0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford S-MAX 2.0i nebo 2,0 TDCi

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, automobilky, německá vozidla
Kočkolap
ilość wystąpień1
data registracji05.04.2017
Środa 05.04.2017 10:17, Ford S-MAX 2.0i nebo 2,0 TDCi
Zdravím - poprosil bych o radu s Fordama nemám vůbec zkušenosti ale okolnosti mne donutily k pořízení S-Maxe jelikož jsem po těžké autonehodě a odkázán na vozík. Rád bych poprosil o rady zdali jít do benzínu či nafty ročně najedu cca 10/15000 km vím že nafta náchylnější na vstřiky což mě trochu odrazuje .Musím také přihlížet k omezeným možnostem fifnančním takže koupě bude starší vůz cca od rv 2007 až 2009 . Díky za možné rady
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Środa 05.04.2017 10:50, smax
Vůbec o tom nepřemýšlejte a kupujte benzín, je servisně podstatně lacinější než diesel, vstřiky nejsou zdaleka to jediné, co se může podělat. Víte o tom, že máte nárok na podporu od státu? je to 200 000 na 10 let, plus pokud před koupí zažádáte ne finančním úřadu o slevu na DPH můžete pořídit auto za cenu bez DPH. Navíc pak můete dostat i penéze na úpravu auta aby jste ho mohl řídit. proč kupujete takhle velké auto? zkuste oslovit renault, resp dacii - Lodgy se nechá upravit na ruční ovládání snadno a ceny jsou víc než vstřícné. navíc Lodgy patří ke spolehlivým autům.
reagować
ivan2
ilość wystąpień118
data registracji11.11.2010
Cztwartek 06.04.2017 19:52, s-max
Máte toho s-maxe vyzkoušenýho co se přesedání týká? Má přece jen vyšší posez. Pokud hledáte automat, tak počítejte, že atmosféra moc nepojede. Osobně mám turbo benzín s nepřímým vstřikem a přijde mi to skvělé. Motor táhne plynule a dá se jet i relativně s rozumnou spotřebou kolem 8-9l. S naftou pojedete tak za 7l, to při nájezdu do 15tis. nedává moc smysl.
reagować
jdoby
ilość wystąpień6
data registracji28.09.2011
Piątek 07.04.2017 20:39, Spíše diesel
S-Max TDCi r.2007 provozuji šestý rok, najeto odhad celkem min.280-300tis (asi stočeno před nákupem), já ujel 110 tis. a žádné náklady s motorem 2.0 TDCi 103kW se prostě nekonaly. Auto je v režimu město min. 60%, trasy okolo 8-10km denně Prahou, někdy i kratší, meziměsto max. 1x týdně, několikrát do roka dlouhá cesta na dovolenou. DPF původní a bezproblémový, EGR,vstřiky a turbo původní, bez závad. Tak bych se zrovna spolehlivosti při náležité údržbě u tohoto motoru nebál. Benzínů 2.0 i 2.5T se nabízí minimum a ten pětiválec jezdí krásně, ale dle referencí úplně bezproblémový být nemusí. 2.0 do města ok, ale na dálnici se obávám slabý a pouze pětikvalt, S ním osobní zkušenost nemám, jen odhaduji. Na toto auto se mi zdá prostě spolehlivý diesel vhodnější a v inzerci je jich asi 95%. Co se týče vozíku, osobně jednoho vozíčkáře s S-Maxem znám, tak asi bude vyhovující. Další podstatná věc- zřejmě vybíráte pouze automaty a tam bude výběr u benzínu naprosto mizivý.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.