0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Accord 7G – jaký je japonský dostavník?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Piątek 07.02.2014 09:38, 7G
Accorda 7G Tourer mám cca tři a půl roku, r.v. 2005, koupeno při cca 136 tkm, nyní najeto cca 180 tkm. Motor 2,0 iVtec, 114 kw. Troufám si říct, že v dané cenové kategorii je to asi jeden z nejlepších kandidátů na koupi ojetiny. Za celou dobu provozu mě zatím nepotkaly žádné závady - kromě běžné udržby měněny pouze kosti stabilizátorů na zadní nápravě a 2x prasklá žárovka pravého obrys. světla. Výměna mot. oleje a filtru jednou za rok nebo po 20 tkm, svíčky po 60 tkm.
Motor se 155 PS není na nějaké závodění (auto je poměrně těžké), ale na běžné přesuny z A do B bohatě stačí. Navíc spotřeba se dá při rozumné jízdě udržet i pod 7 litry. Spotřeba oleje minimální - v mém případě cca 3 dcl na 15 tkm - záleží na stylu jízdy.

Klady:
Celková spolehlivost a odolnost. Skvělý podvozek, zpracování interiéru, přesné řízení a řazení i brzdy. Prostor pro posádku vpředu i vzadu, u kombi nadprůměrný zav. prostor - rovný, bez nákladové hrany.
Motor 2,0 - 114 kW: rozvody řetězem, výkon, spotřeba, splehlivost
Motor 2,4 - 140 kW: to samé jako u 2,0, navíc 6-kvalt nebo automat

Zápory:
Mlžení předních světlometů až do faceliftu v r. 2006
Občas může selhat el. ovládání víka kufru, hlavně do faceliftu v r. 2006
Absence 6-kvaltu u motoru 2,0. Ten při 130 km/h točí na pětku cca 4000 ot., ale díky výbornému odhlučnění kabiny to není problém.
Dražší náhr. díly, ale naštěstí nejsou často potřeba.
Zatuhávání zadních brzd - doporučuje se rozvolnění a pročištění min. 1x ročně.
Absence palubního počítače do faceliftu v r. 2006
Malý výběr ojetin v ČR (zejména s motorem 2,4)
V DE pochopitelně větší výběr, ale vysoké ceny zachovalých kousků - platí i pro ČR.

Závěr:
Z mého pohledu určitě jedna z nejvíce doporučitelných alternativ v dané kategorii ojetin.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Piątek 07.02.2014 09:49, RE: 7G
A4 napisał:
Accorda 7G Tourer mám cca tři a půl roku, r.v. 2005, koupeno při cca 136 tkm, nyní najeto cca 180 tkm. Motor 2,0 iVtec, 114 kw. Troufám si říct, že v dané cenové kategorii je to asi jeden z nejlepších kandidátů na koupi ojetiny. Za celou dobu provozu mě zatím nepotkaly žádné závady - kromě běžné udržby měněny pouze kosti stabilizátorů na zadní nápravě a 2x prasklá žárovka pravého obrys. světla. Výměna mot. oleje a filtru jednou za rok nebo po 20 tkm, svíčky po 60 tkm. Motor se 155 PS není na nějaké závodění (auto je poměrně těžké), ale na běžné přesuny z A do B bohatě stačí. Navíc spotřeba se dá při rozumné jízdě udržet i pod 7 litry. Spotřeba oleje minimální - v mém případě cca 3 dcl na 15 tkm - záleží na stylu jízdy. Klady: Celková spolehlivost a odolnost. Skvělý podvozek, zpracování interiéru, přesné řízení a řazení i brzdy. Prostor pro posádku vpředu i vzadu, u kombi nadprůměrný zav. prostor - rovný, bez nákladové hrany. Motor 2,0 - 114 kW: rozvody řetězem, výkon, spotřeba, splehlivost Motor 2,4 - 140 kW: to samé jako u 2,0, navíc 6-kvalt nebo automat Zápory: Mlžení předních světlometů až do faceliftu v r. 2006 Občas může selhat el. ovládání víka kufru, hlavně do faceliftu v r. 2006 Absence 6-kvaltu u motoru 2,0. Ten při 130 km/h točí na pětku cca 4000 ot., ale díky výbornému odhlučnění kabiny to není problém. Dražší náhr. díly, ale naštěstí nejsou často potřeba. Zatuhávání zadních brzd - doporučuje se rozvolnění a pročištění min. 1x ročně. Absence palubního počítače do faceliftu v r. 2006 Malý výběr ojetin v ČR (zejména s motorem 2,4) V DE pochopitelně větší výběr, ale vysoké ceny zachovalých kousků - platí i pro ČR. Závěr: Z mého pohledu určitě jedna z nejvíce doporučitelných alternativ v dané kategorii ojetin.


