LGreg napisał:
K VW Routan, ja si fakt nemuzu dovolit auto, kde budu tyden cekat na nahradni dil z Polska, to mam pak decka do skoly vozit na kole na nosici? Potrebuju auto, kde bude nejpozdeji druhy den nahr. dil k dispozici, coz u bezne prodavanych aut v CR neni problem. Proste v tomhle aute nevidim zadnou vyhodu, nekde neco prehlizim?K Dacii Lodgy - priznam se, ze jsem vubec netusil, ze se da nova poridit za 300 tisic. Pak to samozrejme stoji za prehodnoceni. Ja si na zadny znacky nehraju, prece nechci BMW nebo Mercedes, ale potrebuju spolehlivy auto, a zatim mi zde nikdo nenapsal argument, proc jako jedno z meritek nemam pouzivat TUV testy? Vsechny Dacie se pohybuji v posledni dvacitce hodnoceni, jak mam vedet ze Lodgy na tom nebude stejne? Sportovne teda musim uznat, ze v poslednim testu jsou i mnou vybrany Fordy na tom bidne. Jeste by me teda zajimalo par veci:- Jak je mozny, ze je MPV od dacie o cca 200 tisic levnejsi nez vuz stejne kategorie od Reanultu? Obecne, Dacia je za 300 a MPV ostatnich znacek zacinaj nad 500 (spis jsou jeste drazsi), jak je to mozny? Uz jste me odhalili, ze jsem kratkozrakej cechacek, ve me to nevzbuzuje moc duveru, proc je to tak moc levny?- Nikdy jsem nekupoval novy auto, moc nevim jak to chodi se servisem v zarucni dobe, predpokladam ze budu muset v zarucni dobe jezdit do autorizovanyho zarucniho servisu. Nedam za tento servis vic penez nez za servis pozarucniho auta? (chapu, ze kdyz se vysere neco vetsiho, tak zde je velka vyhoda zaruky).- Dejme tomu, ze si prikoupim petiletou zaruku a pak budu chtit auto prodat. Bude to auto po zaruce po peti letech vubec prodejny za jeste rozumnou cenu? Jde mi o to, aby nebylo prodejny treba jen za tretinovou cenu.Prosim o konstruktivni prispevky, idealne podlozeny fakty. Pokud mi nekdo napise, ze TUV je na hovno tak bych rad vedel proc.Btw sem se nikdy nechystal kupovat stocenyho svarovance, o tom bych musel neco vedet ;)
Taky nekupuju věci jen a pouze podle ceny (ani oblečení, jídlo, dovolenou, ani auta). Říká se, že nejsem natolik bohatý, abych si mohl dovolit kupovat levné věci. Možná na tom něco bude.
Např. Verso se dá sehnat nové už od 429 tisíc. Je to o dost víc než Dacia za 300, ale není to přes 500 tis. Skladovka v původní ceně přes 500 tisíc se dá sehnat za 450.
S rozpočtem 300tis. bych se podíval jestli např. nějaký dealer neprodává auto co sám prodal, servisoval a vzal na protiúčet. Jiným bazarům mimo autorizáky bych se spíš vyhnul.