0
powrót
 

diskuze k tématu: Dotaz-Honda Accord 2,4

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.09.2014 17:58, Dotaz-Honda Accord 2,4
Dobrý den, jsem majitelem hondy Accord 1.8 VTEC r.v. 2000 LPG. A plánuji výměnu vozidla za novější, nikoli nové. Vozidlo používám převážně na jízdy kolem 20km do práce a po městě. Ročně najedu kolem 20.000 km, proto se bojím koupi naftového auta, kde by se motor při krátkých jízdách ani pořádně nezahřál a také mám strach u naftového motoru se složitosti a vysokých servisních nákladů, náchylné vstřiky, turbo, dvouhmotový setrvačník. Proto bych raději auto s atmosférickým benzinovým motorem, který by šel bez větších problémů a levně předělat na LPG (bez přímého vstřiku, turb a kompresorů, které instalaci prodražují, komplikují a někdy jsou i ekonomicky nevýhodné). Auto by mělo stát do 200.000,- Kč. Do nedávna byl hlavní kandidát Honda Accord 2,4 VTEC, ale nedávno jsem se v servisu dozvěděl, že motor má dvě lambdasondy a při provozu na LPG svítí neustále kontrolka motoru a motor jede v nouzovém režimu.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 25.09.2014 08:24, LPG
Dnes je obecně problém vybrat vůbec něco, co z dlouhodobého hlediska provoz na LPG snese, i když je to ještě nějaký relativně jednoduchý motor. Doporučuji se obrátit přímo na LPG fórum, popř. LPG servis a nechat si doporučit pár prověřených modelů. Poměrně dost výrobců dnes montuje LPG i donových aut, např. Hyundai, Mitsu, Dacia... ale i tak může být problém, protože ve většině případů jde jen o dodatečnou montáž u dealera, kterému to schválil (ale na vývoji se nepodílel) výrobce. Pokud jezdíte hlavně stejné trasy a v okolí máte plničku, podívejte se na nabídku ojetin na CNG. Ty jsou většinou přestavěné přímo výrobcem a mají k tomu uzpůsobený motor. Budete pak jezdit ještě o něco levněji než s LPG (myšleno u auta stejné kategorie). Dodatečné přestavby nebývají časté, protože byly dražší a náročnější než LPG. Každopádně po Accordu se bude hledat obdobná náhrada těžko.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 25.09.2014 13:24, RE: Dotaz-Honda Accord 2,4
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, jsem majitelem hondy Accord 1.8 VTEC r.v. 2000 LPG. A plánuji výměnu vozidla za novější, nikoli nové. Vozidlo používám převážně na jízdy kolem 20km do práce a po městě. Ročně najedu kolem 20.000 km, proto se bojím koupi naftového auta, kde by se motor při krátkých jízdách ani pořádně nezahřál a také mám strach u naftového motoru se složitosti a vysokých servisních nákladů, náchylné vstřiky, turbo, dvouhmotový setrvačník. Proto bych raději auto s atmosférickým benzinovým motorem, který by šel bez větších problémů a levně předělat na LPG (bez přímého vstřiku, turb a kompresorů, které instalaci prodražují, komplikují a někdy jsou i ekonomicky nevýhodné). Auto by mělo stát do 200.000,- Kč. Do nedávna byl hlavní kandidát Honda Accord 2,4 VTEC, ale nedávno jsem se v servisu dozvěděl, že motor má dvě lambdasondy a při provozu na LPG svítí neustále kontrolka motoru a motor jede v nouzovém režimu.


