0
powrót
 

diskuze k tématu: Dodávkový vuz z těchto vyvolených

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, italská vozidla, korejská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.04.2014 08:01, Dodávkový vuz z těchto vyvolených
Dobrý den, dívám se po malé dodávce a oslovuji Vás touto cestou o radu profesionála.
Na koupi staršího dodávkového vozu mám k dispozici zhruba 200.tis.
Přemýšlím mezi těmito značkami aby měly najeto maximálně 250 tis. km, do roku výroby 2004 a maximálně do 80kw:
- Mercedes Vito
- Hyundai H1
- VW Transporter
- Iveco Daily
- ford transit
Spoustu km najedu bez nákladu a někdy i s vozíkem.
Vím že u staršího vozu je vše nevyspytatelné, ale jaké vozidlo by bylo pro mě ideální vozidlo z vašeho pohledu?
Spotřeba, kvalita, náhradní díly, popřípadě rok výroby?

Děkuji za odpověď, s pozdravem R. V.
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Piątek 25.04.2014 13:45, RE: Dodávkový vuz z těchto vyvolených
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, dívám se po malé dodávce a oslovuji Vás touto cestou o radu profesionála. Na koupi staršího dodávkového vozu mám k dispozici zhruba 200.tis. Přemýšlím mezi těmito značkami aby měly najeto maximálně 250 tis. km, do roku výroby 2004 a maximálně do 80kw: - Mercedes Vito - Hyundai H1 - VW Transporter - Iveco Daily - ford transit Spoustu km najedu bez nákladu a někdy i s vozíkem. Vím že u staršího vozu je vše nevyspytatelné, ale jaké vozidlo by bylo pro mě ideální vozidlo z vašeho pohledu? Spotřeba, kvalita, náhradní díly, popřípadě rok výroby? Děkuji za odpověď, s pozdravem R. V.


nepíšete, co konkrétně jezdíte (či jezdit chcete), jaký vnitřní rozměr potřebujete, či kam s autem potřebujete zajíždět.

pár obecných věcí...
vito má kouli do 2 tun, náhon na zadek (pro vozík lepší, pro prázdné auto horší)
hyundai bude nejmladší (nebo ve stejném roku/výbavě/nájezdu) nejlevnější...koule na 2 tuny (i když starší provedení snad měly jen 1,6 t) , pohon zadní nápravy.
transporter s motorem 1,9 relativně spolehlivý, ale čím mladší, tím lepší...ideálně od modelu 2007, což za ty peníze těžko seženete. koule na 2,2 tuny (tuším, že i na tyto starší t5). přední náhon.
daily je o kategorii výše. robustností, velikostí i provoznímu náklady. pouze zadní náhon.
transit ve slabších motorech má na kouki obvykle jen 1,6 tuny (ale tam je strašná variabilita a pořádně se nevyznám). prolézt kvůli korozi. v menších provedeních je zadní náhon spíše výjimka, většina má náhon přední

nejvíc vím o transporterech, hyundai jsem měl když h1 začínaly, iveca máme v práci...o transity a vita jsem se také otřel, ale míň.

pokud nebudete 2x týdně tahat dvoutunový přívěs, doporučuji přední náhon...zvlášť, když budete hodně jezdit prázdný.
budete-li chtít užitkovou verzi, pak asi transit s motorem 63 kw a náhonem na předek. sice bude mít kouli jen na cca 1,6 tuny a na dálnici v kopcích klesnete na 110 km/h, ale nejsou s nimi problémy.
jako poloosobní nebo osobní variantu bych nejraději transportera 77 kw (nebo 62 kw a čip, který to zhruba k těm 77 kw zvedne) - pozor u 9 místné verze, jestli má druhý výměník tepla (bez něho poslední řadě cestujících mrznou nohy).
reagować
kamil321
ilość wystąpień70
data registracji19.01.2012
Piątek 25.04.2014 14:33, RE: Dodávkový vuz z těchto vyvolených
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, dívám se po malé dodávce a oslovuji Vás touto cestou o radu profesionála. Na koupi staršího dodávkového vozu mám k dispozici zhruba 200.tis. Přemýšlím mezi těmito značkami aby měly najeto maximálně 250 tis. km, do roku výroby 2004 a maximálně do 80kw: - Mercedes Vito - Hyundai H1 - VW Transporter - Iveco Daily - ford transit Spoustu km najedu bez nákladu a někdy i s vozíkem. Vím že u staršího vozu je vše nevyspytatelné, ale jaké vozidlo by bylo pro mě ideální vozidlo z vašeho pohledu? Spotřeba, kvalita, náhradní díly, popřípadě rok výroby? Děkuji za odpověď, s pozdravem R. V.


