cytat:
reakce na: mgubik, 15.03.2021 12:35 (Zdravím tunajších odborníkov,p ...)
Ahoj, dle dostupných informací je nejhorší varianta 2.0 TDCi s DPF před faceliftem. U ostatních rozhoduje spíše stav vozu.
ALE za mě bych za každou cenu došetřil na 2.0 TDCi po faceliftu, protože jej má hned několik mých kolegů a kamarádů a problémy s něma prostě nejsou, maximálně se nechá DPF uměle vypálit a pak funguje dobře dál.
Spíše zlobí zámek pátých dveří, jakási lišta vpředu v interiéru a ne vše je levné. Na druhou stranu po faceliftu 2,0 TDCI s přehledem najezdí 300tis.km na původní vstřiky turbo i egr ventil, stačí jen vůz dobře udržovat a vyhnout se prodhlouženému intervalu výměny oleje
U konkurence bych volil parně francouzského Scenica III s jakýmkoliv díeslem a nebo PSA 2.0 HDI v Peugeotu 5008, či C4 Grand Picasso..