Navíc tady na tipcars už je v sekci "odborné recenze" výborný článek na toto auto od P.Šikla - tam najdete vše
reagować
Frankiee
ilość wystąpień15
data registracji02.11.2012
Poniedziałek 10.02.2014 15:36, spatne se shani...
Loni v lednu jsem se take rozhodl pro Accorda, 2,4i benzin, manual, kombi. V CR se za ten rok objevily asi 2 kousky ktere splnovaly moje kriteria, jeden mel hodne najeto a ten druhy osobne skoro vrak. A v Nemecku ? Tam si tech aut vazi, vi co je ta Honda zac a od toho se pak odviji ceny. Bud jsou to olitany mrchy za relativne slusny penize 150-200tis. anebo naopak pekny kousky, ale hooodne drahy (klidne i 250tis.za 2006-2007) Ja jsem to nakonec po roce hledani vzdal a sel do Mazdy 6 2.0i, ale uz ten novejsi model 2008. Hondu 2,4i bych mel za ty penize rok 2006, takze asi tak nejak...
Jinak jeste k ty Honde, svezl jsem se v 2.0i a proste to nejede (jen petikvalt a auto je tezky) i v 2,2 nafte a ta taky nic moc. Ta 2,4i uz konecne trochu jela i kdyz jsem mozna od 190k cekal trochu vic, ale je fakt ze to je podle me asi jedinej pouzitelnej benzinovej motor do Accorda. Preju hodne stesti pri shaneni, ja ho teda nemel
reagować
tonyk
ilość wystąpień19
data registracji24.10.2006
Poniedziałek 10.02.2014 20:46, Accord
Presne tak, sehnat slusnyho Accorda v benzinu je hodne tezky a v pripady verze 2,4 je to defacto neresitelny problem. Ja jsem ho shanel na podzim a proste nebyl, po trech mesicich shaneni jsem koupil Mazdu 6 GTA 2,5 benzin a spokojenost velika

Doporucuji zvazit co vlastne hledate. Pokud vykonne sportovni auto, tak bych se dival spis u BMW, jsou za stejne penize jako 2,4 Accord a uz maji slusny vykon. A pokud vsetrane vyvazene spolehlive auto s prijemne sportovnimi jizdnimi vlastnosti, tak se spis podivat na Mazdy 6, ktere jsou za rozumne cenovky. Jenom je potreba pocitat s tim, ze ani 2,5 v M6 ani 2,4 v Acco zadny trhace asfaltu nejsou a při sportovne jizde maji vetsi spotrebu nez 330i.
reagować
boratko
ilość wystąpień1
data registracji23.05.2007
Środa 12.02.2014 08:00, acco tourer
V podstatě ve všech příspěvcích se píše, že 2.0 pro acco 7G je nedostatečný, hlavně ve verzi tourer. Napíšu svoji víc než 2 letou zkušenost s tímto motorem v toureru.. Před tourerem jsem měl nissan primeru P11 2.0 CVT a můžu tedy srovnávat. Přesto, že se jedná o verzi kombi, je tourer rozhodně živější než předchozí nissan, přičemž znalci vědí, že u primery je 2.0 vynikající volbou.
Tourer mám ve verzi sport po faceliftu, tedy mám i např. tempomat.
Kombi takového auta si kupuje většinou ten, kdo jej opravdu potřebuje, ne závodník. Máme 2 malé děti a kombi jsem potřeboval z praktických důvodů. Musím se přiznat, že jsem taky hledal hlavně 2.4, která i na německých servrech byla nedostatkové zboží, nakonec jsem se spokojil s 2.0 a to, co mě hlavně mrzí je, že převodovka je pouze 5 st. a jak bylo zmíněno při 130 km/hod točí 4000ot. Ovšem v autě je i tak ticho. V létě pořádně odzkoušeno na dovolené do Chorvatska při jízdě na tempomat, který jinak používám minimálně. Spotřeba při této, 1000 km dlouhé cestě, v plném obsazení a plném kufru, byla cca 7,4 litru.
Jako řidič a to se občas rád svezu svižněji, nemám pocit, že by byl motor slabý. Přivítal bych 2,4 hlavně kvůli 6 st, a určitě bude mít lepší jízdní požitek, lepší výkony, nicméně, pro svižné cestování je 2.0 dostatečný i v plném obsazení. Pokud tedy člověk není závodník, z praktických důvodů koupí méně vylítanou a zachovanější 2.0 než v horším stavu 2.4, jak jsem to udělal já.
Na závěr musím dodat, že příště, pokud zůstanu u hondy a zatím nemám důvod měnit, bych rád přeci jen vyzkoušel 2,4 a to ne proto, že by se ze mě stal závodník, ale pro případ nouze bych chtěl mít větší rezervu v pravé noze
reagować
Rover623
ilość wystąpień96
data registracji14.04.2009
Środa 12.02.2014 17:37, Honda
Motor 2.0 je pro to auto dostatečný, problém je, že se s Hondou musíte naučit jezdit. Honda dělá vysokootáčkové motory, tedy pro lidi co jezdí eko-rally nebo s naftou to není. Ten motor je do 3500ot. takový letargický, nad tuto hodnotu potom začne ožívat a táhne jako blázen až k omezovači, který je skoro v 7000ot. U benzínů Hondy prostě máte do nějakých 3500-4000ot. dost výkonu, ale auto je velmi klidné (lidem co jezdí s naftou nebo benzíňákem, kterej v 5000ot. atakuje omezovač se prostě zdá, že to auto nejede) až nad tuto hodnotu se projev motoru změní a auto se rozjede.