já mám lambdy 4, žádná kontrolka nesvítí, auto jede stejně jako na benzín, nouzový režim se nekoná. doporučil bych se poptat u jiného ´´plynaře´´.
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Cztwartek 25.09.2014 15:00, Nesel bych do toho
Obecne japonske motory byvaji spise mene vyhodne pro prestavbu na LPG. V tomhle konkretnim pripade 2.4 motoru od Hondy a s vasim najezdem bych o LPG ani neuvazoval, to se nikdy nevyplati s ohledem na komplikace a zvysene naklady. S tim Accordem se da v pohode jezdit za devet litru, to je s danym najezdem rocni uspora cca 25.000Kc na LPG, to se fakticky nevyplati.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 25.09.2014 15:22, RE: Nesel bych do toho
Ne321 napisał:
Obecne japonske motory byvaji spise mene vyhodne pro prestavbu na LPG. V tomhle konkretnim pripade 2.4 motoru od Hondy a s vasim najezdem bych o LPG ani neuvazoval, to se nikdy nevyplati s ohledem na komplikace a zvysene naklady. S tim Accordem se da v pohode jezdit za devet litru, to je s danym najezdem rocni uspora cca 25.000Kc na LPG, to se fakticky nevyplati.


vyplatí, to je za necelý rok zaplacená přestavba. rozhodně lepší než pokusy s E85
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Cztwartek 25.09.2014 17:00, RE: Nesel bych do toho
tomaskrtek napisał:
Ne321 napisał:
Obecne japonske motory byvaji spise mene vyhodne pro prestavbu na LPG. V tomhle konkretnim pripade 2.4 motoru od Hondy a s vasim najezdem bych o LPG ani neuvazoval, to se nikdy nevyplati s ohledem na komplikace a zvysene naklady. S tim Accordem se da v pohode jezdit za devet litru, to je s danym najezdem rocni uspora cca 25.000Kc na LPG, to se fakticky nevyplati.
vyplatí, to je za necelý rok zaplacená přestavba. rozhodně lepší než pokusy s E85


Nejsem si jistý,ale pokud ujedu 20 000 km ročně,tak se mi ta přestavba za rok nemůže vrátit.Navíc pokud jezdím převážně trasy do 20 km a popojíždím po městě,tak i stoupá spotřeba benzímu u nezahřátého motoru.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Cztwartek 25.09.2014 20:37, RE: Nesel bych do toho
Fanda napisał:
tomaskrtek napisał:
Ne321 napisał:
Obecne japonske motory byvaji spise mene vyhodne pro prestavbu na LPG. V tomhle konkretnim pripade 2.4 motoru od Hondy a s vasim najezdem bych o LPG ani neuvazoval, to se nikdy nevyplati s ohledem na komplikace a zvysene naklady. S tim Accordem se da v pohode jezdit za devet litru, to je s danym najezdem rocni uspora cca 25.000Kc na LPG, to se fakticky nevyplati.
vyplatí, to je za necelý rok zaplacená přestavba. rozhodně lepší než pokusy s E85
Nejsem si jistý,ale pokud ujedu 20 000 km ročně,tak se mi ta přestavba za rok nemůže vrátit.Navíc pokud jezdím převážně trasy do 20 km a popojíždím po městě,tak i stoupá spotřeba benzímu u nezahřátého motoru.


Nemam sice motor 2,4, ale pouze 1,6, nicmene za 2 roky provozu a zapisovani vsech tankovani mam spotrebu benzinu 0,5 l/100 km. Za ty dva roky mam najeto 36000 na lpg, prestavba stala 25, uspora je 1,1 Kc/km (celkove naklady i s tim pullitrem benzinu 1,75 Kc/km). U motoru 2,4 bude uspora minimalne 1,3 Kc/km. Ciste matematicky neni co resit, otazka je, jak ten motor ten propan-butan pozvejka.

reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 25.09.2014 21:08, RE: Nesel bych do toho
bitner napisał:
Fanda napisał:
tomaskrtek napisał:
Ne321 napisał:
Obecne japonske motory byvaji spise mene vyhodne pro prestavbu na LPG. V tomhle konkretnim pripade 2.4 motoru od Hondy a s vasim najezdem bych o LPG ani neuvazoval, to se nikdy nevyplati s ohledem na komplikace a zvysene naklady. S tim Accordem se da v pohode jezdit za devet litru, to je s danym najezdem rocni uspora cca 25.000Kc na LPG, to se fakticky nevyplati.
vyplatí, to je za necelý rok zaplacená přestavba. rozhodně lepší než pokusy s E85
Nejsem si jistý,ale pokud ujedu 20 000 km ročně,tak se mi ta přestavba za rok nemůže vrátit.Navíc pokud jezdím převážně trasy do 20 km a popojíždím po městě,tak i stoupá spotřeba benzímu u nezahřátého motoru.
Nemam sice motor 2,4, ale pouze 1,6, nicmene za 2 roky provozu a zapisovani vsech tankovani mam spotrebu benzinu 0,5 l/100 km. Za ty dva roky mam najeto 36000 na lpg, prestavba stala 25, uspora je 1,1 Kc/km (celkove naklady i s tim pullitrem benzinu 1,75 Kc/km). U motoru 2,4 bude uspora minimalne 1,3 Kc/km. Ciste matematicky neni co resit, otazka je, jak ten motor ten propan-butan pozvejka.

mám 3.5, přestavba stála 24, jezdil jsem za 12-14, jezdím za 14-17 (cca), úspora cca 2k/km. za rok, resp. 12-13k km to mám z5.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 25.09.2014 21:50, Prius
Proč nevzít Prius? Jsou dost spolehlivé, mají automat (plus), dynamicky na tom taky nejsou zle.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 26.09.2014 06:44, LPG
LPG se rozhodně vyplatí,ale tazatel bude vůz používat na kratší cesty a pojíždění ve městě,takže z těch 20 000 km může být 800-1000 km na benzín,dále přimazávání ventilů,nebo přívstřik benzínu je u japonských vozů nutností,což provoz také nepatrně prodraží,navíc ho po roce čeká revize,nejsem si jist,že po ujetí 20 000 km se náklady vrátí,spíš se musí ujet alespoň počet km co stála přestavba.
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Piątek 26.09.2014 12:06, RE: Nesel bych do toho
tomaskrtek napisał:
vyplatí, to je za necelý rok zaplacená přestavba. rozhodně lepší než pokusy s E85


Jenze ono to nejde takhle jednoduse brat. Ano, je tam uspora na palivu, pak jsou tam zase vicenaklady za servis, riziko moznych problemu navic, omezeni vjezdu do podzemnich garazi, komplikovanejsi servisovani a dalsi nevyhody. Dle meho pohledu se LPG vyplati uz sestivalcu a osmivalcu, kde uspora je takove, ze komplikace clovek rad prekousne, protoze za to dostane vyznamne penize. Ale u ctyrvalcu je ten zisk tak maly ze bych do toho spise nesel.

reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 26.09.2014 13:12, RE: Nesel bych do toho
Ne321 napisał:
tomaskrtek napisał:
vyplatí, to je za necelý rok zaplacená přestavba. rozhodně lepší než pokusy s E85
Jenze ono to nejde takhle jednoduse brat. Ano, je tam uspora na palivu, pak jsou tam zase vicenaklady za servis, riziko moznych problemu navic, omezeni vjezdu do podzemnich garazi, komplikovanejsi servisovani a dalsi nevyhody. Dle meho pohledu se LPG vyplati uz sestivalcu a osmivalcu, kde uspora je takove, ze komplikace clovek rad prekousne, protoze za to dostane vyznamne penize. Ale u ctyrvalcu je ten zisk tak maly ze bych do toho spise nesel.

