0
powrót
 

diskuze k tématu: Dieselová Honda CR-V s automatem v redakčním testu

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.10.2010 09:55, spotřeba
teda kombinovaná spotřeba 8l a na dálnici 10l považovat za úspěch, to se mi jako úspěch nezdá.Kdejaký benzinový atmo šestivál dokáže jezdit se spotřebou kolem 9 l, a to má skoro dvojnásobný výkon.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.10.2010 10:22, RE: spotřeba
subarák napisał:
teda kombinovaná spotřeba 8l a na dálnici 10l považovat za úspěch, to se mi jako úspěch nezdá.Kdejaký benzinový atmo šestivál dokáže jezdit se spotřebou kolem 9 l, a to má skoro dvojnásobný výkon.
Jaký ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.10.2010 11:10, RE: spotřeba
Riccardo napisał:
Jaký ?
koukni sem: http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=4624&emailem=ano&Lang=cz, jinak BMW udává u třílitru atmo kombinaci rovných 9 l. U těhle motorů to bude nejhorší ve městech a krátké pojíždění, na dlouhý štreky bude rozdí max 1l na 100km. Na to, že to auto má 4,5m má úděsnou hmotnost skoro 1,8t, v tom bude zřejmě ten problém. Mám Subaru outback 2,0D a jezdím za 6,5l, když táhnu karavan 1,5t(7,5m dlouhý) tak 10-11l. Všechno dle dotankování, počítač kecá někdy až o 0,5l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.10.2010 12:36, RE: spotřeba
subarák napisał:
koukni sem: http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=4624&emailem=ano&Lang=cz, jinak BMW udává u třílitru atmo kombinaci rovných 9 l. U těhle motorů to bude nejhorší ve městech a krátké pojíždění, na dlouhý štreky bude rozdí max 1l na 100km. Na to, že to auto má 4,5m má úděsnou hmotnost skoro 1,8t, v tom bude zřejmě ten problém. Mám Subaru outback 2,0D a jezdím za 6,5l, když táhnu karavan 1,5t(7,5m dlouhý) tak 10-11l. Všechno dle dotankování, počítač kecá někdy až o 0,5l.
Průměru 6,5 u Outbacku bych věřil, ale jestli to bude taky při ustálené 130, tak to asi ne. Taky Outback má přece jen nižší stavbu a to se právě ve vyšších rychlostech projeví výrazně. Automat se zase podepisuje na spotřebě ve městě. Při ustálené rychlosti sice automat spotřebu nezvyšuje, ale zase tam je problém, že má pouze pět stupňů. Takže pokud má ten Outback manuál šestikvalt, tak to srovnání není korektní. I když musím přiznat, že mi ta spotřeba u CR-V přijde taky zbytečně vysoká.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.10.2010 12:55, RE: spotřeba
Koloss napisał:
Průměru 6,5 u Outbacku bych věřil, ale jestli to bude taky při ustálené 130, tak to asi ne. Taky Outback má přece jen nižší stavbu a to se právě ve vyšších rychlostech projeví výrazně. Automat se zase podepisuje na spotřebě ve městě. Při ustálené rychlosti sice automat spotřebu nezvyšuje, ale zase tam je problém, že má pouze pět stupňů. Takže pokud má ten Outback manuál šestikvalt, tak to srovnání není korektní. I když musím přiznat, že mi ta spotřeba u CR-V přijde taky zbytečně vysoká.
mám Infi FX, 3.5V6, pětikvalt automat. Při ustálené 130tikilometrové rychlosti (na tempomat) mi točí 3000 ot/min a žere 11 až 12 litrů, dle profilu trati. Takže deset litrů nafty u lehčího auta s polovičním výkonem mi přijde poněkud přehnané.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.10.2010 13:44, RE: spotřeba
tomaskrtek napisał:
mám Infi FX, 3.5V6, pětikvalt automat. Při ustálené 130tikilometrové rychlosti (na tempomat) mi točí 3000 ot/min a žere 11 až 12 litrů, dle profilu trati. Takže deset litrů nafty u lehčího auta s polovičním výkonem mi přijde poněkud přehnané.
