gablenz napisał:
Nechápu, proč zmrvili právě Civic... Vždyť to je podobné jako Auris nebo jiné šikmooké lidovky... Roura vzadu s plechovými pokličkami nikdy nemůže jít "vyladit"... Tady chtěl jenom rákosník Fudžimil ušetřit a shrábnout zisk... Autor dobře napsal, že zadní VP náprava pomáhá zatáčet... A nejenom to. Díky větší přilnavosti se auto může nastavit měkčeji. Tohle je laciné, tvrdé prkno pro blba. Sportovní to má jen design. A ani ten motor 1.8 už není to, co byl... Vůbec ne! Nevadí mi poctivé lidovky, c...
Neřekl bych určitě,že Civic je zmrvené auto,jen v některéch věcech,jako např. ta zadní náprava,není dotažen do ideálu,je prostě tvrdší a dává o sobě na příčných nerovnostech znát,ale nic zas tak dramatického to není. A co píše autor,že se Civic nevrhá s radostí do zatáček je holý nesmysl,právě naopak,díky strmému převodu jde s ochotou do zátáček a je radost s ním vyjet na technickou trať. A napsat takovou kravinu, že motor není už co býval, to může napsat fakt uplný trotl! Tato 1.8 i V-tec patří mezi to nej, co se dá dnes vůbec pořídit. A právě že, výkon je lineární a se stoupajícími otáčkami se zvyšuje,pr ve 4.5 tis rpm spíná V-tec a výkon jde do maxima,takže opět řeči, že motor nejede a od 5 tis už jen řve může vypustit jen obyčejný hlupák,který neví o čem mluví!