s tím nesouhlasím. kamarád jezdí servis pro firmu jako zaměstnanec, ale vlastním autem. každý den 200-300km. proplácí mu kilometry na benzín, jezdí na LPG. zásadně čtyřválce, počínaje felicií přes oktávku až po avensis. rozdíl mu hodí druhou výplatu. nebo soused, koupil čtyřletého Logana MCV 1.6, dal ho do plynu protože každý den dojíždí do práce celkem cca 50km. navíc jsou aktivní rodinka, takže cca 20k ročně najedou. plyn stál 21k, za rok to má zpět. jaké má náklady navíc? zapsání do TP 50,-Kč, jednou za rok revize 300,-, emise LPG+benzín 450,- (jen benzín 300,-, takže rozdíl +150,-), filtr i s výměnou 200,-. to že nemůžu do podzemních garáží mě osobně nevadí, kdybych bydlel v Praze tak by mi to asi vadilo ale tady stejně žádné nejsou. takže z mého hlediska jen pozitiva a sociální jistoty ale když jsem stál před otázkou jestli prodat Budulínka za kterého jsem před sedmi lety dal skoro mega za nějakých s bídou 300, s nájezdem 55tis. mil, nebo do něj dát plyn a dojezdit ho, tak byla volba lehká. s polovičními náklady na palivo je utáhnutelný i vyšší nájezd.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Piątek 26.09.2014 14:10, RE: Nesel bych do toho
tomaskrtek napisał:
Ne321 napisał:
tomaskrtek napisał:
vyplatí, to je za necelý rok zaplacená přestavba. rozhodně lepší než pokusy s E85
Jenze ono to nejde takhle jednoduse brat. Ano, je tam uspora na palivu, pak jsou tam zase vicenaklady za servis, riziko moznych problemu navic, omezeni vjezdu do podzemnich garazi, komplikovanejsi servisovani a dalsi nevyhody. Dle meho pohledu se LPG vyplati uz sestivalcu a osmivalcu, kde uspora je takove, ze komplikace clovek rad prekousne, protoze za to dostane vyznamne penize. Ale u ctyrvalcu je ten zisk tak maly ze bych do toho spise nesel.
s tím nesouhlasím. kamarád jezdí servis pro firmu jako zaměstnanec, ale vlastním autem. každý den 200-300km. proplácí mu kilometry na benzín, jezdí na LPG. zásadně čtyřválce, počínaje felicií přes oktávku až po avensis. rozdíl mu hodí druhou výplatu. nebo soused, koupil čtyřletého Logana MCV 1.6, dal ho do plynu protože každý den dojíždí do práce celkem cca 50km. navíc jsou aktivní rodinka, takže cca 20k ročně najedou. plyn stál 21k, za rok to má zpět. jaké má náklady navíc? zapsání do TP 50,-Kč, jednou za rok revize 300,-, emise LPG+benzín 450,- (jen benzín 300,-, takže rozdíl +150,-), filtr i s výměnou 200,-. to že nemůžu do podzemních garáží mě osobně nevadí, kdybych bydlel v Praze tak by mi to asi vadilo ale tady stejně žádné nejsou. takže z mého hlediska jen pozitiva a sociální jistoty ale když jsem stál před otázkou jestli prodat Budulínka za kterého jsem před sedmi lety dal skoro mega za nějakých s bídou 300, s nájezdem 55tis. mil, nebo do něj dát plyn a dojezdit ho, tak byla volba lehká. s polovičními náklady na palivo je utáhnutelný i vyšší nájezd.

Tak jako jo, teoreticky driv podpalis ventily, nez pri provozu na benzin, na zacatku se to musi odladit, je to dalsi harampadi v aute, muze se ti stat, ze budes na benzince cekat, atd. atp. Ovsem kdo LPG chce a chce realne usetrit korunu na km, tak do toho jde, kdo se toho boji, tak by mel prodat auto, aby se mu s tim nahodou neco nestalo.
reagować
sympatico
ilość wystąpień54
data registracji04.03.2014
Piątek 26.09.2014 15:00, Accord 2.4 LPG, rozhodně doporučuji
Jak je vidět, stále plno lidí opakuje z doslechu smyšlená fakta a polopravdy o LPG. Jsem obrovský příznivce LPG, ročně najedu 60-70 tkm na jednom autě, a 20-30tkm manželka na druhém. Tyto nájezdy mám už přes patnáct let, a nikdy, opakuji nikdy jsem neměl naftové auto. Auta měním po dvou letech, snažím se kupovat s původem v CZ a po první majiteli. Pokud vím, nikdy jsem neměl problém s dalším majitelem ohledně fungování vozu. Protože auto musí mít šikmé oči, zde uvádím přehled za posledních cca 10 let japonských aut, které jsem měl přestavěné na plyn : Honda Accord kombi 2.0 1996, Honda Shuttle 2.3i 1998 , Honda Accord kupé 3.0 1998, Lexus RX 300 2001, Lexus RX 300 2003, Honda Accord kombi 2.4 2003, Honda Legend 3.5 1998, Toyota Sienna 3.5 2007, Honda Legend 3.5 2007. Ze začátku jsem realizoval plynové přestavby u místního malého plynaře, což ne vždy byla šťastná volba. Pak jsem byl několikrát ve Strakonicích, vždy zapůjčení auta zdarma, vždy perfektně vyladěný systém. Nyní opět místní plynař, který obě současná auta ( Toyota Sienna 200kw a Honda Legend 217kw) přestavěl naprosto bez výhrad.

