještě docela drahý, ten Ford EB 92kw se mi docela líbí, zkusim si o něm něco pročíst. A potom ta velká neznámá Opel, některé recenze ho chválí, že to prý zase není taková tragédie, když si člověk podřadí, to by mě navadilo uplně. Asi to bude chtít projet naživo prostě.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 12.03.2020 11:07, RE: RE: RE: Benzínové kombi nižší střední třídy za 250 až 300 tis.
cytat:
reakce na: beemiks, 11.03.2020 16:14 (Ahoj a díky za odpověď, asi by ...)

Ahoj, určitě projet a co padne do oka celé rodině bude nejlepší volba!
Někdy můžou děti hodně překvapit, moje měly nejraději Peugeot 206 1.1 44kw a dodnes přemýšlím proč
reagować
beemiks
ilość wystąpień5
data registracji03.09.2015
Cztwartek 12.03.2020 12:09, RE: RE: RE: RE: Benzínové kombi nižší střední třídy za 250 až 300 tis.
cytat:
reakce na: BobanHTP, 12.03.2020 11:07 (Ahoj, určitě projet a co padne ...)


jj nějak tak to dopadne asi i u nás.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.