mPuma napisał:
Původní záměr byl rez opravit. Jenže při výměně tlumičů jsem si v kufru všimnul zvláštního jemného prachu, auto bylo pravděpodobně vytopené :( a rezne i na místech kde Pumy normálně nereznou, třeba na víku kufru. Vytopený byl nejspíš jen zadek, u motoru žádný prach není. Problém je že za 60000 se většinou Pumy u nás moc neprodávají. K sehnání jsou jen vraky do 30000. V Německu jsou občas kolem 60000 pěkné kousky, ale s dovozem už je to nad hladinou 60000.
Mohlo tam jen zatékat - spíš než po vytopení, tak po špatně opravené bouračce, prach se dostane všude. Když se udělá kvalitní oprava, dá se nové těsnění kufru apod., tak to auto ještě požije, jen už bych ho asi netrápil v běžném provozu, hlavně slaném zimním, to je pro staré Fordy masakr.