Zdeny60 napisał:
Co dodat, než jen to, že pokud bych volil vůz z kategorie prostorného rodinného MPV, tak volím buď stejně, a nebo menší S-Max. Jistě bych těmto dvěma dal přednost před VW koncernem (Alhambra, Sharan). Otázkou však je, co se začne dít po dejme tomu 100.000km a začně obehraná píseň na tři doby: FAP, vstřiky, turbo a někdy i na čtyři - EGR. Bohýžel dnešní doba dýzlům krutě nepřeje co do kvality paliv a cen ND a benzín není pro takto velký a těžký vůz optimálním řešením, potažmo, když ještě musíme b...
Neviděl bych to tak drsně. Kolem 100tis.km se obvykle nemění nic z toho, co uvádíte. Možná v servisech takové vozy s podobnými poruchami stávají, ale obvykle mívají již "upravený" počet najetých km. Z našich reálných zkušeností vyplývá, že vstřiky, turbo i dvouhmoťák při běžném ježdění vydrží u Fordovských nafťáků minimálně kolem 200tisk.km, obvykle i více. Vstřiky jsou asi nejnáchylnější a odcházejí nejčastěji. Na druhou stranu není jejich výměna či oprava již tak příšerně drahou záležitostí, dá se to zvládnout kolem 15-25tis.Kč podle rozsahu problému a zvoleného řešení.