0
powrót
 

diskuze k tématu: Hyundai Elantra 2.0 CRDi

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 11:19, RE: dílenské zpracování
donald napisał:
Poznámkám na špatné dílenské zpracování nerozumím. Auto je dobře slícované a na nerovnostech nevrže. Jediný problém CRDi je rezonance plastů přístr. desky v oblasti kolem 1800 ot při akceleraci. Mám elantru po faceliftu a Korejcům se ani po 4 letech výroby nepodařilo nešvar odstranit. Jízdní vlastnosti by byly naprosto excelentní a v této cenové kategorii sotva překonatelné, pokud by nebylo namontováno základní obutí Kumho Powermax - zejména na vlhku gumy extrémně kloužou. Souhlasím i se ztrátou...
Jen by mě zájimalo, když autor několikrát zmiňuje, že H je lepší než Octavia, jestli vůbec někdy v Octavii seděl, nebo je to jen typický syndrom na těchto stránkách, srovnávat vše se Škodovkami aniž by autor někdy do tohoto auta usedl. Pak mě ještě napadá závist, že si autor nemůže dopřát třeba tu Octavii. Proč neuvedete kolikrát jste jel v Octavii, kolik km jste si s ní dopřál, jaký motor atd. Zřejmě to nebyla žádná Octavia, typuji, ale jen ten Hyundai!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 13:43, RE: dílenské zpracování
PETR napisał:
Jen by mě zájimalo, když autor několikrát zmiňuje, že H je lepší než Octavia, jestli vůbec někdy v Octavii seděl, nebo je to jen typický syndrom na těchto stránkách, srovnávat vše se Škodovkami aniž by autor někdy do tohoto auta usedl. Pak mě ještě napadá závist, že si autor nemůže dopřát třeba tu Octavii. Proč neuvedete kolikrát jste jel v Octavii, kolik km jste si s ní dopřál, jaký motor atd. Zřejmě to nebyla žádná Octavia, typuji, ale jen ten Hyundai!
Měl jsem octavii 1,8 SLX tři čtvrtě roku, byl jsem s ní vcelku spokojen a nebýt zkurv..ý zástavby LPG nejmenovanou pražskou firmou, asi bych ji měl dosud. Mohu porovnávat a ve většině parametrů elantra vítězí. Motor 16 V comon rail je mnohem lepší než TDI 66 nebo 81 kW - plynulý zátah z nízkých do vysokých otáček, kultivovaný chod apod, TDI je ale úspornější. Podvozek O1 v každém případě zaostává za H, o prostoru uvnitř nemluvě. Nevím, jak kvantifikovat to, že elantra se nestává terčem závistivců a zlodějů. Spolu s vyšší spolehlivostí a nižší pořizovací cenou (neodchází váha vzduchu, pozdější výměna rozv. řemene,...) to vychází ročně o desetitisíce korun ve prospěch elantry.
Nevím o tom, že by majitelé vozů Hyundai měli komplex méněcennosti před octavií. Samosebou že druhá generace O2 je už o něčem jiném. Ale porovnáte-li cenově srovnatelé vozy (Tucson 2,2 CRDi VGT) , pak opět jaké vítězí Korea. Zdař!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 15:11, RE: dílenské zpracování
donald napisał:
Poznámkám na špatné dílenské zpracování nerozumím. Auto je dobře slícované a na nerovnostech nevrže. Jediný problém CRDi je rezonance plastů přístr. desky v oblasti kolem 1800 ot při akceleraci. Mám elantru po faceliftu a Korejcům se ani po 4 letech výroby nepodařilo nešvar odstranit. Jízdní vlastnosti by byly naprosto excelentní a v této cenové kategorii sotva překonatelné, pokud by nebylo namontováno základní obutí Kumho Powermax - zejména na vlhku gumy extrémně kloužou. Souhlasím i se ztrátou...
Já nehledám žádné hnidy, prostě korejská auta se stále vozí po vedlejší koleji a ještě pár let tam zůstanou. Ta nízká cena se někde musí projevit (bezpečnost, zpracování, materiály atd.) Já bych taky ukamenoval toho blba, kterej udělal tak mizerný místo vzadu v Octavii1, ale to je společně s tím, že se nejvíce u nás kradou vše.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 16:07, RE: dílenské zpracování
Jirka napisał:
Já nehledám žádné hnidy, prostě korejská auta se stále vozí po vedlejší koleji a ještě pár let tam zůstanou. Ta nízká cena se někde musí projevit (bezpečnost, zpracování, materiály atd.) Já bych taky ukamenoval toho blba, kterej udělal tak mizerný místo vzadu v Octavii1, ale to je společně s tím, že se nejvíce u nás kradou vše.
No píšeš tady, že jsi měl O1 1.8 SLX (benzín), ale srovnáváš to tady s naftou? Tak s čím máš teda zkušenosti, s diskusemi na tomto servru? A porovnávat Tusona s novou Octávií, tak jednoznačně vichází lépe Octavia, ikdyž porovnáváme neporovnatelné!