Já jsem taky napsal, že mi ta spotřeba CR-V přijde moc, ale polemizoval jsem se srovnáním s Outbackem, který má menší člení plochu a předpokládám u něj šestikvalt manuál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.10.2010 14:00, RE: spotřeba
Koloss napisał:
Průměru 6,5 u Outbacku bych věřil, ale jestli to bude taky při ustálené 130, tak to asi ne. Taky Outback má přece jen nižší stavbu a to se právě ve vyšších rychlostech projeví výrazně. Automat se zase podepisuje na spotřebě ve městě. Při ustálené rychlosti sice automat spotřebu nezvyšuje, ale zase tam je problém, že má pouze pět stupňů. Takže pokud má ten Outback manuál šestikvalt, tak to srovnání není korektní. I když musím přiznat, že mi ta spotřeba u CR-V přijde taky zbytečně vysoká.
tohle je teď už předcházející model, je pětikvalt, ale to není podstatný, podstatný je celkový převod, ne počet rychlostních stupňů, tenhle točí na 5tku 3000ot. při tachometrových 155km/h, nový model má 6kvalt a na 6 to nebude při stejných otáčkách o moc větší rychlost, má ty rychlosti prostě blíž k sobě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.10.2010 13:55, RE: spotřeba
Koloss napisał:
Průměru 6,5 u Outbacku bych věřil, ale jestli to bude taky při ustálené 130, tak to asi ne. Taky Outback má přece jen nižší stavbu a to se právě ve vyšších rychlostech projeví výrazně. Automat se zase podepisuje na spotřebě ve městě. Při ustálené rychlosti sice automat spotřebu nezvyšuje, ale zase tam je problém, že má pouze pět stupňů. Takže pokud má ten Outback manuál šestikvalt, tak to srovnání není korektní. I když musím přiznat, že mi ta spotřeba u CR-V přijde taky zbytečně vysoká.
Automat se podepisuje na spotřebě i při ustálené rychlosti, jedná-li se o klasický hydrodynamický měnič, který má účinnost tak 80 procent. Oproti klasickému mechanickému přenosu, který má účinnost tak 95 a víc procent, ten rozdíl ve spotřebě být někde musí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.10.2010 13:59, klapka?
Mám jednu nejasnost, v článku se objevil pojem "otevření klapky". Může mít přímovstřikový turbodieslový motor klapku plynu? Prosím někoho, kdo se v tom vyzná o vysvětlení. Dík!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 31.10.2010 20:45, RE: klapka?
pargi napisał:
Mám jednu nejasnost, v článku se objevil pojem "otevření klapky". Může mít přímovstřikový turbodieslový motor klapku plynu? Prosím někoho, kdo se v tom vyzná o vysvětlení. Dík!
Vstrikovacema se reguluje mnozstvi paliva. Cim regulujes mnozstvi vzduchu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.11.2010 14:51, RE: klapka?
kancelarskakrysa napisał:
Vstrikovacema se reguluje mnozstvi paliva. Cim regulujes mnozstvi vzduchu?
Myslel jsem, že přímovstřikové motory, aby nedocházelo k odporu na sání, klapku vůbec nemají a motor funguje na bázi regulaci kvality směsy, ne jejím množství, jak je to u motorů se vstřikováním do sání. Nebo je to jinak?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.02.2011 19:22, RE: spotřeba
subarák napisał:
teda kombinovaná spotřeba 8l a na dálnici 10l považovat za úspěch, to se mi jako úspěch nezdá.Kdejaký benzinový atmo šestivál dokáže jezdit se spotřebou kolem 9 l, a to má skoro dvojnásobný výkon.
Pokud se mohu vložit do diskuse, máme CRV sotva 2 měsíce zatím najeto 3000 km, pořízen z důvodu potřeby automatické převodovky, silnějšího naftového motoru, a ,, čtyřkolky´´. K té spotřebě, mé pravdivé poznatky.První tis. 12L/100 , druhý tisíc 10L, třetí 9L na 100/km.Jezdím vzdálenosti od 3 km po 100 km, okrsky i dálnice. Nijak se neloudám, ale také nezávodím. Po městě jízda okolo 60 km/7l a stavění u semaforu . Okrsky v zimě kdy se zapímá ,, 4 x 4´´ rychlost do 120/ 8L .Nejslabší je dálnice tempomat 130/ 8 L,ale při 150/ 10. Nepořizoval jsem vůz na závodění, ale jako spolehlivé auto pro rodinu. Pokud jak se zdá bude jezdit pod 8L/100 km jsem moc spokojený.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.