Honda je prostě na ježdění trochu specifická, je to podobné jako s automatem, někomu to prostě vyhovuje a někdo se s tím nenaučí zacházet do konce života.

Co mě ovšem trochu šokovalo, Accord 7G před faceliftem (tedy ten bez PP), má už ve střední výbavě na palubce skoro 60 tlačítek, prase aby se v tom vyznalo. Ten můj v plné výbavě jich měl 85 a to jsem napočítal knoflíky kolem volantu. Všechno bylo sice logicky rozmístěné, ale i tak bylo těch tlačítek hodně. Jediná výhoda byla v tom, že nic se nehledalo v PP (když tam nebyl), na všechno byl knoflík.

A ještě jedna věc, Accordy mají trochu specificky řešené přední brzdové kotouče. Většina neumětelů, vám bude tvrdit, že se to musí měnit i s ložisky, což není pravda. Jakmile vám servis řekne, že se musí ten kotouč měnit i s ložiskem, seberte auto a jděte jinam, takový servis totiž dokáže na tom autě napáchat víc škody než užitku
reagować
Czech_Key1
ilość wystąpień10
data registracji11.02.2014
Cztwartek 13.02.2014 10:21, moje zkusenost s Accordem 7G 2.0 Tourer
Na Accordu 7G 2.0 Tourer před faceliftem jsem najel cca 10 tkm, tak si také dovolím přispět svou špetkou do mlýna. Člověk nesmí zapomenout, že jde o základní motorizaci a ta svou roli plní důstojně. Na závodění to není (na 1hp připadá cca 10-11kg hmotnosti auta), ale svižně se s tím člověk sveze. Ano, konkurenční benzinové dvoulitry jsou pocitově svižnější v nižších otáčkách, dvoulitr od Hondy naopak potřebuje vytočit. Jak už tu někdo napsal, do 3.500 rpm se vcelku nic moc neděje (na plynulou jízdu to ovšem stačí), ale pak začíná zábava.
Na dálnici mi Accord točil cca 3.800 otáček při tacho 130 (125 dle GPS) a 4.200 rpm při 140km/h (135 dle GPS). V kabině je pak ticho do cca 160km/h, pak začíná být auto hlučnější. Co se spotřeby týče, hýbala se dle cestovní rychlosti, obsazení auta, typu trasy, ročního období, typu použitých pneu v rozmezí 7.5-9.2l, nejčastěji však kolem výrobcem udávaných 8.2l.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Piątek 14.02.2014 07:11, dvacítka accordů???
Tak nevím, asi koukám na jiný TipCars. Tou necelou dvacítkou benzínových accordů se asi myslí aktuálně 7 kousků, z toho pouze 3 kombíky, na které se pán dotazoval...
reagować
Tomi
ilość wystąpień3
data registracji19.09.2008
Piątek 14.02.2014 09:01, 2,4
Měl jsem 3 roky 2,4i-vtec. O auta a jeho nectnostech tady je vše, co je pravda. Takže rovnou k motoru. Podle mě byl skvělý, do 2000ot nic moc nejede (poměrně dlouhá 1. a 2.), kolem 2200ot ale přichází cca 190Nm! a najednou zatáhne. Při 3000ot zabere už masivně a výkon stoupá až k 6000. Posledních 1000 otáček je nejlepších :) vtec, změna zvuku a citelné zrychlení. Škoda, že trvá jen mezi 6-7000 ot. Tento motor se vyplatí točit až před omezovač (7200), pak je to prdel.
Jinak aby to někdo nechápal špatně, výraz nic moc nejede do 2000ot. Ten motor můžete ve mestě držet na 1500-1800ot na 4ku a v klidu pluje. Většina aut v tu chvíli je stále pomalejších s mnohem menší rezervou k náhlému zrychlení.
Díky super Cx tuším 0,26 je auto velmi tiché i při 130kmh. Proto si pak spousta lidí myslí, že moc nejede. Protože neslyší aerodynamický hluk tak výrazně. Ale pořád tam těch 140kW je a do 170-180kmh se dostane s prstem v nose. Potom už je to na hodně dlouho do 230kmh.
Měl jsem to na LPG, takže spotřebu jsem neřešil, ale jezdilo to za směšný peníze. S 6 kvaltem se spotřeba hlídá dobře.
No a konec byl nejsmutnější. Vínová metalíza, béžová kůže, originál vzhled. Auto jsem 3 roky ručně leštil, kupoval do něj nejlepší olej a origo náhradní dily, prostě udržoval to na max. V inzerci to nikoho nezajímalo, prodal jsem to o 30 000Kč levněji, než jsem chtěl. Od té doby už na auta trochu kašlu, když to nikdo neocení.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 14.02.2014 09:14, RE: 2,4
Tomi napisał:
Měl jsem 3 roky 2,4i-vtec. O auta a jeho nectnostech tady je vše, co je pravda. Takže rovnou k motoru. Podle mě byl skvělý, do 2000ot nic moc nejede (poměrně dlouhá 1. a 2.), kolem 2200ot ale přichází cca 190Nm! a najednou zatáhne. Při 3000ot zabere už masivně a výkon stoupá až k 6000. Posledních 1000 otáček je nejlepších :) vtec, změna zvuku a citelné zrychlení. Škoda, že trvá jen mezi 6-7000 ot. Tento motor se vyplatí točit až před omezovač (7200), pak je to prdel.Jinak aby to někdo nechápal špatně, výraz nic moc nejede do 2000ot. Ten motor můžete ve mestě držet na 1500-1800ot na 4ku a v klidu pluje. Většina aut v tu chvíli je stále pomalejších s mnohem menší rezervou k náhlému zrychlení.Díky super Cx tuším 0,26 je auto velmi tiché i při 130kmh. Proto si pak spousta lidí myslí, že moc nejede. Protože neslyší aerodynamický hluk tak výrazně. Ale pořád tam těch 140kW je a do 170-180kmh se dostane s prstem v nose. Potom už je to na hodně dlouho do 230kmh.Měl jsem to na LPG, takže spotřebu jsem neřešil, ale jezdilo to za směšný peníze. S 6 kvaltem se spotřeba hlídá dobře.No a konec byl nejsmutnější. Vínová metalíza, béžová kůže, originál vzhled. Auto jsem 3 roky ručně leštil, kupoval do něj nejlepší olej a origo náhradní dily, prostě udržoval to na max. V inzerci to nikoho nezajímalo, prodal jsem to o 30 000Kč levněji, než jsem chtěl. Od té doby už na auta trochu kašlu, když to nikdo neocení.


