0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Sierra - majitel hodnotí 21 let starý vůz

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.05.2010 13:11, Sierra
Když někdy koncem osmdesátých let jsem viděl cizince co sem jezdili se Sierrami, bylo to auto jako zjevení.. To byl rok 88 .. a mít auto z roku 1967 by nás i tenkrát v tom svrabu fakt "bralo" Psát sem v roce 2010 o 21let starý Sieře je úplně stejnej poměr, to se spíš hodí pomalu do veteránský rubriky.. Předchozí auto moskvič, je mi vše jasné odkud vítr vane.. ale psát tohle sem na současnej server, to je fakt úchylný..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.05.2010 13:58, RE: Sierra
karlos napisał:
Když někdy koncem osmdesátých let jsem viděl cizince co sem jezdili se Sierrami, bylo to auto jako zjevení.. To byl rok 88 .. a mít auto z roku 1967 by nás i tenkrát v tom svrabu fakt "bralo" Psát sem v roce 2010 o 21let starý Sieře je úplně stejnej poměr, to se spíš hodí pomalu do veteránský rubriky.. Předchozí auto moskvič, je mi vše jasné odkud vítr vane.. ale psát tohle sem na současnej server, to je fakt úchylný..
Nejsem fouňa, sierra se mi vždycky líbila a dodnes obdivuji některé její přednosti. Je zajímavé sledovat, co auto po letech vydrží, jak slouží, jak vycházejí provozní náklady apod. Ve své době to byl ceněný vůz a dnes může sloužit jako určité měřítko, kam se automobil. průmysl posunul - ne vždy kupředu. Recenze by mohla být obsáhlejší, ale líbí se mi její objektivnost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.05.2010 13:52, RE: Sierra
karlos napisał:
Když někdy koncem osmdesátých let jsem viděl cizince co sem jezdili se Sierrami, bylo to auto jako zjevení.. To byl rok 88 .. a mít auto z roku 1967 by nás i tenkrát v tom svrabu fakt "bralo" Psát sem v roce 2010 o 21let starý Sieře je úplně stejnej poměr, to se spíš hodí pomalu do veteránský rubriky.. Předchozí auto moskvič, je mi vše jasné odkud vítr vane.. ale psát tohle sem na současnej server, to je fakt úchylný..
Vždycky nechápu tyhle namachrovaný blbečky,co si myslí,že má každý na nový auto.Sierra byla moje první auto a rád na ní vzpomínám,nikdy mě nenechala ve štychu.Jen ty zimy jsou utrpení,špatný poměr vah na nápravy.Ta hrabala i za dště.To dnes s omegou také se zadním náhonem takové problémy nemám,dokonce objíždím v zimě zapadlé předokolky.Pořád lepší 20 let stará pohodlná sierra s ABS.katem,posilovačem,než dest let stará felicie alá sociál výbava.PS: to neznamená,že mám něco proti felciím
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.05.2010 16:28, RE: Sierra
karlos napisał:
Když někdy koncem osmdesátých let jsem viděl cizince co sem jezdili se Sierrami, bylo to auto jako zjevení.. To byl rok 88 .. a mít auto z roku 1967 by nás i tenkrát v tom svrabu fakt "bralo" Psát sem v roce 2010 o 21let starý Sieře je úplně stejnej poměr, to se spíš hodí pomalu do veteránský rubriky.. Předchozí auto moskvič, je mi vše jasné odkud vítr vane.. ale psát tohle sem na současnej server, to je fakt úchylný..
Naštěstí o tom ty nerozhoduješ. Ostatně nevím, kdo tě nutí to číst. Mně se recenze starších aut líbí, stejně jako tato. Je z toho hezky vidět, že spolehlivost auta závisí na přístupu majitele.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.05.2010 16:33, SIERRA
Samozřejmně hodnocení sierry je dnes už k ničemu ale je pěkné si zavzpomínat. Sierr mi prošlo rukama několik od staré 82 1.6karbec až po 92 4x4 2.9i. Vzhledově se mi více líbil 4dv sedan ale 5dv je praktičtější. Podle mně je nejlepší motor 2.0 DOHC s ním se dalo jezdit i za 7 litrů. Pochybuju že dnešní auta vydrží to co sierra, až si tady budem vzpomínat na FOBII 1.2HTP tak asi ne tak nostalgicky. Momentálně mám ještě jako pracovní auto SCORPIO 92 2.0 DOHC na LPG a spotřeba je do 10 litrů plynu. Mám ho 6let a nemůžu si ho vynachválit. Sice na mně každej kouká co to mám za veterána ale moje provozní náklady jsou tak nízké že nemám důvod kupovat jiné auto. Veteránům ZDAR!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.05.2010 17:58, RE: Sierra-musím se jí zastat
