lunaris napisał:
Nedávno jsem četl rozhovor s jedním ze řidičů těchto zkušebních transitů a testuje se opravdu extensivně. Auta dostávají tvrdě zabrat, s nimi samozřejmě i řidiči, ale jak píše pán nade mnou, střídají se normálně na směny, tak proč by měl být článek brán jako nesmysl? Spousta řidičů s auty pak v reálu zachází podobně.
autor zvýraznil "non stop", pak to beru jako non stop. při maximální rychlosti si nedovedu představit místo, kde to dají (i německé dálnice mají zatáčky a křižovatky). k tomu tankování - nepředpokládám, že by tankovali za jízdy maximální rychlostí - a výměny řidičů.
opravdu autor neuměl napsat "střídali se řidiči ve třech směnách na německých dálnicích"? že by někdo vydržel kroužit "maximální rychlostí" po "firemních okruzích" - ale znám jen testovací okruhy gy a man - je utopie. navíc se tam řidiči střídali po maximálně dvou hodinách, kvůli případné ztrátě koncentrace (jak na řízení, tak na chování vozidla)...dva měsíce v kuse.
doufám, že do klimatické komory na 12 týdnů zavřeli auto, které předtím jezdilo ty dva měsíce non stop, a přihodili kilovku soli...aby dostali relevantní hodnotu na autě, co má natočeno ke 200.000 km
jinak to, co je popsáno, je standardní testování nového modelu před uvedením do provozu....když už nejezdí "muly"