Neznám problémy s vadným turbem, filtry pevných částic, zanesenými vstřiky, doléváním aditiv apod. Ale samozřejmě se o auta starám. Měním olej po 10tkm...max !!, svíčky po 30tkm, plynové vstřiky obvykle po 50-70 tkm. Pokud jedu ostře, zásadně na benzín, Pokud dlouhodobě po dálnici, přepínám benzín / plyn...monotonní jízda po dálnici na LPG je pro motor to nejhorší. Když jedu delší trasu, vždy cca 10 km před koncem vypínám plyn a jedu na benzín, aby se ochladila ventilová sedla...Je mi jasné, že teď spousta lidí si ťuká na čelo a dává mi různá jména jaké mám starosti s plynem, pořád to hlídat a přepínat...asi ano, nicméně za ta léta to dělám automaticky a vůbec mi to nevadí...prostě se k autu chovám ohleduplně, chci , aby vydrželo...a tak jezdím a jezdím. Mohl bych jezdit jen na plyn, ale nedělám to. Najedu 6-7 tkm za měsíc a každý měsíc tankuji zhruba tři nádrže benzínu. Jinak Legend si vezme 13l plynu a Sienna ( je to čtyřkolka ) 17l plynu.

Po přečtení asi spousta z Vás kroutí hlavou, jestli se mi ten plyn vyplatí...Odpověď je jednoduchá- kupuji ojetá benzínová auta s větším obsahem, která se špatně prodávají, takže za zajímavou cenu. Cenu přestavby mám zpátky za pár měsíců...jistě, TDI by jezdilo ještě laciněji, ale komfort a výbava a
dosavadní bezproblémovost mi to bohatě vynahradí...prostě zvykl jsem si jezdit a jezdit...A tak nějak z principu nemusím naftová auta, a už vůbec ne ojetá naftová auta. I když sehnat auto co jde rozumně přestavět je od roku horší a horší...díky bohu za ostatní světové trhy, kde ještě nedostali horečku TDI a TSI...viz moje Sienna... A když pak auto prodávám a popisuji potencionálnímu budoucímu majiteli, jak se k autu chovám, kdy jezdím na plyn a kdy ne atd...tak většinou užasle zírá, pak nejspíš přemítá jestli jsem v pořádku s hlavou...aby za chvíli auto koupil a za půl roku zavolal, jak je pořád všechno OK...úsměvné, nicméně pravdivé...

