Pepe napisał:
No vidíš...já o téhle kategorii přemýšlím nějaký ten pátek (pracuju ve stavebnictví) - líbil by se mi univerzální pracant - do lehčího "terénu",dost často na dálnici, vzadu bordel, v kabině čisto, 4x4 na hory dobrý... Aby to moc nežralo, vypadalo to majestátně, ale přitom kulturně... Ranger x Amarok x Navara, možná ještě ten Hilux...
S kamarádem co taky dělá ve stavebnictví jsme řešili problém pick-up skoro rok, a nakonec nevyřešili, resp. koupil transita s náhonem na zadek. Potřeboval náhradu za starého pick-upa Feldu, který se 1) rozpadal, 2)měl problém táhnout těžší přívěs kvůli slabému motoru, přednímu náhonu, slabším brzdám a malé max.povelené hmotnosti pro přívěs. Pro jeho činnost by byl nejlepší pick-up velikosti a třídy Ford Ranger a spol. Jenže sehnat pěkný kus za rozumné peníze bylo nemožné a novým, složitým dieselům v pracovních autech nevěří (zvlášť když se serou i v osobních). A zákazníka nezajímá, že se ti posralo auto... Z nových fakt nevím co bych koupil, kdybych musel. Z hlediska spolehlivosti asi Ranger, teď už minulé generace. Motor transit, snad tam ani není DPF a zdá se být robustní. Amarok mě dost láká designem a výběrem použité mechaniky. Dávají na výběr pohon všech kol pomocí dif. Torsen jako u quattra, což je super na častější jízdy po kluzkých cestách a taky blbuvzdorné. Nebo klasicky náhon na zadek a přiřaditelný předek. S mauální převodovkou už hrozí jen problémy s motorem, ale ty už dnes trápí každého výrobce...