cytat:
reakce na: ivipopi, 22.06.2020 17:31 (Dobrý deň, uvažujem nad kúp ...)
Ja osobne pred par tydny zakoupil tourneo custom 2,2 tdci 92kw a moje poznatky z tohoto motoru oproti 2,0 jsou nasledujici.... 2,0 je tissi, ale u takto velkeho najezdu uz bych mel raději schovane penize na pripadnou repasi vstriku, mozna cisteni nebo vymenu dpf a spojku mozna s dvouhmotou.... Nerikam nekupovaty jen se připravit, ze to muze nastat a k tomu adekvatne ukecat treba slevu, takto jsem levne koupil treba 5008 s 300 tis km za dobrou cenu vcetne slevy, ktera mi pokryly naklady na kompletni vymenu vstriku, ktere byly tesne pred smrti. Jinak moje 92kw nejede nic moc, motor by mel i silu, ale je to zabity priserne dlouhou prevodovkou.... Co jsem mel mondeo 2,2 tdci 114kw tak pri 130 tocilo 2100 otacek, coz na osobak je ok, ale tourneo custom mi toci jeste o malinko mene a pritom je výrazně tezsi s vetsim odporem vzduchu. Osobne bych preferoval kratsi prevody.... Hoodne zvazuji čipováni, protoze kvalty jsou dost od sebe, hlavne mezi 1-2-3 kdy musite nizsi prevod dost vytocit, aby vam vyssi kvalt nespadl pod 1500 otacek jinak se zacne motor vzpirat, coz dle zkusenosti by mohl cip výrazně vylepsit.... Ale jinak je to moje prvni osobni dodavka a nemuzu si ji vynachválit, jezdi se s ni paradne na rodinne vylety, neskladam kocarek, nalozim k tomu dva psi, hromadu kramu a jede se.... Moje pristi auto bude opět tourneo custom jen po faceliftu 2018 a s automatem, ktery ma kratsi prevody a vyrazne lepsi vzhled pristrojovky a hlavne automat pokryje lepe to mrtve pasmo otacek