Jestli jeden z důvodů problematického prodeje nebyl právě ten béžový interiér - neznám nikoho, kdo už jednou měl světlý interiér a chtěl by jej znovu. Druhou věcí je instalace LPG, kde já proti tomu nic nemám, ale obecně lze říci, že japonské motory se s LPG moc dobře nesnášejí - i toto potenciální kupce odrazuje.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 14.02.2014 11:39, RE: 2,4
Pavlik napisał:
Tomi napisał:
Měl jsem 3 roky 2,4i-vtec. O auta a jeho nectnostech tady je vše, co je pravda. Takže rovnou k motoru. Podle mě byl skvělý, do 2000ot nic moc nejede (poměrně dlouhá 1. a 2.), kolem 2200ot ale přichází cca 190Nm! a najednou zatáhne. Při 3000ot zabere už masivně a výkon stoupá až k 6000. Posledních 1000 otáček je nejlepších :) vtec, změna zvuku a citelné zrychlení. Škoda, že trvá jen mezi 6-7000 ot. Tento motor se vyplatí točit až před omezovač (7200), pak je to prdel.Jinak aby to někdo nechápal špatně, výraz nic moc nejede do 2000ot. Ten motor můžete ve mestě držet na 1500-1800ot na 4ku a v klidu pluje. Většina aut v tu chvíli je stále pomalejších s mnohem menší rezervou k náhlému zrychlení.Díky super Cx tuším 0,26 je auto velmi tiché i při 130kmh. Proto si pak spousta lidí myslí, že moc nejede. Protože neslyší aerodynamický hluk tak výrazně. Ale pořád tam těch 140kW je a do 170-180kmh se dostane s prstem v nose. Potom už je to na hodně dlouho do 230kmh.Měl jsem to na LPG, takže spotřebu jsem neřešil, ale jezdilo to za směšný peníze. S 6 kvaltem se spotřeba hlídá dobře.No a konec byl nejsmutnější. Vínová metalíza, béžová kůže, originál vzhled. Auto jsem 3 roky ručně leštil, kupoval do něj nejlepší olej a origo náhradní dily, prostě udržoval to na max. V inzerci to nikoho nezajímalo, prodal jsem to o 30 000Kč levněji, než jsem chtěl. Od té doby už na auta trochu kašlu, když to nikdo neocení.
Jestli jeden z důvodů problematického prodeje nebyl právě ten béžový interiér - neznám nikoho, kdo už jednou měl světlý interiér a chtěl by jej znovu. Druhou věcí je instalace LPG, kde já proti tomu nic nemám, ale obecně lze říci, že japonské motory se s LPG moc dobře nesnášejí - i toto potenciální kupce odrazuje.


