0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Civic sedan - dvojče ufouna

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 12:25, rada
Je to dobrá volba pro začátečníka. Osobně bych však šel do silnějšího 6-ti válcového Accorda 2,4i s téměř stejnou spotřebou paliva.
Hodně štěstí při výběru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 13:15, rada
Hondy neznám, ale o motoru 2.4 v 6-ti válcovém provedení jsem neslyšel. Nějaká novinka?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 14:55, rada
Souhlasím, v Accordu je 2.4 čtyřválec...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 17:27, rada
Ano skutečně, po půl roce musím otevřít kapotu, jsou tam skutečně čtyři svíčky. Táhne to ovšem jak šestiválec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 18:16, rada
lehce přes 200 ? spíš za ní dáte kolem 250ti , Mě se ty hondy zdají docela předražený . když porovnám co bych za ty peníze měl jinde .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 18:25, rada
6.válcový accord 2,4i???neznám,dělali se 2,7i V6,ale už hodně dřív v coupé!!!Jinak auto spolehlivé,ale jinak nezajímavé,exteriérem i interérem,ale oproti 5D má aspoň vzadu víceprvek,ale chybu asi neuděláte,pokud se vám líbí proč ne!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 19:21, rada
wario: a co bys za ty peníze měl jinde? Honda mi přijde jako zajímavá volba, super motory, dobré podvozky, super spolehlivost, výbava taky solidní. Naopak si myslím,že za ty prachy dostáváš jen to nejlepší, naprosto srovnatelný s prémiovkama za ještě větší prachy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 19:35, rada
1,8i vtec dynamika naprosto lineární, roste s otáčkami až to vě špičce působí, že se nic moc nestalo. Má těžší zpřevodování, takže moc ani nežere.Při stovce jezdí za 5,9 litru, při 130 jede za 7,8. Nemá žádné pravidelné poruchy, neduhy, kterými by trpěl. Možná odhlučnění za moc nestojí, ale těžko říct jestli to není schválně, zní totiž celkem hezky. Třeba Megane 1,6 2009 mi přišel hlučnější. Motor je podle mě špička, ve srovnání s běžnými ostatními atmosférami.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 20:51, rada
2 Marek: Ne, že bych chtěl rady jiných komentovat, ale napsat, že jde o 6-ti válcový motor může člověk, který to nezná a usuzuje podle obsahu, ale mít to auto doma a 1/2 roku s ním jezdit s tím, že to je 6-ti válec a on není, tak bych neměl odvahu dávat rady na motoristický server. A tah nedělá až tolik počet válců, jako spíš ten obsah.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 20:58, rada
Jenom z meho pohledu toho kdo jezdil Civic Sedan i Accord: Timhle civicem 2006 jsem jezdil 3 roky, ted mam roka a pul Accorda tourer 2,4 AT r.v. 2004. Vnitrnim prostorem je civic sedan uplne srovnatelny, ba co vic proti Acco Sedan (ten ma o 4cm kratsi rozvor) je i vetsi. 1,8vtec oproti 2,4 s automatem zivejsi a 2,4 jede lip az tak od 130 km/h výš. Accorduv podvozek je postaven bytelněj. A po stejně najete porci km zůstava tišší. Spotreba srovnávat moc nejde. Prumerne s civicem 7,6 l/100km (za 70.000 km), to jsem jezdil vcelku svižně. S accordem jezdím výrazně volněji a jezdím za 10,4 (za 18.000 km). Ostatně tabulkově je to 6,6 proti 10,0. Poruchy žadné ani s jednim autem. Servis levný. Slabinou je mensi kufr. Kvuli kocarku jsem musel jit do kombiku. Jinak jsem byl naprosto spokojený.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.01.2011 21:02, rada
vybral bych si verzi ES. rozdil v cene ojetiny nebude velky a vybava je skvela.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.01.2011 01:25, rada
Hondu civic 4D vlastním,ve výbavě ES,rv.2008,koupenou jako referenční....jednoznačně musím říci,že je to mooc dobrá volba,jelikož mám kombinovanou spotřebu 6,1 l/100 km....jsem nadmíru spokojená,za dva roky žádné poruchy...jezdí skvěle,živý motor,tichý.....při zahřátí o motoru téměř nevíte....a navíc těchto sedanů jezdí jen pár v ČR,takže si budete připadat i trochu vyjímečný.....pokud Vám dobře padne do ruky,neváhejte.... původně jsem chtěla civic 5D,ale tohle je nebe a dudy......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.01.2011 06:51, rada
Davide V ne že bych chtěl rýpat, ale dávat rady na motoristický server a nevědět že veličina uvádění "velikosti" motoru je objem nikoliv obsah no nevím. Nic ve zlém jen malé přátelské rýpnutí.
Co se rady týče, tak u těchto menších aut se mi osobně karosářské provedení sedan ani trošku nelíbí, ale to je jediné proti. Jinak v případě výběru pěkného kousku nezbývá než pochválit za výběr a jednoznačně doporučit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.01.2011 09:46, rada
Valnoho, obsah motoru se používá ještě z dob, kdy se plocha obrazce nazývala povrch. Dnes máme sice objem pro 3D a obsah pro 2D, nicméně obsah motoru se používá stále a každý ví o co jde. Pokud modrení matematik není motorista, tak je to jeho problém. Ono i kdybych zadal třeba skutečně jen obsah motoru, jako plochu vrtání a počet válců, tak si každý alespoň trochu schopnější motorista snadno dopočítá objem, neboť dnešní motory bývají lehce podčtvercové, čtvercové nebo lehce nadčtvercové (motocyklech podčtvercové dominují). Typický příklad čtvercového dvoulitru je vrtání i zdvih 86mm.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.01.2011 10:32, rada
Samozřejmě mám na mysli typický čtvercový čtyřválcový dvoulitr.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.01.2011 13:11, rada
Civic sedan 8.gen je určitě dobrá volba, motor 1,8 VTEC (jiná možnost když vynecháme hybrida ani nebyla) je na celém autě asi to nejlepší, spotřeba se dá udržet lehce přes 6 lirů což je vynikající. Vidět Civic sedan na našich silnicích je docela vzácnost a importér jej dneska snad ani nenabízí, což je určitě škoda a větším prodejům nepomáhala ani podivná cenová politika Hondy, kde sedan vyráběný v Turecku byl dražší něž 5D provedení vyráběné v Británii. Někteří sice tvrdí, že sedan z turecka není tak pečlivě vyrobený jak auta z británie, ale asi je to podobné a bohužel v Civicu 8.gen palubní desky občas vržou.
Oproti 5D a 3D provedení má sedan zadní nápravu s víceprvkovým zavěšením a tím je sedan naladěný o poznání komfortnějí než pětidveř.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.01.2011 08:12, rada
pokud ten nabízený Civic je v dobrém stavu a vybavený, tak bych do něj šel. Je jich málo a moc možností koupit pěkného sedana nebude. Bude to podobné jako s Accordy 2,4, je jich málo a koupit super kus je téměř nemožné, majitelé se jich nezbavují a když už ano, tak si žádají vysoké ceny.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.