Odpověď na autorův dotaz je jednoduchá- rozhodně ano. Budete jezdit za 11l plynu max, nechte si udělat přimazávání-polemiku na účinnost prosím vynechme- a pokud se budete k autu chovat normálně, s Vaším nájezdem budete pět let bez problémů jezdit. Jen prosím zapomeňte na obvyklé klišé, natankovat benzín za tři kila a on půl roku vydrží...Musíte jezdit i na benzín, plyn je mnohem sušší, hoří za mnohem větší teploty a právě odpadní teplo z nespotřebovaného benzínu ventilová sedla ochlazuje...to mějte na paměti, když budete pospíchat :) Ano, tím pádem to nebude tak ideální se spotřebou, ale s Vaším nájezdem prostě doporučuji jednu benzínovou nádrž měsíčně...jezdím s plynem dost dlouho na to, abych věděl, o čem mluvím. Na druhou stranu, zachovalý Accord s nájezdem do 300tkm může ještě pár let bez problémů sloužit...
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Piątek 26.09.2014 17:49, RE: Accord 2.4 LPG, rozhodně doporučuji
sympatico napisał:
Jak je vidět, stále plno lidí opakuje z doslechu smyšlená fakta a polopravdy o LPG. Jsem obrovský příznivce LPG, ročně najedu 60-70 tkm na jednom autě, a 20-30tkm manželka na druhém. Tyto nájezdy mám už přes patnáct let, a nikdy, opakuji nikdy jsem neměl naftové auto. Auta měním po dvou letech, snažím se kupovat s původem v CZ a po první majiteli. Pokud vím, nikdy jsem neměl problém s dalším majitelem ohledně fungování vozu. Protože auto musí mít šikmé oči, zde uvádím přehled za posledních cca 10 let japonských aut, které jsem měl přestavěné na plyn : Honda Accord kombi 2.0 1996, Honda Shuttle 2.3i 1998 , Honda Accord kupé 3.0 1998, Lexus RX 300 2001, Lexus RX 300 2003, Honda Accord kombi 2.4 2003, Honda Legend 3.5 1998, Toyota Sienna 3.5 2007, Honda Legend 3.5 2007. Ze začátku jsem realizoval plynové přestavby u místního malého plynaře, což ne vždy byla šťastná volba. Pak jsem byl několikrát ve Strakonicích, vždy zapůjčení auta zdarma, vždy perfektně vyladěný systém. Nyní opět místní plynař, který obě současná auta ( Toyota Sienna 200kw a Honda Legend 217kw) přestavěl naprosto bez výhrad.Neznám problémy s vadným turbem, filtry pevných částic, zanesenými vstřiky, doléváním aditiv apod. Ale samozřejmě se o auta starám. Měním olej po 10tkm...max !!, svíčky po 30tkm, plynové vstřiky obvykle po 50-70 tkm. Pokud jedu ostře, zásadně na benzín, Pokud dlouhodobě po dálnici, přepínám benzín / plyn...monotonní jízda po dálnici na LPG je pro motor to nejhorší. Když jedu delší trasu, vždy cca 10 km před koncem vypínám plyn a jedu na benzín, aby se ochladila ventilová sedla...Je mi jasné, že teď spousta lidí si ťuká na čelo a dává mi různá jména jaké mám starosti s plynem, pořád to hlídat a přepínat...asi ano, nicméně za ta léta to dělám automaticky a vůbec mi to nevadí...prostě se k autu chovám ohleduplně, chci , aby vydrželo...a tak jezdím a jezdím. Mohl bych jezdit jen na plyn, ale nedělám to. Najedu 6-7 tkm za měsíc a každý měsíc tankuji zhruba tři nádrže benzínu. Jinak Legend si vezme 13l plynu a Sienna ( je to čtyřkolka ) 17l plynu.Po přečtení asi spousta z Vás kroutí hlavou, jestli se mi ten plyn vyplatí...Odpověď je jednoduchá- kupuji ojetá benzínová auta s větším obsahem, která se špatně prodávají, takže za zajímavou cenu. Cenu přestavby mám zpátky za pár měsíců...jistě, TDI by jezdilo ještě laciněji, ale komfort a výbava a dosavadní bezproblémovost mi to bohatě vynahradí...prostě zvykl jsem si jezdit a jezdit...A tak nějak z principu nemusím naftová auta, a už vůbec ne ojetá naftová auta. I když sehnat auto co jde rozumně přestavět je od roku horší a horší...díky bohu za ostatní světové trhy, kde ještě nedostali horečku TDI a TSI...viz moje Sienna... A když pak auto prodávám a popisuji potencionálnímu budoucímu majiteli, jak se k autu chovám, kdy jezdím na plyn a kdy ne atd...tak většinou užasle zírá, pak nejspíš přemítá jestli jsem v pořádku s hlavou...aby za chvíli auto koupil a za půl roku zavolal, jak je pořád všechno OK...úsměvné, nicméně pravdivé...Odpověď na autorův dotaz je jednoduchá- rozhodně ano. Budete jezdit za 11l plynu max, nechte si udělat přimazávání-polemiku na účinnost prosím vynechme- a pokud se budete k autu chovat normálně, s Vaším nájezdem budete pět let bez problémů jezdit. Jen prosím zapomeňte na obvyklé klišé, natankovat benzín za tři kila a on půl roku vydrží...Musíte jezdit i na benzín, plyn je mnohem sušší, hoří za mnohem větší teploty a právě odpadní teplo z nespotřebovaného benzínu ventilová sedla ochlazuje...to mějte na paměti, když budete pospíchat :) Ano, tím pádem to nebude tak ideální se spotřebou, ale s Vaším nájezdem prostě doporučuji jednu benzínovou nádrž měsíčně...jezdím s plynem dost dlouho na to, abych věděl, o čem mluvím. Na druhou stranu, zachovalý Accord s nájezdem do 300tkm může ještě pár let bez problémů sloužit...