Tak si mě zapiš do seznamu na první místo. Mám světlý interiér a světlou kůži na sedadlech. Jsem s tím maximálně spokojen, zejména v létě, když lezu do auta, který stojí na slunku. Ano, mám v něm gumový koberečky, zejména v zimě se o hodí, ale jinak světlý interiér se mi zamlouvá a rozhodně bych šel do něj znovu, zejména v kombinaci s kůží na sedadlech.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 14.02.2014 11:44, RE: acco tourer
boratko napisał:
V podstatě ve všech příspěvcích se píše, že 2.0 pro acco 7G je nedostatečný, hlavně ve verzi tourer. Napíšu svoji víc než 2 letou zkušenost s tímto motorem v toureru.. Před tourerem jsem měl nissan primeru P11 2.0 CVT a můžu tedy srovnávat. Přesto, že se jedná o verzi kombi, je tourer rozhodně živější než předchozí nissan, přičemž znalci vědí, že u primery je 2.0 vynikající volbou. Tourer mám ve verzi sport po faceliftu, tedy mám i např. tempomat. Kombi takového auta si kupuje většinou ten, kdo jej opravdu potřebuje, ne závodník. Máme 2 malé děti a kombi jsem potřeboval z praktických důvodů. Musím se přiznat, že jsem taky hledal hlavně 2.4, která i na německých servrech byla nedostatkové zboží, nakonec jsem se spokojil s 2.0 a to, co mě hlavně mrzí je, že převodovka je pouze 5 st. a jak bylo zmíněno při 130 km/hod točí 4000ot. Ovšem v autě je i tak ticho. V létě pořádně odzkoušeno na dovolené do Chorvatska při jízdě na tempomat, který jinak používám minimálně. Spotřeba při této, 1000 km dlouhé cestě, v plném obsazení a plném kufru, byla cca 7,4 litru. Jako řidič a to se občas rád svezu svižněji, nemám pocit, že by byl motor slabý. Přivítal bych 2,4 hlavně kvůli 6 st, a určitě bude mít lepší jízdní požitek, lepší výkony, nicméně, pro svižné cestování je 2.0 dostatečný i v plném obsazení. Pokud tedy člověk není závodník, z praktických důvodů koupí méně vylítanou a zachovanější 2.0 než v horším stavu 2.4, jak jsem to udělal já. Na závěr musím dodat, že příště, pokud zůstanu u hondy a zatím nemám důvod měnit, bych rád přeci jen vyzkoušel 2,4 a to ne proto, že by se ze mě stal závodník, ale pro případ nouze bych chtěl mít větší rezervu v pravé noze

