0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda: první sériový airbag pro motocykl!

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.09.2005 12:52, havárka na motorce
Já budu vždy raději "putovat do přilehlého okolí", než být na motorce připoután!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.09.2005 12:55, RE: havárka na motorce
yeti napisał:
Já budu vždy raději "putovat do přilehlého okolí", než být na motorce připoután!
přesně tak....připoutáního bych se děsil...i když to putování taky neni nic moc, spíš buď anebo.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.09.2005 12:59, RE: havárka na motorce
carlos napisał:
přesně tak....připoutáního bych se děsil...i když to putování taky neni nic moc, spíš buď anebo.....
)) no před čelním nárazem se můžeš odrazit a přeletět auto ve zdraví (pokud to není Tatra).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.09.2005 20:11, RE: havárka na motorce
yeti napisał:
Já budu vždy raději "putovat do přilehlého okolí", než být na motorce připoután!
Nepochybně bude mít plnění jinou charakteristiku než v autě, kde airbag chytá hlavu připoutaného. Proto je v autě průšvih nebýt připoután. Spíš by mě zajímalo jak se vyrovnají s tím, zda je jezdec napřímený, nebo leží...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.09.2005 00:11, havarka
no nemyslim si ze airbag im pomoze na motorke lebo ekd sa vysype tka hned paden dolu z motorky nie ze sa nalepi na masku ako v aute :( zbytocnost
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 24.09.2005 11:44, RE: havárka na motorce
anonym napisał:
)) no před čelním nárazem se můžeš odrazit a přeletět auto ve zdraví (pokud to není Tatra).
To je vidět, že jsi ještě do žádného mauta nenarazil, myslím, že je to pěknej nesmysl-ten odraz!! Sled událostí při nehodě je strašně rychlý, ve vzduchu jsi dřív než tě napadne o něčem přemýšlet - odrazit se můžeš v případě, že plánuješ náraz-to kdybys byl kaskadér a s nárazem počítal, ale při nehodě buď zareagovat nestihneš, protože to nečekáš a pokud máš čas, snažíš se nárazu do poslední chvíle zabránit náklonem, brzděním nebo jiným únikem ze silnice, pokud to okolí vozovky dovolí. Věř mi, že bez kaskaderského tréninku, který mj. znamená podraženou přední vidlici (o zlomenině ruky nebo klíční kosti ani nemluvím) nemáš nárok. Taky záleží na jak těžkém stroji sedíš-jak je to ovladatelné. Vyskočit z motorky máš šanci při pádu na bok po smyku, když si s mašinou prostě "lehneš", pak je to to nejrozumnější, co můžeš udělat-a i to je kumšt, protože přirozená reakce ve stresu (a tím nehoda je) je držet se čehokoliv zuby-nehty. Takže bez tréninku při jízdě plavmo na boku odkopne motorku jen frajer s dobrou duchapřítomností.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.07.2006 04:21, RE: havárka na motorce
Jarek napisał:
Nepochybně bude mít plnění jinou charakteristiku než v autě, kde airbag chytá hlavu připoutaného. Proto je v autě průšvih nebýt připoután. Spíš by mě zajímalo jak se vyrovnají s tím, zda je jezdec napřímený, nebo leží...
..proto je taky ten airbag zatim jen v GoldWingu,nejen kvůli ceně,ale i proto,že se tam neleží...si myslim..
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.