0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Scorpio - proč po zahřátí auto přestává jet a nejde nastartovat?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.06.2009 12:40, není tam vlhkost?
mokré svíčky není jen tak, nemáte vlhkou garáž? (stačí 1 roh) v tom případě by byla vlhknost i v rozdělovači nebo potenciometrech co ovládají škrtící klapky. A kupodivu zahřátím motoru se neodpaří! To pak někdy tak je, že studené nastartuje ok, ale po cca 10 min to začne zlobit. Nejprve občasně volnoběh, pak častěji a častěji a pak ve větším spektru otáček až po situaci že nejde nastartovat. Střílí to taky, dým moc ne. Zejména tehdy když se s tím jezdí méně často. Diagnostika čistá a měnit polovinu věcí nepomůže. Přitom palivo je, sundané sání takže vzduch je a jiskru na svíčce vidíte a v čidlech pokud sedí se nemá moc co zkazit. Sám za sebe bych to rozebral, pročistil a pak se uvidí, hledal bych něco v zapalování co nepůjde moc vidět.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.06.2009 13:34, Tlaky
Eši ti nšni reuma? Teď vážně zkus nechat změřit tlaky možná jsou vychozené pístni kroužky za studena je to ok ale když se zahřeje vzniknou vůle ve válcich mezi pístnimi kroužky a pak to zhasína odpovída tomu i ten kouř jelikož se přes kroužky tlačí olej do spalovacího prostoru a ten pak hoří a auto kouří.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.06.2009 14:22, el.instalace
V jakém stavu jsou ty skříňky s pojistkama? Jsou tam dvě pod předním sklem.Dělalo to neskutečné věci,když se tam dostala vlhkost a bordel.
Taky se ráda rozpadala izolace na drátech elektroinstalace.Nejvíc právě motorový svazek k zapalování a ke všem čidlům.Izolace šla z drátu dolů jak suché bláto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.06.2009 14:40, katalyzátor po smrti
tohle mi dělalo na renaultu - vysypaný katalyzátor. Po ohřátí motoru se motor udusil vlastními spalinami a chcípnul. Počkal jsem 10,15minut, až to trochu ochladlo a takhle jsem po kouskách dojel dom. Pak se vyměnil kat a vše ok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.06.2009 14:41, Čidlo teploty motoru pro ŘJ
Takhle se mi chovalo vadné čidlo teploty motoru. Za studena to celkem fungovalo, ale jak se motor ohřál, tak se uchlastal a chcípl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.06.2009 14:45, RE: Čidlo teploty motoru pro ŘJ
David V napisał:
Takhle se mi chovalo vadné čidlo teploty motoru. Za studena to celkem fungovalo, ale jak se motor ohřál, tak se uchlastal a chcípl.
Ještě doplním, že čila teploty jsou nepříjemná v tom, že nemusí vyhodit chybovou hlášku, i když špatně měří, neboť teplota může být pro ŘJ definována. Čili, motor má teplotu 90°C, ale čidlo ukazuje 0°C (což může nastat), a ŘJ dávkuje palivo podle nuly. Motor se uchlastá - proto vlhké svíčky - a neběží, protože je překročena jedna z mezí zápalnosti směsi.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.