0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford S-MAX 2.0 TDCi - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 08:52, spotřeba
Velmi milá spotřeba. Co mě ale překvapilo, že se celý okruh liší o cca 600m dle auta, je možná taková odchylka počitadla kilometrů u různých aut?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 09:24, RE: spotřeba
Martaslover napisał:
Velmi milá spotřeba. Co mě ale překvapilo, že se celý okruh liší o cca 600m dle auta, je možná taková odchylka počitadla kilometrů u různých aut?
Ano, je to možné a nikterak vyjímečné. Bohužel největší naměřená odchylka teprve přijde. Nedávno testovaný velkoprostorový vůz korejské výroby dosáhl abnormálního rozdílu v naměřené vzdálenosti, ale to bych předbíhal... test tohoto rekordmana v nadměřování teprve připravujeme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 09:38, benzín x nafta
Ano, spotřeba sice slušná, ale nedá mi to nevzpomenout na nedávný test benzínové Hondy Accord 2,4 (190 PS), která oproti 6,8 / 10,5 l S-MAXU dosáhla na zkušebním okruhu 7,2 / 10,5 l - de facto totožné spotřeby (brány hodnoty při dotankování). Chápu vyšší stavbu Fordu a další okolnosti a nechci otevírat debaty, kde se jen hádají zástupci benzínových motorů s "nafťáky", jen chci podtrhnout výborný výsledek benzínové Hondy oproti dieselovému S-MAXU a to zejména na II.okruhu, stará známá pravda je, že rozptyl spotřeby u benzínu mezi klidnou jízdou a "tryskem" je větší než u dieselu, v tomto případě to tak není.. Proto jsou tyto praktické testy spotřeby zajímavé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 09:46, RE: benzín x nafta
Ali napisał:
Ano, spotřeba sice slušná, ale nedá mi to nevzpomenout na nedávný test benzínové Hondy Accord 2,4 (190 PS), která oproti 6,8 / 10,5 l S-MAXU dosáhla na zkušebním okruhu 7,2 / 10,5 l - de facto totožné spotřeby (brány hodnoty při dotankování). Chápu vyšší stavbu Fordu a další okolnosti a nechci otevírat debaty, kde se jen hádají zástupci benzínových motorů s "nafťáky", jen chci podtrhnout výborný výsledek benzínové Hondy oproti dieselovému S-MAXU a to zejména na II.okruhu, stará známá pravda je, ...
Srovnávat by snad šlo stejný vůz s různými motory... Ale taky mě zarazil ten rozptyl pohoda x švih. S Ducatem Maxi 2,3 JTD klidná jízda - 9,2, ostrá s dálnicí 140 km/h - 9,5....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 09:54, S-Max
Normálne mám na vozy MPV skoro averziu, ale tento Ford sa mi teda dosť pozdáva. Nebol by som proti. Este na margo dizajnu Ford-vcera som niekde videl (tusim auto.cz) wallpaper noveho Focusu a to bolo dost hrozné-už to nebol klasický hatch ale malo to podobu krátkeho Escorta-čiže skôr liftback s náznakom "kufra". Nevie o tom niekto niečo?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 10:45, RE: spotřeba
Petr - TipCars.com napisał:
Ano, je to možné a nikterak vyjímečné. Bohužel největší naměřená odchylka teprve přijde. Nedávno testovaný velkoprostorový vůz korejské výroby dosáhl abnormálního rozdílu v naměřené vzdálenosti, ale to bych předbíhal... test tohoto rekordmana v nadměřování teprve připravujeme.
Takhle se to dělá! Když motor moc žere, urychlí se počítadlo a hned jsou super výsledky a nikdo nebrble.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 10:51, Skutečná spotřeba
Dávám k diskusi: Skutečná spotřeba bude vždy vyšší než naměřená, protože každý tachometr a tím myslím i počítač ujeté vzdálenosti má tendenci proměřovat - ukazovat víc. Jestli jsem ujel podle tacho 100 km, ve skutečnosti jen 95 až 98 km (záleží na konkrétním typu vozidla). Pánové, jaká bývá odchylka a jak se s tím vyrovnává palubní počítač, máte s tím konkrétní zkušenosti? Pokud je mi známo, průměr bývá + 3 %.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 11:08, RE: Skutečná spotřeba
donald napisał:
Dávám k diskusi: Skutečná spotřeba bude vždy vyšší než naměřená, protože každý tachometr a tím myslím i počítač ujeté vzdálenosti má tendenci proměřovat - ukazovat víc. Jestli jsem ujel podle tacho 100 km, ve skutečnosti jen 95 až 98 km (záleží na konkrétním typu vozidla). Pánové, jaká bývá odchylka a jak se s tím vyrovnává palubní počítač, máte s tím konkrétní zkušenosti? Pokud je mi známo, průměr bývá + 3 %.