capslock napisał:
Naštěstí o tom ty nerozhoduješ. Ostatně nevím, kdo tě nutí to číst. Mně se recenze starších aut líbí, stejně jako tato. Je z toho hezky vidět, že spolehlivost auta závisí na přístupu majitele.
Sierra je pojem a ve své podstatě legenda, což dokazovala i na poli závodním.. Nenechám dopustit na vskutku prostorné provedení kombi a nesmrtelný, sic líný, diesel 2.3. Jednoduché a robustní auto, rozvod řetězem, poctivá "kovářská práce". Kdo haní Sierru , tak neví, o čem píše.
Ve své době byla nadčasová a měla již takovou výbavu, o které se může leckterým majitelům i některých nových aut stále ještě zdát (nehledě na majitele tehdejších aut brázdících silnice ČSSR).
Provozní náklady zanedbatelné až směšné a jezdit se nechalo i za 6 l nafty. Má největší - nejdražší - investice bylo repasování palivového čerpadla cca po 16 letech provozu a to za 3 tis. Kč.
Nebýt koroze, jezdily by tyto koráby v hojnější míře dodnes...za udržovanou Sirkou se rád ohlédnu, neb je to pro mne připomínka starých dobrých časů :), kdy auta bývala ještě auty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.05.2010 23:27, druh karosérie
Dovolím si jenom poopravit druh karosérie : Sierra se vyráběla v provedení sedan, kombi a liftback - tedy se splývající zádí. Hatchback je karosérie se strmou zádí, podobně jako kombi, ale krátká. Také Švýcarsko lze napsat buď Schweiz (německy) nebo Switzerland (angl.). Já vím, že se zde v diskusích na pravopis "nehraje", přesto si myslím , že by se měl dodržovat (pokud ho známe). Co se auta týká, také jsem ji měl dovezenou z Německa a přidávám se ke kladnému hodnocení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.05.2010 12:53, nesmrtelná kára
Tyhle recenze mám rád, nejsou moc odborné, ale je vidět, že majitel je obyčejný chlap, který si na nic nehraje. Sierra je auto ze staré školy, z doby, kdy se ještě dělala auta. Tohle auto bude jezdit prostě pořád, pokud dostane svou porci pravidelné údržby. Namá turbo, vstřiky, předehřívače, různé elektronicky hlídané uzávěrky, katalyzátory a já nevím jaké výmysly, které se pořád dokola kazí a stojí balíky peněz. A pro toho Karlose, který nad těmito auty ohrnuje nos: Kde budou za 21 let tyhle nové, technikou nacpané káry? Budou v prdeli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.05.2010 11:25, RE: Já chci taky jednu!
medvěd07 napisał:
Tyhle recenze mám rád, nejsou moc odborné, ale je vidět, že majitel je obyčejný chlap, který si na nic nehraje. Sierra je auto ze staré školy, z doby, kdy se ještě dělala auta. Tohle auto bude jezdit prostě pořád, pokud dostane svou porci pravidelné údržby. Namá turbo, vstřiky, předehřívače, různé elektronicky hlídané uzávěrky, katalyzátory a já nevím jaké výmysly, které se pořád dokola kazí a stojí balíky peněz. A pro toho Karlose, který nad těmito auty ohrnuje nos: Kde budou za 21 let tyhle no...
Kdysi to bylo moje první auto. Sedan s 2.3D. Aristokratické auto, které mělo takový ten nádech něčeho pouze pro chlapy. Stejně jako třeba 405, první Vectry, 190ky, hranaté 626ky, Cromy ...atd. Taková ta stará škola sedanů pro macho vylízance, kteří přes den prodávali bony a po večerech organizovali život na předlistopadových diskotékách....typický obrázek počátku 90. let....chlap v bílým obleku obchází zastavárny, vozí ho dvolulitrová Sierra v modré metalíze...lidé v okolí závidí a pomlouvají...takhle vznikla nenávsit k itaslkým autům....právě na konci 80. let....horníci na ostravsku si začali kupovat Una z Tuzexu a ti akčnější si začali dovážet bourané Sierry, 190ky, Datsuny...atd. To pamatuju moc dobře!!!

