tomaskrtek napisał:
Pepe napisał:
cz0453 napisał:
Může mi někdo vysvětlit smysl takového článku?
Že někdo ročníku 1932 používá aktivně internet. Má můj obdiv. Já pomalu nestíhám sledovat novinky u svých dětí
. Btw: nešlo by něco bližšího napsat o té Granadě? Jako kluk jsem slintal, když jsem jí viděl...
mohl jsem jí mít jako první auto, škoda že se táta s majitelem-svým kamarádem- nedohodl. žlutá s černou střechou, dvoudveřová, jestli si dobře vzpomínám tak to byl dvoulitr, chlupaté potahy... krásné vzpomínky. vždy když k nám s ní přijel tak jsem z ní byl hotovej. nakonec jsem si koupil Audi 80 kupéčko z roku 74 a nějakej zmr.d mi ho ukradl. to by byl dnes pěknej veteránek
jinak k ´´recenzi´´ se dá říci jediné-doufám že pána nepotkám, a jestli ano tak doufám že bude mít světlou chvilku. btw. jestli je pán dodnes přesvědčený že má čtyřrychlostní manuál tak potěš koště. znal jsem paní co s Favoritem jela do Bulharska na trojku-chuděra netušila že je tam ještě 4. a 5. rychlost (jediné co před tím řídila byl nějaký veterán co měl tříkvalt).
Mně přijde, že se takový auta už nedělaj... To je samý euroauto, člověk kolikrát nepozná, co je to za značku. Hned po "revoluci" jsem jich dost viděl v Anglii, v jedné jsem i jezdil ( byla v rodině, kde jsem měl to štěstí pobývat), naštěstí neřídil - tenkrát bych si rozhodně s pravostranným řízením neporadil
. Možná ani dneska ne...
. Jinak k tomu řazení - známá má X1 v naftě, 6. stupeň řadí jen nad 160km/h (žije víceméně v D). Chudák (to auto).