0
powrót
 

diskuze k tématu: Hyundai Elantra CRDi

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.04.2006 07:51, elantra
za ty penize auto dobry ale vsimnete si jak u hyundai okopirovali palubovku od saabu:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.04.2006 09:48, RE: elantra
pola napisał:
za ty penize auto dobry ale vsimnete si jak u hyundai okopirovali palubovku od saabu:)
Vážený pane Vaculíku, potašil jste mne nejen velmi vydařenou recenzí elantry, kterou už mám dokonce ve stejné zlaté metalíze v garáži, ale i konstatováním, že zvolené vozidlo má na rozdíl od renomovaných značek minimum závažných technických problémů. Dovolil bych si Vám oponovat jen ve dvou věcech: Zaprvé jízdní vlastnosti korejského vozu jsou plně srovnatelné s octavií I a v mnohém je předčí (nezávislé zavěšení kol). V zatáčkách sedí elantra lépe, chová se jistěji (neodskakuje zadní náprava). Protože jsem obě auta na vlastní kůži vyzkoušel, vím o čem píši. Druhým otazníkem je spotřeba. Zatím jsem s ní neujel ani 2 tisíce km, ale spotřeba mi vychází podle PP 5,5 litru při ekonomickém stylu jízdy. Octavie TDI sice umí o litr méně, ale její počítač je velmi optimistický (až o 1 litr, zatímco kontrola u elantry napovídá, že se PP nemýlí). Můj dojem - elatra jen o pár desetin zaostává za superúspornými motory VW, ale 16 V motor Detroit Diesel se odvděčí plynulým zátahem od nízkých do vysokých otáček.
A teď k ceně: Elantru CRDi z 8. 2004 a 29 tisíci km na tacho po ukončeném leasingu jsem koupil za 260 tisíc km. Kolik bych musel dát za stejnou octavii s nesouměrně vyšším rizikem? Ať si každý podle svých zkušeností odpoví sám. Jen dodám, že od auta se nebojím odejít, neboť nebudí pozornost zlodějů a závistivců.
PS: V mrazech vůz hůře spartuje, respektive neudrží na 1., 2. pokus volnoběh. Předpokládám nefunkčnost žhavicí svíčky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.04.2006 10:00, RE: elantra
donald napisał:
Vážený pane Vaculíku, potašil jste mne nejen velmi vydařenou recenzí elantry, kterou už mám dokonce ve stejné zlaté metalíze v garáži, ale i konstatováním, že zvolené vozidlo má na rozdíl od renomovaných značek minimum závažných technických problémů. Dovolil bych si Vám oponovat jen ve dvou věcech: Zaprvé jízdní vlastnosti korejského vozu jsou plně srovnatelné s octavií I a v mnohém je předčí (nezávislé zavěšení kol). V zatáčkách sedí elantra lépe, chová se jistěji (neodskakuje zadní náprava). ...
Ne, tato závada je způsobena vadným tlakovým regulátorem na railu, závada tipická pro CR Bosch 1. gen. s čerpadlem CP1. Zajeďte do kteréhokoiv Bosch Diesel servisu, tento konkrétní případ vyřeší levněji než značkový servis Hyundai a případná záruka na voziclo zůstane nedotčena. Připravte si 5000 Kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.04.2006 10:04, RE: elantra
Martin Vaculík napisał:
Ne, tato závada je způsobena vadným tlakovým regulátorem na railu, závada tipická pro CR Bosch 1. gen. s čerpadlem CP1. Zajeďte do kteréhokoiv Bosch Diesel servisu, tento konkrétní případ vyřeší levněji než značkový servis Hyundai a případná záruka na voziclo zůstane nedotčena. Připravte si 5000 Kč.
Díky za dobrou radu a zdravím. PK
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.04.2006 12:42, RE: elantra
donald napisał:
Vážený pane Vaculíku, potašil jste mne nejen velmi vydařenou recenzí elantry, kterou už mám dokonce ve stejné zlaté metalíze v garáži, ale i konstatováním, že zvolené vozidlo má na rozdíl od renomovaných značek minimum závažných technických problémů. Dovolil bych si Vám oponovat jen ve dvou věcech: Zaprvé jízdní vlastnosti korejského vozu jsou plně srovnatelné s octavií I a v mnohém je předčí (nezávislé zavěšení kol). V zatáčkách sedí elantra lépe, chová se jistěji (neodskakuje zadní náprava). ...
No jo musím souhlasit, že je to lepší investice, než do stejně drahé Octávie. Tohle auto je prostě pro našince, který nelpí na značce. No a ty rozdíly k Octávii krom ceny - tak s těmi souhlasím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.04.2006 16:45, RE: elantra
donald napisał:
Vážený pane Vaculíku, potašil jste mne nejen velmi vydařenou recenzí elantry, kterou už mám dokonce ve stejné zlaté metalíze v garáži, ale i konstatováním, že zvolené vozidlo má na rozdíl od renomovaných značek minimum závažných technických problémů. Dovolil bych si Vám oponovat jen ve dvou věcech: Zaprvé jízdní vlastnosti korejského vozu jsou plně srovnatelné s octavií I a v mnohém je předčí (nezávislé zavěšení kol). V zatáčkách sedí elantra lépe, chová se jistěji (neodskakuje zadní náprava). ...
Musím souhlasit s Donaldem, už jsem chtěl také reagovat.
Jizdní vlastnosti považuji za lepší než u Oktávky 1. generace, také má větší rozvor - 2610 cm a menší přesahy. V zatáčkách sedí a přitom má měkčí naladění. Řazení je přesné, brzdy OK - 4 kotouče. Jsem spokojený i s motorem, mám 1,6 16V benzín (77 kW - spotřeba do 7 L), při srovnání s O. 1,6 je lepší po všech stránkách. Měl bych výhrady k plastům v interiéru. Škodovky mají kvalitnější.
Jinak, opět kvalitní článek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 11:20, Školení
Pane Vaculíku, nemohl by jste udělat pro ostatní školení, jak se píšou recenze ? Když čtu ty ostatní, tak se pokaždé těším, až zase něco napíšete vy. Chápu, že všechno sám psát nemůžete, ale bylo by to ideální.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 01:23, RE: elantra
donald napisał:
Vážený pane Vaculíku, potašil jste mne nejen velmi vydařenou recenzí elantry, kterou už mám dokonce ve stejné zlaté metalíze v garáži, ale i konstatováním, že zvolené vozidlo má na rozdíl od renomovaných značek minimum závažných technických problémů. Dovolil bych si Vám oponovat jen ve dvou věcech: Zaprvé jízdní vlastnosti korejského vozu jsou plně srovnatelné s octavií I a v mnohém je předčí (nezávislé zavěšení kol). V zatáčkách sedí elantra lépe, chová se jistěji (neodskakuje zadní náprava). ...
Plně souhlasím s Donaldem, - jen ty problémy se žhavením neznám s Elantrami CRDi jsem najezdil cca 150 tkm Počítač VW je optimista u Elantry (jezdil jsem 2 auta ukazuje o cca 0,4 l více než skutečne spotřebuje, beru vždy nádrž po hrdlo ) Ve srovnání s Octavií 1 má opravdu výrazně lépe sedí a táhne odspodu. Tom
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 18:43, ELA v benzinu
Taky jsem novym uzivatelem tohoto auticka, ale 2,0 benzin 103kW. Zatim globalne spokojenost, az na ty plasty vevnitr, dost vrzou. Ne samotne od sebe, ale kdyz na ne zatlacite, napr. oprena noha v zatacce o stredovy panel o dvere a pod. Motor je tichy a da se s nim jet pohodove nebo se nad cca 3500otacek zmeni v pekneho dravce. spotreba 8,5l/100km 70% dalnice, 30% mesto. podvozek super, rozhodne lepsi nez O1, sice se zpocatku tvari, ze uz toho vic nezvladne(prvni prudky naklon) ale za touto hranici se kupodivu usadí a nic se nedeje, dokonce ani nepiskaji pneu, proste to sedi. Brzdy jsou na muj vkus trosku mekke. PC je hloupy a blbe se ovlada, navic lze o prumerne spotrebe. Vsechny packy jsou nejak daleko. Blbe je, ze volant jde nastavit jenom v jedne ose. Super funguje el. klimatizace s aktivnim hlidanim kvality ovzdusi (avii to zaciti driv nez ji clovek vidi) ) Ozvuceni na standard je rozhodne oproti napr. O1 spickove, To automaticke vysouvani anteny, kdyz 90% posloucham CD me vazne s.re) ale za tu cenu super auto, doufam, ze hyundai nezmeni svoji cenovou politiku, pokud ne, tak pristi moje auto bude Sonata 2,7 V6)) Nebo nova Elantra ?, kdo ví...)

