anonym napisał:
)) no před čelním nárazem se můžeš odrazit a přeletět auto ve zdraví (pokud to není Tatra).
To je vidět, že jsi ještě do žádného mauta nenarazil, myslím, že je to pěknej nesmysl-ten odraz!! Sled událostí při nehodě je strašně rychlý, ve vzduchu jsi dřív než tě napadne o něčem přemýšlet - odrazit se můžeš v případě, že plánuješ náraz-to kdybys byl kaskadér a s nárazem počítal, ale při nehodě buď zareagovat nestihneš, protože to nečekáš a pokud máš čas, snažíš se nárazu do poslední chvíle zabránit náklonem, brzděním nebo jiným únikem ze silnice, pokud to okolí vozovky dovolí. Věř mi, že bez kaskaderského tréninku, který mj. znamená podraženou přední vidlici (o zlomenině ruky nebo klíční kosti ani nemluvím) nemáš nárok. Taky záleží na jak těžkém stroji sedíš-jak je to ovladatelné. Vyskočit z motorky máš šanci při pádu na bok po smyku, když si s mašinou prostě "lehneš", pak je to to nejrozumnější, co můžeš udělat-a i to je kumšt, protože přirozená reakce ve stresu (a tím nehoda je) je držet se čehokoliv zuby-nehty. Takže bez tréninku při jízdě plavmo na boku odkopne motorku jen frajer s dobrou duchapřítomností.