Hodne taky zalezi na velikosti pneumatik!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 12:01, RE: Skutečná spotřeba
zigi napisał:
Hodne taky zalezi na velikosti pneumatik!!
Tak, co se týká samotné přesnosti převodů, tak tam ke zkreslení nedochází, zejména pokud se jedná ještě o starý mechanický převod z výstupu převodovky přes ozubený kolečko a lanko v bowdenu na počítadlo ujetých km opět přes ozubená kolečka. Dnešní elektrické přenosy jsou zcela jistě také přesné a k nezaznamenání impulsu asi nehochází. Takže nám na chybu zbývá přenos mechanický-třecí, a to podložka-kolo. Nepřesnosti jsou 2 zásadní:
a) změna průměru kola vlivem sjíždění vzorku a jiné pneumatiky na zimu a léto
b) prokluz (jeho velikost závisí na použité směsi a na typu povrchu, ale i tak mluvíme o řádu jednotlivých procent, řekněme, že opravdu kolem těch 3%).
Vzhledem ke skutečnosti, že prokluz se částečně kompenzuje, protože při akceleraci se načítají plusové hodnoty a při brždění zase hodnoty mínusové, takže nula od nuly pojde, je zřejmé, že k největší nepřesnost je způsobena změnou průměru pneumatiky. Obvod pneumatiky se pohybuje kolem 2000 mm a změna průměru během opotřebení je v řádu 8 mm na průměru (25 mm na obvodu), z čehož vyplývá chyba něco přes 1%. Větší odchylka ukazuje na špatné nastavení převodových poměrů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 12:12, RE: benzín x nafta
Ali napisał:
Ano, spotřeba sice slušná, ale nedá mi to nevzpomenout na nedávný test benzínové Hondy Accord 2,4 (190 PS), která oproti 6,8 / 10,5 l S-MAXU dosáhla na zkušebním okruhu 7,2 / 10,5 l - de facto totožné spotřeby (brány hodnoty při dotankování). Chápu vyšší stavbu Fordu a další okolnosti a nechci otevírat debaty, kde se jen hádají zástupci benzínových motorů s "nafťáky", jen chci podtrhnout výborný výsledek benzínové Hondy oproti dieselovému S-MAXU a to zejména na II.okruhu, stará známá pravda je, ...
Musim souhlasit, ze i prest,z e S max a oaccord jsou uplne odlisna auta, tak spotrebu maji velice podobnou. Az s podivem. Zajimalo by me, jak by zral S max s motorem 2,0.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 12:24, RE: Skutečná spotřeba
David V napisał:
Tak, co se týká samotné přesnosti převodů, tak tam ke zkreslení nedochází, zejména pokud se jedná ještě o starý mechanický převod z výstupu převodovky přes ozubený kolečko a lanko v bowdenu na počítadlo ujetých km opět přes ozubená kolečka. Dnešní elektrické přenosy jsou zcela jistě také přesné a k nezaznamenání impulsu asi nehochází. Takže nám na chybu zbývá přenos mechanický-třecí, a to podložka-kolo. Nepřesnosti jsou 2 zásadní:
a) změna průměru kola vlivem sjíždění vzorku a jiné pneumatiky na...