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.04.2006 09:05, Ještě na margo pneu
tonys napisał:
Taky jsem novym uzivatelem tohoto auticka, ale 2,0 benzin 103kW. Zatim globalne spokojenost, az na ty plasty vevnitr, dost vrzou. Ne samotne od sebe, ale kdyz na ne zatlacite, napr. oprena noha v zatacce o stredovy panel o dvere a pod. Motor je tichy a da se s nim jet pohodove nebo se nad cca 3500otacek zmeni v pekneho dravce. spotreba 8,5l/100km 70% dalnice, 30% mesto. podvozek super, rozhodne lepsi nez O1, sice se zpocatku tvari, ze uz toho vic nezvladne(prvni prudky naklon) ale za touto hrani...
Jízdní vlastnosti ely se ještě výrazně zlepší, pokud vyměníte tovární Kumho Powermax za jakoukoli jinou gumu (stačí Barum Bravuris). Kumho na vlhku čertovsky kloužou a při každém brzdění ABS je neustále v permanenci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.04.2006 17:24, RE: Ještě na margo pneu
donald napisał:
Jízdní vlastnosti ely se ještě výrazně zlepší, pokud vyměníte tovární Kumho Powermax za jakoukoli jinou gumu (stačí Barum Bravuris). Kumho na vlhku čertovsky kloužou a při každém brzdění ABS je neustále v permanenci.
No mám tam Michelin energy nebo tak nejak.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.