Je to opravdu usmevne, kolik ruznych mytu se toci kolem LPG. Me napriklad nikdo nepresvecil, ze ten olejicek Flashlube k necemu je.Obecne jsou proste motory, ktere to daji a motory, ktere ne.
Jinak slysel jsem takovy nazor a docela mi zni logicky, ze suverenne nejhorsi volba je koupit stare benzinove zakarbonovane auto se statisici km a predelat to na LPG. Karbon se zacne uvolnovat, dostava se mezi ventily a sedla a pekne to tam kurvi.
Na aute mam nastavene automaticke prepnuti na benzin pri prekroceni 4500 rpm. Primazavani neresim. Cely slavny TUV propagoval mimo jine ty vadne implantaty do umelych koz, takze nemam iluze. No a pokud se podpali ventily, necham to spravit (cena 15000), najedu jeste tech 15 a pujde to pryc.
reagować
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Sobota 27.09.2014 09:14, Toyota Sienna
Nedaly by se prosím rozvést podrobněji zkušenosti se Siennou, myslím celkově nejen LPG ? Auto mám v hledáčku, ale sehnat nějaké zkušenosti s autem na českých fórech je celkem problém. Mám ty nejlepší zkušenosti s evropskými modely Toyoty, ale Sienna se vyrábí v USA podle trošku jiných měřítek a kvalita je spíše americká než japonská. Po té co skončil v Evropě prodej Previe a evropští výrobci se zbláznili do SUV je velké MPV s plnohodnotnými sedadly vzadu a větším benzinem/LPG pod kapotou celkem rarita sehnat.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Sobota 27.09.2014 10:21, RE: Toyota Sienna
*autofans* napisał:
Nedaly by se prosím rozvést podrobněji zkušenosti se Siennou, myslím celkově nejen LPG ? Auto mám v hledáčku, ale sehnat nějaké zkušenosti s autem na českých fórech je celkem problém. Mám ty nejlepší zkušenosti s evropskými modely Toyoty, ale Sienna se vyrábí v USA podle trošku jiných měřítek a kvalita je spíše americká než japonská. Po té co skončil v Evropě prodej Previe a evropští výrobci se zbláznili do SUV je velké MPV s plnohodnotnými sedadly vzadu a větším benzinem/LPG pod kapotou celkem rarita sehnat.

náhodou, takový VW Routan... myslím že u Sienny to bude jako u všech JPN aut určených primárně pro US trh, japonská kvalita posílená o značnou dávku blbuvzdornosti. měl jsem Maximu, Camry, G35, US verzi 350Z, mám FX... všechno bez problémů.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 29.09.2014 22:03, RE:
Dobrý den. S přestavbou motoru 2.4 VTEC u Hondy Accord by neměl být problém, moderní systémy LPG lze přizpůsobit na míru většině pohonných jednotek. Alternativou může být například Ford Mondeo s benzínovým dvoulitrem. Je to velmi spolehlivé auto, dobrou službu udělá také například Mazda 6 nebo Toyota Avensis. I u nich doporučuji ověřené a spolehlivé benzínové motory.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.