Falco napisał:
Tento vůz máme v rodině od roku 1998 do dnes, kdy jsme jej koupili jako nový. A protože předchozí vozidlo byla Felicie, tak můžu tyto vozy z vlasní zkušenosti srovnat.
Máme 1,5 65kW ve výbavě GLS, která obnášela prakticky jen přední okna a zrcátka v elektrice, takže výbava z dnešního pohledu téměř žádná, ale po přesednutí z Felicie 1,3 50kW, to byl velký skok. Kufr má velikost kolem 320litrů, ale je velmi skladný, takže jsme v něm vezli po sklopení sedadel i ledničku. Motor je na uato vážící ně...
Uvedeny automobil v motorizaci 1.3i (62kW) vlastnim 4.rokem a ackoliv, jsem do nej nasypal par penez, nemuzu si stezovat. Jedinou opravdovou zavadou byly nekolikrate menene zapalovaci kabely, ale problem se nakonec objevil na zapalovacich civkach, ktere probijely a kabely vzdy zneodnotili. Od te doby najeto 30 tis. a jiz bez problemu. Mam auto prestavene na LPG od predchoziho majitele. Nutno rici, ze uz kdyz jsem auto kupoval, melo najeto tachometrovych 145 tisic a podle servisky by to i odpovidalo. Za 3 roky, co jsem s nim jezdil jsem skoncil zatim na cislici 215 tisic, od te doby auto pouzivam sporadicky a prenechal jsem ho jinemu clenovy rodiny.. Za dobu uzivani jsem byl nucen vymenit tlumice, byly jeste puvodni (cca ve 160 tis.), spojku (ve 180 tis.) a zadni dil vyfuku (nekdo mi ho proste urizl, kdyz jsem parkoval pred diskotekou
) a lozisko na prednim kole (cca ve 200 tis.). Dilenske zpracovani tak na urovni Felicie a motorizece jen o malo silnejsi (mnohem lepe se ale vytaci). Antikorozni ochrana je naproti tomu nerovnatelne lepsi (od r.98 pozinkovana karoserie), jizdni vlastnosti take na slusne urovni (po modernizaci viceprvkova zadni naprava). Pohodli ridice bych srovnal se skolni polstrovanou lavici, pohodli nijak extra, ale da se prezit. Celkove mi Accent slouzil velmi dobre a spolehlive. Ocenil jsem i prostorny zavazadlovy prostor a minimalni provozni naklady co se benzinu (v mem pripade LPG) tyka, 7 l benzinu a cca 8,5 - 9 l LPG / 100 km. Preji hodne spokojenych kilometru. Deemon