nelze srovnávat dvoulitr v Primeře s CVT převodovkou proti Accordu v manuálu, CVT sebere cca 30% výkonu, kdybyste ho zkusil s manuálem tak byste mluvil jinak
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 14.02.2014 12:34, RE: 2,4
David V napisał:
Pavlik napisał:
Tomi napisał:
Měl jsem 3 roky 2,4i-vtec. O auta a jeho nectnostech tady je vše, co je pravda. Takže rovnou k motoru. Podle mě byl skvělý, do 2000ot nic moc nejede (poměrně dlouhá 1. a 2.), kolem 2200ot ale přichází cca 190Nm! a najednou zatáhne. Při 3000ot zabere už masivně a výkon stoupá až k 6000. Posledních 1000 otáček je nejlepších :) vtec, změna zvuku a citelné zrychlení. Škoda, že trvá jen mezi 6-7000 ot. Tento motor se vyplatí točit až před omezovač (7200), pak je to prdel.Jinak aby to někdo nechápal špatně, výraz nic moc nejede do 2000ot. Ten motor můžete ve mestě držet na 1500-1800ot na 4ku a v klidu pluje. Většina aut v tu chvíli je stále pomalejších s mnohem menší rezervou k náhlému zrychlení.Díky super Cx tuším 0,26 je auto velmi tiché i při 130kmh. Proto si pak spousta lidí myslí, že moc nejede. Protože neslyší aerodynamický hluk tak výrazně. Ale pořád tam těch 140kW je a do 170-180kmh se dostane s prstem v nose. Potom už je to na hodně dlouho do 230kmh.Měl jsem to na LPG, takže spotřebu jsem neřešil, ale jezdilo to za směšný peníze. S 6 kvaltem se spotřeba hlídá dobře.No a konec byl nejsmutnější. Vínová metalíza, béžová kůže, originál vzhled. Auto jsem 3 roky ručně leštil, kupoval do něj nejlepší olej a origo náhradní dily, prostě udržoval to na max. V inzerci to nikoho nezajímalo, prodal jsem to o 30 000Kč levněji, než jsem chtěl. Od té doby už na auta trochu kašlu, když to nikdo neocení.
Jestli jeden z důvodů problematického prodeje nebyl právě ten béžový interiér - neznám nikoho, kdo už jednou měl světlý interiér a chtěl by jej znovu. Druhou věcí je instalace LPG, kde já proti tomu nic nemám, ale obecně lze říci, že japonské motory se s LPG moc dobře nesnášejí - i toto potenciální kupce odrazuje.
Tak si mě zapiš do seznamu na první místo. Mám světlý interiér a světlou kůži na sedadlech. Jsem s tím maximálně spokojen, zejména v létě, když lezu do auta, který stojí na slunku. Ano, mám v něm gumový koberečky, zejména v zimě se o hodí, ale jinak světlý interiér se mi zamlouvá a rozhodně bych šel do něj znovu, zejména v kombinaci s kůží na sedadlech.


je vidět že nenosíš džíny. mě se povedlo obarvit do modra i madlo na dveřích. ne, fakt ne, béžovou kůži už nikdy. šedá je fajn, hnědá taky, černá je super (ve světlém autě), i modrá byla fajn ale béžová už mi nesmí do auta.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 14.02.2014 12:59, RE: 2,4
David V napisał:
Tak si mě zapiš do seznamu na první místo. Mám světlý interiér a světlou kůži na sedadlech. Jsem s tím maximálně spokojen, zejména v létě, když lezu do auta, který stojí na slunku. Ano, mám v něm gumový koberečky, zejména v zimě se o hodí, ale jinak světlý interiér se mi zamlouvá a rozhodně bych šel do něj znovu, zejména v kombinaci s kůží na sedadlech.


Teda Davide, gumový koberečky tfujtajbl . Originál látkové jsou za 6 stovek a vypadají podstatně lépe a vydrží taky dost.
reagować
Czech_Key1
ilość wystąpień10
data registracji11.02.2014
Piątek 14.02.2014 15:06, RE: 2,4
Tomi napisał:
Měl jsem 3 roky 2,4i-vtec. O auta a jeho nectnostech tady je vše, co je pravda. Takže rovnou k motoru. Podle mě byl skvělý, do 2000ot nic moc nejede (poměrně dlouhá 1. a 2.), kolem 2200ot ale přichází cca 190Nm! a najednou zatáhne. Při 3000ot zabere už masivně a výkon stoupá až k 6000. Posledních 1000 otáček je nejlepších :) vtec, změna zvuku a citelné zrychlení. Škoda, že trvá jen mezi 6-7000 ot. Tento motor se vyplatí točit až před omezovač (7200), pak je to prdel. Jinak aby to někdo nechápal špatně, výraz nic moc nejede do 2000ot. Ten motor můžete ve mestě držet na 1500-1800ot na 4ku a v klidu pluje. Většina aut v tu chvíli je stále pomalejších s mnohem menší rezervou k náhlému zrychlení. Díky super Cx tuším 0,26 je auto velmi tiché i při 130kmh. Proto si pak spousta lidí myslí, že moc nejede. Protože neslyší aerodynamický hluk tak výrazně. Ale pořád tam těch 140kW je a do 170-180kmh se dostane s prstem v nose. Potom už je to na hodně dlouho do 230kmh. Měl jsem to na LPG, takže spotřebu jsem neřešil, ale jezdilo to za směšný peníze. S 6 kvaltem se spotřeba hlídá dobře. No a konec byl nejsmutnější. Vínová metalíza, béžová kůže, originál vzhled. Auto jsem 3 roky ručně leštil, kupoval do něj nejlepší olej a origo náhradní dily, prostě udržoval to na max. V inzerci to nikoho nezajímalo, prodal jsem to o 30 000Kč levněji, než jsem chtěl. Od té doby už na auta trochu kašlu, když to nikdo neocení.


můžete se prosím trochu rozepsat o chování Accordu s LPG? (spotřeba oleje, chod motoru za studena/za tepla pod plynem atp.). dřívější motory Hondy (z 90.let) si s LPG moc nerozuměly (nebyly na to dimenzované), máte nějakou informaci, jak jsou na tom motory K20A/K24A ?
reagować
Tomi
ilość wystąpień3
data registracji19.09.2008
Piątek 14.02.2014 19:15, RE: 2,4
cytat:
můžete se prosím trochu rozepsat o chování Accordu s LPG? (spotřeba oleje, chod motoru za studena/za tepla pod plynem atp.). dřívější motory Hondy (z 90.let) si s LPG moc nerozuměly (nebyly na to dimenzované), máte nějakou informaci, jak jsou na tom motory K20A/K24A ?