Vysvětlení velmi podrobné a přesné, za ně dík! Pokud si však vzpomínám na výsledky testů v Automobil Revue, vždy při měření přesnosti tachometru zjistili plusovou odchylku počítače kilometrů přibližně o 3 procenta. Myslím si, že podobně jako udávaná a skutečná rychlost je i počítač vzdálenosti nastaven z výroby tak, aby ukazoval víc. Např. s ohledem na zmíněnou spotřebu, která o něco klesne. Že záleží na velikosti pneu, resp. sjetí vzorku, o tom není pochyb.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 19:49,
Forda nebrat , jedine Opla
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 20:42, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Forda nebrat , jedine Opla
Docela mam poenti, ze tohle nepal ten pravy ZIGI, ten by tohle nenapsal, uz je to docela trapny vydavat se za jiny nick
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 20:50, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Forda nebrat , jedine Opla
Opela NEBRAT, jedine Faborita!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 22:59, RE: bez predmetu
zigi napisał:
Forda nebrat , jedine Opla
to je neuveritelne :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.01.2007 06:03, RE: bez předmětu
Martin napisał:
Docela mam poenti, ze tohle nepal ten pravy ZIGI, ten by tohle nenapsal, uz je to docela trapny vydavat se za jiny nick
Martine mas pravdu, ja totiz nevychvaluji Opla a ani ho nikomu nevnucuju, takze jsem to nepsal ja.
Ten clovek co se za me vydava je trapnej uz hodne dlouho.
Ja jsem rad, ze si poznal ze to neni moje!
Diky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.01.2007 09:00, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Martine mas pravdu, ja totiz nevychvaluji Opla a ani ho nikomu nevnucuju, takze jsem to nepsal ja.
Ten clovek co se za me vydava je trapnej uz hodne dlouho.
Ja jsem rad, ze si poznal ze to neni moje!
Diky
Sice te neznam, ale uz tak nejak dokazu poznat co jsi schopnen naspat a co ne, vim, ze by jis nepsal vsude OPEL forever a jedine opela atd, protoze by te vsichni vykopali :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.01.2007 09:40, RE: bez předmětu
Martin napisał:
Sice te neznam, ale uz tak nejak dokazu poznat co jsi schopnen naspat a co ne, vim, ze by jis nepsal vsude OPEL forever a jedine opela atd, protoze by te vsichni vykopali :)
Neobhajuju Opla, protoze je to muj prvni a zkusenosti s nim teprve sbiram..., ale jsem s nim zatim spokojenej...tak at vydrzi a nepotka me nejaka zaludna porucha!

PS:tohle je diskuze a hodne se tady lidi hadaj a nadavaj, ja se tomu radsi jen usmivam, jsem nekonfliktni typ, ale za svymi nazory si stojim)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.01.2007 20:19, RE: bez předmětu
zigi napisał:
Neobhajuju Opla, protoze je to muj prvni a zkusenosti s nim teprve sbiram..., ale jsem s nim zatim spokojenej...tak at vydrzi a nepotka me nejaka zaludna porucha!

PS:tohle je diskuze a hodne se tady lidi hadaj a nadavaj, ja se tomu radsi jen usmivam, jsem nekonfliktni typ, ale za svymi nazory si stojim)
Me na diskuzi nejvice vadi, ze tam vzdycky prijde nejaky idiot, co nenapúise svuj nazor, ale jen kritizuje a nadava na to co si kdo koupil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 27.01.2007 15:53, RE: Skutečná spotřeba
donald napisał:
Vysvětlení velmi podrobné a přesné, za ně dík! Pokud si však vzpomínám na výsledky testů v Automobil Revue, vždy při měření přesnosti tachometru zjistili plusovou odchylku počítače kilometrů přibližně o 3 procenta. Myslím si, že podobně jako udávaná a skutečná rychlost je i počítač vzdálenosti nastaven z výroby tak, aby ukazoval víc. Např. s ohledem na zmíněnou spotřebu, která o něco klesne. Že záleží na velikosti pneu, resp. sjetí vzorku, o tom není pochyb.
V testech casopisu Automobil Revue opravdu lze takove tabulky najit. Je z nich velmi dobre patrne, ze skutecna rychlost je opravdu vetsinou o nekolik % nizsi, nez ukazuje rychlomer. Nicmene u pocitadla km neni situace jiz tak jednoznacna: vetsinou ukazuje take mene, obcas ale i vice. Odchylka pocitadla se obvykle pohybuje v desetinach %, tedy ve stovkach metru na 100 km, prip. v jednotkach km na 1000 ujetych km. Mimochodem v cisle 1/07 zmineneho periodika je zverejnen test Fordu S-Max se shodnym motorem, u nehoz redaktori namerili na testovacim okruju dlouhem cca 132 km spotrebu asi 6,4 l/100 km (nejedna se ani o "jizdu na spotrebu", ani o "maximalni vyuzivani potencialu motoru").
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.