Nějak nechápu, z jakého důvodu je vypuštěn trojlístek Peugeot, Citroen, Fiat, když zrovna Fiat Ducato v nízké verzi je podle mne nejlepší volba s motory JTD...a klidně bych zvolil 2,3JTD 88kW verzi. Tímto vozem se dá spolehlivě nahradit většina dodávek. Vito rezne jak liška, drahé díly, Transporter T5 od T4 už nedosahuje kvalit, ikdyž s 1,9Tdi by nemusel být také špatný. Iveco jsou vyloženě nevhodná pro tento účel, protože s rámem snesou naopak brutální naložení..Takže já bych volil s přehledem jeté Ducato s tažným, které je lehučké a spolehlivé, a jede se v něm jak v osobáku. Spotřeba minimální a rok výroby od 07, do 150 tisíc a ještě ušetřím, takže netuším proč by měl být výběr do 04...
reagować
Michal 22
ilość wystąpień51
data registracji09.10.2008
Sobota 26.04.2014 22:45, RE: Dodávkový vuz z těchto vyvolených
kamil321 napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, dívám se po malé dodávce a oslovuji Vás touto cestou o radu profesionála. Na koupi staršího dodávkového vozu mám k dispozici zhruba 200.tis. Přemýšlím mezi těmito značkami aby měly najeto maximálně 250 tis. km, do roku výroby 2004 a maximálně do 80kw: - Mercedes Vito - Hyundai H1 - VW Transporter - Iveco Daily - ford transit Spoustu km najedu bez nákladu a někdy i s vozíkem. Vím že u staršího vozu je vše nevyspytatelné, ale jaké vozidlo by bylo pro mě ideální vozidlo z vašeho pohledu? Spotřeba, kvalita, náhradní díly, popřípadě rok výroby? Děkuji za odpověď, s pozdravem R. V.
Nějak nechápu, z jakého důvodu je vypuštěn trojlístek Peugeot, Citroen, Fiat, když zrovna Fiat Ducato v nízké verzi je podle mne nejlepší volba s motory JTD...a klidně bych zvolil 2,3JTD 88kW verzi. Tímto vozem se dá spolehlivě nahradit většina dodávek. Vito rezne jak liška, drahé díly, Transporter T5 od T4 už nedosahuje kvalit, ikdyž s 1,9Tdi by nemusel být také špatný. Iveco jsou vyloženě nevhodná pro tento účel, protože s rámem snesou naopak brutální naložení..Takže já bych volil s přehledem jeté Ducato s tažným, které je lehučké a spolehlivé, a jede se v něm jak v osobáku. Spotřeba minimální a rok výroby od 07, do 150 tisíc a ještě ušetřím, takže netuším proč by měl být výběr do 04...


Taky bych se vydal tímto směrem. Jen pozor, ať si nekoupíte hojně zastoupený 2,2JTD, který se dával do základních verzí.
A ještě k Hyundai H1 - kdysi jsem se o tohle auto hodně zajímal právě k tažení přívěsu a na kouli má 2300 kg. Pak je naprostá bomba, že i plechová dodávka je často vybavena motorem 125 kW. Někde je tu schovaná recenze, kdy se autor naháněl s kamarádem s nejsilnějším Multivanem a ujel mu S autem v poloviční ceně... Mne nakonec odradila slabá variabilita. Kombi verze má pouze pevnou přapážku a nákladový prostor délky 1585 mm, kdy chybí 15 mm k umístění dvou palet. Plechovka má na délku 2385, takže tam zase chybí dva centimetry pro tři palety.

reagować
laky76
ilość wystąpień4
data registracji24.08.2010
Wtorek 29.04.2014 15:25, RE:
Pokud jezdíš prázdný jako já, cca 50%, jednoznačné přední náhon. Za sebe doporučím Transit, mám 63kW a tažné na 2,5 t. Existuje i varianta 72 nebo 74 kw a cena bude jistě stejná. Transportér bude určitě dražší, s menším prostorem, ale dnes už bych ho nebral jako modlu spolehlivosti, proto pro mne druhá volba. Vypuštění trojlístku Peugeot, Citroen, Fiat, mi doporučil ze zkušeností i náš mechanik.(když jsem loni chtěl koupit obdobnou dodávku) schvaluju. Při těchto letech a km, budou společně trpět na spoustu drobnějších a stále se opakujících problémů.
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Środa 30.04.2014 09:42, RE:
laky76 napisał:
Pokud jezdíš prázdný jako já, cca 50%, jednoznačné přední náhon. Za sebe doporučím Transit, mám 63kW a tažné na 2,5 t. Existuje i varianta 72 nebo 74 kw a cena bude jistě stejná. Transportér bude určitě dražší, s menším prostorem, ale dnes už bych ho nebral jako modlu spolehlivosti, proto pro mne druhá volba. Vypuštění trojlístku Peugeot, Citroen, Fiat, mi doporučil ze zkušeností i náš mechanik.(když jsem loni chtěl koupit obdobnou dodávku) schvaluju. Při těchto letech a km, budou společně trpět na spoustu drobnějších a stále se opakujících problémů.


se 63 kw 2,5 tuny na kouli?
jak?
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 05.06.2014 13:01, re:
Dobrý den. Já osobně bych Vám z uvedených dodávek doporučil Iveco Daily. Svou konstrukcí má poměrně blízko k nákladním vozům, je spolehlivé a má poměrně nízké provozní náklady. Pod kapotou lze mít motory o objemu 2,3 a 3,0 litru s výkony od 71 do 129 kW. Chybu neuděláte ani s jedním z nich, k dispozici je také ekologická varianta s pohonem na CNG.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.