0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký motor pro Hondu Accord? Benzín nebo diesel?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 09:07, Accord
Bral bych radši toho staršího benzína - Honda benzín vždycky uměla, nevím jak to je s tím novým dieselem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 10:18, Acco 5.G
Jenom chci upozornit, že u Acco 5.G byly dva různé motory 2,2 a 2,3. Oba V-Tec, ale 2,3 byl sportovnější (byl i v prelude, kde měl 170k) a občas se při extrémních zátěžích poškodil. 2,2 110kw je naproti tomu podstatně spolehlivější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 11:26, Výměna kotoučů
To s těma kotoučema jsem byl asi já. Při studiu technického manuálu pro Accorda r.v. 1992 jsem se dočetl, že kotouč nelze vyměnit bez demontáže ložiska kola (narozdíl třeba od Prelude r.v.1992). Dost často se stává, že ložisko je touto operací poškozeno a musí se vyměnit. Žádný servis nezaručí, že se ložisko nepoškodí. Je možné, že novější generace accorda už jsou v tomto ohledu bezproblémové.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 11:41, RE: Accord
Yeti napisał:
Bral bych radši toho staršího benzína - Honda benzín vždycky uměla, nevím jak to je s tím novým dieselem...
s tim novym dieslem je to presne tak, jak se pise v tomto clanku :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 12:47, RE: Accord
Yeti napisał:
Bral bych radši toho staršího benzína - Honda benzín vždycky uměla, nevím jak to je s tím novým dieselem...
naftový CTDi je opravdu famózní motor, bez poruch, se příkladným zátahem.
Doufám že tento článek četli všichni příznivci TDíček, a dalších turbodieselů od opla, renaulta a dlaších s....k.
Be né, nečetli. Jsou v servisu!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 12:49, RE: Acco 5.G
Time4Tea napisał:
Jenom chci upozornit, že u Acco 5.G byly dva různé motory 2,2 a 2,3. Oba V-Tec, ale 2,3 byl sportovnější (byl i v prelude, kde měl 170k) a občas se při extrémních zátěžích poškodil. 2,2 110kw je naproti tomu podstatně spolehlivější.
v této generaci byl 2,0 dobrý motor, proto mě překvapuje že v generaci výše se dvoulitr moc nepoved????? čím to?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 13:17, RE: Acco 5.G
anonym napisał:
v této generaci byl 2,0 dobrý motor, proto mě překvapuje že v generaci výše se dvoulitr moc nepoved????? čím to?
Nelze říci že se zcela nepovedl. Mít Opel jeden takový motor, byl by štěstím bez sebe. Na Hondu to však není nic moc. Spotřeba oleje je věc vrtošivá a těžko hledat příčiny. Stačí změnit dodavatele pístních kroužků, ač kontrukčně shodných, přejít na řidší olej...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 18:22, RE: Acco 5.G
Martin Vaculík napisał:
Nelze říci že se zcela nepovedl. Mít Opel jeden takový motor, byl by štěstím bez sebe. Na Hondu to však není nic moc. Spotřeba oleje je věc vrtošivá a těžko hledat příčiny. Stačí změnit dodavatele pístních kroužků, ač kontrukčně shodných, přejít na řidší olej...
Jo to je pravda kamarad to mel taky moc to zralo do 10 tis km 2l oleje ale komprese byla v poho olej 5w40 pak presel na 10w40 a uz olej nepapa a vydrzi od vymeny k vymene .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 11.04.2006 22:46, RE: Acco 5.G
Martin Vaculík napisał:
Nelze říci že se zcela nepovedl. Mít Opel jeden takový motor, byl by štěstím bez sebe. Na Hondu to však není nic moc. Spotřeba oleje je věc vrtošivá a těžko hledat příčiny. Stačí změnit dodavatele pístních kroužků, ač kontrukčně shodných, přejít na řidší olej...
Pro pana Vaculika: To mi chcete tvrdit, ze opel neumi delat poradne motory?? To snad ne, co tak stary 2,0 16V v devatesatych letech hodne povedeny motor, ohledne vykonu a spotreby vynikajici a spolehlivy pri spravnem zachazeni a udrzbe. Nechci tady vyzdvihovat oplacky motory, ale porad jen nechapu proc porad pomlouvate oply a davate je vzdy za spatny priklad.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 07:14, RE: Acco 5.G
Dan1 napisał:
Pro pana Vaculika: To mi chcete tvrdit, ze opel neumi delat poradne motory?? To snad ne, co tak stary 2,0 16V v devatesatych letech hodne povedeny motor, ohledne vykonu a spotreby vynikajici a spolehlivy pri spravnem zachazeni a udrzbe. Nechci tady vyzdvihovat oplacky motory, ale porad jen nechapu proc porad pomlouvate oply a davate je vzdy za spatny priklad.
zeptejte se dektra,ten vi uplne vsechno
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 09:57, Acco 6.G
anonym napisał:
v této generaci byl 2,0 dobrý motor, proto mě překvapuje že v generaci výše se dvoulitr moc nepoved????? čím to?
Pojďme se radči bavit o honda motorech ( a né o oplech, stejně se to nedá srovnat, to ví každej)
V čem se teda liší motor 2,0 v této generaci a z jekého motoru vychází? - z bývalého motoru 2,0 z 5.generace? Nebo je to zcela jiný motor? Někde jsem se doslech, že právě motor 2,0 z 5. generace se přepracoval na 1,8 do 6. generace. Nevím kde je pravda, protože tenhle accord se líbí a koupil bych si ho, jen vybrat správný motor, 1,8 nebo 2,0.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 17:46, RE: Acco 5.G
Dan1 napisał:
Pro pana Vaculika: To mi chcete tvrdit, ze opel neumi delat poradne motory?? To snad ne, co tak stary 2,0 16V v devatesatych letech hodne povedeny motor, ohledne vykonu a spotreby vynikajici a spolehlivy pri spravnem zachazeni a udrzbe. Nechci tady vyzdvihovat oplacky motory, ale porad jen nechapu proc porad pomlouvate oply a davate je vzdy za spatny priklad.
Vždyť i 1.6 16v 74kw je skvělý motor.Pravda je taková, že co člověk, to názor...a tak to má být a je to správné. Ale zpět k Hondám...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.04.2006 09:10, povinne rucenie?
Asi mam mylne informacie, ale povinne rucenie v SR i CR je odstupnovane hranicou 1800cm3, a Honda vyrabala motor 1,8 s obsahom 1850cm3, teda vyska poistenia spada uz do vyssej kategorie....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 22.04.2006 18:45, RE: povinne rucenie?
Jaro G. napisał:
Asi mam mylne informacie, ale povinne rucenie v SR i CR je odstupnovane hranicou 1800cm3, a Honda vyrabala motor 1,8 s obsahom 1850cm3, teda vyska poistenia spada uz do vyssej kategorie....
ja bych řekl, že je ta hranice od 1850cm3.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.05.2006 15:21, RE: povinne rucenie?
michalx napisał:
ja bych řekl, že je ta hranice od 1850cm3.
Presne tak
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.02.2007 07:50, 2.0 TD
Chcem sa Vas opytat aky mate nazor na motor Hondy 2.0 TD r.v 2001?? Dakujem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 06.11.2007 14:32, Majkl
a co nová Hodna Accord od rv myslim 2004 ma skvely 2,2 ctdi 103 kW, ale cetl jsem nekde ze ma horsi antikorozni upravu, co je na tom pravdy a jaky je tento model obecne?
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.