Měl jsem tam systém STAG, tuším model 4, už si nepamatuji detailní označení. Najel jsem na plyn cca 75 000km. Po prvních 1000km se musela přemapovat ŘJ, aby nesvítila kontrolka motoru. Po té byl na 60 000km klid.
Spotřeba oleje byla značná. Ale ne vinou plynu, už když jsem jej koupil, byla spotřeba na 10 000km cca 2 litry, v případě častého vytáčení na max i více. Řešil jsem to viskozitou 5W50, poté spotřeba oleje klesla na max 0,5l na 10 000km. David V to odsoudil, že se tohle používá jen u motorů, co jsou před smrtí. Z mého pohledu mě to vysvobodilo z neustálé kontroly hladiny oleje. Vliv na chod motoru jsem nezaznamenal.
Lidé kolem si myslí, že si japonské motory nerozumí s plynem. Že se zaklepávají ventily. Já vystrašeně jezdil po 20 000km ne seřízení vůle ventilů (Accord nemá hydrauliku). Nikdy se nepotvrdil úbytek materiálů nebo drobné seřízení. Z mého pohledu tedy již neplatí obava viz výše. Je třeba poznamenat, že po takových km se ještě nemuselo nic projevit.
Jízda samotná byla výborná, za studena motor přepnul na plyn po 200m-2000m nejpozději. Motor vyjímečně při plném plynu uprostřed tahu přepnul na benzín (přisuzuju to kvalitě lpg), jinak jezdil dobře. Dokonce sepnutí VTEC bylo na plyn mnohem citelnější. Úbytek výkonu na plyn bych odhadl na 7-8koní, cítit to šlo. Osobně jsem byl velmi spokojen s fungováním a chováním plynu. V podstatě jsem auto standartně provozoval a nemyslel na to, na co jedu. Prostě jsem jel.
reagować
Gabo123
ilość wystąpień12
data registracji20.02.2014
Cztwartek 20.02.2014 21:20, Hondica
Ahoj. Som rád, že som našiel článok aj o tejto Hondici

Vlastním Accord Tourer 2.4i-VTEC Executive s automatickou prevodovkou po facelifte. Zatiaľ len necelý rok, ale už skoro 30 000km. Mám to prerobené na LPG, systém Elpigaz 2. Prečítal som si aj ostatné príspevky a jeden tu písal, že mu ubudne asi 8-9 koní pri jazde na LPG. Tak to gratulujem, lebo ja odhadujem, že mne pri jazde na LPG klesne výkon asi o 10-15%. Ale žeby ma to nejako rozhrušovalo tvrdiť nemôžem. Veď či je tam 190, alebo "len" 175 koní je predsa jedno. Zvlášť, keď sa do červeného pola dostanem kvôli automatickej prevodovke naozaj len veľmi zriedka. Prevodové stupne sú totiž veľmi dlhé, ba až extrémne dlhé. Ak by som akceleroval od nuly s plným plynom, vyzeralo by to takto:

Z 1 do 2 pri 70km/h (!!!)

Z 2 do 3 pri cca 120km/h

Z 3 do 4 pri 180km/h (to viem len z videa na youtube, tak rýchlo som nešiel a keby som aj chcel, nemám kde )

Štvorka ide do cca 220km/h a päťka je už len udržovací stupeň...

Automatická prevodovka je z tých "inteligentnejších", teda aj pri jazde dole tiahlym kopcom vie podradiť a držať tam aj pri 80-ke napríklad tretí stupeň, aj keď by za normálnych okolností na rovinke tam už dávno bola päťka. Ale musím ju k tomu "donútiť" tak, že ak sa blíži kopec, tak nezačnem brzdiť jemne, ale trošku viac zatlačím na brzdu a ona si hneď podradí na vhodný stupeň. A potom ho tam nechá aj kilometer a ja nemám nohu ani na plyne, ani na brzde. Super vec. Nefunguje to však tak vždy, niekedy akoby mala vlastný rozum a uvolní stupeň a ja plachtím a naberám rýchlosť... Vždy však existuje ešte možnosť preradiť do manuálneho-sekvenčného módu a tam si navoliť stupeň aký chcem. A ten bude držať na betón.

