Jestli můžu poradit,shánějte tuto generaci po faceliftu t.j roky 05-06. Měly vylepšeny brzdy(silnější) a upravený (rychlejší) 4x4(totožný s 3g).Je to nejprimitivnější systém do terénu,na zasněženou polňačku to stačí.Devizou je spolehlivost,jen mu musíte měnit spec.kapalinu za pár stovek. Jinak vám začne skřípat jakoby v zadním diferenciálu,vy s hrůzou pojedete do Hondy,co to bude stát a oni vám jen vymění tuto kapal.a jede se dál! Já vlastním diesel,protože benzín 2,0 pofaceliftu a prodaný u nás,se servis.kn.a manuálem byla nesehnatelná kombinace. Chtěl jsem dát plyn,protože tohle auto,i když má rezervu na dveřích má ještě i jámu na rezervu pod podlážkou kufru(ona to tedy není podlážka,ale kemping.stolek
).Ideální na toroidní nádrž plynu. Ventily se seřizují pomocí šroubků jak u Š120a olej stačí obyč.5W40,10W40. Žádné drahé vodičky s firemními normami! Jen pravidelně měnit. Někdo zmiňoval spotřebu 13l,ale to je extrém a možná u automatu(4.st.),navíc z kopce dolu prázdný,studený a pak naložený zásobami do kopce a plný,ať to vyjedem. Normální režim je tak 9-11l.
Ještě zmíním,že podvozek je stará,dobrá škola t.j.komfortní,houpací,má větší náklony,ale drží a vydrží.
Tři větší sedačky se dozadu myslím nevejdou. Já tam mám dvojčata s manželkou uprostřed,aby byla po ruce a je to tak akorát na šířku.Musel bych porovnat pozadí vs.sedačka