Největším problémem s velým PPPPPP je u Sierry koroze. Ta moje potvora se v 17ti letech doslova rozpadala, ačkoli podvozek a motor držely a byly by tu dodnes. Jediné auto, u kteréhoé jsem zažil, že šlo píchnout šroubovákem kamkoli ze spodku a šroubovák prolezl až do interiéru...zrezlé tlumičové hrnky, nosníky jako ementál, spodky dveří v prdeli, okraje kapoty roztřepené. A to byla v garáži....

Jinak viděl jsem nedávno náááádherný extra zachovalý kus Cosworth sedan s továrním tuningem....lepší spoilery, nárazníky v barvě..atd....nablýskaný šestiválec pod kapotou.....ta byla krááásná! A dokonce i ve srovnání s dnešními auty. To mě šokovalo. Takže platí, že když je zachovalý kus, tak dokáže díky tvarům oslovit i dnes. Zejména tvarování kapoty, boční profil...subtilní střecha, celková štíhlost...ale musí to být Sierra po faceliftu a opravdu zachovalá a ještě k tomu speciálná verze. JEden bohatý bazarník s obřím dvoupatrovým hradem za bazarem v ceně pěkné řádky mega a s drahými auty v bazaru si jednu takovou hýčká....jeden Cosworth....přrkvapivé? Na co budou lidi jednou více čumět? Za pár let....na legendární auto v červené metalíze nebo na Audi A3 social edition s 1.6 ? Hned bych jednu Sierru bral...a zavzpomínal na chlapské svezení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.05.2010 17:47, RE: Já chci taky jednu!
gablenz napisał:
Kdysi to bylo moje první auto. Sedan s 2.3D. Aristokratické auto, které mělo takový ten nádech něčeho pouze pro chlapy. Stejně jako třeba 405, první Vectry, 190ky, hranaté 626ky, Cromy ...atd. Taková ta stará škola sedanů pro macho vylízance, kteří přes den prodávali bony a po večerech organizovali život na předlistopadových diskotékách....typický obrázek počátku 90. let....chlap v bílým obleku obchází zastavárny, vozí ho dvolulitrová Sierra v modré metalíze...lidé v okolí závidí a pomlouvají...
Cosworth šestiválec? Jsi si jistý že mluvíš o Sieře?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.05.2010 19:35, RE: Já chci taky jednu!
Pitrisek napisał:
Cosworth šestiválec? Jsi si jistý že mluvíš o Sieře?
Jo, čtyřválec..sorry...je vidět. že tu nechodí jen milovníci hustých super vozů pro dospělé od VW...takže čtyřválec turbo. Ale u toho bazarníka jsem kdysi viděl i liftback Sierru s vylepšeným šestiválcem 2.9 taky jako cosworth, celou dobu jsem si to myslel..teĎ mám zmatek...nebo jak se to jmenovalo? Teď nevím....ten 2.9 neměl 110 Kw ale kolem 150..

KAždopádně na autoscout.de jsou pěkné kousky....stačí se podívat, sám jsem překvapený, že se to dá ještě koupit..a některí sjsou dost pěkné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.06.2010 11:51, RE: Já chci taky jednu!
gablenz napisał:
Jo, čtyřválec..sorry...je vidět. že tu nechodí jen milovníci hustých super vozů pro dospělé od VW...takže čtyřválec turbo. Ale u toho bazarníka jsem kdysi viděl i liftback Sierru s vylepšeným šestiválcem 2.9 taky jako cosworth, celou dobu jsem si to myslel..teĎ mám zmatek...nebo jak se to jmenovalo? Teď nevím....ten 2.9 neměl 110 Kw ale kolem 150..

KAždopádně na autoscout.de jsou pěkné kousky....stačí se podívat, sám jsem překvapený, že se to dá ještě koupit..a některí sjsou dost pěkné.
No pokud jsi viděl auto o kterém píšeš tak to znamená že někdo vzal původní 2.9 a vyměnil v něm motor (samozřejmě včetně řídíci jednotky kabeláže atd.) ze Scorpia 2.9 24V Cosworth. Nicméně jedná se o přestavbu továrně tento motor do sierry nebyl nikdy vestavěn pouze kasická 2.9 12V. Jinak když mrkneš na wikipedii tak se dozvíš že existovala i homologační verze XR8 z motorem V8 z mustangu.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.