Na aute je najazdených takmer 190 000km a aj napriek tomu preraďuje veľmi hladko aj za studena. Keďže je to moje prvé auto s automatom bolo si treba najprv zvyknúť hlavne na to, aby ľavá noha a pravá ruka nerobila žiadnu neplechu počas jazdy

Čo sa týka spotreby, je na tom auto takto. Ešte keď som nemal prerobené na plyn, pár nádrží som prejazdil na benzín. Spotreba sa pohybovala od 8,2 do 8,7l/100km. Výrobca udáva priemer 9,8l/100km. Neviem, ako, ale teší ma, že som jazdil za menej Teraz na plyn mi vychádza priemer na 10,6l/100km. Údaje mám tu: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/570132.html?page=3

Na tomto aute sa dá však dosiahnuť aj neuveriteľne nízka spotreba. Nikdy by som tomu neveril, však 2.4 190 koní, automat, aut. klíma, 1,5 tony váhy? Rekord mám 6,6l/100km na 75km dlhej trase naprieč dedinkami a okreskami. A to som nejazdil na spotrebu - nikdy tak nejazdím.

Priestorovo vnútri to až taká veľká sláva nie je, trochu mi vadí, že vzadu nie sú kapsy vo dverách, ale za to sú malé na zadnej strane predných operadiel. Aspoň niečo Predné kapsy vo dverách by mohli byť väčšie, 0,5l fľaša sa tam zmestí, ale aj to ju musíte trochu"pokrčiť". Do Octavie dáte aj 1,5l fľašu, to mi trochu chýba.

Spomenul som si ešte, že predné sklo je dosť šikmo, teda ak nechcete sedieť blízko zeme, tak oči máte veľmi blízko k slnečnej clone Ďaľšia výtka je, že na aute strednej triedy by sa už naozaj nepatrilo mať štuplíky na dverách vyčnievajúce pri okne. Teda ak si chcem vyložiť ruku v lete, len jedna pozícia je možná a to lakeť dať medzi štuplík a B stĺpik. Ak sa netrafíte, zamknete si auto a ani tak sa štuplík celý nezasunie...

Ešte sa kúsok vrátim k automatu. Ak jazdím 50-kou v meste a chcem veľmi rýchlo zrýchliť (napr. naskočila oranžová a brzdiť už veľmi nemá zmysel) tak sa trochu musím krotiť a nedať plný plyn. Ono totiž z trojky podradí do jednotky a to veru trvá o niečo dlhšie, ako podradenie alebo preradenie na hociktorý iný stupeň. Teda paradoxne s polovičným plynom zrýchlim rýchlejšie, ako s plným na tak krátkom úseku.

Keď ma ešte niečo napadne, doplním.

Na záver by som dodal, že kto sa rozhodne pre toto auto, bude veľmi spokojný čo do jazdných vlastností, spoľahlivosti a kvalite vypracovania
reagować
Czech_Key1
ilość wystąpień10
data registracji11.02.2014
Sobota 22.02.2014 08:22, RE: 2,4
Tomi napisał:
Měl jsem tam systém STAG, tuším model 4, už si nepamatuji detailní označení. Najel jsem na plyn cca 75 000km. Po prvních 1000km se musela přemapovat ŘJ, aby nesvítila kontrolka motoru. Po té byl na 60 000km klid.


díky za info
reagować
mari1300
ilość wystąpień31
data registracji09.10.2011
Niedziela 23.02.2014 12:40, H.Accord
zdravím,
uvažuji o koupi prostornějšího kombi a zamlouvá se mi tato Honda, nebo např. Mazda 6, u které jsem ale zjistil všeobecně známou věc a to nedostatečnou ochranu proti korozi-pro mě dost nepochopitelné...

Není to náhodou problém i Hondy Accord?

Taktéž uvažuji o přestavbě na LPG, pokud by k nevhodnosti pro tyto JP motory(Mazda 6+H.Accord) někdo něco zásadního měl,budu rád za každou fundovanou odpověď.

Marek
reagować
r080
ilość wystąpień1
data registracji25.02.2014
Wtorek 25.02.2014 09:33, RE: H.Accord
mari1300 napisał:
Není to náhodou problém i Hondy Accord?


Mam Tourer (2.2 CDTI) z roku 2005 a bohuzel, nejaka ta koroze tam je. Dal bych si pozor na nasledujici mista: strecha v predni casti, spodni lemy dveri, lem kapoty. Nekdo ma i problemy s patymi dvermi, to me ale nepostihlo. Auto je pozink krome strechy a kapoty, tak si muzete udelat obrazek. Jezdi se s tim ovsem bozsky :)

reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.