Kylie napisał:
Já TAKÉ, já TAKÉ! Já jen "maliličko" větší 215/55 R16 W "orig." na Citroën C5 měla a nějakých 40.000 km jsme spolu SPOKOJENĚ krajinou "probrouzdali" (teď tedy já rozhodla se "vyzkoušet" Bridgestone Turanza ER 300 a jsme někde "v polovině" společného soužití a též VELMi spokojena jsem - uvidíme ještě "výdrž/životnost") a myslím že i na mokru jsou Michelin zcela "ok" (tedy při "normální" jízdě) ... dokonce si myslím že ten CELKOVĚ lepší záběr/výkon/chování na suchu za to STOJí (na mokru j...
No ja kdyz nekde ctu nebo slysim, ze kdyz prsi, tak svou jizdu prizpusobim, pousmeji se :) Co to presne znamena? Kdyz jedu po D1 a vidim na Vysocine, jak pri vydatnem desti kolem me litaji vsichni 120-150 jako kdyby se nechumelilo, tak silne pochybuji o nejakem vyraznejsim prizpusobovani jizdy vsech okolo. Netvrdim ze to delaji vsichni, ale zkuste si takhle pri desti sundat nohu z plynu treba na te dalnici a jet treba 90 :) coz je hranice u tech nej pneu, kdy vam to jeste nemusi uletet a pak se divejte, kolik lidi vas predjede i v malych autech s 0 stabilizacnim systemem.
Co se tyce novinky, klasicky reklamni blabol, to same dela Michelin, Contik, Bridgestone atd. Plati, ze kdyz chcete u pneu vylepsit nejakou dilci vlastnost, druha zakonite klesne. ( celorocni pneu povazuji za ciste reklamni tah v CR ) krasne to jde videt u Michelinu a jejich Saveru, skvela pneu s min valivym odporem = vysoky najezd, nizka hlucnost a spotreba. Bohuzel nizky valivy odpor znamena co? Mensi prilnavost plaste k vozovce a podle toho taky dopada v testech. Ustetrite "2-3" kacky, ale ze 100ky zabrzdite o 10m dal, tim uz se Michelin nechlubi. Nastesti ma jeste primacy HP, ktere to zachrani :) Ale ruku na srdce, rozdily mezi top produkty jsou minimalni a jde spis jen o sympatie ke znacce. Jen nesmi clovek zblbnout saver produkty apod :)