Pro Jirku: V O1 toho místa bylo opravdu málo, ale v roce tuším 99 se to o dost zlepšilo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 16:08, RE: dílenské zpracování
PETR napisał:
No píšeš tady, že jsi měl O1 1.8 SLX (benzín), ale srovnáváš to tady s naftou? Tak s čím máš teda zkušenosti, s diskusemi na tomto servru? A porovnávat Tusona s novou Octávií, tak jednoznačně vichází lépe Octavia, ikdyž porovnáváme neporovnatelné!
Pro Jirku: V O1 toho místa bylo opravdu málo, ale v roce tuším 99 se to o dost zlepšilo.
"Vychází" samozřejmě s tvrdým!!! Pardóóón.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 00:29, RE: dílenské zpracování
PETR napisał:
No píšeš tady, že jsi měl O1 1.8 SLX (benzín), ale srovnáváš to tady s naftou? Tak s čím máš teda zkušenosti, s diskusemi na tomto servru? A porovnávat Tusona s novou Octávií, tak jednoznačně vichází lépe Octavia, ikdyž porovnáváme neporovnatelné!
Pro Jirku: V O1 toho místa bylo opravdu málo, ale v roce tuším 99 se to o dost zlepšilo.
Ano "zlepšilo" - ale pouze kosmeticky, model 99 začal dávat "vykrojené sedačky", provedení SLX také palubku atd. Ale pořád mi přijde, že mám více místa ve Fabii než v Octavii1 po faceliftu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 19:14, Prominte
Pravej Pola. Byl jsem trochu mimo, když jsem nadával na calibru. Příště si dám pozor na jazyk. Omlouvám se.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 22:42, RE: dílenské zpracování
PETR napisał:
No píšeš tady, že jsi měl O1 1.8 SLX (benzín), ale srovnáváš to tady s naftou? Tak s čím máš teda zkušenosti, s diskusemi na tomto servru? A porovnávat Tusona s novou Octávií, tak jednoznačně vichází lépe Octavia, ikdyž porovnáváme neporovnatelné!
Pro Jirku: V O1 toho místa bylo opravdu málo, ale v roce tuším 99 se to o dost zlepšilo.
Zdravím, chtěl jsem se jen zeptat v čem vás pořád uchvacuje Octavie 1? jako v jízdních vlastnostech jo? co je na nich tak dobrýho? Ja projel několik oktávíí a zdá se mi to spíše podprůměrné svezení, na běžný popojíždění je to ale ok. Jen nevím proč koncernový auta jsou takoví modly Vysvětlí mi to někdo?...podle mě je to zbytečně drahý, krade se to, a oproti jiným vozům nenabízí vůbec nic mimořádného, a často i ta spolehlivost nic moc. Nechci koncernový vozy nějak pomlouvat, ale pořád nevim proč to všichni označují za etalon třídy? dole je to polo, pak octavie, ve střední passat, a ve vyšší A6 atd. Já to asi nikdy nepochopim))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.07.2006 00:24, RE: dílenské zpracování
PETR napisał:
Jen by mě zájimalo, když autor několikrát zmiňuje, že H je lepší než Octavia, jestli vůbec někdy v Octavii seděl, nebo je to jen typický syndrom na těchto stránkách, srovnávat vše se Škodovkami aniž by autor někdy do tohoto auta usedl. Pak mě ještě napadá závist, že si autor nemůže dopřát třeba tu Octavii. Proč neuvedete kolikrát jste jel v Octavii, kolik km jste si s ní dopřál, jaký motor atd. Zřejmě to nebyla žádná Octavia, typuji, ale jen ten Hyundai!
(Pro Petra )Octavii 1,9 TDi 66kW jsem používal služebně cca 2 měsíce cca 5000 km Tomáš Pavlíček
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.10.2006 13:53, RE: Kam patří Hyundai ?
Marek napisał:
Nemůžů si pomoct,ale Hyundai a KIA jsou u mně na hodně nízkém stupni v žebříčku zanček aut. Že by se doba měnila? Byl jsem u jednoho Accentu dovezeného ze SRN a ze začátku to vypadalo dobře,ale pak už o té značce nechtěl nikdo ani slyšet,že prej hnus celkově!
Ve zpracování prej horší než ital,francouz a rumun dohromady
Nevim, mame v rodine jiz sedm hyundaiu a se vsemi jsme spokojeni nad miru. Pokud jim dopravas garancky, tak jsou spolehlive. Urcite bych nemenil. A co se tyce Elantry, mame 2.0benzinak jen chvalit se da.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.01.2007 08:15, Hyundai
Já sice Elalntru nevlastním, ale mám zkušenost ze Sonátou r.v.95
Auto jsem koupil ojeté, nyní mám na tacho něco přes 270tis a problém jsem měl jediný - v no name servisu zničili řídící jednotku - oprava 6000,-kč. Pravidelně měním olej a řemeny a jezím dále. Najeto cca 100tis.
O1 jsem měl služební 1 rok TDi - cesty do Německa, spotřeba OK, nesouhlasím s tím, že by dílenské zpracování bylo u hyundaie horší než u O1.Myslím že je na srovnatelné úrovni. Výbava sonáty je ale úplně někde jinde.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.