0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda CR-V III – je koupě této ojetiny dobrou volbou?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 18.10.2013 10:11, CR-V
Benzín jezdí okolo 10-11 litrů, má připojitelnou zadní nápravu v případě prokluzu předních kol - něco
jako haldex. Osvědčená volba, prodalo se jich mraky a jsou za dobrou cenu.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 18.10.2013 13:39, CR-V ANO
CRvéčka s benzínem bych se nebál. Trvalá čtyřkolaka to není, ale vyšší vrstvu sněhu zvládne, stačí mít dobré gumy. Pokud by mohlo být něco menšího a levnějšího, dobře poslouží i Suzuki SX4.
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Wtorek 22.10.2013 11:05, No, problém je v tom,
že CRV je takové neslané nemastné auto. Myslím, že v testech v lehkém terénu se umístila na posledním místě (soupeři RAV4, X-trail, X3, takže žádné tereňáky). Vypadá dost pěkně, ale to je vše. Obecně je také Honda z jmenovaných nejdražší.
reagować
JR54
ilość wystąpień1
data registracji22.10.2013
Wtorek 22.10.2013 22:56, CR-V určitě ano
Dobrý den,
co se týče Hondy CR-V, tak mohu jen doporučit. Dvoulitrový benzín se 110 kW má rád otáčky a jede docela slušně a při snaze se dá jezdit i pod 7,5 l, jinak v průměru počítejte se stále velmi příjemnými osmi litry. Je to Japonec, takže v interiéru se cítíte příjemně, vše je tam, kde má a prostoru je dostatek ve všech směrech (včetně zavazadelníku). Pohon 4x4 je řešen připojitelnou zadní nápravou, a to automaticky, takže si bohužel nemůžete vybrat druh náhonu. Je to typické SUV, které rozhodně není do žádného velkého terénu, ale na ten lehčí postačí.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Środa 23.10.2013 16:38, RE: CR-V určitě ano
JR54 napisał:
Dobrý den, co se týče Hondy CR-V, tak mohu jen doporučit. Dvoulitrový benzín se 110 kW má rád otáčky a jede docela slušně a při snaze se dá jezdit i pod 7,5 l, jinak v průměru počítejte se stále velmi příjemnými osmi litry. Je to Japonec, takže v interiéru se cítíte příjemně, vše je tam, kde má a prostoru je dostatek ve všech směrech (včetně zavazadelníku). Pohon 4x4 je řešen připojitelnou zadní nápravou, a to automaticky, takže si bohužel nemůžete vybrat druh náhonu. Je to typické SUV, které rozhodně není do žádného velkého terénu, ale na ten lehčí postačí.


Sice proti gustu žádný dišputát, jak se říká, ale jel jsem ve všech možných japoncích a ani u těch nelidových nebyly interiéry nic extra. Navíc ergonomie taky v mnoha případech pokulhávala a ovládání některých navigací je kolikrát vše, jen ne intuitivní. Ale dá se na to zvyknout, hlavně když to podstatné funguje.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 25.10.2013 17:36, CR-V 2.4 VTEC
Není to tak úplně pravda, že by se do CR-V dával z benzínů jen dvoulitr. Na mobile.de jich lze sehnat celkem dost s 2.4 VTEC, zásadně jen s automatem. Bude to spíš tak, že se tato kombinace neprodávala v Česku. Nicméně dovozu z DE bych se nebál, vzhledem k tomu, že jsou tyto motory u nás k dispozici v Accordu, tak jejich servis bude možné dělat i tady.

Je to podobné, jako se minulá generace Fiesty v Česku neprodávala s 1.6 benzínem a v Německu jich je hodně.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.