Środa 20.09.2017 15:51,
Nesouhlas
Jakožto vlastník CRV 1. gen musím autora článku v několika věcech poopravit. Motory 94 a 108 kw jsou naprosto totožné, tzn. ani jeden není vybaven VTEC systémem. Větší výkon u 108 kw je dosažen pouze díky rezonátoru na sání a pístům s vyšší kompresí. Rozhodně, ale není mezi nimi citelný výkonový rozdíl.
Ročníky po roce 2000 už plní Euro3 a rozdíl je pouze v použití sekundární lambdy a přidání snímače klik. hřídele (Euro2 si berou vše z rozdělovače)...200.000 km na tyto motory opravdu nic není, běžně dnes jezdí kusy již s nájezdem přes 400.000 km. Co se týká hlučnosti, tak ano nad, 130 km/h je v autě citelný hluk, ale do 100 km/h je hluk minimální, vše díky chybějícím jakýmkoli odhluč. prvkům, kterým v 90. letech nebyla dávána taková důležitost jako dnes a hlavně tato generace se začala prodávat již v roce 95 v USA a díky úspěchu poté v Evropě v roce 97. Vrzání interiéru musím také vyvrátit, jediné co vrže je roletka v kufru (pokud jí vozidlo má), jinak zpracování interiéru je na jedničku (většina novějších aut by se mohlo přiučit). Co se týká podvozku, když pominu uložení stabilizátorů a stab. tyčky, tak je velice odolný. Jediné co s výdrží cca 60 - 100.000 km odchází, jsou silentbloky v zadních podélných ramenech, náklady v druhovýrobě cca. 500,-/ks. Životnost spojky je skutečně okolo 200.000 km. Co se týká hlučnosti pohony 4x4, tedy zadního diferenciálu, tak je vždy na vině špatná údržba předešlých majitélů, kdy je zapotřebí v zadním diferenciálu každý rok vyměnit olej, za pouze oroginální Honda DPS-F. Hlučnost se většinou odstraní po několikrát opakované výměně oleje, ale na životnost diferenciálu nemá vliv, jelikož se nejedná o stálou 4x4, ale zadní kola se připojují pouze při prokluzu kol předních. Z mého pohledu je jedinou vážnou vadou tohoto auta již značná koroze...ideální je nákup vozidla, které bylo dovezeno z I apod.
reagować